Itse ja moni mun ystävä on lähtenyt monta kertaa baarista kun on tullut niin sanottu "booty-call" ilman että kukaan on muistanut/ehtinyt mainita kaverille. Saattanut kertoa perille päästyään tai sitten vasta seuraavana aamuna että "ei vittu arvaa mis mä oon". Ja minä olen oikein hyvin kasvatettu, hyvästä ja mallikkaasta perheestä mutta humalassa tekee yleensä enemmän mieli ja siks tämmösiä päähänpistoja on sinkkuaikoina tullut
Emil Nurmi, 20, katosi päättäjäisviikonloppuna Helsingissä
Re: Emil Nurmi, 20, katosi päättäjäisviikonloppuna Helsingis
Oon nyt jättänyt muutaman sivun lukematta välistä, mutta ainakaan nyt ei ole mun silmään pistänyt että joku olisi epäillyt ihan vaan vaikka tinderistä etittyä heilaa?
Itse ja moni mun ystävä on lähtenyt monta kertaa baarista kun on tullut niin sanottu "booty-call" ilman että kukaan on muistanut/ehtinyt mainita kaverille. Saattanut kertoa perille päästyään tai sitten vasta seuraavana aamuna että "ei vittu arvaa mis mä oon". Ja minä olen oikein hyvin kasvatettu, hyvästä ja mallikkaasta perheestä mutta humalassa tekee yleensä enemmän mieli ja siks tämmösiä päähänpistoja on sinkkuaikoina tullut
Olen siis Espoosta ja baarissa useasti käynyt Helsingissä ja sieltä lähtenyt suoraan jonkun luokse. Eli voi olla ihan näinkin yksinkertainen katoaminen, ettei ole tiennyt mihin menee/missä jäädä bussista tms ja akku on ehtinyt loppua. Mene ja tiedä.
Poliisi sanoo: "– Ei ole syytä olettaa, että hän olisi poistunut Helsingistä."
Tyrmäystippoja ei ole vielä taidettu mainita. Aika kaukaa haettu teoria ehkä kuitenkin.
KAIKKI JOILLA ON MAHDOLLISUUS AUTTAA ETSINNÖISSÄ, MENKÄÄ MUKAAN ETSIMÄÄN!
Käyttäjä Michaela Lindholm on lisännyt kaksi kuvaa jo etsityistä alueista Facebook profiiliinsa https://www.facebook.com/micki.lindholm ja päivityksen joka kuuluu näin:
"Moni on kysynyt miten Emilin etsinnöissä voisi auttaa. Siksi lähetän kaksi kuvaa, josta ilmenee mitkä alueet ovat tarkistettu. Mikäli haluat auttaa ja olla mukana etsimässä ilmoita minulle vastaavan karttakuvan avulla missä olet etsinyt, niin lähetän tiedon eteenpäin. Kaikki apu otetaan kiitollisuudella vastaan."
Laittaisin tähän kuvat jos pystyisin. Jos joku sen taitaa niin voisi laittaa tähän!
Käyttäjä Michaela Lindholm on lisännyt kaksi kuvaa jo etsityistä alueista Facebook profiiliinsa https://www.facebook.com/micki.lindholm ja päivityksen joka kuuluu näin:
"Moni on kysynyt miten Emilin etsinnöissä voisi auttaa. Siksi lähetän kaksi kuvaa, josta ilmenee mitkä alueet ovat tarkistettu. Mikäli haluat auttaa ja olla mukana etsimässä ilmoita minulle vastaavan karttakuvan avulla missä olet etsinyt, niin lähetän tiedon eteenpäin. Kaikki apu otetaan kiitollisuudella vastaan."
Laittaisin tähän kuvat jos pystyisin. Jos joku sen taitaa niin voisi laittaa tähän!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2 ... 8208.html
No onhan tuosta sentään uutta uutista, etsitään..
Viimeksi muokannut arvaamitä, Pe Kesä 10, 2016 7:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Viimeksi muokannut terssi, Pe Kesä 10, 2016 7:14 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
wonderland
- Neuvoja-Jack
Poliisi saanut jotakin uutta tietoa, lähtenyt etsimään ja tekee tarkastuksia yön tapahtumiin liittyen. Olisiko sittenkin nähty jonkun seurassa.
" Heikoin lenkki, hänen sydämensä, petti. Se oli ajan kysymys." - Laiho oikeudessa
Varsin erikoinen kommentti henkilöstä, joka asuu Espoossa.Betonipuu kirjoitti:Poliisi sanoo: "– Ei ole syytä olettaa, että hän olisi poistunut Helsingistä."
Iltasanomien viimeisimmän jutun lopussa kehotetaan ottamaan tarvittaessa yhteyttä rikostutkintaan. Onko näin sanottu aiempien juttujen yhteydessä?
-
Uutistenlukija
- Sofia Karppi
En itse pidä kovin todennäköisenä että kyseinen tyyppi olisi tappanut Emilin. En tunne näitä ihmisiä, mutta kuvittelisin että sukulaisia tapetaan pitkäaikaisten henkilökohtaisten riitojen, vihanpidon ja ongelmien vuoksi. Vanhojen riitojen ja haavojen avautuminen saattaa sitten tosin nopeastikin eskaloitua väkivallaksi sopivissa olosuhteissa. Luulisin että äitinsä tappaneella miehellä ei olisi mitään motiivia tai kiinnostusta vahingoittaa esim. Emiliä.Roly kirjoitti:Huomioitava on, että siellä keskustassa samaan aikaan juuri Emilin kulkureitillä Lönnrotinkadulla liikkeellä se sekaisin oleva äitinsä tappaja poika. Mutta missä olisi sitten Emil? Lönnrotinpuistikko, vanha kirkkopuisto, jokin porttigongi??
Erikoiselta kuitenkin vaikuttaa jos Emilin ei oleteta olevan vesistöissä, mutta kuitenkin oletetaan että Helsingistä hän ei ole poistunut.
Vinkeistä on pyydetty ilmoittamaan mutta rikostutkintaa ei mielestäni ole mainittu. MTV'n uusimmassa uutisessa aiheeseen liittyen poliisi sanoo etteivät epäile rikosta. Tiedä sitten.Berenices kirjoitti:Iltasanomien viimeisimmän jutun lopussa kehotetaan ottamaan tarvittaessa yhteyttä rikostutkintaan. Onko näin sanottu aiempien juttujen yhteydessä?
-
Uutistenlukija
- Sofia Karppi
Iltasanomien viimeisimmässä lukee kuvan alla:Death kirjoitti:Vinkeistä on pyydetty ilmoittamaan mutta rikostutkintaa ei mielestäni ole mainittu. MTV'n uusimmassa uutisessa aiheeseen liittyen poliisi sanoo etteivät epäile rikosta. Tiedä sitten.Berenices kirjoitti:Iltasanomien viimeisimmän jutun lopussa kehotetaan ottamaan tarvittaessa yhteyttä rikostutkintaan. Onko näin sanottu aiempien juttujen yhteydessä?
"Katoamisyön tapahtumista Emil Nurmeen liittyen pyydetään ottamaan yhteys Länsi-Uudenmaan poliisilaitoksen Espoon rikostutkintaan"
Eli epäilläänkö nyt rikosta jos rikostutkinta tutkii tapausta? Kuuluuko tavallinen kadonneenetsintä jollekin toiselle osastolle?
Jos se bussiin olisi mennyt, niin kampissa on niin monta kameraa, että tämä olisi jo vahvistettu varmasti. Poliisi voi kellonajan perusteella haarukoida lähteviä busseja ja eiköhän Emil olisi tunnistettu.
Mä en silti pois sulkisi taksiakaan. stadin taksikuskeista öisin puolet on mamuja joiden kielitaito on monella täysi olematon, kuten joskus ajotaitokin. Meinaan vain, että jos kuski on ollut tällainen, niin se ei median hehkutuksesta huolimatta ehkä ymmärrä mistään emilin etsimisestä mitään, vaikka olisikin espooseen hänet heittänyt. Tuskinpa monet noista suomalaisia uutisia seuraavat. Käteismaksusta ei jää mitää merkintääkään kuten kortilla maksaessa.
Mä en silti pois sulkisi taksiakaan. stadin taksikuskeista öisin puolet on mamuja joiden kielitaito on monella täysi olematon, kuten joskus ajotaitokin. Meinaan vain, että jos kuski on ollut tällainen, niin se ei median hehkutuksesta huolimatta ehkä ymmärrä mistään emilin etsimisestä mitään, vaikka olisikin espooseen hänet heittänyt. Tuskinpa monet noista suomalaisia uutisia seuraavat. Käteismaksusta ei jää mitää merkintääkään kuten kortilla maksaessa.
Mielestäni on pakko epäillä rikosta jos rikostutkinta tutkii. Erikoista.Uutistenlukija kirjoitti:Iltasanomien viimeisimmässä lukee kuvan alla:Death kirjoitti:Vinkeistä on pyydetty ilmoittamaan mutta rikostutkintaa ei mielestäni ole mainittu. MTV'n uusimmassa uutisessa aiheeseen liittyen poliisi sanoo etteivät epäile rikosta. Tiedä sitten.Berenices kirjoitti:Iltasanomien viimeisimmän jutun lopussa kehotetaan ottamaan tarvittaessa yhteyttä rikostutkintaan. Onko näin sanottu aiempien juttujen yhteydessä?
"Katoamisyön tapahtumista Emil Nurmeen liittyen pyydetään ottamaan yhteys Länsi-Uudenmaan poliisilaitoksen Espoon rikostutkintaan"
Eli epäilläänkö nyt rikosta jos rikostutkinta tutkii tapausta? Kuuluuko tavallinen kadonneenetsintä jollekin toiselle osastolle?
-
VittoriaVetra
- Martin Beck
onkohan Emil nähnyt keskustassa matkalla taksitolpalle jonkun tutun tai joukon tuttuja jotka ovat halunneet tehdä jotain pahaa hänelle..Emil lähtenyt heidän mukaansa ...jonkun luokse..ties vaikka huumattu siellä..ja vetänyt överit.. ..aika kaukaa haettu taitaa tääkin speku olla.. voi olla että joku laitapuolen kulkija..tai joku jenginuoriso on kyseessä