No, mikä tekee vähän ylipainoisesta tai muuten vain "ei niin " halutusta enemmän itsarikandidaatin?Jukka Siintonen kirjoitti:Miksi tulit sellaiseen tulokseen, että nuori, kaunis ja haluttu nainen haluaisi päättää päivänsä lomamatkallaan Thaimaassa? Kiinnostaa ajatteluketju taustalla, kun itse olen päätynyt täysin erilaiseen lopputulokseen.Madeline_Poel kirjoitti:Ihan villi veikkaus, että itsari oli., ei ehkä kuitenkaan ole niin vakampaa ne seukkailhuommat olleet sen ruotsalaisen miehen kanssa.
Ja tää jatktuva Thaimaassa käynti...ekana tulee mieleen että siellä olisi nautittu aina muutakin kuin vettä.
Olisin kanssasi samaa mieltä, jos nainen olisi ollut vähän ylipainoinen, tai muuten sellainen ei niin haluttu ja suosittu tapaus.
Se kauneus, laihuus, silmälasittomuus jne. ei tuo kenellekään suoranaisesti onnellista elämää, jos ihmisellä on kurja olla ja halu tehdä itsari, niin siinä vaiheessa ei enää vaaálla käydä eikä puristella finnejä naamasta.
Mun ajatteluketju tästä aiheesta johtui ihan siitä, että Thaimaassa on juostu vähän väliä, naisen nuori ikä ja mahdolliset itsariaikomukset, tai ainakin ne kuvat ja mitä on rivien välistä voinut lukea.
Tää on pelkkää spekua, mutta jos jollakin on parempia ideoita, niin kuulisin niistä mielelläni.