Itse en ainakaan ole väittänyt, että hän olisi tekijä/oikeassa tms. Toivoisin, että hän saisi apua!Ihraponnari kirjoitti:Täyttä harhaisen psyykkisesti sairaan ihmisen kirjoitusta, jossa asia rönsyilee, sisältää harhaisuutta ja lukuisia epäjohdonmukaisuuksia. Tämä kirjoittaja on muissakin LUKUISISSA viesteissään osoittanut sairautensa. Perehtykäähän tarkemmin ennenkuin väitätte tämän olevan uskottava.joey kirjoitti:Luin nuo kaikki kyseisen kirjoittajan viestit läpi, ja jostain syystä naisen (oletan naiseksi) tarinoinnit vaikuttavat uskottavilta.. ainakin omasta mielestäni. Mielenkiintoista sinänsä, että jos tutkijat ovat myöskin naisen höpötykset huomanneet, luulisi kutsun käyneen jo kuulusteluihin... Jolloin joko: murhaaja olisi jäänyt kiinni tai naisen puheet olisivat osoittautuneet palturiksi. Kuulusteluissa käynyt, valehtelijaksi/vainoharhaiseksi osoittautunut voisi taas olla hieman hiljaisempi.Patricia C. Itämaa kirjoitti:Kävin katsomassa Ailarin linkin ja aika hurjaa tekstiä tämä rekisteröitynyt henkilö "premiata" puhuu
Ulvilan tapaus ( ketju 2 )
No, missä on sanottu, että esim. Ulvilan surmaaja olisi ollut psyykisesti terve? Noin 20 kilsaa Vanhastakylästä (Anolan tietä!) eteen päin on mm. psykiatrinen sairaala. Ja viiden kilsan päässä Vanhastakylästä on hoitolaitos, jossa asunee monenlaista porukkaa.Ihraponnari kirjoitti:[Täyttä harhaisen psyykkisesti sairaan ihmisen kirjoitusta, jossa asia rönsyilee, sisältää harhaisuutta ja lukuisia epäjohdonmukaisuuksia. Tämä kirjoittaja on muissakin LUKUISISSA viesteissään osoittanut sairautensa. Perehtykäähän tarkemmin ennenkuin väitätte tämän olevan uskottava.
Muista lähdekritiikki!
-
Ihraponnari
- Frank Drebin
Hieman alaa tuntevana voin sanoa, että näin sairas ihminen ei tekoon kykene. Unohtakaa jo tämä !skoone kirjoitti:No, missä on sanottu, että esim. Ulvilan surmaaja olisi ollut psyykisesti terve? Noin 20 kilsaa Vanhastakylästä (Anolan tietä!) eteen päin on mm. psykiatrinen sairaala. Ja viiden kilsan päässä Vanhastakylästä on hoitolaitos, jossa asunee monenlaista porukkaa.Ihraponnari kirjoitti:[Täyttä harhaisen psyykkisesti sairaan ihmisen kirjoitusta, jossa asia rönsyilee, sisältää harhaisuutta ja lukuisia epäjohdonmukaisuuksia. Tämä kirjoittaja on muissakin LUKUISISSA viesteissään osoittanut sairautensa. Perehtykäähän tarkemmin ennenkuin väitätte tämän olevan uskottava.
En ole tuota nikkiä tekijäksi ehdottanutkaan, mutta ehkä hänen lähipiirissään on joku...Ihraponnari kirjoitti:Hieman alaa tuntevana voin sanoa, että näin sairas ihminen ei tekoon kykene. Unohtakaa jo tämä !skoone kirjoitti:No, missä on sanottu, että esim. Ulvilan surmaaja olisi ollut psyykisesti terve? Noin 20 kilsaa Vanhastakylästä (Anolan tietä!) eteen päin on mm. psykiatrinen sairaala. Ja viiden kilsan päässä Vanhastakylästä on hoitolaitos, jossa asunee monenlaista porukkaa.Ihraponnari kirjoitti:[Täyttä harhaisen psyykkisesti sairaan ihmisen kirjoitusta, jossa asia rönsyilee, sisältää harhaisuutta ja lukuisia epäjohdonmukaisuuksia. Tämä kirjoittaja on muissakin LUKUISISSA viesteissään osoittanut sairautensa. Perehtykäähän tarkemmin ennenkuin väitätte tämän olevan uskottava.
Muista lähdekritiikki!
-
Harriet Makepeace
uh-uh. Tämäpä kesti, kun sain ketjun kahlattua läpi. Tuli ihan hiki
Olen pitkälti samaa mieltä nimim matulan kanssa. Tutkinnanjohtaja Joutsenlahti ei ilmeisesti ole osannut suhtautua tapaukseen avoimin mielin, jo tutkinnan alkuvaiheessa kyseinen amatööri on sulkenut pois useita mielenkiintoisia tutkintalinjoja.
Olisi aika yllättävää, jos Joutsenlahden työpöydällä olisi pidätysmääräys allekirjoitusta vaille valmis, kuten on huhuttu.
Olen pitkälti samaa mieltä nimim matulan kanssa. Tutkinnanjohtaja Joutsenlahti ei ilmeisesti ole osannut suhtautua tapaukseen avoimin mielin, jo tutkinnan alkuvaiheessa kyseinen amatööri on sulkenut pois useita mielenkiintoisia tutkintalinjoja.
Olisi aika yllättävää, jos Joutsenlahden työpöydällä olisi pidätysmääräys allekirjoitusta vaille valmis, kuten on huhuttu.
täytyy kuitenkin muistaa että porin poliisin toimet tämän jutun ympärillä on tarkistettu eikä muihin toimenpiteisiin ruvettu. Joskus käy niin, että vihjeitä ei vain ole tarpeeksi tai se ratkaiseva puuttuu. Saattaa olla myös mahdollista että poliisi tietää kuka homman takana on mutta näyttö puuttuu. Ei olisi ensimmäinen kerta. Silloin on parempi odottaa ennenkuin julkistaa mitään.
Jotenkin minulla on sellainen olo tästä jutusta että kyse on hlökohtaisesta asiasta ja surmaaja ei ole muuten vaaraksi ympäristölleen. Hän saattaa pitää tekoaan oikeutetttuna ja elelee ilman omantunnonvaivoja normaalisti päivästä toiseen.
Jotenkin minulla on sellainen olo tästä jutusta että kyse on hlökohtaisesta asiasta ja surmaaja ei ole muuten vaaraksi ympäristölleen. Hän saattaa pitää tekoaan oikeutetttuna ja elelee ilman omantunnonvaivoja normaalisti päivästä toiseen.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Mutta eikös poliisilla ole se tekijän paikalle jättämä dna?cicero kirjoitti:Saattaa olla myös mahdollista että poliisi tietää kuka homman takana on mutta näyttö puuttuu.
Aivan samaa mieltä tästä. Olen miettinyt niitä uhkauksia joita uhri sai ennen murhaa. Niistä poliisi ei ole tiedottanut mitään muuta kuin, että uhkauksia on tullut. Olisi kiva tietää miten uhkaukset on annettu. Omasta puhelimesta kun niitä ei kannata lähettää. Prepaid on tietysti yksi mahdollisuus, mutta senkin olinpaikan saa selville. Sähköpostinkin pystyy jäljittämään, ellei sitten lähetä joltain yleisökoneelta, edellyttäen että tunnuksetkin on tehty väärillä tiedoilla ja yleisökoneelta. Sitten on vielä se mahdollisuuus, että ne uhkaukset on annettu naamatusten tai perinteisellä postilla.cicero kirjoitti: Jotenkin minulla on sellainen olo tästä jutusta että kyse on hlökohtaisesta asiasta ja surmaaja ei ole muuten vaaraksi ympäristölleen.
Olenkin miettinyt mistä tuo dna on peräisin? Ihmisten kotona kun voi olla useammankin ulkopuolisen ihmisen dnata ihan hassuissakin paikoissa. Ehkä tuo dna ei sitten välttämättä todista että on nimenomaan murhaajan, onhan mahdollista että tuo surmatyöntekijä on käynyt lahden kotona aiemmin ja dnan voi selittää myös sillä tavoin...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Itsekkin aloin miettimään tuota dna:ta. Jos kerran poliisilla on se dna, niin
miksi se näyttelijä pidätettiin kesällä? Itse olin siinä luulossa, että se dna olisi nimenomaan verestä ja poliisi on varma asiasta.
Pienen googletuksen jälkeen löytyikin tämä:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007100 ... 0_uu.shtml
Poliisi tosin kertoo uskovansa surmaajan saaneen vamman veriteon yhteydessä. Lisäksi kerrotaan, että surmaajasta on dna näyte. Mutta ei kerrota onko tuo dna seurausta siitä vammasta.
miksi se näyttelijä pidätettiin kesällä? Itse olin siinä luulossa, että se dna olisi nimenomaan verestä ja poliisi on varma asiasta.
Pienen googletuksen jälkeen löytyikin tämä:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007100 ... 0_uu.shtml
Poliisi tosin kertoo uskovansa surmaajan saaneen vamman veriteon yhteydessä. Lisäksi kerrotaan, että surmaajasta on dna näyte. Mutta ei kerrota onko tuo dna seurausta siitä vammasta.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja