Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
No mutta! J. May! Pitkästä aikaa. Silinterinne vallan loistaa - talven tomut pyyhitty hellävaraisesti pois? Loistavaa. Saanen tarjota lasillisen Trocaderoa? 
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Silinteri kiillotettiin wapun kunniaksi. Kyllä se nyt juhannukseen asti loistaa. Silkkipyttyä ei tosiaan viitsi kovin kovin ainein kiillotella.
Trocaderoa otan, kiitos. On sellainen janontunne tomutus- ym.töiden jälkeen. Vahinko, että Suomessa ei tuota myydä. Miksi svenssoneilla on kaikki paremmin

Trocaderoa otan, kiitos. On sellainen janontunne tomutus- ym.töiden jälkeen. Vahinko, että Suomessa ei tuota myydä. Miksi svenssoneilla on kaikki paremmin
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Hei saaks tänne tulla paljain varpain ja multaa kynsien alla? Kiitos ja anteeksi
Pikkuisen ollut pihahommia tuossa, ja sen ohessa puhdasta nautintoa tästä lämmöstä ja valosta. Tää on kyllä ihmisen parasta aikaa!
Kylmä kuiva omppusiideri (oikea siideri, ei mitään makeutusainelitkuja) kiitos. Siirryn sen kanssa tuonne terdelle ilta-aurinkoon.
Pikkuisen ollut pihahommia tuossa, ja sen ohessa puhdasta nautintoa tästä lämmöstä ja valosta. Tää on kyllä ihmisen parasta aikaa!
Kylmä kuiva omppusiideri (oikea siideri, ei mitään makeutusainelitkuja) kiitos. Siirryn sen kanssa tuonne terdelle ilta-aurinkoon.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
- Knuspriger Totschlag
- Armas Tammelin
Moi
Tiukka alkuviikko takana ja huomenna Christi. Desperados ja pari olutta alkupalaksi; sitten kaupasta lisää. Hieno tällainen viikko missä vapaa keskellä keskeyttämässä!
Oluena nyt Paulaner Münchner Hell. Pirtsakan ravistava tsirputtava luonnotuote.
Mukavaa Helatorstain aattoa itse kullekin.
Tiukka alkuviikko takana ja huomenna Christi. Desperados ja pari olutta alkupalaksi; sitten kaupasta lisää. Hieno tällainen viikko missä vapaa keskellä keskeyttämässä!
Oluena nyt Paulaner Münchner Hell. Pirtsakan ravistava tsirputtava luonnotuote.
Mukavaa Helatorstain aattoa itse kullekin.
Minä en ole mikkään enkä vähän päästä sekkään (sananlasku Kärsämäeltä).
Tää likka on taas vapaa, eikä mua pidättele mikään!!
Luomuolut, vesi ja SHOTTI KIPUUN, kiitos. 
- On Anoi Kaa
- James Bond (George Lazenby)
Naapuripöydästä nuoret likat huutelee jotain törkeyksiä, yks niistä on vissiin kipeenä ku imee jotain nappeja groginsa kyydittämänä? Ai joo, sehän oli kuulemma käyny vasta sariolan tivolissa ja saanu vähä kyytiä. Tupakkakopissa vakiomummo juorus.
Pitäsköhän tuo ottaa kossu-raanavesi ku tuo nelonen meinaa alkaa tökkimään? Tarjoilija, voisitko tuoda pöytään asti? Mua pelottaa että nuo epäilyttävät tyypit heittää jotain ryynejä mun votkaan.
Pitäsköhän tuo ottaa kossu-raanavesi ku tuo nelonen meinaa alkaa tökkimään? Tarjoilija, voisitko tuoda pöytään asti? Mua pelottaa että nuo epäilyttävät tyypit heittää jotain ryynejä mun votkaan.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
- Knuspriger Totschlag
- Armas Tammelin
Man, what are you doin' here?
Uus kierros; samoilla jatketaan. Johan tässä tulikin taas tehtyä.
Uus kierros; samoilla jatketaan. Johan tässä tulikin taas tehtyä.
Minä en ole mikkään enkä vähän päästä sekkään (sananlasku Kärsämäeltä).
Huomenta, saiskos aamukahvia...
Tultiin Kallen, Villen, Niilon ja Jounin kanssa koko porukalla, Kalle ja Ville ei kyllä olisi millään halunneet lähteä, mutta kun tuo "ja" oli tuossa Niilon ja Jounin välissä niin kyllä niitten Kallen ja Villenkin oli pakko tulla, eli neljä kahvia kiitos
Ja ekstra määrä servettejä, tuppaa tuo kahvi läikkymään nauraessa
Tultiin Kallen, Villen, Niilon ja Jounin kanssa koko porukalla, Kalle ja Ville ei kyllä olisi millään halunneet lähteä, mutta kun tuo "ja" oli tuossa Niilon ja Jounin välissä niin kyllä niitten Kallen ja Villenkin oli pakko tulla, eli neljä kahvia kiitos
Ja ekstra määrä servettejä, tuppaa tuo kahvi läikkymään nauraessa
Wooow mikä päivä tänään, kesä!! Rusketusrajat under construction!!!
Huomenna äitienpäivä, voimaannuttavaa päivää kaikille äideille!!!!
Ai niin se juoma, jotain paikallista, kylmää ja kuplivaa, kiitos!
Ai niin se juoma, jotain paikallista, kylmää ja kuplivaa, kiitos!
-
J.Maybrick
- Axel Foley
^Kiitos Ulrike! Täytekakku jääkaapissa koristeluja vaille valmiina, eli katsoisin päivän onnistuneen. Nyt siemaisen jotain kylmää ja friskaavaa, sitten nuorta Morsea katsomaan. 
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Sallin itselleni vapaakävelyn töistä ja päädyin tänne.
Kuppi kahvia tuonne terdelle kiitos. Näkyy tummaa pilveä vyöryvän kohti, mutta jos hetken ehtisi istahtaa ja nauttia auringosta.
Kuppi kahvia tuonne terdelle kiitos. Näkyy tummaa pilveä vyöryvän kohti, mutta jos hetken ehtisi istahtaa ja nauttia auringosta.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Jotain kylmää kiitos, päivä on tullut huhkittua haravan varressa. Loputon sarkahan tuo on, mutta kerrankin olen ottanut haltuun ennestään läpikäymättömiä alueita takapihallakin. Johan tässä alkaa omakehu haista, jos vielä jatkan
*keräilee havunneulasia ja pieniä oksanpätkiä hiuksistaan*
*keräilee havunneulasia ja pieniä oksanpätkiä hiuksistaan*
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Joo ruusupenkeillä istuksimisen jälkeen tuntuu pöly kurkussa. Eikai vaan myyräkuumepöpöjä? Tarjoilija, yksi Somersbyn omenasiideri pullossa, kiitos. Tarjoan myös arvon leideille^, jos siideri maistuu. Ei ole liialla sokerilla pilattu.
Hei ladies, ja kiitos mieluusti J. May, kyllä tässä yksi kylmä siideri hyvin maistuu. Ja ehkä toinenkin, heh heh. Pilvet poissa ja aurinko paistaa taas.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Kiittää ja niiaa, siideri oli kylmää ja hyvää. Huomiseksi lupasivat jo viilenevää, mikä ei sinänsä haittaa, koska siirryn taas sisähommiin loppuviikoksi.
Vaan kuinkas leidien kesäsuunnitelmat muuten? Joko on kesälomien ajankohdat tiedossa? itse lomailen molemminpuolin juhannusta, tosin se juhannuksen jälkeinen "loma" on jo buukattu täyteen pakollisia puuhia, niin että kovin kauaksi kotoa ei ehdi.
Vaan kuinkas leidien kesäsuunnitelmat muuten? Joko on kesälomien ajankohdat tiedossa? itse lomailen molemminpuolin juhannusta, tosin se juhannuksen jälkeinen "loma" on jo buukattu täyteen pakollisia puuhia, niin että kovin kauaksi kotoa ei ehdi.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-