Erikoista, että sinä olet noin hyvin perillä siitä, mitä Hejacin ylläpito tekee. Voitko kertoa, mikä sinua risoo, kun roikut haukan tavalla perässäni?WalkingDisaster kirjoitti:Ei ole. IP osoitteesi on bannattu siellä, koska on selvitykset menossa sanomisistasi täällä minfossa.Pieni liekki kirjoitti:Onko Hejacissa jokin päivitys meneillään vai miksi sivustoa ei pääse tällä hetkellä lukemaan? Onko muilla vastaavaa ongelmaa?
Hejacissa sanottua
- Pieni liekki
- James Bond (George Lazenby)
Re: Hejacissa sanottua
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
- Pieni liekki
Tervehdys härkä!
Olen hahmottanut samalla tavalla kuin sinä Annelin sanomaksi häketallenteelta kuuluvan kysymyksen: "Miten mä pääsen linjoil?". Kysymys on minun mielestäni esitetty siinä vaiheilla, kun Anneli vaihtaa luuria itseltään tyttärelleen ja esittää vielä viimeiseksi tuon kysymyksen häkeen, josta häkevirkailija on edelleen poissa linjoilta. Kun linjoilta ei edelleenkään kuulu mitään, jatkaa Anneli takkahuoneen suuntaan miestään auttamaan ja tytär jää päivystämään langan päähän.
Olen hahmottanut samalla tavalla kuin sinä Annelin sanomaksi häketallenteelta kuuluvan kysymyksen: "Miten mä pääsen linjoil?". Kysymys on minun mielestäni esitetty siinä vaiheilla, kun Anneli vaihtaa luuria itseltään tyttärelleen ja esittää vielä viimeiseksi tuon kysymyksen häkeen, josta häkevirkailija on edelleen poissa linjoilta. Kun linjoilta ei edelleenkään kuulu mitään, jatkaa Anneli takkahuoneen suuntaan miestään auttamaan ja tytär jää päivystämään langan päähän.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
-
Kuolemannaakka
Anneli kertoo itse näin:Pieni liekki kirjoitti:Tervehdys härkä!
"Olin menossa katsomaan, mitä kauempana tapahtuu, mutta koska Häkestä pyydettiin pysymään linjoilla, pyysin sitten kuitenkin tyttäreni päivystämään puhelimeen. Selitän tämän hänelle pian tauon jälkeen: "Mä soitan poliisil, siel pyydettiin et pidelkää siel linjoi.""
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
-
harjoittelija
- Roger Murtaugh
Kuolemannaakka kirjoitti:Anneli kertoo itse näin:Pieni liekki kirjoitti:Tervehdys härkä!
"Olin menossa katsomaan, mitä kauempana tapahtuu, mutta koska Häkestä pyydettiin pysymään linjoilla, pyysin sitten kuitenkin tyttäreni päivystämään puhelimeen. Selitän tämän hänelle pian tauon jälkeen: "Mä soitan poliisil, siel pyydettiin et pidelkää siel linjoi.""
et pidelkää siel linjoi
ettei sit vaan pyytäny koodailemaan?
pitkästä aikaa repesin
Ehkä Anskun piti pitää Huppix linjoilla?
- Pieni liekki
Hei Tara!
Voisitko laittaa tänne nettisivulle tai Hejaciin tarkemmat tiedot Olli Kalajoen ja Anneli Auerin kohtaamisesta? Täällä on varmasti useampi henkilö, jota väittämäsi tapaaminen, sen ajankohta ja sisältö kiinnostavat. Kaikki Ulvilan oikeaan murhaajaan ja hänen liikkumiseensa liittyvät asiat kiinnostavat, joten olisi hyvä, jos Kalajoen näkemykset tuotaisiin esiin siinä missä muutkin.
Kiitokset sinulle avustasi asiassa jo näin etukäteen.
Voisitko laittaa tänne nettisivulle tai Hejaciin tarkemmat tiedot Olli Kalajoen ja Anneli Auerin kohtaamisesta? Täällä on varmasti useampi henkilö, jota väittämäsi tapaaminen, sen ajankohta ja sisältö kiinnostavat. Kaikki Ulvilan oikeaan murhaajaan ja hänen liikkumiseensa liittyvät asiat kiinnostavat, joten olisi hyvä, jos Kalajoen näkemykset tuotaisiin esiin siinä missä muutkin.
Olen ollut siinä käsityksessä attä sinulla on kattavat tiedot jutusta ja että olet paneutunut syvällisesti esitutkinta materiaalin ja muihin dokumentteihin tapauksesta.Pieni liekki kirjoitti:Hei Tara!
Mistä johtuu, että jatkuvasti peräänkuulutat materiaalia, joka on jo muilla aivojen muistitikulla. Huonosta muististako vai puuttuvasta materiaalista.
Pieni liekki ratsasti minfossa ja hejacissa aukkoja katsellen. Tuokaa tietoni oi.
olethan antanut itsestäsi sen kuvan että tiedät tapahtumat sekuntien tarkkuudella, äänet ja niiden tuottajat, jäljet ja niiden jättäjät, toimminnot ja niiden tuottajat.
Miksi ylipäätään kiinnostua Kalajoen lausunnoista. Olethan itse täällä todistellut, että kyvykkäämpää selvänäkijää ei suomesta löydy. Sataprosenttinen tarkkuus, mielestäsi pieni liekki.
Pienellä liekillä ei näin suureen juttuun valoa saada, kun öljykin lampusta näyttää olevan viimeisiä pisaroita myöten poltettu.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Î
annijatta!
Ne sinun Harry Potter sanaston pohjalta laatimasi postaukset olivat huikeita!!
Sanokoot kuka tahansa aiheesta mitä hyvänsä!
Tässä alla muuan postaus yhdeltä foorumin sisukkaimmista mantrojen lausujista.
esimerkki Harry Potterista by annijatta:
tuossa osumia aiheesta niile, joita kiinnostaa Happy Potterin 'lapselliset ja mielisairaat jutut'!
Niissähän on jotain ikiaikaista, enkä hetkeäkään usko, että J. K. Rowling olisi tuota kaikkea keksinyt vain omasta päästään. Ei, vaan kyseessä on peri-inhimmillinen traditio (jonka olemassaoloa emme itse välttämättä edes huomaa): ihmisen toive ja taipumus yrittää vaikuttaa ulkopuoliseen maailman 'salaisilla' keinoilla: lumouksella, hämäyksellä, taikatempuilla, rituaaleilla, silmänkääntötempuilla, jne taikasanoilla, loruilla.
Rowling osui saduillaan johonkin erityiseen meissä ihmisissä.
Kaikupohja sille oli olemassa kauan ennen Harry Potteria!
annijatta!
Ne sinun Harry Potter sanaston pohjalta laatimasi postaukset olivat huikeita!!
Tässä alla muuan postaus yhdeltä foorumin sisukkaimmista mantrojen lausujista.
esimerkki Harry Potterista by annijatta:
ym..Unhoituta (Obliviate)
Pyyhkii osan uhrin muistista.
Uskollisuusloitsu on suunnattoman mutkikas loitsu, jonka avulla salaisuus suljetaan taikakeinoin yhden ainoan elävän sielun sisään. Henkilöä, johon tieto on kätketty kutsutaan salaisuudenhaltijaksi. Tieto jää kätköön salaisuudenhaltijan sisään ja sitä on mahdoton löytää, ellei salaisuudenhaltija päätä itse sitä paljastaa.
tuossa osumia aiheesta niile, joita kiinnostaa Happy Potterin 'lapselliset ja mielisairaat jutut'!
Niissähän on jotain ikiaikaista, enkä hetkeäkään usko, että J. K. Rowling olisi tuota kaikkea keksinyt vain omasta päästään. Ei, vaan kyseessä on peri-inhimmillinen traditio (jonka olemassaoloa emme itse välttämättä edes huomaa): ihmisen toive ja taipumus yrittää vaikuttaa ulkopuoliseen maailman 'salaisilla' keinoilla: lumouksella, hämäyksellä, taikatempuilla, rituaaleilla, silmänkääntötempuilla, jne taikasanoilla, loruilla.
Rowling osui saduillaan johonkin erityiseen meissä ihmisissä.
Kaikupohja sille oli olemassa kauan ennen Harry Potteria!
Viimeksi muokannut Tara, Su Kesä 05, 2016 7:55 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
- Pieni liekki
En nyt halua maalata piruja seinille, mutta olen huolissani useamman henkilön turvallisuudesta tämän Ulvilan murhamysteerin tiimoilta. Niin hölmöltä, kuin se saattaa kuulostaa, niin minusta myös sinä kuulut tähän joukkoon. Hyvä puoli on tietysti se, että meitä tapettavia alkaa olla jo sen verran suuri joukko, että kai joku toivottavasti alkaa jossain vaiheessa kiinnittää näihin omituisiin kuolemantapauksiin huomiota.Tara Hejacissa 5.6.2016 kirjoitti:Kas kummaa, PiLiekki kaivannut 'vääristelijäksi ja hämärryttäjäksi leimaamaansa Taraa'!! Miksi??
Ai, joko jossain on taas uhkauksia henkeni menoksi?? Ensin sanot, ettet halua maalata piruja seinälle, ja sitten maalaat kuitenkin! Anna olla.Pieni liekki kirjoitti:En nyt halua maalata piruja seinille, mutta olen huolissani useamman henkilön turvallisuudesta tämän Ulvilan murhamysteerin tiimoilta. Niin hölmöltä, kuin se saattaa kuulostaa, niin minusta myös sinä kuulut tähän joukkoon. Hyvä puoli on tietysti se, että meitä tapettavia alkaa olla jo sen verran suuri joukko, että kai joku toivottavasti alkaa jossain vaiheessa kiinnittää näihin omituisiin kuolemantapauksiin huomiota.Tara Hejacissa 5.6.2016 kirjoitti:Kas kummaa, PiLiekki kaivannut 'vääristelijäksi ja hämärryttäjäksi leimaamaansa Taraa'!! Miksi??
Mikä ihmeen hyvä puoli siinä on, että ''meitä tapettavia on aikamoinen joukko''?
Mainaatko, että 'joukkotappoa' tuskin on mahdollista tehdä vai mitä??
Millä perusteella sinä ja minä voisimme kuulua 'samaan joukkoon'??
Onko linkkiä uhkauksiin? .. vai oletko sekaisin??
Minulla ei ole aikaa jatkaa aiheesta.
Poliisilla on jo kauan ollut tietoa siitä kuka on uhkaillut ja ketä, nimiä ja osoitteita myöten.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
- Pieni liekki
Eipä minullakaan ole tarvetta jatkaa aiheesta. Hyvä, jos olet sitä mieltä, että poliisilla ovat nämä uhkailijat tiedossa ja valmius tarvittaessa puuttua tilanteeseen. Kai se sitten on uskottava, että asiat ovat hallinnassa. Toivon nyt kuitenkin, ettei esimerkiksi Oulussa kadonnut sukulaismies löydy hukkuneena jostain joesta.Tara kirjoitti: Minulla ei ole aikaa jatkaa aiheesta.
Poliisilla on jo kauan ollut tietoa siitä kuka on uhkaillut ja ketä, nimiä ja osoitteita myöten.
^Häh(äh)..ei ole todellista?! Kai olet soittanut Oulun poliisiin ja kysynyt mahdollisista yhteyksistä Ulvilaan ? Kannattaisi tarkistaa, että saa yöt nukuttua.. Jos vaikka sukulaismies löytyy heinäseipäästä ?
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Miten sinun Oulussa kadonnut sukulaisesi liittyy Ulvilaan? Onko tämä oululainen Annun sukulainen, vai mistä on kysymys? Onko häntä uhkailtu? Minfossa?Pieni liekki kirjoitti: Eipä minullakaan ole tarvetta jatkaa aiheesta. Hyvä, jos olet sitä mieltä, että poliisilla ovat nämä uhkailijat tiedossa ja valmius tarvittaessa puuttua tilanteeseen. Kai se sitten on uskottava, että asiat ovat hallinnassa. Toivon nyt kuitenkin, ettei esimerkiksi Oulussa kadonnut sukulaismies löydy hukkuneena jostain joesta.
Tara
Alistair Crowley, JK Rowling. Alussa oli sana ja sana oli......... Mikäs se mustakantinen kirja siellä hyllyllä olikaan? Ajatus on materiaa. Niin alhaalla kuin ylhäälläkin. As abowe, so below.
Pienellä liekillä alkaa todellisuudet sekoittumaan. Gaslightning you know.
Alistair Crowley, JK Rowling. Alussa oli sana ja sana oli......... Mikäs se mustakantinen kirja siellä hyllyllä olikaan? Ajatus on materiaa. Niin alhaalla kuin ylhäälläkin. As abowe, so below.
Pienellä liekillä alkaa todellisuudet sekoittumaan. Gaslightning you know.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
- Pieni liekki
Sovitaan sitten vaikka näin, jos sillä saadaan mielenrauhanne pysymään tasapainossa. Kuplan sisällä eläminen lienee turvallista, varsinkin, kun sulkee silmät ja korvat ympärillään tapahtuvasta.annijatta kirjoitti: Pienellä liekillä alkaa todellisuudet sekoittumaan. Gaslightning you know.