Puliukko.Tuo palstan punakomissaari

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

sianliha
Nikke Knakkertton
Viestit: 170
Liittynyt: Ti Tammi 26, 2016 8:22 pm

Puliukko.Tuo palstan punakomissaari

Viesti Kirjoittaja sianliha »

Tuo ryssätrolli vinkkasi venäläiskommentistani nettipoliisille:)! Eikö noista FSB:n palkkaamista Putinin rotista päästä eroon,vaan heidän annetaan trollata täällä ja pilata hyvä keskustelupalstalla trollaamisella ja propagandallaan?
kanlaya
Jack Bauer
Viestit: 951
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 5:05 pm

Re: Puliukko.Tuo palstan punakomissaari

Viesti Kirjoittaja kanlaya »

Palstan ihan oma Russofoobikko latelee taas viisauksiaan. :lol:
Sonja S.
Susikoski
Viestit: 44
Liittynyt: Ti Elo 18, 2015 11:14 pm

Re: Puliukko.Tuo palstan punakomissaari

Viesti Kirjoittaja Sonja S. »

Tämä foorumi on pilattu jo monta vuotta sitten, kun ensimmäiset äärioikeistolaiset kaljamahat keksivät tehdä tunnuksensa tännekin, kun ei enää ilmeisesti oman sanomansa julistamiseen riittäneet siihen tarkoitukseen perustetut roskafoorumit.

Luulosairaus, muut mielenterveyshäiriöt, äärioikeistolaiset, uskovaiset jne. ovat vieneet foorumin alkuperäisen tarkoituksen nollille.

Täällä on vain muutama vanhan liiton kotidekkari, jotka oikeasti ovat tehneet mielenkiintoisia RIKOSAIHEISIA threadeja, mutta nyt ne ovat hukkuneet kaiken "mamu sitä, mamu tätä" -paskan alle. Pysykää siellä roskafoorumeillanne kiitos.

Myös linnakundit, ja muut pikkuvenkulat tuovat mielenkiintoa foorumeille. Vaikken esim. kakkosurpon kanssa ole monessakaan asiassa samaa mieltä, mutta vastaavasti monessa asiassa taas olen yllättävänkin paljon samaa mieltä hänen kanssaa, ja käsitykseni on se, että hän on ainakin yksi näistä muutamasta lusijasta (sori, jos olen ymmärtänyt väärin, ei ole tarkoitus mustamaalata ketään). Totta kai asioista saa, ja pitää väitellä, olla eri mieltä, välillä ehkä samaakin mieltä, sehän sen spekuloinnin ja mutuilun pointti on, mutta kun nykyään täällä ei lauleta mistään muusta, kuin jostakin helvetin maahanmuuttajista. Niille on omat foorumit, ja nämä banninapin käyttöön oikeutetut henkilöt voisivat käännyttää nuo (käytän pilkkanimeä neo-nazi tällä kertaa spermanaaman sijaan), koska vaikka itse suhtaudun eri rodun ihmisiin neutraalisti, en peläten, enkä aggressiivisesti, niin olen kuitenkin näiden em. kaljamahaukkojen, ja joidenkin akkojen mielestä suvakki, koska en ole yhtä mieltä heidän agensansa kanssa.

Järki käteen. Mieluummin päähän. Voi kun tästä saisi vielä samanlaisen foorumin, kuin lähes kymmenen vuotta sitten. Tai edes ennen vuotta 2010. Olen seurannut itse alusta asti foorumia, mutta kirjoitusinto syntyi vasta muutama vuosi sitten, eikä minulla ole mitään annettavaa kiinnostaviin rikoksiin, eikä myöskään tuttavapiirissä mitään rikollista sattunut lähiaikoina. Yhden ainoan minfossa, ehkä ohimennen mainitun henkilön tunsin, ja hänkin esti tapon, mutta sai siitä koppihoitoa ja joutui todistajaksi. Ei siitä tainnut täällä edes aihetta itse asiassa olla, kun tappaja ei onnistunut tapossaan...

Lecteri, Euro, ja muutama muu hyvä kirjoittaja ovat myös vähentäneet tahtiaan pitkien referointien suhteen. Toisaalta miltei kaikki suomalaiset rikokset ovat jo käsiteltykin, joten eipä sitä tekstiä silloin oletettavasti pahemmin voi syntyäkään.

Yksi toive minulla olisi. Joitakin ulkomailla tpaahtuneita erittäin kiinnostavia rikoksia mm. sarjamurhaajista joku voisi alkaa referoida heistä tekstiä suomen kielellä kirjoitettuna, koska oma englannin kieli on ruosteinen.

Ei mulla muuta. Take care.
Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Puliukko.Tuo palstan punakomissaari

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

Kyllä sianliha itse on NATO-"trolli" tai joku lapualainen punaniska Pohjanmaalta, joka on jämähtänyt Talvisodan joukkohautoihin. Tiedoksi, että Suomessa on muunlaisiakin ihmisiä, kuin sinä, jotka ei halua lietsoa sotaa Venäjää vastaan ja jotka on kiihkomielisiä USA:n, NATO:n ja EU:n ihailijoita 8). Taitaapa olla enemmistö kansasta vieläpä toista mieltä, kuin sianliha... Tällä tavalla et Suomesta amerikkalaista tai uutta Ukrainaa saa, mutta sinne rapakon taakse ihannemaahasi voit aina muuttaa, jos Suomi on sun mielestä liian "ryssäläinen" 8).
sianliha
Nikke Knakkertton
Viestit: 170
Liittynyt: Ti Tammi 26, 2016 8:22 pm

Re: Puliukko.Tuo palstan punakomissaari

Viesti Kirjoittaja sianliha »

Suurin osa suomalaisista saa ryssävihan äidinmaidosta. Sitten on näitä desanttien ja käpykaartilaisten jälkeläisiä, jotka saavat aasialaisen ruton syntyessään. Zyklon B on hyvä ja testattu lääke aasialaisiin syöpäläisiin.
välimuisti
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Marras 09, 2015 3:06 pm

Re: Puliukko.Tuo palstan punakomissaari

Viesti Kirjoittaja välimuisti »

Sonja S. kirjoitti:Tämä foorumi on pilattu jo monta vuotta sitten, kun ensimmäiset äärioikeistolaiset kaljamahat keksivät tehdä tunnuksensa tännekin, kun ei enää ilmeisesti oman sanomansa julistamiseen riittäneet siihen tarkoitukseen perustetut roskafoorumit.

Luulosairaus, muut mielenterveyshäiriöt, äärioikeistolaiset, uskovaiset jne. ovat vieneet foorumin alkuperäisen tarkoituksen nollille.

Täällä on vain muutama vanhan liiton kotidekkari, jotka oikeasti ovat tehneet mielenkiintoisia RIKOSAIHEISIA threadeja, mutta nyt ne ovat hukkuneet kaiken "mamu sitä, mamu tätä" -paskan alle. Pysykää siellä roskafoorumeillanne kiitos.

Myös linnakundit, ja muut pikkuvenkulat tuovat mielenkiintoa foorumeille. Vaikken esim. kakkosurpon kanssa ole monessakaan asiassa samaa mieltä, mutta vastaavasti monessa asiassa taas olen yllättävänkin paljon samaa mieltä hänen kanssaa, ja käsitykseni on se, että hän on ainakin yksi näistä muutamasta lusijasta (sori, jos olen ymmärtänyt väärin, ei ole tarkoitus mustamaalata ketään). Totta kai asioista saa, ja pitää väitellä, olla eri mieltä, välillä ehkä samaakin mieltä, sehän sen spekuloinnin ja mutuilun pointti on, mutta kun nykyään täällä ei lauleta mistään muusta, kuin jostakin helvetin maahanmuuttajista. Niille on omat foorumit, ja nämä banninapin käyttöön oikeutetut henkilöt voisivat käännyttää nuo (käytän pilkkanimeä neo-nazi tällä kertaa spermanaaman sijaan), koska vaikka itse suhtaudun eri rodun ihmisiin neutraalisti, en peläten, enkä aggressiivisesti, niin olen kuitenkin näiden em. kaljamahaukkojen, ja joidenkin akkojen mielestä suvakki, koska en ole yhtä mieltä heidän agensansa kanssa.

Järki käteen. Mieluummin päähän. Voi kun tästä saisi vielä samanlaisen foorumin, kuin lähes kymmenen vuotta sitten. Tai edes ennen vuotta 2010. Olen seurannut itse alusta asti foorumia, mutta kirjoitusinto syntyi vasta muutama vuosi sitten, eikä minulla ole mitään annettavaa kiinnostaviin rikoksiin, eikä myöskään tuttavapiirissä mitään rikollista sattunut lähiaikoina. Yhden ainoan minfossa, ehkä ohimennen mainitun henkilön tunsin, ja hänkin esti tapon, mutta sai siitä koppihoitoa ja joutui todistajaksi. Ei siitä tainnut täällä edes aihetta itse asiassa olla, kun tappaja ei onnistunut tapossaan...

Lecteri, Euro, ja muutama muu hyvä kirjoittaja ovat myös vähentäneet tahtiaan pitkien referointien suhteen. Toisaalta miltei kaikki suomalaiset rikokset ovat jo käsiteltykin, joten eipä sitä tekstiä silloin oletettavasti pahemmin voi syntyäkään.

Yksi toive minulla olisi. Joitakin ulkomailla tpaahtuneita erittäin kiinnostavia rikoksia mm. sarjamurhaajista joku voisi alkaa referoida heistä tekstiä suomen kielellä kirjoitettuna, koska oma englannin kieli on ruosteinen.

Ei mulla muuta. Take care.
Erittäin hyvin sanottu. Olen täysin samaa mieltä.
DPOK
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: La Touko 21, 2016 2:58 pm

Re: Puliukko.Tuo palstan punakomissaari

Viesti Kirjoittaja DPOK »

Puliukko kirjoitti: uutta Ukrainaa saa,
1939 ali-ihmiset viimeksi yrittivät tätä, vituiksihan se meni niin kuin ryssältä aina kaikki menee.
Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Puliukko.Tuo palstan punakomissaari

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

sianliha kirjoitti:Suurin osa suomalaisista saa ryssävihan äidinmaidosta. Sitten on näitä desanttien ja käpykaartilaisten jälkeläisiä, jotka saavat aasialaisen ruton syntyessään. Zyklon B on hyvä ja testattu lääke aasialaisiin syöpäläisiin.
Nauti tuomiosta kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Poliisille lähtee vinkki.
Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Puliukko.Tuo palstan punakomissaari

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

DPOK kirjoitti:
Puliukko kirjoitti: uutta Ukrainaa saa,
1939 ali-ihmiset viimeksi yrittivät tätä, vituiksihan se meni niin kuin ryssältä aina kaikki menee.
Oisko aika siirtyä 2016 vuoteen?
DPOK
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: La Touko 21, 2016 2:58 pm

Re: Puliukko.Tuo palstan punakomissaari

Viesti Kirjoittaja DPOK »

Puliukko kirjoitti:
DPOK kirjoitti:
Puliukko kirjoitti: uutta Ukrainaa saa,
1939 ali-ihmiset viimeksi yrittivät tätä, vituiksihan se meni niin kuin ryssältä aina kaikki menee.
Oisko aika siirtyä 2016 vuoteen?
Nimenomaan tule tähän päivään sieltä Stalinin suuren ja mahtavan pilvilinnoistasi, ne ryssän suuruden ajat eivät enää koskaan palaa.

Toisaalta, eipä ryssän asennen ja suhtautuminen naapurivaltioihin ole mitenkään muuttunut vuodesta 1939. Aina varastetaan naapurilta jos mahdollisuus: Georgia, Ukraina jne.
Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Puliukko.Tuo palstan punakomissaari

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

DPOK kirjoitti:Nimenomaan tule tähän päivään sieltä Stalinin suuren ja mahtavan pilvilinnoistasi, ne ryssän suuruden ajat eivät enää koskaan palaa.

Toisaalta, eipä ryssän asennen ja suhtautuminen naapurivaltioihin ole mitenkään muuttunut vuodesta 1939. Aina varastetaan naapurilta jos mahdollisuus: Georgia, Ukraina jne.
Onko tullut koskaan mietittyä paljon EU ja USA:n riistokapitalistit on ryöstäny Suomen kansan selkänahasta? 8)
DPOK
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: La Touko 21, 2016 2:58 pm

Re: Puliukko.Tuo palstan punakomissaari

Viesti Kirjoittaja DPOK »

Puliukko kirjoitti:
DPOK kirjoitti:Nimenomaan tule tähän päivään sieltä Stalinin suuren ja mahtavan pilvilinnoistasi, ne ryssän suuruden ajat eivät enää koskaan palaa.

Toisaalta, eipä ryssän asennen ja suhtautuminen naapurivaltioihin ole mitenkään muuttunut vuodesta 1939. Aina varastetaan naapurilta jos mahdollisuus: Georgia, Ukraina jne.
Onko tullut koskaan mietittyä paljon EU ja USA:n riistokapitalistit on ryöstäny Suomen kansan selkänahasta? 8)
EU ja USA eivät ole tosiaankaan koskaan hyökänneet Suomeen.
DPOK
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: La Touko 21, 2016 2:58 pm

Re: Puliukko.Tuo palstan punakomissaari

Viesti Kirjoittaja DPOK »

Puliukko kirjoitti:
sianliha kirjoitti:Suurin osa suomalaisista saa ryssävihan äidinmaidosta. Sitten on näitä desanttien ja käpykaartilaisten jälkeläisiä, jotka saavat aasialaisen ruton syntyessään. Zyklon B on hyvä ja testattu lääke aasialaisiin syöpäläisiin.
Nauti tuomiosta kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Poliisille lähtee vinkki.
Joo joo, ole hiljaa tai joudut Siperiaan. Hyvin olet sisäistänyt ryssämeiningin.
Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Puliukko.Tuo palstan punakomissaari

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

DPOK kirjoitti:
Puliukko kirjoitti:
DPOK kirjoitti:Nimenomaan tule tähän päivään sieltä Stalinin suuren ja mahtavan pilvilinnoistasi, ne ryssän suuruden ajat eivät enää koskaan palaa.

Toisaalta, eipä ryssän asennen ja suhtautuminen naapurivaltioihin ole mitenkään muuttunut vuodesta 1939. Aina varastetaan naapurilta jos mahdollisuus: Georgia, Ukraina jne.
Onko tullut koskaan mietittyä paljon EU ja USA:n riistokapitalistit on ryöstäny Suomen kansan selkänahasta? 8)
EU ja USA eivät ole tosiaankaan koskaan hyökänneet Suomeen.
Se tikulla silmään kuka vanhoja muistelee... Eikö olisi aika siirtyä jo 2000-luvulle sieltä Talvisodan juoksuhaudoista.
Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Puliukko.Tuo palstan punakomissaari

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

DPOK kirjoitti:
Puliukko kirjoitti:
sianliha kirjoitti:Suurin osa suomalaisista saa ryssävihan äidinmaidosta. Sitten on näitä desanttien ja käpykaartilaisten jälkeläisiä, jotka saavat aasialaisen ruton syntyessään. Zyklon B on hyvä ja testattu lääke aasialaisiin syöpäläisiin.
Nauti tuomiosta kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Poliisille lähtee vinkki.
Joo joo, ole hiljaa tai joudut Siperiaan. Hyvin olet sisäistänyt ryssämeiningin.
Tai toisenlaisen mielipiteen omaavat kyyditetään, kuten teikäläisen esikuvat.
Vastaa Viestiin