Maahanmuuttokeskustelu

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Ärrkele
Adrian Monk

Re: Maahanmuuttokeskustelu

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Tuomion Pasuuna kirjoitti:Se että islamisti kuuluu johonkin puolueeseen ei ole rikos. Kyseessä on polittinen eikä rikoskeskustelu.

Toki jokaisen aiheen voi väittää jotenkin liittyvän rikoksiin. Esimerkiksi voisi aloittaa aiheen opintotukien leikkaukssta ja spekuloida että se aiheuttaa omaisuusrikoksia opiskelijoiden tekeminä. Kyseessä ei silti ole ajankohtainen rikosaihe.
Vielä jäi epäselväksi mitä ketjussa on keksittyä mielestäsi josta syytät minua?

Tämän ketjun otsikko on "maahanmuuttokeskustelu" ja se on osiossa "lautamiehet." Tarkkana nyt millä osiolla itse kirjoittelet.

Voit hyvinkin perustaa mahdollisten opiskelijoiden omaisuusrikoksista ketjun tänne, kukaan ei estä sinua.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Ulrike
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Ulrike »

Ärrkele kirjoitti:Bannit jokaiselle toisia kirjoittelijoita rasistiksi ja juttujen keksijäksi väittävälle.
Sinä olet valehtelija, rasisti ja venäjätrolli.
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Etsintäkuulutettu sotarikollinen löytyi päiväkodista ketju on saanut tämän perseeseen runkkauksen lopputuloksen, PaxCown, tekemään kaikkensa jotta saisi kirjoitukset rönsyilemään asian ulkopuolelle. Kyllä kovasti ihmettelen ylläpitoa siitä että tietyt trollit saavat mellastaa kuin päättömät kanat sivustolla.
Kuinka monta kymmentä ketjua niiden annetaan pilata ennen kuin laitetaan lappu luukulle???
Trollin käsikirja on näköjään ollut monelle ainoa opiskelun aihe.

Tietenkin maahantunkeutuminen on herkkä asia, varsinkin kun alkaa idiooteillekin selvitä suvakkihutun seasta että näiden matujen seassa on ihan perkeleesti terroristeja ja sotarikollisia nuoria miehiä, jotka eivät todellisuudessa tarvitse mitään muuta suojelua kuin lyijykärkistä otsaan.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
PaxCow
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja PaxCow »

Oh, yllätys - nimimerkki kakkosurpo yrittää kömpelösti solvata! :D

Mutta hedelmällisempää olisi tietysti pysyä aiheessa ja hyväksyä se, etteivät kaikki kritiikittä niele MV-lehden uutisointia. Se ei ole trollausta, vaikka niin luulisitkin.
"I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it." - Mark Twain
Ärrkele
Adrian Monk

PaxCow kirjoitti:Oh, yllätys - nimimerkki kakkosurpo yrittää kömpelösti solvata! :D

Mutta hedelmällisempää olisi tietysti pysyä aiheessa ja hyväksyä se, etteivät kaikki kritiikittä niele MV-lehden uutisointia. Se ei ole trollausta, vaikka niin luulisitkin.
Jos sinulla oikeasti olisi ollut jotain kritiikkiä, et olisi alkanut nillittämään turhasta semantiikasta onko paikka 'päiväkoti' vai 'iltapäiväkerho.' Ennen vanhaan päiväkoteja muuten kutsuttiin päiväkerhoiksi...

Teille kelpaa tosin mikä tahansa pilkunviilaus jotta saatte keskustelun pois teitä kiusaavasta aiheesta. Fakta.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Ärrkele kirjoitti:
PaxCow kirjoitti:Oh, yllätys - nimimerkki kakkosurpo yrittää kömpelösti solvata! :D

Jos sinulla oikeasti olisi ollut jotain kritiikkiä, et olisi alkanut nillittämään turhasta semantiikasta onko paikka 'päiväkoti' vai 'iltapäiväkerho.' Ennen vanhaan päiväkoteja muuten kutsuttiin päiväkerhoiksi...

Teille kelpaa tosin mikä tahansa pilkunviilaus jotta saatte keskustelun pois teitä kiusaavasta aiheesta. Fakta.
Vihervasemmistolaisille ilmeisesti annetaan jotain kursseja trollaamisesta (jota keskusteluksi ja vastuulliseksi uutisoinniksi myös väittävät).

Taktisiin keinoihin kuuluu:

-Vaadi lähteitä ihan kaikesta koko ajan. Näin ei päästä (ikävään) itse asiaan koskaan.

-Pilkunnussiminen maailman tappiin. Jos löytyy edes yhdyssanavirhe, nollaa sillä vastapuolen argumentit tästä ikuisuuteen.

-Toista aina uudestaan "totuuksia", vaikka ne olisi jo ajat sitten todistettu virheellisiksi. Näin saat keskustelun taas alkamaan alusta, ilman että se johtaa vasemmistolaisen poliittisen mielipiteen väistämättömään häviöön, joka tulee eteen kun faktat lyödään pöytään.
Hyviä kierrärysargumentteja ovat vaikka työvoimapula (koskahan se oikein nyt sitten iskee?), monikulttuurisuus on rikkaus (joo - eli siis islamisointi), tarvitsemme rikkaampaa geeniperimää (paitsi että suomalaiset eivät todellakaan ole mitenkään geneettisesti homogeeninen kansa, eikä serkkuaviolliittojen pilaamien ja muutenkin alemman älykkyysosamäärän omaavien kansojen geenit paljon auta), hädänalaisia tulee auttaa (kuten divisioonaa nuoria irakilaismiehiä jotka ovat tulleet Suomeen pano, täyshoito- ja taharrustelulomalle?) jne jne.
Tuossa jo kumosin nuo neljä yleisintä, mutta se ei estä suvakkeja niitä käyttämästä uudelleen ja uudellen ja uudelleen.

Tässäkin ketjussa on käsitelty noita valheellisia uutisia etenkin "maahanmuuttoaiheesta" ja sille oli toinenkin ketju, "Media ja totuus".
Olen tuossa huvikseni keräillyt näitä valheuutisia, mutta en nyt ole viitsinyt uutta ketjua laittaa kun näitä on jo pari.
Ylläpito? Propagandalle oma osio, jossa voi jokaisesta paskauutisesta keskustella erikseen ja analysoida kunnolla mistä se on tullut ja miksi? Esim. Valhemedia-osasto?
Vaarana tietysti on että se kuormittaa modeja, kun sinne iskevät kaikki juutalaisfantasiaparanoidit, Ulriket ja muut mt-potiaat.
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Minkä takia tuon ketjun annetaan mennä pelkäksi lautamieskeskusteluksi http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=20877
Nimimerkeillä teppo, tuomion pasuuna, officer crabtree ja damfin ei ole pitkään aikaan ollut ketjuun mitään annettavaa.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Rescuer kirjoitti:Minkä takia tuon ketjun annetaan mennä pelkäksi lautamieskeskusteluksi http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=20877
Nimimerkeillä teppo, tuomion pasuuna, officer crabtree ja damfin ei ole pitkään aikaan ollut ketjuun mitään annettavaa.
Olet aivan oikeastaan, myönnän ainakin omalta osaltani syyllisyyteni, joskus vaan on niin pirun vaikea olla vastaamatta vaikka tietää ettei vastaaminen mitään hyödytä, yritän ainakin omalta osaltani olla jatkamatta :roll:
Itsekkin kyllä jo aiemmin yritin osaltani siirtää aiheesta jankkaamisen tänne naurattaa-ketjuun, mutta eipä se oikein onnistunut kun ei nuo seuranneet vaan pitivät ilmeisen tärkeänä pilkun hinkkaamisen jatkamista tuolla samassa ketjussa, ilmeisesti ketjun varsinainen aihe ei heitä miellytä.
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

^ No taisit joutua ammattimaisten trollien "uhriksi". Jostain sattuneesta syystä en pahemmin enää jaksa ko. nikkien viesteihin vastailla...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Ärrkele
Adrian Monk

Minulla on vähän epäilystä em. nimimerkkien olevan ehkä saman henkilön. Tiedä häntä, aina on yksi tai kaksi kuitenkin käytössä kun muut ilmeisesti bannissa.

Myöskin nimimerkki Ulrike haukkuu muita täällä mm. "venäjätrolleiksi" ja sitten itse postaa kuvan Suomen sotaveteraanien sankarihautojen häpäisystä "alas fasismi ja imperialismi" tekstillä. Juuri sitä samaa propagandaa jolla Venäjä huijasi omat kansalaisensa Suomea vastaan talvisodan aikaan.
Berlin
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Berlin »

Ärrkele kirjoitti:Minulla on vähän epäilystä em. nimimerkkien olevan ehkä saman henkilön. Tiedä häntä, aina on yksi tai kaksi kuitenkin käytössä kun muut ilmeisesti bannissa.

Myöskin nimimerkki Ulrike haukkuu muita täällä mm. "venäjätrolleiksi" ja sitten itse postaa kuvan Suomen sotaveteraanien sankarihautojen häpäisystä "alas fasismi ja imperialismi" tekstillä. Juuri sitä samaa propagandaa jolla Venäjä huijasi omat kansalaisensa Suomea vastaan talvisodan aikaan.
Nyt on teppo ainakin bannissa - taas
Annaanna: Mistä valtiosta mies oli kotoisin? Afrikasta?
teppo
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja teppo »

Berlin kirjoitti: Nyt on teppo ainakin bannissa - taas
Tämä olikin minulle ihan uusi tieto. Postasitko saman paikkansapitämättömän väitteen myös keskusteluun, johon sinulla ei ollutkaan mitään aiheeseen liittyvää annettavaa?
Tuomion Pasuuna
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Tuomion Pasuuna »

Rescuer kirjoitti:Minkä takia tuon ketjun annetaan mennä pelkäksi lautamieskeskusteluksi http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=20877
Itse olen koko ajan pyrkinyt selvittämään onko tuossa tapahtunut joku rikos ja jos on niin mikä. Pelkkä irakilaisten käynti jossain kerhossahan ei liity palstan aiheeseen mitenkään, jos siinä ei jotain rikosta tapahdu.

En ymmärrä millä perusteella minua epäillään samaksi henkilöksi kuin teppo.
Riukiu
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Riukiu »

Voihan joku toiminta olla silkkaa rikollisuutta, vaikka ei lalkikirja niin sanoisikaan.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Tuomion Pasuuna kirjoitti:
Itse olen koko ajan pyrkinyt selvittämään onko tuossa tapahtunut joku rikos ja jos on niin mikä. Pelkkä irakilaisten käynti jossain kerhossahan ei liity palstan aiheeseen mitenkään, jos siinä ei jotain rikosta tapahdu.

En ymmärrä millä perusteella minua epäillään samaksi henkilöksi kuin teppo.
Selvityksesi tuntuu vaan kovin yksipuoleiselta, lähinnä olet keskittynyt kiistämään kaikki väitteet siitä että tuossa olisi tapahtunut mitään rikosta, ja esittänyt mitä naurettavimpia vertauksia tapauksiin jotka ovat täysin erilaisia.
Vastaa Viestiin