Anneli Auer medioissa

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Re: Anneli Auer medioissa

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

sisotalo kirjoitti:Kylä se on pelkkää vittuilua käyttää hyväkseen sitä että kun keskustelija avoimesti kertoo oman perheensä onnettomuuden oleva lähtökohtana hänen puheenvuoroihinsa. Missään tapuksessa ei ole niin, että anti-annelisteilla olisi jotain karmeaa taustalla.
No hyvänen aika. Eihän jonkun rikosjutun tutkinnassa saa olla "LÄHTÖKOHTANA" mikään itselle tapahtunut asia. Eihän ne kuulu tähän rikokseen millään lailla. Siksi juuri lähtee tulkinnat väärään suuntaan, kun kaikki asiat kuvitellaan omasta näkökulmasta, että jos minun äitini oli vittumainen, niin kyllä oli Auerikin.
Tässä on nyt 19 palstalla vaikuttaneen, hyvin kiihkeästi Auerin syyllisyyteen uskovan ERI henkilön kirjoitus omista kokemuksistaan. Minkäköhän takia nämä ihmiset uskovat Auerin syyllisyyteen vastoin kaikkea tutkintaa ja tervettä järkeä?? Osaatko veikata mikä heitä yhdistää?

Vai voiko nyt tosiaan olla, ettei tälle palstalle osu kuin äärimmäisen vaikean lapsuuden kokeneita ihmisiä? Vai onko niin, ettei ns. "tavallista lapsuutta" juuri kukaan koekaan ja olenkin itse ihan poikkeava?

Voiko olla niin, että kun alla olevat kokemukset kokeneilta ihmisiltä kysellään, onko julkisesti tuomittu perheenäiti syyllinen, niin he vastaavat helpommin "kyllä", kuin ne, joiden perheissä ei ole ollut väkivaltaa, ihan riippumatta siitä, mitä rikostutkimus osoittaa? Sillä minä luulen, että tämä on 100% fakta. Omat kokemukset muuttavat käsitystä toisista ihmisistä ja huonot kokemukset lisäävät epäluuloa muita kohtaan. Tämä näkyy tietenkin kaikissa mielipiteissä. Ei löydy puunhalaajia eikä suvakkeja näistä, jostain kumman syystä.

Tämän listan päälle tiedän vielä oman naisystäväni, jonka äitisuhde on niin traumaattinen, että asiaa itketään vielä 40 vuotta myöhemmin, vaikka äiti on jo kuollut. Ja arvaa onko erittäin kiihkeästi sitä mieltä että Aueri vankilaan ja avain hukkaan? Ei tässä ole kyse mistään vittuilusta, vaan halusta selvittää, mistä ihmisten mielipiteet aiheutuvat. Kyllähän näistä tutkimuksia tehty on.

1. Säpsähtämiseni vähäpukeisten ihmisten kuvista johtuu ahdistavista lapsuusmuistoista.

2. Itse olen saanut selkääni eikä se mua ole kismittänyt jälkeenpäin, tiedän että aiheesta tuli mutta äidin psyykkinen pahoinpitely minua kohtaan joka alkoi teini-iässä vaivaa mieltäni edelleen....

3. : Ollessani nippanappa täysi-ikäinen äitini soitti minulle ja kertoi miltei tappaneensa isäni. No, ei ollut tappanut yrityksestään huolimatta. Äitini ei koskaan ollut eikä parikymmentä vuotta tapahtuman jälkeenkään ole koskaan ollut väkivaltainen.Kyseisestä tapahtumasta ei seurannut virallisesti muuta kuin asumusero.

4.: Kun vilkas mielikuvitus puolestaan on naille tyypillista, on ehka syyta selventaa, etta omat kokemukseni ovat puolison menettamisesta --eivat surmaamisesta.

5.: olenhan itsekin auttanut 10 vuotiaana isäni hirttoköydestä irti kun ei siinä juovuspäissään onnistunut. Sen yön nukuin isän vieressä. Siinä oppii empatiaa lasten kohtaloihin tai aikuisiinkin elämän kolhimiin.

6.: Olin itse avioerossa huostaanotettu lapsi, en sukulaisten luo. Äitini sanoi kerran, mm, kun kävin hänen luonaan, mm, että hänen oli eräänä päivänä tehnyt mieli hypätä alas asuintalonsa ylimmästä kerroksesta…. Ajattelin, että jos äiti hyppää, sitten hyppään minäkin, 10 v. Uhkasin äitiä myös 'katoamisella' (että karkaisin lastenkodista, 12-v)….. Äidille tosin en lapsuuden suruistani kertonut koskaan, en esim kuinka kova ikävä minulla oli ollut isää..
…Onneksi sain edes aikuisena tietää, että isäni ei ollutkaan sellainen hirviö, joksi äiti hänet minulle yritti uskotella. Minä en oikeasti pitänyt häntä hirviönä edes pienempänä, en vaikka hän oli väkivaltainen äitiä kohtaan.

7. : Aika mielenkiintoista, että täällä on muutama ihminen vaikeita ja shokeeraavia asioita kokenut elämässään (allekirjoittanutkin)

8. : Kyllä minä pienenä valvoin ja kuuntelin vanhempieni riitelyä yömyöhälle. Ikävä kyllä...

9. : Olen itse narsistin uhri

10.: [Jens Kukan] kirjeen luettuani tuli mieleen ihan oma exäni, joka pahoinpiteli minut ja tyttäreni

11.: Oletko kokenut itse traumaattisen lapsuuden? Tarkkaillut vaikkapa vanhempiesi riitoja yökaudet ja yrittänyt tarpeen tullen puuttua tapahtumiin?

12. : Minulla on ehkä vähän enemmän pelisilmää lasten tilanteeseen - koska toinen vanhemmistani oli tuollainen manipulatiivinen paskiainen, miksi Aueria epäillään. Valitettavasti. Onneksi ei nyt mitään Ulviloita tai sen kummempia tapahtunut - mutta paskiainen silti oli. Tämä vanhempani, täydellinen mulkvisti, osasi kyllä pitää 100% kulissit ulospäin eli tuskinpa perheemme ulkopuolella kukaan käsitti, että turpaan sai niin puoliso kuin lapsetkin tasaisin väliajoin.

13. : Joo Anneli oli saanut kaksi Opamox-merkkistä lääkettä sairaalassa ennen kuulustelua, ja ne ovat olleet varmastikin 15 mg, tämän tiedän itse paljon sairaalassa maanneena että ei ne vahvempia siellä anna. Ja sen ei luulisi noin rauhalliseksi tekevän kuin se Annelin teki, itse vedän joskus vitutukseen xanorin ohella diapamia ja 3-4 opamoxia ja kukaan ei huomaa mitään jos ei tiedä paitsi rauhallisen olemuksen.

14. : Muistiin ovat jääneet sukujuhlien tappelut, vanhempien raivoisat riidat ja omat selkäsaunat.

15. : Minun lapsuuden "harhani" on isäni kuolema, vaikka minulla isää tavallaan kait ollutkaan (itsemurha). Siihen liittyvät monenmoiset asiat…. …Eipä siinä kyllä se hiukan hämärä juttu olikin, eikä siitä ole paljon puhuttukaan, se oli itsemurha ja sillä sipuli. Monelle helpotuskin, ehkä.

16. : Mulla tipahti paino 10kg aika sutjakkaan kun löytyi oikeat humekset. Toki se 10 extrakiloa oli tullutkin mirtatsapiinin iloisella avustuksella kun kasvatti aikoinaan ruokahalua aivan valtavasti.. Nyttemmin on ollut ruokahalu (minulle) normaali. Venlafaxin on siitä hyvä, että kapselin saa avattua ja näin pienennettyä annosta tosi hitaasti jos mielii niin tehdä.

17. : Tässä tulee nyt aitoa näkökantaa äitipuolen alistamasta sekä perus- & ammattikoulussa kiusatulta mieshenkilöltä.Olen vakavasti & suunnitelmallisesti miettinyt sekä äitipuoleni että kiusattujen hävittämistä elävien kirjoilta.Kun ihmistä kiusataan systemaattisesti koko nuoruus & teiniiän alkaa taakka olemaan sietämätön.Sitä alkaa itsekin uskomaan että tää ei pääty ennenkuin nuo perkeleet tapetaan.Olen syönyt & syön SSRI-lääkkeitä eikä loppua näy.

18. :Uskon Annelin syyllisyyteen, minulla on lapsi. Olen myös varttunut väkivaltaisissa oloissa ja joutunut todistamaan pahoinpitelyjä sun muuta. Silloinkin olen ollut rauhallinen ja tuska ja paniikki ovat tulleet myöhemmin, vielä näin aikuisenakin.

19.: luettuaan Jarmo Björkqvistin kirjeen: Mieleen väkistekin palasi miten älyttömäksi riidat omassa entisessä suhteessa paisu joskus omalta osalta, uskomattomiin suorituksiin kun ei saanu minkäänlaista vastausta toiselta…
Tätä paskaa vuosikausia ja vähän viinaa päälle, perinteinen 1+1 riita ja lopputulos on varmasti aika lähellä jotain Jarmo Björkqvistiä..
Onneks tuli itellä ajoissa potkittua pois elämästä se akka.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
sisotalo
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

En todellakaan ymmärrä mitä Naakka yrittää tällä listalla osoittaa. Siinä on hyvin sekalaisia henkilökohtaisia kokemuksia, joita on helppo tuoda esiin nimimerkin takaa. Mutta jotta asialla olisi jonkinlaista perustelua on Naakan kerrottava minkä nimimerkkisiä ovat nämä 19 kokemusta. Katsotaan siten kuinka moni heistä on patologisia Annelin syyttäjiä.

Minä olen tutkimukseni syyn kirjoittanut ihan omalla nimellä Uuteen Suomeen kun aloitin Annelin syyttömyydestä, 50 vuoden kokemuksen pohjalta. Tieteellisen metoodin mukaisesti oli minulla selkeä käsitys siitä mitä haluan osoittaa. Se menetelmä oli tarpeellinen kaiken sekasotkun keskellä.

Ersä nimimerkki tuomitsi Kukan raiskaajaksi ja perusteli oman perheensä onnettomuudella 24 vuotta sitten. Rohkea teko, jonka hyväksi käyttö on pelkkään vittuilua, vaikka nimimerkki ei itse tätä tajua, vaan kääntyy haukkumaan minua.
Kuolemannaakka

Auerin blogissa juttua tästä rikosjutusta, jossa syytteitä on nostettu tietojen katselusta.

http://anneliauerkirjoittaa.blogspot.fi ... oksia.html

Vuosia sitten alkanut urkintajuttu on vihdoin tullut syytevaiheeseen. Median kautta saamani tiedon mukaan 55 virkamiestä ympäri Suomen on saanut syytteen. Minun postiluukustani on ropsahdellut vasta osa papereista.

Minä en tätä tutkintaa pyytänyt.

....

Minulla olisi nyt oikeus vaatia korvausta näiltä 55 urkinnasta kiinni jäänneeltä ihmiseltä. Asianajajani Juha Mannerin mukaan vastaavien tapausten perusteella kohtuullinen korvaus olisi ollut 500 euroa henkilöltä ja 55 henkilöltä se tekisi melkein 30 000 euroa.

En sano, etteikö urkinnan kohteeksi joutuminen tuntuisi jossain määrin pahalta ja etteikö se olisi loukannut minua, mutta suhteutettuna kaikkeen muuhun pahaan se tuntuu kuitenkin aika pieneltä. Minusta olisi kohtuutonta vaatia 500 euroa joltakin, joka on ajattelemattomuuttaan yrittänyt katsoa tietojani ja kaiken lisäksi epäonnistunut siinä, koska materiaali oli salattua. Siispä päätin olla vaatimatta mitään.

Olisin sen sijaan toivonut, että poliisi olisi aikanaan tutkinut minun itseni tekemän rikosilmoituksen Tapio Santaojasta ja muista Porin poliiseista. Minulla oli jo valmiina todisteet mm. esitutkintapöytäkirjan kuvaliitteen väärennöksestä ja muutamasta kuulustelussa esitetystä selkeästä valheesta. Lisäksi olin listannut muita rikosepäilyjä, joihin poliisi olisi voinut hankkia todisteet itse. Kyse oli vakavista rikoksista, mutta mitään niistä ei koskaan tutkittu, ne eivät päässeet syyteharkintaan eikä niitä ole arvioitu minkäänlaisessa tuomioistuimessa.
Viimeksi muokannut Kuolemannaakka, Pe Huhti 22, 2016 12:14 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Kuolemannaakka

sisotalo kirjoitti:Mutta jotta asialla olisi jonkinlaista perustelua on Naakan kerrottava minkä nimimerkkisiä ovat nämä 19 kokemusta. Katsotaan siten kuinka moni heistä on patologisia Annelin syyttäjiä.

Minä olen tutkimukseni syyn kirjoittanut ihan omalla nimellä Uuteen Suomeen kun aloitin Annelin syyttömyydestä, 50 vuoden kokemuksen pohjalta. Tieteellisen metoodin mukaisesti oli minulla selkeä käsitys siitä mitä haluan osoittaa. Se menetelmä oli tarpeellinen kaiken sekasotkun keskellä.

Ersä nimimerkki tuomitsi Kukan raiskaajaksi ja perusteli oman perheensä onnettomuudella 24 vuotta sitten. Rohkea teko, jonka hyväksi käyttö on pelkkään vittuilua, vaikka nimimerkki ei itse tätä tajua, vaan kääntyy haukkumaan minua.
Tämä lista (paria uusinta lukuunottamatta) on täällä ollut nimineen parikin kertaa, mutta siitä on aina noussut niin kova äläkkä, että jätin nimet nyt pois. Mutta ihan tätä peruskaartia; valtaosa palstalle säännöllisesti kirjoittaneista antiannelisteista. Hejacissa nykyään useampi, ja monet lopettaneet kokonaan. Ja tässä tietysti vain ihmisiä, jotka ovat asioistaan kirjoittaneet.

Minusta on väärä metodi valita ensin mielipide, ja sitten alkaa kerätä sille perusteluja, kun kyseessä ei ole mielipideasia. Parempi on tutkia mitä tapahtui, ilman mitään mielipiteitä. Eihän tapahtumat ole kiinni meidän mielipiteistämme: asiat ovat tapahtuneet tietyllä tavalla, eikä siinä ole meillä ollut osaa ja arpaa. Meidän käsityksemme eivät vaikuta siihen, mitä Ulvilassa tai muualla tapahtui.

Jos tuomitsee Kukan raiskaajaksi sen vuoksi, että oma läheinen on raiskattu, on yksinkertaisesti väärässä. Omaisen raiskaus ei liity Kukan juttuun mitenkään, eikä sillä ole mitään todistusvoimaa Kukan jutussa, vaan päin vastoin se vääristää omia tulkintoja asioista. Ei täällä pitäisi ratkoa oman elämän ongelmia, vaan ihan muiden, tuntemattomien.

Ja kuten sanoin, en vittuillut kerroushille. Kuka hullu nyt vittuilee, jos toisen vaimo on raiskattu? Kiinnitin vain huomion, että taas on yksi varmamielipiteinen (joskin mielipiteitään perustelematon) antiannelisti, jolle on menneisyydessä tapahtunut traumaattinen asia. En voi sille mitään, että valtaosalla tuntuu olevan tämmöisiä tapahtumia, enkä sille, että jotenkin näyttäisi, niinkuin nämä tapahtumat ohjaisivat ihmisten mielipiteitä aivan muista asioista.

Tiedän 23 vakaata antiannelistia, jolla on traumaattinen kokemus joko lapsuudessaan tai parisuhteessaan. Sinun tyttäresi tapaus ei tähän yhteyteen liity, koska olit oman mielipiteesi muodostanut jo tätä ennen.
www.shorturl.at/agoNS

sisotalo
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Voi Naakka voi Naakka, aina onnistut ymmärtämään asiat ihan väärin, vai kirjoitanko minä todella huonosti. Näin on asiat;

Olen tehnyt tieteellistä tutkimusta 50 vuoden ajan. Aina on minulla ollut tutkimuksen lähtökohtana selkeästi muotoiltu "hypoteesi". Se n ainoa menetelmä, jolla totuus löytyy. Tietenkin hypoteesi osoittautuu joskus vääräksi varsinkin kuin on aloittelija tai vieraalla alueella. Eräs sellainen vahinko tapahtui kun oletin Roul Wallenbergin, ruotsalaisen diplomaatin olevan hengissä jossain Siperiassa tai ainakin olleen siellä. Useamman vuoden työn tuloksena paljastui, että hänet oli surmattu NKVDn vankilassa toukokuussa 1947.

Mitä tyttäreeni tulee, ei virkavallan väärinkäytöksillä häntä kohtaan ole mitään tekemistä sen kanssa, että ryhdyin tutkimaan Ulvilan surmaa kokopäiväisesti. Kun hänet oli otettu pois minulle avautui aikaa tehdä mielityötäni, hädässä olevien ihmisten auttamista.
kerroush
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja kerroush »

Kuolemannaakka kirjoitti:
sisotalo kirjoitti:Kylä se on pelkkää vittuilua käyttää hyväkseen sitä että kun keskustelija avoimesti kertoo oman perheensä onnettomuuden oleva lähtökohtana hänen puheenvuoroihinsa. Missään tapuksessa ei ole niin, että anti-annelisteilla olisi jotain karmeaa taustalla.
No hyvänen aika. Eihän jonkun rikosjutun tutkinnassa saa olla "LÄHTÖKOHTANA" mikään itselle tapahtunut asia. Eihän ne kuulu tähän rikokseen millään lailla. Siksi juuri lähtee tulkinnat väärään suuntaan, kun kaikki asiat kuvitellaan omasta näkökulmasta, että jos minun äitini oli vittumainen, niin kyllä oli Auerikin.
Aika uskomatonta. Ainakin, jos tällä jollain tavoin viitataan minuun!

Minä en ole yhtään rikosjuttua tutkinut. Lähtökohtani ei siitäkään syystä voi olla itselleni tapahtuinut asia. En ole myöskään missään vaiheessa kirjoittanut, että oma mielipiteeni johtuisi jostain traumasta. Olen kirjoittanut, että ihminen on kokemusten summa ja kaikki kokemukset muokkaavat ihmistä.
Kuolemannaakka kirjoitti:Tässä on nyt 19 palstalla vaikuttaneen, hyvin kiihkeästi Auerin syyllisyyteen uskovan ERI henkilön kirjoitus omista kokemuksistaan. Minkäköhän takia nämä ihmiset uskovat Auerin syyllisyyteen vastoin kaikkea tutkintaa ja tervettä järkeä?? Osaatko veikata mikä heitä yhdistää?
Minä en kiihkeästi usko mihinkään. Ja Auerkin saa minun puolestani olla syyllinen tai syytön; se on minulle yksi paskan hailee. En vain millään pysty ymmärtämään ihmisiä, jotka kiihkeästi puolustelevat kahdessa oikeusasteessa tuomittuja raiskaajia ja pahoinpitelijöitä.
Kuolemannaakka kirjoitti:Vai voiko nyt tosiaan olla, ettei tälle palstalle osu kuin äärimmäisen vaikean lapsuuden kokeneita ihmisiä? Vai onko niin, ettei ns. "tavallista lapsuutta" juuri kukaan koekaan ja olenkin itse ihan poikkeava?
Minulla on ollut äärimmäisen tavallinen ja hyvä lapsuus. En ole kokenut mitään traumoja tai edes "traumoja". Mutta ei lapsuudestani sen enempää. Koska kirjoitanpa mitä tahansa, niin lahkolaiset kuitenkin yrittävät käyttää sitä minua vastaan kuten heillä on yleinen toimintaperiaate.

Loppu Kuolemannaakan viestistä on sellainen aivopieru, ettei sitä voi eikä kannata millään lailla kommentoida. Se on oikea tuskan parahdus! Pyydä vaimoasi siivoamaan vaippasi jos et itse kykene enää siihenkään. Hanki postimyynnistä isompi anustappi ettei moista turahdusta ja häverikkiä enää pääse tapahtumaan!
kerroush
Agentti Scully

Vespa velutina kirjoitti:Olipa kerran kaksi lainvoimaista tuomiota. Toinen perustuu kerroushin mukaan mielipiteisiin ja on kaukana totuudesta, ja toinen taas on suoraan Jumalan sanaa, jonka epäileminen vääräksi vituttaa häntä suunnattomasti.
Sinä et kuule tiedä lainkaan mikä minua vituttaa tai ei. Älä yritä laittaa sanoja suuhuni. Minulle on edelleen yks ...
kerroush
Agentti Scully

sisotalo kirjoitti:En todellakaan ymmärrä mitä Naakka yrittää tällä listalla osoittaa. Siinä on hyvin sekalaisia henkilökohtaisia kokemuksia, joita on helppo tuoda esiin nimimerkin takaa. Mutta jotta asialla olisi jonkinlaista perustelua on Naakan kerrottava minkä nimimerkkisiä ovat nämä 19 kokemusta. Katsotaan siten kuinka moni heistä on patologisia Annelin syyttäjiä.
Miksi pitäisi kertoa? Olkoot vaikka naakan yksityissajattelua tuo turahdus. Ei haittaa.
sisotalo kirjoitti:Minä olen tutkimukseni syyn kirjoittanut ihan omalla nimellä Uuteen Suomeen kun aloitin Annelin syyttömyydestä, 50 vuoden kokemuksen pohjalta. Tieteellisen metoodin mukaisesti oli minulla selkeä käsitys siitä mitä haluan osoittaa. Se menetelmä oli tarpeellinen kaiken sekasotkun keskellä.
Tieteellisen metodin mukaan ennen tutkimuksen alkua ei saa olla mielipidettä siitä mitä haluaa tutkimuksellaan tai "tutkimuksellaan" osoittaa. Tarkistapa tieteellisestä motodikirjastostasi tieteen tekemisen peruslähtökohdat.
sisotalo kirjoitti:Ersä nimimerkki tuomitsi Kukan raiskaajaksi ja perusteli oman perheensä onnettomuudella 24 vuotta sitten. Rohkea teko, jonka hyväksi käyttö on pelkkään vittuilua, vaikka nimimerkki ei itse tätä tajua, vaan kääntyy haukkumaan minua.
Tällä kohdalla ilmeisesti taas viitataan minuun, muu ei ole mahdollista (24 vuotta ja silleen).

En ole missään vaiheessa tuominnut Kukkaa raiskaajaksi! Olen kirjoittanut koko ajan johdonmukaisesti, että Auer ja Kukka ovat saaneet raiskauksista ja pahoinpitelyistä kahdessa oikeusasteessa tuomiot.

Minun perheelleni ei 24 vuotta sitten tapahtunut mitään onnettomuutta. Vaimoni joutui rikoksen uhriksi. Hänet raiskattiin. sisotalo on hyvä ja tarkistaa mikä ero on onnettomuudella ja rikoksella!

En ole tuolla raiskauksella perustellut yhtään mitään, en ole edes yrittänyt. Miten tämä voi olla näin vaikea käsittää.

Minä en, sisotalo, ymmärrä seuraavaa virkettä: "Rohkea teko, jonka hyväksi käyttö on pelkkään vittuilua, vaikka nimimerkki ei itse tätä tajua, vaan kääntyy haukkumaan minua."

Ensimmäinen lause viitannee minuun. Toinen lause oletettavasti Kuolemannaakkaan. Entä kumpi tai mikä nimimerkki ei tajua ja tajua mitä? Neljäs lause, kuka on kääntynyt sinua haukkumaan.

Yritä nyt skarpata vähän ja kirjoittaa ymmärrettävää tekstiä. Voit kirjoittaa vaikka ruotsiksi, englanniksi, saksaksi tai vaikkapa ranskaksi. Kaikki taipuvat minulle. Käytä vaikka viittomakieltä, sekin sopii.
kerroush
Agentti Scully

Kuolemannaakka kirjoitti:Jos tuomitsee Kukan raiskaajaksi sen vuoksi, että oma läheinen on raiskattu, on yksinkertaisesti väärässä.

Tätä väitettä on nyt toistettu jo niin monta kertaa, että kohta se muuttu minfototuudeksi!

Kerta kiellon päälle. Minä en ole missään tuominnut Kukkaa raiskaajaksi. Olen jatkuvasti ja johdonmukaisesti kirjoittanut, että Auer ja Kukka ovat kahdessa oikeusteessa saaneet tuomiot raiskauksista, vieläpä törkeistä, ja pahoinpitelyistä. Oikeuslaitos tuomitsee, en minä.
Kuolemannaakka kirjoitti:Omaisen raiskaus ei liity Kukan juttuun mitenkään, eikä sillä ole mitään todistusvoimaa Kukan jutussa, vaan päin vastoin se vääristää omia tulkintoja asioista.

Hakisitko, Kuolemannaakka, minulle tuon kohdan, jossa minä muka väitän, että vaimoni raiskaus jotenkin liittyisi Auerin ja Kukan "juttuun"? Siis siihen juttuun, jossa he saivat raiskauksista ja pahoinpitelyistä pitkät vankeusrangaistukset.

Minun ei tarvitse sitäpaitsi tulkita yhtään mitään. Oikeuden päätös on selkeä eikä siinä ole tulkinnanvaraa! Auer ja Kukka ovat saaneet kahdessa oikeusasteessa lainvoimaiset tuomiot lasten törkeistä raiskauksista ja pahoinpitelyistä! Mikä tuossa on teillä lahkolaisilla niin vaikeaa ymmärtää?
Kuolemannaakka kirjoitti:Ei täällä pitäisi ratkoa oman elämän ongelmia, vaan ihan muiden, tuntemattomien.
Minä en ole täällä ratkomassa mitään. Jos te lahkolaiset olette, niin siitä vaan. Mutta älkää sotkeko harhoihinne minua.
Kuolemannaakka kirjoitti:Ja kuten sanoin, en vittuillut kerroushille. Kuka hullu nyt vittuilee, jos toisen vaimo on raiskattu?
En tiedä. Tiedätkö sinä?
Kuolemannaakka kirjoitti:Kiinnitin vain huomion, että taas on yksi varmamielipiteinen (joskin mielipiteitään perustelematon) antiannelisti, jolle on menneisyydessä tapahtunut traumaattinen asia.
Vielä kerran Auerin ja Kukan raiskaus- ja pahoinpitelyrikosten tuomion perusteleminen ei kuulu minulle.

Vaimoni raiskattiin ei minua. Miksi se olisi minulle traumaattinen?

Saatan sitäpaitsi muistaa ihan väärin, onhan siitä jo aikaa vai onko. Muistaakseni sellainen on voinut joskus tapahtua. Ehkäpä kuitenkin vain kuvittelen koko asian. En tiedä.
Kuolemannaakka kirjoitti:En voi sille mitään, että valtaosalla tuntuu olevan tämmöisiä tapahtumia, enkä sille, että jotenkin näyttäisi, niinkuin nämä tapahtumat ohjaisivat ihmisten mielipiteitä aivan muista asioista.
Kaikki ihmisen kokema ohjaa hänen kaikkia tekojaan ja mielipiteitään. Siis siinä tapauksessa että ihmisellä on jonkinlainen Oma Tunto.
Kuolemannaakka kirjoitti:Tiedän 23 vakaata antiannelistia, jolla on traumaattinen kokemus joko lapsuudessaan tai parisuhteessaan.
OK. Mitä aiot tuolla upealla tiedollasi tehdä?

Minä tiedän useita epävakaita lahkolaisia, jotka täällä saarnaavat omaa uskontoaan.
Kuolemannaakka kirjoitti:Sinun tyttäresi tapaus ei tähän yhteyteen liity, koska olit oman mielipiteesi muodostanut jo tätä ennen.
Mistäs sinä tuon tiedät? Vaikka eipä se minulle kuulu. Olkoon vaikkapa niitä kuuluisia tuskan parahduksiasi.
Human interest
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Human interest »

Tänään Maikkarin SNL-showssa oli lauluesitys, jossa otettiin kantaa erään ministerin tekemisiin. Luettelonomaisesti käytiin läpi, mitä kaikkea Anne Berner tekee, pystyy tekemään tai mahdollisesti tulee tekemään(?), ja näiden joukossa oli mm. seuraava:
”Ulvilan surmankin ratkaisee Bernerin Anne”.
http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/satur ... sa/5858252
Lohdullista huomata, että edes SNL:n tekijöiden mielestä Ulvilan murhassa on vielä jotain ratkaistavaa. :D
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Tämäkin ketju on vain esimerkki siitä, kuinka asiapitoinen keskustelu on jo aikoja sitten loppuunkaluttu Ulfvilsbölessä ja jengi keskittyy sättimään lähinnä toisiaan.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Kuolemannaakka

CSI kirjoitti:Tämäkin ketju on vain esimerkki siitä, kuinka asiapitoinen keskustelu on jo aikoja sitten loppuunkaluttu Ulfvilsbölessä ja jengi keskittyy sättimään lähinnä toisiaan.
Oli jo 2011 käyty kaikki loppuun, nykyään on paljon rauhallisempaa kuin silloin. Sen jälkeen ei ole mitään uutta tai rakentavaa aikaan saatu, ja "toinen taho" lopettanut kaikenlaisen "tutkimisen" kokonaan, eikä kukaan edes yritä rakentaa mitään teoriaa. Lopputulos vaan on aina selvillä.

Ei edes semmosta listaa ole saatu aikaiseksi, missä olisi ns. yleisesti hyväksytyt faktat koottuina, ettei tarttisi joka asiasta aina tapella ja että uudet lukijat pääsisivät nopeammin kärryille. Ehdotin jo varmaan 5 v sitten, mutta kukaan ei halua lyödä lukkoon mitään fakta-asioita, koska niistä ei sitten voi jälkeenpäin enää päästä peruuttelemaan. Parempi jättää siis faktat vallan väliin ja keskittyä lopputulokseen, sen kummemmin perustelematta.
www.shorturl.at/agoNS

Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Olisiko tämä meille täällä murhainfossa ei enää niin tuore uutinen huomisessa painetussa lehdessä:

Anneli Auer kirjoittaa kirjan - Murhalesken muistelmat ilmestyy lokakuussa
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016042 ... 5_uu.shtml
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Tietyssä mielessä ymmärrän, että kansalle on tarjottava sirkushuveja. Sitä en kuitenkaan ymmärrä, että valitaan kovia kokeneen perheen äiti koko kansan syntipukiksi ja yleiseksi sylkykupiksi.

Meillä on käynnissä Suomessa monia hankkeita, joiden avulla käydään koululaisten keskuudessa kiusaamisen vastaista kampanjointia. Yksi tällaisista on Opetusministeriön rahoittama hanke KiVa Koulu (http://www.kivakoulu.fi/hanke) koulukiusaamisen vähentämiseksi ja ennaltaehkäisemiseksi. Sen puitteissa voisimme mekin kenties oppia jotain sosiaalisesta mediasta ja rikoksista (https://app.flowbox.fi/VYKFZM/).

Olen pohtinut paljon sitä, miksi Ulvilan oikean surmaajan henkilöllisyys pitää edelleen salata. Jos joku oli jostain syystä pakko lavastaa hänen sijaansa tekijäksi, niin miksi ei voitu käyttää näyttelijää syntipukin roolissa. Luulisi, että murto-osalla siitä rahasta, mikä on tuhlattu Auerin vastaisiin oikeudenkäynteihin, olisi voitu palkata näyttelijä näyttelemään syyttömästi syytetyn henkilön roolia eri oikeudenkäynneissä. Ei olisi tarvinnut hajottaa isän kuolemasta järkyttynyttä perhettä. Ja riittävällä korvauksella olisi varmasti ollut tarjolla julkisuudenkipeitä ja rahapulasta kärsineitä henkilöitä enemmän kuin tarpeeksi näyttelemään syntipukkia.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
kerroush
Agentti Scully

Pieni liekki kirjoitti:Jos joku oli jostain syystä pakko lavastaa hänen sijaansa tekijäksi, niin miksi ei voitu käyttää näyttelijää syntipukin roolissa.
No, no, no. Sitähän yritettiin.

Mutta näyttelijänpahus ei sitten suostunutkaan.
Vastaa Viestiin