Missä kohtaa mielipiteelliselle sisällölleni tarvitsee kaivaa faktaa? Kun lähinnä logiikkaa tuossa kuvastan? Totta kuitenkin on, ettei töllejä polttamalla ole mitään saavutettu, eikä saavuteta, siinä vain näytetään että mökkien polttaminen on ihan ok. Väitätkö että esimerkiksi Suomeen kaikki tulleet maahanmuuttajat eivät olisi sopeutuneet yhteiskuntaan mm. tekemällä töitä, kunnioittavansa lakeja ja maksavan veronsa niin kuin me muutkin? Kyllä niitä on, eikä siihen tarvitse kaiketi kaivaa mitään faktoja? Tiedän pari muslimiperhettä jotka ovat kannustettuna ja opastettuna pärjänneet hyvin Suomessa. Varmaan haluat heidän sotu- ja osoitetiedotkin, joita en anna ja voit väittää sen pohjalta ettei näin ole.Pula-aho kirjoitti:Voitko faktuaalisesti tilastoilla osoittaa, että jonkinlaista mainittavaa sopeutumista olisi tapahtunut ennen kuin paikkoja on alkanut palamaan? Jos et, lakkaa puhumasta sopeutumisesta, kun sellaista ei faktojen valossa ole mainittavasti tapahtunut, kun tarkastellaan muslimi-yhteisöjä Euroopassa.rostedt kirjoitti: Niin ja näitä muualta tulleita koskettavien rakennusten poltteluko sitten parantaa sitä sopeutumista? Totta helvetissä on rasite, mutta ei tällä tavoin voi ketään kannustaa maan tavoille. Esimerkillistä!!!
Arabikoulu poltettu Malmössa - Polttajaa päin ammuttu
Re: Arabikoulu poltettu Malmössa - Polttajaa päin ammuttu
Mistä lähtien kehitysmaalaisten sopeutuminen on ollut mielipideasia? Kehitysmaalaiset sopeutuu, tai ei sopeudu. Tilastojen valossa näyttää siltä, että kehitysmaalaiset Somaliasta, Irakista, tai Afghanistanista sopeutuvat erittäin huonosti. Näitä Suomeen on tullut ja näiden sopeutumisaste on alle 20% ympäri Euroopan. Ja näin ennen mökkien polttoja, tai muita tuhotöitä.rostedt kirjoitti:Missä kohtaa mielipiteelliselle sisällölleni tarvitsee kaivaa faktaa? Kun lähinnä logiikkaa tuossa kuvastan? Totta kuitenkin on, ettei töllejä polttamalla ole mitään saavutettu, eikä saavuteta, siinä vain näytetään että mökkien polttaminen on ihan ok. Väitätkö että esimerkiksi Suomeen kaikki tulleet maahanmuuttajat eivät olisi sopeutuneet yhteiskuntaan mm. tekemällä töitä, kunnioittavansa lakeja ja maksavan veronsa niin kuin me muutkin? Kyllä niitä on, eikä siihen tarvitse kaiketi kaivaa mitään faktoja? Tiedän pari muslimiperhettä jotka ovat kannustettuna ja opastettuna pärjänneet hyvin Suomessa. Varmaan haluat heidän sotu- ja osoitetiedotkin, joita en anna ja voit väittää sen pohjalta ettei näin ole.Pula-aho kirjoitti:Voitko faktuaalisesti tilastoilla osoittaa, että jonkinlaista mainittavaa sopeutumista olisi tapahtunut ennen kuin paikkoja on alkanut palamaan? Jos et, lakkaa puhumasta sopeutumisesta, kun sellaista ei faktojen valossa ole mainittavasti tapahtunut, kun tarkastellaan muslimi-yhteisöjä Euroopassa.rostedt kirjoitti: Niin ja näitä muualta tulleita koskettavien rakennusten poltteluko sitten parantaa sitä sopeutumista? Totta helvetissä on rasite, mutta ei tällä tavoin voi ketään kannustaa maan tavoille. Esimerkillistä!!!
Jos kerroin asiasta oman mielipiteeni, niin miksi teet siitä jotain muuta? En usko että nämä toimet parantavat kenenkään asiaa, vai onko se sopeutuminen jotenkin parantunut prosenttien valossa heti palojen jälkeen? Naurettavaa pelleilyä, eikä tuhopoltot paranna kenenkään asiaa.
Ei se todellakaan paranna. Olen itse ollut näkemässä omassa opinahjossa, miten paljon se koulutus lyhessä aikaa jo vaikuttaa pakolaisen olemiseen ja sopeutumiseen Ruotsalaisessa yhteikunnassa. Sanotaan vaikka näin, että en olisi uskonut sillä olevan niinkin suurta vaikutusta ellen olisi sitä omin pikku rähmäisin silmin nähnyt. Siis niillä silmillä jossa asuu se maahanmuuttokritiikki edelleenkin. Ainut ero on se, että kun tätä touhua on itse läheltä katsonut, on tullut myös huomattua, että se asioiden hoitaminen noin karkeasti karrikoituna "mamut vittuun" tyylillä ei johda mihinkään, eikä myöskään se rajat kiinni kohellus, koska päättäjät eivät tule niitä ihan hetkessä sulkemaan. Asioihin voi vaikuttaa myös toisella tavalla ja koulutus ja opastaminen on siihen aika hyvä keino. Itse havainnoiden voin kertoilla, että moni Afrikan ja Lähi-Idän kaiffari on kertoillut pakolaiseksi pyrkiville tutuilleen omista kokemuksistaan, ettei Ruotsiin kannata tulla, tämä ei ole mikään ihmemaa. Samaa myös Suomen osalta, koska siihen olen taas pyrkinyt itse vaikuttamaan. Sillä aikaa kun moni kiljuu pää punaisena jossain miekkarissa , olen itse kertoillut tuntemilleni pakolaisille ja asyylinhakijoille ihan rehellistä faktatietoa suomesta, työttömyydestä, vokeista jossa joutuisivat odottamaan ja siitä, että ei tipu repullista rahaa ja kuninkaalista palvelua. Nämä kertoo sen eteenpäin koska tuntevat minut, eivätkä lue sitä samaa netistä, josta aina ei tiedä mikä on totta ja mikä ei. On monta tapaa vaikuttaa asioihin ja tunnetusti hunajalla saa enemmän kärpäsiä kuin etikalla. Ja ruohonjuuritasolta se huonojen puolien kertominen toimii aina paremmin puskaradion kautta, vaikka ei äkkiä uskoisi. Ja mikä parasta, ei tarvitse huutaa, ei suoltaa propagandaa, eikä valehdella, pelkät faktat rauhallisesti keskustellen kerrottuna ja Suomea koskevia eri uutisia näyttäen toimii tässä asiassa erinomaisesti. Ehkä joku tosiaan näkee mielestään sen tulitikkujen kanssa touhuamisen ratkaisuksi, minä taas näen siinä osan ongelmaa, joka vaikeuttaa asioihin vaikuttamista.
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
40.346°S 176.5402°E
40.346°S 176.5402°E
Ei lähi-itäläiset ymmärrä kuin väkivaltaa. Puhe ei tehoa. Vaikka nainen huutaa, kiljuu ja kuinka sanoo ei niin silti nussitaan väkisin.SYLWAR kirjoitti:Ei se todellakaan paranna. Olen itse ollut näkemässä omassa opinahjossa, miten paljon se koulutus lyhessä aikaa jo vaikuttaa pakolaisen olemiseen ja sopeutumiseen Ruotsalaisessa yhteikunnassa. Sanotaan vaikka näin, että en olisi uskonut sillä olevan niinkin suurta vaikutusta ellen olisi sitä omin pikku rähmäisin silmin nähnyt. Siis niillä silmillä jossa asuu se maahanmuuttokritiikki edelleenkin. Ainut ero on se, että kun tätä touhua on itse läheltä katsonut, on tullut myös huomattua, että se asioiden hoitaminen noin karkeasti karrikoituna "mamut vittuun" tyylillä ei johda mihinkään, eikä myöskään se rajat kiinni kohellus, koska päättäjät eivät tule niitä ihan hetkessä sulkemaan. Asioihin voi vaikuttaa myös toisella tavalla ja koulutus ja opastaminen on siihen aika hyvä keino. Itse havainnoiden voin kertoilla, että moni Afrikan ja Lähi-Idän kaiffari on kertoillut pakolaiseksi pyrkiville tutuilleen omista kokemuksistaan, ettei Ruotsiin kannata tulla, tämä ei ole mikään ihmemaa. Samaa myös Suomen osalta, koska siihen olen taas pyrkinyt itse vaikuttamaan. Sillä aikaa kun moni kiljuu pää punaisena jossain miekkarissa , olen itse kertoillut tuntemilleni pakolaisille ja asyylinhakijoille ihan rehellistä faktatietoa suomesta, työttömyydestä, vokeista jossa joutuisivat odottamaan ja siitä, että ei tipu repullista rahaa ja kuninkaalista palvelua. Nämä kertoo sen eteenpäin koska tuntevat minut, eivätkä lue sitä samaa netistä, josta aina ei tiedä mikä on totta ja mikä ei. On monta tapaa vaikuttaa asioihin ja tunnetusti hunajalla saa enemmän kärpäsiä kuin etikalla. Ja ruohonjuuritasolta se huonojen puolien kertominen toimii aina paremmin puskaradion kautta, vaikka ei äkkiä uskoisi. Ja mikä parasta, ei tarvitse huutaa, ei suoltaa propagandaa, eikä valehdella, pelkät faktat rauhallisesti keskustellen kerrottuna ja Suomea koskevia eri uutisia näyttäen toimii tässä asiassa erinomaisesti. Ehkä joku tosiaan näkee mielestään sen tulitikkujen kanssa touhuamisen ratkaisuksi, minä taas näen siinä osan ongelmaa, joka vaikeuttaa asioihin vaikuttamista.
Lupasihan se homomarssi puumanainenkin seksologi lopettaa raiskauksetkin puhumalla ja strippaamalla. Tämän kesän jälkeen näemme miten ei toiminut, tai jos toimi voin myöntää olleeni väärässä.
Oot ilmeisesti ihan tosissasi? Kertomalla jotain noin paksua valhetta ostat itsellesi taas viikoksi hyvän omatunnon? Jotain lähdematskua olisi kiva nähdä, koska mainitsemiesi paikkojen puolueettomat julkaisut kertovat tilanteen olevan sietämätön kantaväestölle, ja erityisesti juutalaisille.SYLWAR kirjoitti:Nämä eri ns. ghettolähiöt ei todellisuudessa ole sen ihmeempiä paikkoja, kuin joku hervanta tai joku muu betonilähiö suomessa. Se tahallinen runkkaaminen uutisilla, joissa on olut matut pahanteossa antaa sen kuvan kuin noissa olisi joku sotatila. Parhaimmat vitsiniekat muistaa aina kertoa että edes poliisit ei muka uskalla mennä noihin lähiöihin. Kyllä menee jos ovat menossa ja kulkevat katujakin jopa kävelypartiona. Ruotsissa asuvana en oikein tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa näille jutuille, varsinkin kun mamukriittiseen suuntaan kallellaan olevana korjailee näitä houreita.
Ei se ole sinun tai minun vika että islamissa on ongelma integroitumisen kanssa. Sen kieltäminen tai yleisen islam-terrorin rinnastaminen ristiretkiin tai katupartioihin on naurettavaa naiiviutta.
Puolueettomat julkaisut..jep jep. Todellisuus ja nämä propagandasivut ei oikein kohtaa. Kas kun myös minä uskoin noihin hourailuihin Suomessa asuessa ja olen itse nähtynä joutunut toteamaan, että väritetyillä uutisilla mennään noissa vapaiksi medioiksi kutsutuilla verkkosivuilla. Laivalla pääsee Ruotsiin. Hyppää paattiin ja tee reissu sekä katsele ympärillesi, niin saatat yllättyä siitä, kuinka paljon luet hyvässä uskossa typerää propagandaa.Olen aina pitänyt kaiken oman ideologian kumoavia faktoja itseltään kieltäviä ns.suvakkeja jonkinlaisesti uskonlahkoon verrattavana porukkana, mutta pakko on sanoa, että yhtä typeräksi se on mennyt myös mamukriittisellä puolella. Uskotaan mitä halutaan uskoa ja kaikki, paitsi sen propagandamedian tarinointi on valetta. Ja jos toisin todistetaan, nämä mediat vetää esiin "salailukortin" joka näyttää olevan samanlainen jokeri, kuin ns.rasistikortti suvakeilla...
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
40.346°S 176.5402°E
40.346°S 176.5402°E
Koska haluat selkeästi parantaa maailmaa ja kansalaisrauhaa Euroopassa niin kävisikö, että viikonloppuyönä jalkautuisit johonkin näistä ongelmalähiöistä, joissa ei omien sanojesi mukaan ongelmia esiinny ja ottaisit videokuvaa meille impivaaralaisille rasisteille, että voimme nukkua yömme rauhassa ja parantua epäluuloistamme?SYLWAR kirjoitti:Puolueettomat julkaisut..jep jep. Todellisuus ja nämä propagandasivut ei oikein kohtaa. Kas kun myös minä uskoin noihin hourailuihin Suomessa asuessa ja olen itse nähtynä joutunut toteamaan, että väritetyillä uutisilla mennään noissa vapaiksi medioiksi kutsutuilla verkkosivuilla. Laivalla pääsee Ruotsiin. Hyppää paattiin ja tee reissu sekä katsele ympärillesi, niin saatat yllättyä siitä, kuinka paljon luet hyvässä uskossa typerää propagandaa.Olen aina pitänyt kaiken oman ideologian kumoavia faktoja itseltään kieltäviä ns.suvakkeja jonkinlaisesti uskonlahkoon verrattavana porukkana, mutta pakko on sanoa, että yhtä typeräksi se on mennyt myös mamukriittisellä puolella. Uskotaan mitä halutaan uskoa ja kaikki, paitsi sen propagandamedian tarinointi on valetta. Ja jos toisin todistetaan, nämä mediat vetää esiin "salailukortin" joka näyttää olevan samanlainen jokeri, kuin ns.rasistikortti suvakeilla...
Niin kerroinko jo, että asun Ruotsissa ja olen nähnyt tämän omin silmin. Se että menen vaikkapa tutuilleni Malmöön kyläilemään tai sukuloimaan Göteborgiin tai Tukholmaan ja kuvaan sinulle videon, et sinä sitä silti usko, joten käytännössä lopputuloksena on ajan haaskaaminen. Ja koska koko Ruotsi on kuuleman mukaan menetetty, voisin yhtä hyvin kuvata sinulle videon vaikkapa Sundsvallilaisesta "ghettolähiöstä" jossa liikun aika paljon myös jalkaisin tai ihan vain täältä Kramforsin pikkukaupungista, jossa on kaupungin kokoon nähden todella paljon pakolaisia ja asyylinhakijoita...edelleenkin en usko sillä olevan mitään vaikutusta, koska kuten jo aiemmin kirjoittelin, en uskonut minäkään, ettei täällä ole mitään Tajukankaan ja Friatiderin jne kuvaamaa monikulttuurihelvettiä ja sotatilaa käynnissä. Tuohon asiaan auttaa vain se, että toteat sen itse, ei mikään muu. Minun ei myöskään Ruotsissa asuvana tarvitse todistaa Suomessa oleville yhtikäs mitään, jos haluatte uskotella itsellenne sen mitä näistä vaihtoehtomedioista luette, niin mikäs se siinä, sehän nyt on täysin selvää, että Suomessa tiedetään nämä asiat paljon paremmin kuin täällä asuvat ihmiset paikanpäällä. Minulla ei ole tässä niin sanotusti penniäkään kiinni, ainoastaa minua tympii se tapa, jossa yritetään suoltaa paskaa tuutin täydeltä, jonka lopputoleksena seuraa se, että kun oikeasti jotakin tapahtuu tai maahanmuuton ongelmiin pitäisi paneutua, on se uskottavuus syöty ihan täysin tällä paskanjauhamisella. Hiukan samalla tavalla tälläinen murentaan uskottavuutta kuin vaikka YLE, itse uskon ennemmin punahilkkaan ja susihukkaseen, kuin YLE:n uutisointiin. On toki olemassa ihmisiä jotka runkkaa näillä "Ruotsin uutisilla" suorastaa kieli pitkällä odottaen niitä, kun pitää päästä lukemaan sitä mitä haluaa lukea, totuudella ei ole silloin niin suurta väliä. Se touhu ei poista minkään muotoisia ongelmia eikä myöskään tule edesauttamaan kanssaelämistä niiden matujen kanssa jotka maahan jäävät, niin Suomessa, kuin Ruotsissakin. Pitää oikeasti olla jollain lailla lapsenuskoinen jos kuvittelee, että pakolaiset lähtee kotiin kun hiukan poltellaan vaikka juuri kouluja tai kirjoitellaan silkkaa soopaa shokeeraamaan. Eivät nämä mihinkään lähde, mutta jos oikeasti haluaa ongelmia asian kanssa se tahallinen vastakkainasettelun luominen on siihen oivallinen keino.Pula-aho kirjoitti:
Koska haluat selkeästi parantaa maailmaa ja kansalaisrauhaa Euroopassa niin kävisikö, että viikonloppuyönä jalkautuisit johonkin näistä ongelmalähiöistä, joissa ei omien sanojesi mukaan ongelmia esiinny ja ottaisit videokuvaa meille impivaaralaisille rasisteille, että voimme nukkua yömme rauhassa ja parantua epäluuloistamme?
40.346°S 176.5402°E
40.346°S 176.5402°E
Sillä mitä sinä sanot nähneesi, tai tietäväsi ei ole minkäänlaista faktuaalista todistusarvoa, koska voit olla, vaikka miten paljon valehteleva vasemmisto-anarkisti.SYLWAR kirjoitti:Niin kerroinko jo, että asun Ruotsissa ja olen nähnyt tämän omin silmin. Se että menen vaikkapa tutuilleni Malmöön kyläilemään tai sukuloimaan Göteborgiin tai Tukholmaan ja kuvaan sinulle videon, et sinä sitä silti usko, joten käytännössä lopputuloksena on ajan haaskaaminen. Ja koska koko Ruotsi on kuuleman mukaan menetetty, voisin yhtä hyvin kuvata sinulle videon vaikkapa Sundsvallilaisesta "ghettolähiöstä" jossa liikun aika paljon myös jalkaisin tai ihan vain täältä Kramforsin pikkukaupungista, jossa on kaupungin kokoon nähden todella paljon pakolaisia ja asyylinhakijoita...edelleenkin en usko sillä olevan mitään vaikutusta, koska kuten jo aiemmin kirjoittelin, en uskonut minäkään, ettei täällä ole mitään Tajukankaan ja Friatiderin jne kuvaamaa monikulttuurihelvettiä ja sotatilaa käynnissä. Tuohon asiaan auttaa vain se, että toteat sen itse, ei mikään muu. Minun ei myöskään Ruotsissa asuvana tarvitse todistaa Suomessa oleville yhtikäs mitään, jos haluatte uskotella itsellenne sen mitä näistä vaihtoehtomedioista luette, niin mikäs se siinä, sehän nyt on täysin selvää, että Suomessa tiedetään nämä asiat paljon paremmin kuin täällä asuvat ihmiset paikanpäällä. Minulla ei ole tässä niin sanotusti penniäkään kiinni, ainoastaa minua tympii se tapa, jossa yritetään suoltaa paskaa tuutin täydeltä, jonka lopputoleksena seuraa se, että kun oikeasti jotakin tapahtuu tai maahanmuuton ongelmiin pitäisi paneutua, on se uskottavuus syöty ihan täysin tällä paskanjauhamisella. Hiukan samalla tavalla tälläinen murentaan uskottavuutta kuin vaikka YLE, itse uskon ennemmin punahilkkaan ja susihukkaseen, kuin YLE:n uutisointiin. On toki olemassa ihmisiä jotka runkkaa näillä "Ruotsin uutisilla" suorastaa kieli pitkällä odottaen niitä, kun pitää päästä lukemaan sitä mitä haluaa lukea, totuudella ei ole silloin niin suurta väliä. Se touhu ei poista minkään muotoisia ongelmia eikä myöskään tule edesauttamaan kanssaelämistä niiden matujen kanssa jotka maahan jäävät, niin Suomessa, kuin Ruotsissakin. Pitää oikeasti olla jollain lailla lapsenuskoinen jos kuvittelee, että pakolaiset lähtee kotiin kun hiukan poltellaan vaikka juuri kouluja tai kirjoitellaan silkkaa soopaa shokeeraamaan. Eivät nämä mihinkään lähde, mutta jos oikeasti haluaa ongelmia asian kanssa se tahallinen vastakkainasettelun luominen on siihen oivallinen keino.Pula-aho kirjoitti:
Koska haluat selkeästi parantaa maailmaa ja kansalaisrauhaa Euroopassa niin kävisikö, että viikonloppuyönä jalkautuisit johonkin näistä ongelmalähiöistä, joissa ei omien sanojesi mukaan ongelmia esiinny ja ottaisit videokuvaa meille impivaaralaisille rasisteille, että voimme nukkua yömme rauhassa ja parantua epäluuloistamme?
Rinkeby, tai Rosengård pe, tai la yönä riittäisi vakuuttamaan minut. Niistähän on paljolti raportoitu. Olisiko liian paha rasti? Videolle ei myöskään olisi varmaankaan ihan mahdotonta kuvata päivän lehteä ja esim. kirkon kelloa, ettei tarvitsisi arvuutella oliko kyseessä viikonloppu yö.
Sinä kehotat minua lähtemään ongelmalähiöön Ruotsiin asti katsomaan, että saako siellä puukosta, tai yritetäänkö raiskata. Ei kiitos, sellainen käynti voi sattua oman turvallisuuden ja terveyden päälle. En minä halua lähteä Irakiin, tai Somaliaankaan katsomaan, että tapetaanko siellä vääräuskoiset.
Kesän jälkeen näen jokatapauksessa tilastoista, että miten kehitysmaalaiset ovat käyttäytyneet. Tilastot eivät valehtele. Ei minulla ole mitään kehitysmaalaisia vastaan, jos käyttäytyvät eurooppalaisten arvojen mukaisesti sen sijaan, että keskittyvät seksuaaliseen häirintään ja eri muotoisiin rikoksiin.
SYLWAR joko sinä tai sitten nämä mainitsemasi "impivaaralaiset" olette ymmärtäneet väärin. Kyse on ollut siitä, että paloautot/ambulanssit eivät enää mene noihin ongelmalähiöihin ilman poliisisaattuetta, koska nämä kaduilla riehuvat mamut ovat heitelleet paloautoja kivillä ja estäneet pelastusoperaatioita pelastushenkilökuntaa aseilla uhaten.
Vasemmistoanarkisti??? Aika huono heitto, koska täällä kirjoitellaan nimimerkillä jätän henkilöllisyyteni kertoilematta, mutta sanotaan vaikka näin, että näyttöä kyllä piisa tarvittaessa ihan päinvastaiseen. Anarkot on kyllä muistaneet julkisesti kertoilla minun olevan rasisti, fasisti, islamofobi ja natsi...
40.346°S 176.5402°E
40.346°S 176.5402°E
Joo, olen kuullut että heti ammutaan itse singolla, jos neekerin kämppä palaa ja ollaan soitettu palokunta paikalle. Kuten sanoin uutisia on helppo kertoilla unohtamalla faktoja tai värittelemällä niitä. Helsingin keskustassa on sama koko ajan ongelma, myös siellä poliisit joutuvat paloautolle turvaksi. Sillä ei kait väliä, että kyseessä oli juovukkeessa oleva nuotion tehnyt suomalaisnuoriso ja tämä on nähty kerran poliisit tv sarjassa. Kyllä Suomi on menetetty, poliisi pitää aina olla pelastuslaitoksen mukana, koska koko ajan käydään kimppuun...teco kirjoitti:SYLWAR joko sinä tai sitten nämä mainitsemasi "impivaaralaiset" olette ymmärtäneet väärin. Kyse on ollut siitä, että paloautot/ambulanssit eivät enää mene noihin ongelmalähiöihin ilman poliisisaattuetta, koska nämä kaduilla riehuvat mamut ovat heitelleet paloautoja kivillä ja estäneet pelastusoperaatioita pelastushenkilökuntaa aseilla uhaten.
40.346°S 176.5402°E
40.346°S 176.5402°E
-
DemlaMinfo
- Andy Sipowich NYPD
Minulle video, tai uutisointi on näyttöä. Puheet nimimerkillä ja itsemehustus oman näytön puolesta taas näyttöä ihan päinvastaisesta.SYLWAR kirjoitti:Vasemmistoanarkisti??? Aika huono heitto, koska täällä kirjoitellaan nimimerkillä jätän henkilöllisyyteni kertoilematta, mutta sanotaan vaikka näin, että näyttöä kyllä piisa tarvittaessa ihan päinvastaiseen. Anarkot on kyllä muistaneet julkisesti kertoilla minun olevan rasisti, fasisti, islamofobi ja natsi...
Mielenterveys on tärkeä osa ihmisen hyvinvointia. Omasta mielenterveydestään voi pitää huolta ja omia voimavarojaan vahvistaa. Psykologin kanssa keskustelu voi auttaa pääsemään eroon harhaluuloista ja kuuloharhoista.
- Tuomion Pasuuna
- Jessica Fletcher
Millaisen videon siis haluat? Ihan vaan joku video joka on kuvattu noilta ghettoalueilta ja jossa ei näy väkivaltaa? Selitätkö tarkemmin?