Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
Kuppi matea, kiitos. Jaksaa sitten taas lukea.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Kai teillä on Värskaa? Se on se virolainen mineraalivesi, mä otan pullon sitä, kiitos.
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Örp. Närästää ja väsyttää...mikähän auttaisi tämän anniskelupaikan tuotteista? En jaksanut kävelyllekään, mutta tänne raahauduin.
Lahjon kamuja tähän pöytään - tarjoan kierroksen kaikille.
Lahjon kamuja tähän pöytään - tarjoan kierroksen kaikille.
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Täältä ilmoittautuu yksi, kiitos kun tarjoat. Minulle iso kuppi maitokahvia, kiitos 
Gods made heavy metal.
Istunpa minäkin pöytään. Lasi kuivaa sherryä, kiitos.
Voisiko kinkkisempää tilannetta olla, kuin anoppila Raumalla? Olut kiitos, ja äkkiä! (Ties kuinka mones) 
How do you hold a moonbeam in your hand?
-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-
-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-
Hyvää Kansainvälistä Gin and Tonic- päivää itse kullekin. Mitähän sitä päivän kunniaksi ottaisi?

All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
Ai tänään on sellainen? Minä rakastan etikkasipsien lisäksi myös GT:tä, joten tänne yksi kiitos!Gladys kirjoitti:Hyvää Kansainvälistä Gin and Tonic- päivää itse kullekin. Mitähän sitä päivän kunniaksi ottaisi?
Aijaa. No, sitten GT minullekin, kiitos.Gladys kirjoitti:Hyvää Kansainvälistä Gin and Tonic- päivää itse kullekin. Mitähän sitä päivän kunniaksi ottaisi?
- On Anoi Kaa
- James Bond (George Lazenby)
Romuttamo istuu pöytään yksin.
Näköjään GT-ale?
Tuuppaahan kyyppari sellanen, heivaan sulle vitosen ekstraa ku pöytään kiikutat. En jaksa liikkua ite nyt.
Näköjään GT-ale?
Tuuppaahan kyyppari sellanen, heivaan sulle vitosen ekstraa ku pöytään kiikutat. En jaksa liikkua ite nyt.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Kauan sitten oli chat.
Sisä suomessa arvuutetiin kanavia. }@
Sisä suomessa arvuutetiin kanavia. }@
Torture is best at bedtime.
Nyt tarttis ihan tavallinen latte tai mikä tahansa italiano, en tie onko oma kello sama mikä Stadissa - kiitos saanko sellasen kaffeen, däng juu.
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Kahvihammasta pakottaa - caffè corretto sopii hyvin tähän kellonaikaan. Tänään on välipäivä kävelyn suhteen, jotenka parkkeeraan tänne pariksi toviksi...
on ihme että ovat saaneet tähän pömilään ihan kunnon baristan. No niinhän se nykyään on. Alakoulun opettajiksi hakee tohtorismiehiä ja -naisia, eivätkä pääse. O tempora, o mores!
on ihme että ovat saaneet tähän pömilään ihan kunnon baristan. No niinhän se nykyään on. Alakoulun opettajiksi hakee tohtorismiehiä ja -naisia, eivätkä pääse. O tempora, o mores!
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Janottaa!! iso stobe kiitos
Hopea teetä, korvissa soi.
Siis juomaa. Korvat sanoo, niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Siis juomaa. Korvat sanoo, niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Torture is best at bedtime.