Juu, korkeimmalla oikeudellakin on laissa määriteltyjä aikarajoituksia jonka puitteissa valituslupahakemukset on toimitettava. Näkivät asian vissiin sen verran vakavaksi että ottivat vastaan syyttäjien viimeisen äänitutkimusaineiston valitusajan jälkeenkin.CSI kirjoitti:Audionäytettä ei määräpäivään mennessä eikä sen jälkeenkään ole näkynyt eikä kuulunut - mikä ei ainakaan allekirjoittanutta yllätä vähääkään.
Ehdotan vakavasti, että ylläpito poistaa tämän turhan trollausketjun. Asia loppuun käsitelty.
Uusi äänitutkimus
-
Digi-Columbo
- Sabrina Duncan
Re: Uusi äänitutkimus
-
Digi-Columbo
- Sabrina Duncan
Sinä taas tyyppinä vaikutat lähinnä tragikoomiselta tuomarilta joka vetäisi USB-tikun koneesta pois oikeussalissa kun alussa ennustettu tiedonsiirtonopeus ei pitäisikään paikkaansa, vaan vasta 98% audion tiedonsiirrosta valmis - sooo? - too late, end of story. (Jatkovalitukset ASUS Corparationin emolevytehtaalle.)matahari kirjoitti:Heh, hupaisa tyyppi joka kuvitteli että ihmiset täältä uskovat moista SOOPAA. Pois vaan tämä paskanjauhanta ketju. Huonoin trolli ikinä täällä "Ulvilassa"
Kyllä, tämän topicin olisin heittänyt roskiin jo parin ensimmäisen sivun jälkeen.
NYT YLLÄPITO HEREILLE!!!!!
NYT YLLÄPITO HEREILLE!!!!!
-
SuperMario#66
- Armas Tammelin
98,5% valmis? Vai vieläkö kovalevyt rouhii 97538 TB:n backup-tiedostoa? Eiköhän alkutarpeiksi riittäisi esim. noin 5 sekunnin pätkä tästä kuuluisasta taustakerronnasta. Toistaiseksi näyttö taustakerronnasta on 0.
Tämä siis 14.5.2016. Itse olin odottavalla kannalla ja suhtauhduin innostuneesti asiaan, mutta sanonta - "kautta kiven ja kannon" saa kyllä ihan uuden merkityksen. Valitettavasti.Digi-Columbo kirjoitti:
Laitan, kautta kiven ja kannon, parin päivän sisällä audionäytteen tuosta löytämästäni kerronnasta
Ei tullut "tänään" joka siis oli 14. toukokuuta eli viikko sitten kun tuota kirjoitit. Eikä tullut 10.päivä toukokuuta kuten alunperin "kautta kivien ja kannon, isälleni vannon".Digi-Columbo La Touko 14, 2016 9:13 am kirjoitti:"Arvellut" kuulematta lopputuloksia?matahari kirjoitti:Ylläpito voisi heivata tämän ketjun bittiavaruuteen. Kuten moni on arvellutkin, täyttä soopaa.
Aloittaja ei ole lupauksistaan huolimatta laittanut esille mitään järkevää. Käy vain trollaamassa.
Sori nyt vaan, mutta alustavia tuloksia tulee varmaan jo tänään- Sori vaan että yhden tiedoston laskemiseen menee aina 285 gigabittiä - hui! - ja kuinka monta sataa niitä jo onkin. Pitää vaan valita kompromissina joku normilaatu sillä kerronta on aina sama.
Gigabittiä sinne sun tänne ja teknistä diiba daaba huttua, sitä kyllä piisaa
Odotamme vielä joulukuussa 2016:stakin tuloksia. Eikä ollut vaikeaa ennustaa. Kerrankin tulevaisuuden ennustaminen oli helppoa!
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
On tietysti huolestuttavaa D-G:n viivästyminen luvatun aineiston toimittamisessa
- syyksi kertoo käsittääkseni sen, että aineiston prosessoiminen ottaa aikansa:
"Jatkovalitukset ASUS Corparationin emolevytehtaalle."
Jos asia on kiinni prosessorien suoritustehosta, DG:n tulosten verifioiminen, minkä
hän sanoo takaavan tieteellisen toistettavuuden, käy kyllä käytännössä mahdottomaksi.
Tuskin edes Porin poliisilla on mahdollisuutta prosessoida viikkokausia, tai maksaa jollekulle
kyseisestä työstä, puhumattakaan siitä että se voisi vuokrata supertietokoneen Espoosta
(tai missä sellaisia nykyään lienee).
Eli tältä pohjalta DG lienee pelannut itsensä jo ulos....
- syyksi kertoo käsittääkseni sen, että aineiston prosessoiminen ottaa aikansa:
"Jatkovalitukset ASUS Corparationin emolevytehtaalle."
Jos asia on kiinni prosessorien suoritustehosta, DG:n tulosten verifioiminen, minkä
hän sanoo takaavan tieteellisen toistettavuuden, käy kyllä käytännössä mahdottomaksi.
Tuskin edes Porin poliisilla on mahdollisuutta prosessoida viikkokausia, tai maksaa jollekulle
kyseisestä työstä, puhumattakaan siitä että se voisi vuokrata supertietokoneen Espoosta
(tai missä sellaisia nykyään lienee).
Eli tältä pohjalta DG lienee pelannut itsensä jo ulos....
Ainoa asia mikä minua hämmästyttää on kuinka kritiikittä tämmöinen tyylipuhdas trollaus uppoaa aikuisiin ihmisiin.
Alle puolet tähän ketjuun kirjoittaneista on tajunnut, että DG puhuu täysin höpöjä. Ketjussa on useitakin ihmisiä, jotka ilmeisen tosissaan odottavat jotain ihme tuloksia ilmaantuvaksi. Tyhjästä on paha nyhjäistä.
Näköjään ei pidä koskaan aliarvioida ihmisten herkkäuskoisuuden määrää.
Alle puolet tähän ketjuun kirjoittaneista on tajunnut, että DG puhuu täysin höpöjä. Ketjussa on useitakin ihmisiä, jotka ilmeisen tosissaan odottavat jotain ihme tuloksia ilmaantuvaksi. Tyhjästä on paha nyhjäistä.
Näköjään ei pidä koskaan aliarvioida ihmisten herkkäuskoisuuden määrää.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
DG on jo nyt tehnyt ratkaisevan työn kun hän on ammattimaisesti verrannut erilaisia Hätäpuheluja ja todennut että ne pitävät yhtä
Näon on lyöty jalat alta niiltä jotka ovat yrittäneet estää Hätäpuhelun analysointia. Se että hän ei halukkaasti tuo tänne tuloksiaan johtuu siitä, että ne asettuvat Annein puolella ja taas kerran antiannelisitit löytävät uuden uhrin kampanjoilleen
Näon on lyöty jalat alta niiltä jotka ovat yrittäneet estää Hätäpuhelun analysointia. Se että hän ei halukkaasti tuo tänne tuloksiaan johtuu siitä, että ne asettuvat Annein puolella ja taas kerran antiannelisitit löytävät uuden uhrin kampanjoilleen
Älä sisotalo viitsi selittää, kun et varmasti itsekään usko tuollaiseen. Et voi olla niin kollo ettet selvää trollia hoksaa.
-
Digi-Columbo
- Sabrina Duncan
Hupsista...eli hetkenkin kun on poissa, niin kääk!
Minulla on ollut kovasti keksintöihini liittyviä töitä, joten anteeksi viivästys. Nyt on kuitenkin blogissani päivitys ja ensimmäinen videoesimerkki. Voi kuinka niitä on paljonkin lisää tulossa ja tavoitteena koko ajan yhä parempi selkeytys.
Minulla on ollut kovasti keksintöihini liittyviä töitä, joten anteeksi viivästys. Nyt on kuitenkin blogissani päivitys ja ensimmäinen videoesimerkki. Voi kuinka niitä on paljonkin lisää tulossa ja tavoitteena koko ajan yhä parempi selkeytys.
- Pieni liekki
- James Bond (George Lazenby)
Laittakaa mielellään myös sanallista palautetta Digi-Columbon äänitiedostoista ja löydöksistä tänne ketjuun, koska minä en ainakaan saa ladattua yhtään D-C:n äänitiedostoa koneelleni. Olen kyllä avoin kaikille tutkimuksille, joiden tavoitteena on viedä meidät Ulvilan murhaajan jäljille.Digi-Columbo kirjoitti:Hupsista...eli hetkenkin kun on poissa, niin kääk!
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
-
SuperMario#66
- Armas Tammelin
Katosiko linkki videoon jonnekin, kun ei ole ainakaan blogissa enää näkyvissä?
Itse en ainakaan tuosta ujelluksesta saanut mitään selvää. Videon taustalla pyörivä litterointi sen sijaan vaikutti todella häiriintyneeltä tekstiltä.
Itse en ainakaan tuosta ujelluksesta saanut mitään selvää. Videon taustalla pyörivä litterointi sen sijaan vaikutti todella häiriintyneeltä tekstiltä.
Virkistävää ja uutta informaatiota on nyt kaivettu esiin häke-nauhasta. Iso kiitos tästä!
-
Digi-Columbo
- Sabrina Duncan
Kyllähän se linkki siellä alhaalla vihreällä värillä on. Kannattaa ehkä tyhjentää selaimen välimuisti ja yrittää uudelleen. Kunhan aikaa taas riittää postaan sinne sub-basso alueelle menevän haamusaundin joka mätsää "häiriintyneeseen tekstiin". Tässä toki täytyy muistaa että alin taajuus minkä ihminen TUNTEE (ei siis kuule vaan tuntee on 20Hz). Mutta sitä ennen tässä nyt tutkitaan tavutuksia kapealla kaistalla. Sori, kaikkea ei voi esittää samaan aikaan. Ja toisaalta, kuten olen blogissa kirjoittanutkin, tarkoitus on avata taajuusksistaa laajemmaksi joka jo poistaa sitä mitä kutsut ujellukseksi vaikka tuossakin videossa alaääni oli alle 300Hz (mistä NiceLog) järjestelmäkin jo leikkaa. Kai kuuntelit sentään kaiuttimilla etkä esim. kännykällä.SuperMario#66 kirjoitti:Katosiko linkki videoon jonnekin, kun ei ole ainakaan blogissa enää näkyvissä?
Pieni Liekki: Painat vaan siihen blogin alaosan vihreään linkkiin, niin Vimeossa oleva videon pitäisi aueta.
DC