kerroush:
Uskon kyllä, että et osaa. Ethän sinä paljoa muutakaan osaa. Muuta kuin julkaista muiden kirjoittajien tietoja ja kuvia. Halveksittava teko!
"ja itse pitää tietää melkein kaikki" (Pentti Saarikoski) - ja osata. Kun pikku k on niin tarkka,
hän varmaan ottaa huomioon sen, että en "julkaissut muiden kirjoittajien tietoja ja kuvia".
Osoitin erään nikin yhteyden toiseen nikkiin toisella palstalla (tätä muuten kyseinen henkilö
itse tekee koko ajan). Tätä yhteyttä kyseinen nikki ei ole pyrkinyt salaamaan.
Ja pikku k - tarkkana: en julkaissut kyseisen nikin kuvaa vaan kuvan, joka oli käsittäkseni
aliasnikin jonkinlainen avatar tai muu kuvituselementti. Vähän siihen tapaan kuin toisella
nikillä täällä:
Vihjaako k että kuva esitti nikintakana olevaa henkilöä?
Ja jos k on herkkä näille asioille, hän varmaan närkästyi myös siitä, että po. nikki julkaisi linkin
minun nimelläni pitämälleni sivustolle - tällaisesta pitäisi jo sirotella tuhkaa kaljulle -
ja luetteli linkkejä, joita sieltä löytyi....
Jos mennään k:n arvoitukseen. tod. näk. näyttää siis olevan 0 - 49 tai 51 - 100 - on jo jotakin
siis saatu suljetuksi pois.
(Luultavasti - tuntien kuitenkin k:n inteligenssin huimaavuuden - kyseessä on jonkinlainen
variaatio Schrödingerin kissasta, missä elossaolemisen "aaltofunktio" romahtaa kun ovi
avataan. Sanotaan että arvoituksessa on kyseessä "k:n katti". - Muuten en epäile, etteikö k valista minua tässäkin asiassa tunnetuilla pedagigisilla taidoillaan... joita joku on aikaisemmin ehkä erehtynyt pitämään taipumuksena saivarteluun.)
PS: Toivottavasti sylkykuppi löytyi ajoissa. Ja aiheetta enempään.