Oulu: Kaksi teinityttöä raiskattiin hotellissa

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
chadspill
Neuvoja-Jack
Viestit: 535
Liittynyt: La Heinä 04, 2015 2:30 pm

Re: Kaksi teinityttöä raiskattu hotellissa Oulussa

Viesti Kirjoittaja chadspill »

Ilpo Larha kirjoitti:Lihavointi tekstissä liene kertoo jotain mahdollisista tapahtumien kulusta.
Ei kerro yhtään mitään. Mitä luulet että lihavointisi kertoo?
2 200 euroa tienaavalle jää kuukaudessa 10 euroa aiempaa enemmän käteen.
Myös eläkeläisille on luvassa vastaava veronkevennys.
Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski on tyytyväinen 32 000 € kuukausipalkkaansa - "Minusta palkka on hyvä"
...
vasikka
Javier Pena
Viestit: 1874
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 5:05 pm

Re: Kaksi teinityttöä raiskattu hotellissa Oulussa

Viesti Kirjoittaja vasikka »

Olisikohan käynyt niin, että tytöt ja mies olisivat sopineet maksullisesta seksipalvelusta. Sitten raha on vaihtanut omistajaa ja tytöt ovat päättäneetkin ottaa vain rahat ja hatkat. Ukko on sitten hoksannut tilanteen hotellihuoneessa ja ottanut tytöt kiinni ja vaatinut hoitamaan hommat. Tytöt ovat alaikäisiä, joten nimikkeenä on törkeä raiskaus.
Joskus omalla kotipaikkakunnallani kaksi tuntemaani teini-ikäistä tyttöä menivät ehdottamaan maksullista seksiä vanhemmalle miehelle, joka suostui. Menivät pankkiautomaatille ja antoi rahat tytöille. Sen jälkeen tytöt lähtivät juoksemaan rahojen kanssa.
fbiagentti
Sofia Karppi
Viestit: 418
Liittynyt: Su Joulu 21, 2014 7:35 pm

Re: Kaksi teinityttöä raiskattu hotellissa Oulussa

Viesti Kirjoittaja fbiagentti »

vasikka kirjoitti: Joskus omalla kotipaikkakunnallani kaksi tuntemaani teini-ikäistä tyttöä menivät ehdottamaan maksullista seksiä vanhemmalle miehelle, joka suostui. Menivät pankkiautomaatille ja antoi rahat tytöille. Sen jälkeen tytöt lähtivät juoksemaan rahojen kanssa.
Kai veditte pervoa pataan?
Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2734
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: Kaksi teinityttöä raiskattu hotellissa Oulussa

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

fbiagentti kirjoitti:
vasikka kirjoitti: Joskus omalla kotipaikkakunnallani kaksi tuntemaani teini-ikäistä tyttöä menivät ehdottamaan maksullista seksiä vanhemmalle miehelle, joka suostui. Menivät pankkiautomaatille ja antoi rahat tytöille. Sen jälkeen tytöt lähtivät juoksemaan rahojen kanssa.
Kai veditte pervoa pataan?
Minkä takia sitä olis pataan pitäny vetää? (Oletan että teinit olivat täysi-ikäisiä)
fbiagentti
Sofia Karppi
Viestit: 418
Liittynyt: Su Joulu 21, 2014 7:35 pm

Re: Kaksi teinityttöä raiskattu hotellissa Oulussa

Viesti Kirjoittaja fbiagentti »

Tackleberry kirjoitti:
fbiagentti kirjoitti:
vasikka kirjoitti: Joskus omalla kotipaikkakunnallani kaksi tuntemaani teini-ikäistä tyttöä menivät ehdottamaan maksullista seksiä vanhemmalle miehelle, joka suostui. Menivät pankkiautomaatille ja antoi rahat tytöille. Sen jälkeen tytöt lähtivät juoksemaan rahojen kanssa.
Kai veditte pervoa pataan?
Minkä takia sitä olis pataan pitäny vetää? (Oletan että teinit olivat täysi-ikäisiä)
Siksi, että kyseessä on ilmeisesti ollut alaikäisiä käytetystä termistä "teini-ikäiset tytöt" päätellen, jos on ollut kyseessä yli 18 vuotta, niin heistä tavataan käyttää nainen termiä. Arska taitaa olla näitä pikkutytöiltä seksiä ostavia, kun noin näyttää pelottavan? :roll:
vasikka
Javier Pena
Viestit: 1874
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 5:05 pm

Re: Kaksi teinityttöä raiskattu hotellissa Oulussa

Viesti Kirjoittaja vasikka »

Mä murskasin sen kallon isolla kivellä. Niiltä varkailta katkaisin kädet lisäksi.
Silloin kun kuulin jutusta niin tytöt olivat jo täysi-ikäisiä, mutta tapahtuma aikaan luultavasti vähän alle, en mene tosin takuuseen.
fbiagentti
Sofia Karppi
Viestit: 418
Liittynyt: Su Joulu 21, 2014 7:35 pm

Re: Kaksi teinityttöä raiskattu hotellissa Oulussa

Viesti Kirjoittaja fbiagentti »

Pedarin kielessä "vähän alle" on tytöt olleet 13v.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10872
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Kaksi teinityttöä raiskattu hotellissa Oulussa

Viesti Kirjoittaja damfin »

fbiagentti kirjoitti:Pedarin kielessä "vähän alle" on tytöt olleet 13v.
Kun nyt olen varmaan jo muutenkin itselleni sen "pedarin" tittelin saanut mielipiteilläni hankittua niin uskaltaudun tarkentamaan tuota teini-ikäisyyden käsitettä, eli "teini-ikäinen" tulee englanninkielestä jossa teenage nimellä kutsutaan nuoria joiden ikä sisältää "teen" lopun, eli iät 13 - 19 vuotta (thirTEEN - nineTEEN) eli kyllä 19 vuotiastakin voi vielä teiniksi kutsua joten teinin kanssa sekstailu ei välttämättä kenestäkään vielä ihan lain mukaan pedofiilia tee, ja kun kerran pedari jo muutenkin joidenkin mielestä olen niin voin tunnustaa itsekkin 16 vuotiaan teinin kanssa sillain olleeni, itse olin silloin toki jopa 20 vuotias eli ihan kauhea pedari, ei muuta kun saunan taakse vaan :mrgreen:
fbiagentti
Sofia Karppi
Viestit: 418
Liittynyt: Su Joulu 21, 2014 7:35 pm

Re: Kaksi teinityttöä raiskattu hotellissa Oulussa

Viesti Kirjoittaja fbiagentti »

damfin kirjoitti:
fbiagentti kirjoitti:Pedarin kielessä "vähän alle" on tytöt olleet 13v.
kun kerran pedari jo muutenkin joidenkin mielestä olen niin voin tunnustaa itsekkin 16 vuotiaan teinin kanssa sillain olleeni, itse olin silloin toki jopa 20 vuotias eli ihan kauhea pedari, ei muuta kun saunan taakse vaan :mrgreen:
Jaa, olet siis henkisesti jälkeenjäänyt, OK. Itse oli parikymppisenä kiinnostunut naisista, en pikkutytöistä.

Toisekseen itsekkin myönsit että ostohetkellä tytöt olivat luultavasti alaikäisiä, toki todennäköistä, että koko juttu on kyläjuoru, koska sinä kuulit siitä. Joka tapauksessa, kyllä vanha äijä joka ostaa teini-ikäisiltä seksiä on kuvottava tapaus, enkä kyyneleitä vierittäisi, vaikka saisikin pataansa.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10872
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Kaksi teinityttöä raiskattu hotellissa Oulussa

Viesti Kirjoittaja damfin »

fbiagentti kirjoitti:
damfin kirjoitti:
fbiagentti kirjoitti:Pedarin kielessä "vähän alle" on tytöt olleet 13v.
kun kerran pedari jo muutenkin joidenkin mielestä olen niin voin tunnustaa itsekkin 16 vuotiaan teinin kanssa sillain olleeni, itse olin silloin toki jopa 20 vuotias eli ihan kauhea pedari, ei muuta kun saunan taakse vaan :mrgreen:
Jaa, olet siis henkisesti jälkeenjäänyt, OK. Itse oli parikymppisenä kiinnostunut naisista, en pikkutytöistä.

Toisekseen itsekkin myönsit että ostohetkellä tytöt olivat luultavasti alaikäisiä, toki todennäköistä, että koko juttu on kyläjuoru, koska sinä kuulit siitä. Joka tapauksessa, kyllä vanha äijä joka ostaa teini-ikäisiltä seksiä on kuvottava tapaus, enkä kyyneleitä vierittäisi, vaikka saisikin pataansa.
Henkisesti jälkeenjääneeksi minä kyllä epäilisin sellaista joka ei ymmärrä lukemaansa eikä edes pysty pysymään selvillä siitä mitä kukakin on kirjoittanut, ja jos henkisesti jälkeenjääneelle tuottaa vaikeuksia ymmärtää mitä hittoa mahdan tarkoittaa, niin voin selventää senverran että minä en ole kirjoitellut mistään ostohetkistä enkä kyläjuoruista :wink:
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10872
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Kaksi teinityttöä raiskattu hotellissa Oulussa

Viesti Kirjoittaja damfin »

fbiagentti kirjoitti:
vasikka kirjoitti: Joskus omalla kotipaikkakunnallani kaksi tuntemaani teini-ikäistä tyttöä menivät ehdottamaan maksullista seksiä vanhemmalle miehelle, joka suostui. Menivät pankkiautomaatille ja antoi rahat tytöille. Sen jälkeen tytöt lähtivät juoksemaan rahojen kanssa.
Kai veditte pervoa pataan?
Kuka sitä nyt nuoria tyttöjä pataan kehtaisi vetää vaikka niin pervoja olisivatkin että vanhalle miehelle tuollaisia ehdotteleevat :mrgreen: mutta kaipa sitä joku henkisesti jälkeenjäänyt fbi:stä märkiä päiväunia näkevä piilopervo tykkää ketä tahansa pataan vedellä omaa tyydytystään hakiessaan kun ei sitä ilmeisesti normaalista seksistä kykene saamaan.
fbiagentti
Sofia Karppi
Viestit: 418
Liittynyt: Su Joulu 21, 2014 7:35 pm

Re: Kaksi teinityttöä raiskattu hotellissa Oulussa

Viesti Kirjoittaja fbiagentti »

damfin kirjoitti:
fbiagentti kirjoitti:
vasikka kirjoitti: Joskus omalla kotipaikkakunnallani kaksi tuntemaani teini-ikäistä tyttöä menivät ehdottamaan maksullista seksiä vanhemmalle miehelle, joka suostui. Menivät pankkiautomaatille ja antoi rahat tytöille. Sen jälkeen tytöt lähtivät juoksemaan rahojen kanssa.
Kai veditte pervoa pataan?
Kuka sitä nyt nuoria tyttöjä pataan kehtaisi vetää vaikka niin pervoja olisivatkin että vanhalle miehelle tuollaisia ehdotteleevat :mrgreen: mutta kaipa sitä joku henkisesti jälkeenjäänyt fbi:stä märkiä päiväunia näkevä piilopervo tykkää ketä tahansa pataan vedellä omaa tyydytystään hakiessaan kun ei sitä ilmeisesti normaalista seksistä kykene saamaan.
Ai ai, minä kirjoitin yksikössä, joten tarkoitin tietenkin tuota vanhaa elukkaa, joka oli ostamassa pikkutytöiltä seksiä. Ehkä sinulta jäi siellä elämänkoulussa epäselväksi yksikkö-ja monikkomuoto? Tämähän näytti ottavan sinulle henkilökohtaisella tasolla, ettei vain sinulla sattuisi olemaan tuon suuntaisia ajatuksia pikkutyttöjä kohtaan, varmaan onkin et sinä muuten olisi noin pillastunut?
fbiagentti
Sofia Karppi
Viestit: 418
Liittynyt: Su Joulu 21, 2014 7:35 pm

Re: Kaksi teinityttöä raiskattu hotellissa Oulussa

Viesti Kirjoittaja fbiagentti »

damfin kirjoitti: Henkisesti jälkeenjääneeksi minä kyllä epäilisin sellaista joka ei ymmärrä lukemaansa eikä edes pysty pysymään selvillä siitä mitä kukakin on kirjoittanut, ja jos henkisesti jälkeenjääneelle tuottaa vaikeuksia ymmärtää mitä hittoa mahdan tarkoittaa, niin voin selventää senverran että minä en ole kirjoitellut mistään ostohetkistä enkä kyläjuoruista :wink:

Ihan oikeasti olisi hyvä omata edes perustaidot kirjoittamisesta, rasittavaa lukea tuollainen sekamelska missä sanoja kirjoitetaan yhteen putkeen :wink:

Sinä kirjoitit, että olit vielä 20-vuotiaana kiinnostunut 16-vuotiaista, eli olit jäänyt henkisesti sinne mopoikään, tai sitten vain vasta 20-vuotiaana pääsit henkisesti 16-vuotiaan tasolle?
Rubiskreebeli
Jack Bauer
Viestit: 969
Liittynyt: Ti Marras 25, 2014 5:53 pm

Re: Kaksi teinityttöä raiskattu hotellissa Oulussa

Viesti Kirjoittaja Rubiskreebeli »

Menkää lautamiehiin nokittelemaan. Hävettää lukea tommosta paskaa ja koko ketjun pilaamista.
Beetu
Armas Tammelin
Viestit: 88
Liittynyt: Pe Loka 07, 2011 4:47 pm

Re: Kaksi teinityttöä raiskattu hotellissa Oulussa

Viesti Kirjoittaja Beetu »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016041 ... 7_uu.shtml

Syyttäjä vaatii miehelle neljän vuoden tuomiota kahden teinin raiskauksesta hotellissa
Perjantai 15.4.2016 klo 13.13
Oulun käräjäoikeudessa alkoi perjantaina oikeudenkäynti, jossa käsitellään oululaisessa hotellissa joulukuussa 2015 tapahtuneita teinityttöjen raiskauksia.

Syytetty houkutteli teinitytöt hotellihuoneeseensa lupaamalla tarjota lisää alkoholia. (ARI KETTUNEN)
TAUSTA
IL 11.12.2015: Kaksi teinityttöä raiskattu Oulussa - epäilty valmentaa kamppailulajia
Naimisissa olevaa 43-vuotiasta kamppailu-urheilulajien valmentajaa syytetään kahdesta törkeästä raiskauksesta ja törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Syyttäjä vaatii eteläsuomalaiselle miehelle vähintään neljän vuoden vankeusrangaistusta.

Syyttäjän mukaan mies oli tavannut joulukuussa 2015 hänelle entuudestaan tuntemattoman 15-vuotiaan oululaistytön Oulun keskustassa ja vienyt hänet ravintolaan, jossa hän oli tarjonnut tytölle ja myöhemmin paikalle tulleelle tytön 14-vuotiaalle ystävälle alkoholia.

Syyttäjän näkemyksen mukaan mies oli alkoholin nauttimisen jälkeen saanut houkuteltua tytöt Oulun keskustassa sijaitsevasta Scandic-hotellista varaamaansa huoneeseen lupaamalla tarjota lisää alkoholia.

Hotellihuoneessa mies tarjosi molemmille tytöille alkoholia sillä seurauksella, että tytöt olivat päihtyneet voimakkaasti. Tämän jälkeen mies oli syyttäjän mukaan alkanut kosketella tyttöjä ja tarjonnut kummallekin rahaa tarkoituksenaan saada heidät suostumaan sukupuoliyhteyteen.

Mies oli riisunut ensin itsensä ja sen jälkeen myös tytöiltä ainakin alaruumiin paljaaksi. Sen jälkeen hän oli syyttäjän mukaan ollut sukupuoliyhteydessä sängyllä maanneen 15-vuotiaan kanssa kahteen eri kertaan ja niin ikään sängyllä maanneen 14-vuotiaan kanssa kerran. Mies ei käyttänyt kondomia yhdynnöissä.

Syyttäjän mukaan 15-vuotias on ollut alkoholin tai jonkin muun aineen nauttimisen seurauksena tiedoton tai muuten avuttomassa tilassa siten, ettei hän ole kyennyt puolustamaan itseään tai muodostamaan tai ilmaisemaan omaa tahtoaan.

14-vuotias oli huomannut 15-vuotiaan tilan ja yrittänyt saada tätä heräämään ja nousemaan - siinä onnistumatta. Sen jälkeen 14-vuotias poistui paikalta ja sai soitettua poikaystävälleen. Hätäkeskus sai ilmoituksen asiasta, minkä jälkeen hotellille lähti kaksi poliisipartiota.

Kun poliisit koputtivat hotellihuoneen oveen, mies avasi oven peitto suojanaan. 15-vuotias tyttö oli ollut makaamassa tiedottomana sängyllä selällään siten, että hänen housunsa ja alushousunsa oli laskettu polvien alapuolelle.

Poliisit saivat tytön heräämään vasta muutaman minuutin herättelyn jälkeen.

Mies on myöntänyt tavanneensa tytöt, mutta kiistää raiskaukset ja hyväksikäytöt. Hän on ollut vangittuna kiinnioton jälkeen.

Tapausta käsiteltiin Oulun käräjäoikeudessa tänään suljetuin ovin.
Vastaa Viestiin