Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Vanhin ystäväni on tällä hetkellä 39-vuotias.
Minulla oli itseäni parikymmentä vuotta vanhempi ystävä ja viimeisen kerran kun nähtiin ihan sattumalta kaupan pihalla hän sanoi minulle: Hassu juttu, näin juuri viime yönä unta, missä sinä itkit kovasti...ja pari päivää myöhemmin hän kuoli kotonaan sydänkohtaukseen.
En usko enneuniin mutta tämä kyllä pisti hieman miettimään.
Mikä on ystävän ja tuttavan ero?
Minulla oli itseäni parikymmentä vuotta vanhempi ystävä ja viimeisen kerran kun nähtiin ihan sattumalta kaupan pihalla hän sanoi minulle: Hassu juttu, näin juuri viime yönä unta, missä sinä itkit kovasti...ja pari päivää myöhemmin hän kuoli kotonaan sydänkohtaukseen.
En usko enneuniin mutta tämä kyllä pisti hieman miettimään.
Mikä on ystävän ja tuttavan ero?
-
Katsa
Hmmm... perintökirstu, melkein 200 vuotta vanha.Howler kirjoitti:Mikä on kallein esine, jonka omistat ja miksi juuri se? (Korostan vielä, ettei kallein tarkoita välttämättä esineen hintaa, kallein esine voi myös olla sellainen, jolla on todella paljon tunnearvoa)
Kummin päin: pitääkö WC-paperin tulla etu vai takapuolelta? (Siis rullasta)
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
No, ensinnäkin paperi tulee mieluiten juuri rullasta... Ja takapuolelta kiitos, ettei lapset vedä koko rullaa tyhjäksi... (Muutenkin olen vähän takaperoinen ihminenPrimavera kirjoitti: Kummin päin: pitääkö WC-paperin tulla etu vai takapuolelta? (Siis rullasta)
Lempijalkineesi? (Kysyy ihminen, jolla kenkiä ei ole KOSKAAN tarpeeksi..)
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja