Kuule, heittäydytkö nyt ymmärtämättömäksi, vai muistanko väärin, että olisit kertonut puolisosi joutuneen vuosia sitten raiskauksen uhriksi?kerroush kirjoitti:Mitä, onko Human interest raiskannut puolisonsa? Mistä tiedät?Pieni liekki kirjoitti:Käsittäisitkö paremmin, jos sinua olisi aikanaan syytetty ja syyllistetty syyttömänä vaimosi raiskaamisesta?kerroush kirjoitti:En käsitä tuollaista ylläolevaa avautumista.
Jos nyt joka tapauksessa kuviteltaisiin, että sinulle läheinen henkilö olisi joutunut raa'an väkivallanteon kohteeksi ja että sinua aiheettomasti tuosta teosta epäiltäisiin. Mitkä mahtaisivat olla omat tuntemuksesi, jos joutuisit tuosta teosta tuomituksi, vaikka sinulla ei olisi itse teon kanssa mitään tekemistä? Olisiko sinun mielestä oikeutettua, että oikeudenkäyntiesi aikana sinua syyllistettäisiin mediassa ja netin keskustelupalstoilla organisoidusti toisen tekemästä teosta? Olisiko mielestäsi oikeutettua, että sinulle lätkäistäisiin syytteitä muihin läheisiisi kohdistuneista teoista, joita ei todellisuudessa ole koskaan tapahtunut, mutta joita jotkut läheisesi uskovat sinun tehneen?
Olen hämmästynyt, kuinka oikeustoimittajat Suomessa eivät ole lähteneet avaamaan Kukalle ja Auerille tehtyjä selkeitä oikeusmurhia. Olen myös sekä surullinen että hämmentynyt, että poliisin korkein johto valtakunnansyyttäjää myöten pyörittelee peukaloitaan, mutta ei lähde tekemään mitään Ulvilan oikean murhaajan ja hänen taustajoukkojensa tilille saamiseksi. Päinvastoin tällä hetkellä pakotetaan suuri joukko Anneli Auerin syyttömyydestä vakuuttuneita siviilejä jopa henkensä uhalla tutkimaan juttua ja tekemään poliisille kuuluvia töitä. Toivon, että jatkossa löytyy riittävästi ammattitaitoisia poliisin edustajia, jotka eivät katso sivusta tätä epäkohtaa, vaan ryhtyvät toimiin epäkohtien korjaamiseksi.