Missing babies -sivusto
Ihan täsmälleen sama juttu mulla. Pikkuisen kyllä sieppaa noi Rottenin kuvat, mutta jos eläimille tehdään pahaa, saan siitä traumat viikkokausiksi.Mimosa kirjoitti:Ainoa juttu mitä en katso, on jos eläimiä kohdellaan kaltoin/pahoinpidellään ym. ne jutut ja kuvat tulee uniin, ei muut.
Ja tämä ei siis liity mitenkään siihen, ettenkö kunnioittaisi/pitäisi ihmisistä, ei vaan jostain syystä tee pahaa nuo kuvat.
Keep the city clean, keep the trash in jail.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
Kalessin
- Adrian Monk
jotenkin osa noista rottenin kuvista on niin absurdeja, etten epäile niiden autenttisuutta, mutta enemmän kiinnostaisi mistä ne on saaneet ne poliisivalokuvat yms, joiden käytännössä, käsitykseni mukaan tulisi olla tietosuojattua materiaalia...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Lohdullista jos näin on. Olen sen verran huono lääketieteen tuntija, että meni mulle hyvinkin täydestä. Kammottava ajatus, jos perse repeäisi tuolla tavoin.Herkkis kirjoitti:^se on feikki se kuva siinä mielessä et se tarina ei oo ainakaan totta, ihme kuva kylläkin!
Keep the city clean, keep the trash in jail.