Hejacissa sanottua
- Officer Crabtree
- Hetty Wainthropp
Re: Hejacissa sanottua
Olen mukana ja luonnollisesti suosikkini joka ainoassa turnauksessa on lajin kotimaa Englanti. 1966 hengessä. There'll always be an England.
Dixi.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Voin lyödä vaikka tonnin vetoa että Islanti on korkeemalla kuin Hollanti..kerroush kirjoitti:Kuule Frankie, jotta thänkin ketjuun saataisiin jotain älyperästä juttua, niin lyötäiskö jalkapalloveto?
Mikäs maa voittaa Euroopan Mestaruuden nyt alkavissa kisoissa?
Voittaja saa juoda virtuaalisen kaljan ja nautiskella paremmuudesta. Kaikki muutkin saavat toki osallistua.
Minun suosikkini on, kuten jo -70 -luvulta lähtien. Hollanti.
Todennäköisesti kuitenkin pokaalin vie Die Mannschaft, mutta sitä on niin tylsä kannattaa.
-
Harpo
Joo, kerroushin kannattaa päivittää tietonsa myös jalkapallossa.
(Asiaa seuraamattomille: Hollanti ei ole kisoissa.)
- Pieni liekki
- James Bond (George Lazenby)
Jalkapallosta mitään ymmärtämättömänä piti kääntyä nuorten neuvonantajieni puoleen. He totesivat, että kannattaa kannattaa Saksaa.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Kommenttia pikassolle, hänen postauksensa johdosta ketjuun ''Kenellä meistä on omia lapsia'':Tara kirjoitti:Ai, joko jossain on taas uhkauksia henkeni menoksi?? Ensin sanot, ettet halua maalata piruja seinälle, ja sitten maalaat kuitenkin! Anna olla.Pieni liekki kirjoitti:En nyt halua maalata piruja seinille, mutta olen huolissani useamman henkilön turvallisuudesta tämän Ulvilan murhamysteerin tiimoilta. Niin hölmöltä, kuin se saattaa kuulostaa, niin minusta myös sinä kuulut tähän joukkoon. Hyvä puoli on tietysti se, että meitä tapettavia alkaa olla jo sen verran suuri joukko, että kai joku toivottavasti alkaa jossain vaiheessa kiinnittää näihin omituisiin kuolemantapauksiin huomiota.Tara Hejacissa 5.6.2016 kirjoitti:Kas kummaa, PiLiekki kaivannut 'vääristelijäksi ja hämärryttäjäksi leimaamaansa Taraa'!! Miksi??
Mikä ihmeen hyvä puoli siinä on, että ''meitä tapettavia on aikamoinen joukko''?
Mainaatko, että 'joukkotappoa' tuskin on mahdollista tehdä vai mitä??
Millä perusteella sinä ja minä voisimme kuulua 'samaan joukkoon'??
Onko linkkiä uhkauksiin? .. vai oletko sekaisin??
Minulla ei ole aikaa jatkaa aiheesta.
Poliisilla on jo kauan ollut tietoa siitä kuka on uhkaillut ja ketä, nimiä ja osoitteita myöten.
katso ensin tämä:
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=755615#p755615
Mitä järkeä sinä näet siinä, että Pieni liekki soittelee yksityisille henkilöille, häiritsee itselleen tuntemattoman henkilön yksityisyyttä, työ- ja kotirauhaa, panee julki yksityisviestin, levittää esille kaivamiaan yksityisen henkilön tietoja ties minne?
Nyt sitten pari päivää sitten selosti vakavissaan, että kuulun jollekin 'tappolistalle'.
Mitä järkeä näet tällaisessa kirjoittelussa??
Ymmärrätkö? Pieni liekki ei noudata edes alkeellisia käyttäytymisääntöjä ja rikkoo lakia jonka pitäisi sallia kaikille ihmisille loukkaaamaton yksityisyyden suoja.
En ymmärrä mikä sinuun on mennyt, siis jo kun taannoin sinä syytit MINUA siitä, että olin muka paljastanut pieni liekin rikkoneen minun koti- ja työrauhaa! Minähän EN kertonut, KUKA tai mikä nimimerkki meille oli soitellut! Sinun mielestäsi minä olin kuitenkin syyllinen.
Muistelehan hieman, marraskuussa 2015 sekoilit asiassa, joka ei sinulle edes kuulu, ei sitten pätkääkään:
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=718092#p718092
Mutta se, että minun kotiini soitellaan ja esitetään tungettelevia vaatimuksia, se kuuluu minulle, ja koska tällaista tapahtuu minfossa keskustelevien anynoomien ihmisten kesken, on kai sallittua kertoa siitä myös minfossa. Minä päätän siitä kenelle kerron jonkun häirikön nimen tai tiedot, jos kerron, mutta en ollut aikonut tehdä sitä minfossa. Pieni liekki ilmoittatui ihan itse! Mutta sitä et pannut merkille, vaan sen sijaan sinä syytit jupakasta minua, ja kehtasit vielä viisastella jotain harvinaisen typerää 'avoimuudesta vaikeana lajina'...
Voi elämä! Uskomatonta sanonko mitä..
Viimeksi muokannut Tara, Ke Kesä 08, 2016 10:19 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Onko näin päässyt käymään. No Alankomaat sitte.Harpo kirjoitti:(Asiaa seuraamattomille: Hollanti ei ole kisoissa.)
Käännyn Ranskan puoleen.
Kantani jalkapalloon.
https://m.youtube.com/watch?v=oMAFme1hBH0
https://m.youtube.com/watch?v=oMAFme1hBH0
- Pieni liekki
Myönnän soittaneeni yhden puhelun viime vuoden puolella eräälle yksityiselle elinkeinonharjoittajalle, joka oli mielestäni loukannut monilla nettikirjoituksillaan syyttömästi miehensä murhasta syytettyä perheenäitiä. Otin puhelun kuluessa esille, ettei nettiin saa sananvapauden nimissä kirjoittaa mitä tahansa ja että henkilöön kohdistuva valheellinen ja loukkaava kirjoittelu on laissa kiellettyä. Koska sain tämän käsittääkseni aivan asiallisen neuvonnan jälkeen siihen malliin sadattelua osakseni, niin totesin viisaimmaksi olla jatkamatta puhelua sen enempää. Pyysin puhelimen toisessa päässä olleelta henkilöltä anteeksi aiheuttamaani häiriötä ja suljin puhelimen.
Totean edelleen, että minusta rakentava ja asiallinen keskustelu on monessa asiassa tarpeen, jotta asioissa päästään eteenpäin. Toimivien ratkaisujen hakeminen yhteistyöllä on tärkeää, vaikka oltaisiin eri mieltä asioista.
Totean edelleen, että minusta rakentava ja asiallinen keskustelu on monessa asiassa tarpeen, jotta asioissa päästään eteenpäin. Toimivien ratkaisujen hakeminen yhteistyöllä on tärkeää, vaikka oltaisiin eri mieltä asioista.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
- Pieni liekki
Terveisiä Jemmalle!
Totean tässä vaan, että jos syyttäjällä on edelleen pakkomielle tutkia Anneli Auerin tekemisiä, niin miksi sinun täytyy jakaa tämä pakkomielle. Luulisi, että olet perehtynyt tähän keissiin paremmin kuin syyttäjä, jolla on paljon muitakin asioita hoidettavanaan.
Kun ajanjaksolla 1.8.2008 - 9.6.2016 on Annelin syylliseksi kirjoittajien toimesta tarkasteltu yksinomaan Annelia tekijänä eikä ole asioissa päästy yhtään eteenpäin, eli syyllistäjät eivät ole pystyneet edes tapahtumakuvausta surmayöltä esittämään, niin on oikeus ja kohtuus, että syytön ihminen jätetään rauhaan ja keskitytään oikean murhaajan tekemisten tutkimiseen.
Sen verran kovat otteet ovat näemmä käytössä Annelin puolustajien hiljentämiseksi, että kaikkein oikeudenmukaisinta olisi käydä väitettyjen lsh-rikosten purkuoikeudenkäynti suurelle yleisölle avoimin ovin. Toivottavasti Suomen poliisi huolehtii kaikkien asianosaisten turvallisuudesta tasapuolisesti.
Totean tässä vaan, että jos syyttäjällä on edelleen pakkomielle tutkia Anneli Auerin tekemisiä, niin miksi sinun täytyy jakaa tämä pakkomielle. Luulisi, että olet perehtynyt tähän keissiin paremmin kuin syyttäjä, jolla on paljon muitakin asioita hoidettavanaan.
Kun ajanjaksolla 1.8.2008 - 9.6.2016 on Annelin syylliseksi kirjoittajien toimesta tarkasteltu yksinomaan Annelia tekijänä eikä ole asioissa päästy yhtään eteenpäin, eli syyllistäjät eivät ole pystyneet edes tapahtumakuvausta surmayöltä esittämään, niin on oikeus ja kohtuus, että syytön ihminen jätetään rauhaan ja keskitytään oikean murhaajan tekemisten tutkimiseen.
Sen verran kovat otteet ovat näemmä käytössä Annelin puolustajien hiljentämiseksi, että kaikkein oikeudenmukaisinta olisi käydä väitettyjen lsh-rikosten purkuoikeudenkäynti suurelle yleisölle avoimin ovin. Toivottavasti Suomen poliisi huolehtii kaikkien asianosaisten turvallisuudesta tasapuolisesti.
^^ Sä ja sun pakkomieltees ja vainoharhas, vi**uakos soittelet ihmisten koteihin, joten koita nyt kestää muiden mielipiteet.
Et olisi päässyt noin helpolla, jos olisit soittanut minulle.
Olet vastenmielisen oloinen ja eikä kaakeliotsasi takana tunnu edes liekki lepattavan, maailman karsein lässyttäjä mitä olen ikinä lukenut mistään foorumilta.
En äänestäisi, enkä kehoittaisi ketään muutakaan äänestämään sinua paikkakuntasi vaaleissa, senverran helevtin pökiö olet, tommonen vielä jossain edustajistossa, eisssss.....

Olet vastenmielisen oloinen ja eikä kaakeliotsasi takana tunnu edes liekki lepattavan, maailman karsein lässyttäjä mitä olen ikinä lukenut mistään foorumilta.
En äänestäisi, enkä kehoittaisi ketään muutakaan äänestämään sinua paikkakuntasi vaaleissa, senverran helevtin pökiö olet, tommonen vielä jossain edustajistossa, eisssss.....

- Pieni liekki
Kuvitteletko itsesi kenties Ville Vallattomaksi ja minut Yrjö Karjuseksi, kun tunnen olevani ainaisten kujeidesi ja sähläystesi uhri? Mihin ihmeen edustajistoon sinä olet minua tunkemassa, kun olet alkanut jo vaalipuheitakin pitämään? Ja joku vielä väittää, että meikäläinen käy vähäisellä liekillä. Kannattaisiko joskus katsoa peiliin?Frankie kirjoitti:^^ Sä ja sun pakkomieltees ja vainoharhas, vi**uakos soittelet ihmisten koteihin, joten koita nyt kestää muiden mielipiteet.
Katsoin peiliin

- Pieni liekki
Jemmaseni!Jemma 7.6.2016 Hejacissa kirjoitti:Anneli Auer sattui heittämään miehensä uurnan mereen, joten on ihan perusteltua pohtia, oliko niitä tuhkia siinä vaatekaapissa säilytetyssä uurnassa enää laisinkaan. Vanhin lapsi kertoi äitinsä valvoneen kolme surmaa edeltänyttä yötä.
Saanko kysyä, mistä tiedät, ettei tuhkia olisi siroteltu mereen? Käsittääkseni sirottelua on ollut seuraamassa useampikin silmäpari esimerkiksi Jukan sukulaisista.
Vähän epäilyttää tuo edellä oleva väitteesi vanhimman lapsen kertomasta asiasta, mutta sinullahan on loistavat yritykset tietämättömämpien hämärryttämiseksi (vrt. näkemäsi MIKSI-kirjoitus surmapaikan lattiassa, väittämäsi nirhaumat Annelin käsissä sairaalassa ja pahoinpitelyjäljeksi luulemasi karkkipussin sisältämä, linja-autoa esittävä siirtokuvatatuointi pikkupojan käsivarressa jne. jne. jne.).
Ymmärrän hyvin, että ihmiseltä voivat kadota yöunet pitemmäksi aikaa, jos häneltä tapetaan väkivaltaisesti lähisukulainen tai hän joutuu syyttömänä epäillyksi jonkun toisen suorittamaan veritekoon. Voi tuollaisessa traumaattisessa tilanteessa tulla valvottua kolmekin yötä putkeen.
- Pieni liekki
Parahin jemma,
Oletko koskaan ollut oikeudessa todistamassa? Jos olet, niin sinulle on varmasti käynyt selväksi, että sinne oikeuteen on mentävä todistamaan, halusit sitä tai et. Ainoastaan lähisukulaisena sinulla on mahdollisuus kieltäytyä todistamasta. Moni tietysti kokee myös velvollisuudekseen mennä todistamaan, jos hänet on todistajaksi nimetty.
Olet useampaan otteeseen muistanut tuoda esille todistajan, joka mielestäsi todistaa riidoista, joita oli käsityksesi mukaan Annelin ja Jukan välillä. Veikkaan, että tämä mainitsemasi todistaja on ehtinyt vuosien varrella katua moneen otteeseen sitä, että meni äitinsä innostamana ilmoittautumaan poliisille ja kertomaan Jukka S. Lahteen liittyvistä havainnoistaan Haagan ammattikorkeakoulun kurssin yhteydessä. Luulisin, että tämä äitinsä kanssa juoruilusta nauttinut todistaja tuntee piston sydämessään, mikäli hän on ymmärtänyt olleensa osallinen syyttömälle Anneli Auerille annettuihin raskauttaviin tuomioihin. Tämä kyseinen todistajahan ei todistajalausuntonsa mukaan tiennyt tilannetta Jukka S. Lahden kotona, koska ei koskaan kysynyt siitä tarkemmin. Hän oli saanut muistikuvan, että Jukka olisi saanut kotoa puhelinsoiton, mutta ei tiennyt, kenen kanssa Jukka loppujen lopuksi puhui. Todistaja ei osannut sanoa, huudettiinko puhelimessa vai puhuttiinko kovalla äänellä. Ainakin todistaja on oikeudessa todennut, ettei hän muista keskusteluista mitään eikä ole kuullut, mitä puhelimessa puhunut nainen sanoi. Hän muisti, että Jukka oli maininnut, että hänen pitäisi mennä kotiin, mutta hän ei tiennyt syytä siihen. Todistaja ei edes halunnut tietää, mistä oli ollut kysymys, koska ei ollut halunnut sotkeutua asiaan. Jostain kumman syystä todistajalla oli kuitenkin muistikuva, että Jukka S. Lahti olisi suutahtanut hänelle.
Ymmärrän hyvin, että tämä kyseinen todistaja on ollut oikeudessa todistamassa, jos hänet on sinne kerran kutsuttu. Kutsussa on voitu hyvinkin todeta, että jos et ilmesty todistamaan, niin joudut maksamaan useamman sata euroa sakkoa ja poliisi voi sinut tulla joka tapauksessa hakemaan todistamaan. Minä en ymmärrä, kuinka syyttäjä on edes kehdannut tuoda tämän tasoisia todistajia saliin, koska mitään todistusarvoa ei tuollaisella todistuksella saisi mielestäni olla. Minusta sillä on yritetty johtaa tuomareita harhaan kuvittelemaan, että Annelilla ja Jukalla olisi ollut usein perheriitoja ja että myös surmayönä olisi riidelty, mikä ei todellakaan ole pitänyt paikkaansa.
Oletko koskaan ollut oikeudessa todistamassa? Jos olet, niin sinulle on varmasti käynyt selväksi, että sinne oikeuteen on mentävä todistamaan, halusit sitä tai et. Ainoastaan lähisukulaisena sinulla on mahdollisuus kieltäytyä todistamasta. Moni tietysti kokee myös velvollisuudekseen mennä todistamaan, jos hänet on todistajaksi nimetty.
Olet useampaan otteeseen muistanut tuoda esille todistajan, joka mielestäsi todistaa riidoista, joita oli käsityksesi mukaan Annelin ja Jukan välillä. Veikkaan, että tämä mainitsemasi todistaja on ehtinyt vuosien varrella katua moneen otteeseen sitä, että meni äitinsä innostamana ilmoittautumaan poliisille ja kertomaan Jukka S. Lahteen liittyvistä havainnoistaan Haagan ammattikorkeakoulun kurssin yhteydessä. Luulisin, että tämä äitinsä kanssa juoruilusta nauttinut todistaja tuntee piston sydämessään, mikäli hän on ymmärtänyt olleensa osallinen syyttömälle Anneli Auerille annettuihin raskauttaviin tuomioihin. Tämä kyseinen todistajahan ei todistajalausuntonsa mukaan tiennyt tilannetta Jukka S. Lahden kotona, koska ei koskaan kysynyt siitä tarkemmin. Hän oli saanut muistikuvan, että Jukka olisi saanut kotoa puhelinsoiton, mutta ei tiennyt, kenen kanssa Jukka loppujen lopuksi puhui. Todistaja ei osannut sanoa, huudettiinko puhelimessa vai puhuttiinko kovalla äänellä. Ainakin todistaja on oikeudessa todennut, ettei hän muista keskusteluista mitään eikä ole kuullut, mitä puhelimessa puhunut nainen sanoi. Hän muisti, että Jukka oli maininnut, että hänen pitäisi mennä kotiin, mutta hän ei tiennyt syytä siihen. Todistaja ei edes halunnut tietää, mistä oli ollut kysymys, koska ei ollut halunnut sotkeutua asiaan. Jostain kumman syystä todistajalla oli kuitenkin muistikuva, että Jukka S. Lahti olisi suutahtanut hänelle.
Ymmärrän hyvin, että tämä kyseinen todistaja on ollut oikeudessa todistamassa, jos hänet on sinne kerran kutsuttu. Kutsussa on voitu hyvinkin todeta, että jos et ilmesty todistamaan, niin joudut maksamaan useamman sata euroa sakkoa ja poliisi voi sinut tulla joka tapauksessa hakemaan todistamaan. Minä en ymmärrä, kuinka syyttäjä on edes kehdannut tuoda tämän tasoisia todistajia saliin, koska mitään todistusarvoa ei tuollaisella todistuksella saisi mielestäni olla. Minusta sillä on yritetty johtaa tuomareita harhaan kuvittelemaan, että Annelilla ja Jukalla olisi ollut usein perheriitoja ja että myös surmayönä olisi riidelty, mikä ei todellakaan ole pitänyt paikkaansa.