Marsalkka vs. Manual

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Eipä löytynyt tietoja tyttöjen ympärileikkaukseen liittyen, eikä tietoa, jonka mukaan Islamilainen puolue aikoo ajaa läpi Sharia lakia Suomeen.

Aamulehden?

"Šaria-lain saaminen jonain päivänä Suomeen "olisi mahtavaa", entinen palopäällikkö ja vasemmistolainen ay-poliitikko sanoi.
Puolue ei kuitenkaan tosissaan pyri islamilaisen yhteiskunnan rakentamiseen."

Miksi halusit antaa meille harhaanjohtavaa tietoa?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Manual
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Manual »

Miten niin harhaanjohtavaa tietoa ,Tammi on itse antanut haastatteluja missä on tavoitteitaan tuonut julki laitan kyllä linkejä kunhan saan niitä kerättyä tarpeeksi.
Ympärileikkauksella tarkoitin lähinnä poikalasten ympärileikkausta naisten ympärileikkauksesta en miehen tiedä puhuneen.

Anna Marski aikaa niin teen parhaani ja sen aamulehden linkin tilalle oli tullut vahingossa väärä linkki :D
Marsalkka
Horatio Caine

Manual kirjoitti:
Miten niin harhaanjohtavaa tietoa ,Tammi on itse antanut haastatteluja missä on tavoitteitaan tuonut julki laitan kyllä linkejä kunhan saan niitä kerättyä tarpeeksi.

No etsi sitten tosiaan linkki, jossa Tammi kertoo, että Islamilainen puolue aikoo ajaa läpi Sharia lakia Suomeen. Odotan suurella mielenkiinnolla tätä linkkiä. ;)
Ympärileikkauksella tarkoitin lähinnä poikalasten ympärileikkausta
Kas kun sinulla lipsahtikin tuohon aloitusviestiin, että "Myös haluaisivat että lasten ympärileikkaus sallittaisiin suomessa."

Jännittävää, ettet tarkentanut, että poikalasten. ;) Vaikka "lähteissäsi" on ollut nimenomaan puhe poikien ympärileikkauksista.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Marsalkka
Horatio Caine

Manual kirjoitti:
Sara kirjoitti:Tuo Imagen juttu oli siitäkin hyvä, että siitä sai vähän selkeämmän käsityksen puolueen tavoitteista. Kantavana ajatuksena taisi olla, että vaikka he toivoisivat mm. alkoholinmyyntikieltoa ja sharialakeja Suomeen, he eivät niitä ole vaatimassa.
Ensin toivottiin, nyt asiaa jo ajetaan
Linkkiä, kiitos!
Marsalkka
Horatio Caine

Manual kirjoitti:
Kerroppa Marski miksi sinun mielestäsi puolueita perustetaan,siksikö että niillä yritetään vaikuttaa poliittisesti vai ihan muuten vaan kun se on niin kivaa ja miksi lähettää 5 ukkoa opiskelemaan Medinaan islamia ja osittain Saudi-Arabian rahoittamana.
Huomaan, ettei linkkejä oikein löydy. ;) Lopeta harhaanjohtavat viestit ja kirjoita asiaa. ;)
Manual
Lauri Hanhivaara

Onhan tuolla linkkejä.

"Tammelta kysyttiin myös, haluaako puolue pitkällä aikavälillä šaria-lain Suomeen.
"Se olisi mahtavaa", Tammi sanoi. Hän huomautti, että lain tarkoitus on ehkäistä rikoksia ennalta."

Mitä tuo tarkoittaa sinun mielestäsi sitäkö ettei ajatuksena olisi saada laki eräänä päivänä voimaan Suomessa.

Jos mies perustaa puolueen, väläyttelee ajatuksiaan mahtavasta ja kaiken pahan ehkäisevästä laista niin eiköhän se myös kerro miehen poliittisista tavoitteista.

Voidaan tässä viilata pilkkua lauseesta "ajaa sharia lakia Suomeen" sinulle se ilmeisesti tarkoittaa kirjaimellisesti jo aloitettua lakiesitystä asiasta.
Minä ajattelen asian niin että se on Tammen lopullinen tarkoitus eli varmasti jossain vaiheessa lappu lakiehdotuksesta tulee. Sitä on jo muutama ryhmä esim. Ruotsissa vaatinut ja eikös suomi tee kaiken perässä mitä ruotsi ensin.
Marsalkka
Horatio Caine

Manual kirjoitti:Onhan tuolla linkkejä.

"Tammelta kysyttiin myös, haluaako puolue pitkällä aikavälillä šaria-lain Suomeen.
"Se olisi mahtavaa", Tammi sanoi. Hän huomautti, että lain tarkoitus on ehkäistä rikoksia ennalta."

Mitä tuo tarkoittaa sinun mielestäsi sitäkö ettei ajatuksena olisi saada laki eräänä päivänä voimaan Suomessa.
Se tarkoittaa, että se olisi hänen mielestään mahtavaa. Ei että "No joka tapauksessa Islamilainen puolue aikoo ajaa läpi Sharia lakia Suomeen."

"Puolue ei kuitenkaan tosissaan pyri islamilaisen yhteiskunnan rakentamiseen."
Minä ajattelen asian niin että se on Tammen lopullinen tarkoitus
Niin. Huomaan, että kyse tosiaan on ajattelustasi ja spekulaatiostasi. Ei siitä, että Tammi tai hänen puoluetoverinsa olisivat ilmaisseet, että Islamilainen puolue aikoo ajaa läpi Sharia lakia Suomeen. Yleensä kaltaisesi tosiaan spekuloivat kauheasti ja luovat lapsellisia uhkakuvia monista asioista. Ehkä se helpottaa jollain tavalla pahaa oloa. ;)
Marsalkka
Horatio Caine

Manual kirjoitti:Jaa ,no mihinkäs ukko sitten tarvii puoluetta ja aika selvästi kertoo toiveistaan 45 min ohjelman haastattelussa.
Miehellä on taustalla väkivaltaista käytöstä jo ennestään ja monen kirjavaa sekoilua poliittisten ja uskonnollisten ryhmien sisällä "vallankaappaus yritys" etc.
Jo se että Tammi myöntää itse olevansa fundamentalisti tietyissä asioissa joihin Islam häntä velvoittaa ja muut perimätieto opit yhdistettynä miehen hieman jopa ehkä sekavaan menneisyyteen ja mielenlaatuun ei ainakaan mua vakuuta vain ja ainoastaan Suomen puoluerintaman rikastuttamisesta yhdellä kivalla erilaisella puolueella jolla ei ole tavoitteita.
Lisää spekulaatiota. Kiitos kovasti! ;)
Ja kiinnostaisi tietää kantasi Marski siihen että onko poikalasten ympärileikkaus sinusta jotenkin sallitumpaa kuin tyttölasten.
Ei. Ihmettelin vain, miksi käytit sanaa "lasten", kun alkuperäisessä lähteessäsi käytettiin sanaa "poikien." Sinulla oli tähän varmaan jokin erittäin pätevä syy. ;)

Oletko muuten ollut kovinkin huolissasi Suomessa pitkään kukoistaneesta ja edelleen vallalla olevasta juutalaispoikien ympärileikkausperinteestä? Oletko esittänyt asiaan liittyen pontevia vastalauseita nettifoorumeilla? ;)
Viimeksi muokannut Marsalkka, Ti Tammi 08, 2008 5:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manual
Lauri Hanhivaara

Täydellisyyden perikuva Marskin kanssa väittely on kuin mutapaini sian kanssa ,hetken sitä tehtyään huomaa sehän saatana tykkää siitä!!!!!
Kysymykseen mitä mieltä olen juutalaisten ympärileikkauksista niin samaa mieltä kuin muidenkin ympärileikkauksista ne olisi kiellettävä.
Mun mielestä Suomesta sais erottaa uskonnon ja valtion kokonaan toisistaan oli ne sitte kristillisiä tai muslimeita.....

Lainaa nyt tätä vielä ja sano että muslimeilla ei ole vielä puoluetta tuntuis olevan sulle ihan ominaista.
Marsalkka
Horatio Caine

Manual kirjoitti:Täydellisyyden perikuva Marskin kanssa väittely on kuin mutapaini sian kanssa
Älä kirjoita kackelsbergiä, jos et osaa väitellä. ;)
Mun mielestä Suomesta sais erottaa uskonnon ja valtion kokonaan toisistaan oli ne sitte kristillisiä tai muslimeita.
Islamia ei onneksi tarvitsekaan erottaa Suomen valtiosta. Se kun ei ole meillä valtionuskonto. :)
Oikeusministeri Johannes Koskisen mukaan ”sanan varsinaisessa mielessä Suomen ev.-lut. kirkko ei kuitenkaan ole ollut valtionkirkko vuoden 1869 kirkkolain ja vuoden 1919 hallitusmuodon säätämisen jälkeen. Suomen valtio on uskonnollisesti sitoutumaton, ja kirkko on lainsäädännöllisesti ja hallinnollisesti varsin itsenäinen suhteessa valtioon.”[1] Suomen evankelis-luterilaisen kirkon mukaan kansankirkot ovat "kirkkokuntia, joihin kansan enemmistö kuuluu ja joilla on lakiin perustuva erikoisasema.. Valtionkirkko on järjestelmä, jossa valtio määrää ratkaisevasti kirkon asioista" ja katsoo, että se ja ortodoksinen kirkko ovat Suomen kansankirkot.
Kysymykseen mitä mieltä olen juutalaisten ympärileikkauksista niin samaa mieltä kuin muidenkin ympärileikkauksista ne olisi kiellettävä.
Olethan muistanut kritisoida juutalaispoikien ympärileikkauksia nettifoorumeilla? ;)

edit. Tai siis sinä olisit tietystikin kritisoinut juutalaislasten ympärileikkauksia. ;)
Manual
Lauri Hanhivaara

Kun katselee noita sun kirjoittamia juttuja täällä foorumilla niin yhteinen piirre niissä on factojen pyyteleminen ja vittuilu :wink: :wink:

lainauksistasi jää pahasti sellainen kuva että olet itse jotenkin kinnostunut esinahoista tai niiden silposimesta ja nimenomaan juutalaisten esinahoista kun tuntuu olevan päällimmäinen huolenaiheesi tänään.

No jokainen taaplaa tyylillään :wink: eikä siinä mitään

http://www.danheller.com/images/Topics/ ... ion-05.jpg

Siinä sulle linkki iltojesi ratoksi lääketieteellistä factaa :wink:
Marsalkka
Horatio Caine

Manual kirjoitti:Kun katselee noita sun kirjoittamia juttuja täällä foorumilla niin yhteinen piirre niissä on factojen pyyteleminen ja vittuilu :wink: :wink:
Täällä kirjoitellaan paljon kackelsbergiä. Se on valitettavaa. Ja faktoja ei tosiaan löydy. Tästä olet oivallisena esimerkkinä.
lainauksistasi jää pahasti sellainen kuva että olet itse jotenkin kinnostunut esinahoista tai niiden silposimesta
Sinä aloitit tämän aiheen. ;) Ja olit tästä aiheesta vaivautunut oikein linkinkin etsimään. ;)

On muuten oikein kannatettavaa yrittää todellisten argumenttien puutteessa kääntää keskustelu minuun. ;) Jos ei rahkeet muuhun riitä, niin mikäs siinä. :)
Manual
Lauri Hanhivaara

kackelsbergiä ei jumalauta taidat olla suomenruotsalainen :wink:
Mikä sun mielestä on factaa tämäkö.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_islamilainen_puolue

Tavoitteet

Puolue korostaa perhearvoja ja siveellisyyttä islamin arvojen mukaan. Se vaatii alkoholijuomien poistamista päivittäistavarakaupoista ja urheilu- ja kulttuuritapahtumista sekä alkoholin ja tupakan mainostamisen kieltämistä.

Yhdistys pyrkii edistämään poikien ja miesten ympärileikkausta julkisessa terveydenhoidossa, halal-teurastuksen sallimista, sekä muslimien oikeutta päästä perjantaina työstä moskeijaan. Puolue vaatii myös Suomeen korotonta islamilaista pankkijärjestelmää.

Ulkopolitiikassa puolue vaatii ehdotonta puolueettomuuspolitiikkaa, ydinaseetonta Pohjolaa ja mahdollisesti eroamista Euroopan unionista puolueettomuuden nimissä.

Ja katso 45 min dokkari missä mies sanoo toivovansa että suomessa olisi joskus voimassa shari laki.

Sulle tää voi olla ylitsepääsemättömän vaikeaa tekstiä mutta yritä nyt ensin ihan hitaasti ja sitten kun alkaa sujumaan niin lisää tahtia.
Uskon että harjoitus tekee mestarin....
ja niistä hyvistä esimerkeistä katseleppa omia kirjoituksiasi ensin läpi....enkä muutenkaan tässä ole sun ystäväksi hakemassakaan.
Marsalkka
Horatio Caine

Manual kirjoitti: Ja katso 45 min dokkari missä mies sanoo toivovansa että suomessa olisi joskus voimassa shari laki.
Tämä on edelleen eri asia kuin "No joka tapauksessa Islamilainen puolue aikoo ajaa läpi Sharia lakia Suomeen."

Tässä vielä lainaus Helsingin Sanomista:
"Šaria-lain saaminen jonain päivänä Suomeen "olisi mahtavaa", entinen palopäällikkö ja vasemmistolainen ay-poliitikko sanoi.
Puolue ei kuitenkaan tosissaan pyri islamilaisen yhteiskunnan rakentamiseen."
Olen jo huomannut, että tämän asian ymmärtäminen on sinulle ylivoimaista.

Kiitos kuitenkin panoksestasi. ;)
Vastaa Viestiin