OT!
Urbaanilegendat
Siis toi tiedän yhden työskentelee mieheni kanssa samassa firmassa.
Asiakkaiden reaktiot on kuulemma huvittavia välillä, soittelevat firman päälikölle kysyäkseen onko heillä manne töissä vai onko tuo jätkä kolkannut jonkun vartijan ja pöllinyt kamat päältä.
OT!
OT!
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Mäpäs näin taas muutama päivä sit työskentelevän mustalaisen, soitti haitaria torin kulmalla hattu kourassa 
EDIT: Siis täh, ei kai kukaan nyt tosissaan väitä että yksikään mustalainen ei tee töitä?
EDIT: Siis täh, ei kai kukaan nyt tosissaan väitä että yksikään mustalainen ei tee töitä?
Viimeksi muokannut Bombay, Su Tammi 13, 2008 7:44 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Minney Magia
- Martin Riggs
Ei, tiedän itse yhden varmasti töitä tekevän mustalaisen (tunnen henkilökohtaisesti), ja toisesta isäni tapaa kertoa legendaarista juttua (siitä siis ei ole niin varmaa tietoa)Bombay kirjoitti: EDIT: Siis täh, ei kai kukaan nyt tosissaan väitä että yksikään mustalainen ei tee töitä?
OT! OT!
edit: Maybrick, ei tota lasketa...
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Nykyisistä en tiedä, mutta tunsin vanhan herran, joka oli sotinut sodassa ja ollut Tampereen kaupungilla töissä yli 30 vuotta. Yksi hänen pojistaan vaimoineen(!) on poliisina Ruotsissa.
Ja tämä nyt jo vainaa, oli siis mustalainen. Erittäin hieno mies muuten. Hyvä ystävänä ja suvaitsevainen, älykäs ja huumorintajuinenkin.
Opin häneltä paljon mustalaisista. (Hän käytti muutes itse nimitystä mustalainen.)
Ja tämä nyt jo vainaa, oli siis mustalainen. Erittäin hieno mies muuten. Hyvä ystävänä ja suvaitsevainen, älykäs ja huumorintajuinenkin.
Opin häneltä paljon mustalaisista. (Hän käytti muutes itse nimitystä mustalainen.)
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
^ tuon vettä keuhkoihin mentholisavukkeilla -version minäkin olen kuullut, ensimmäistä kertaa teininä ja viimemmäksi joskus viime syksynä. Poltan siis itse mentholtupakoita, joten kuulen tuota varoitusta silloin tällöin. Ei ainakaan vielä tunnu hölskettä keuhkoissa... 
Misery is almost always the result of thinking.
En tiedä onko tämä urbaanilegenda, mutta olen kuullut joskus, että savukkeita olisi myyty "ennen vanhaan" asbestifiltterein varustettuina.Olisivat kuulemma olleet jotenkin "puhtaampia"...
Edit: tämä näyttäisi olevan totta
Filtterin sanottiin olevan "mikroniittia", mutta todellisuudessa em. aine oli suurelta osin asbestia
http://query.nytimes.com/gst/fullpage.h ... wanted=all
Edit: tämä näyttäisi olevan totta
http://query.nytimes.com/gst/fullpage.h ... wanted=all
Viimeksi muokannut wretch, Ti Tammi 22, 2008 2:53 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Lappeenrannassa eräs perhe oli mennyt ostoksille - kertojasta riippuen joko Euromarketiin, Citymarketiin, S-Marketiin tai Prismaan. Äidin jättäessä vaunussa olleen lapsukaisensa hetkeksi yksin oli tämä kadonnut.
Henkilökunnan äärimmäisen ripeän toiminnan ansiosta kaupan ovet saatiin suljettua aivan viime tingassa ja lapsen ryöstöä yrittäneet venäläiset jäivät kiinni.
Huhu on saanut siivet alleen kun Lappeenrannan Prisman ovet lukkiutuivat vahingossa muutamaksi minuutiksi lukkoliikkeen ohjelmoidessa uusia lukkoja.
Henkilökunnan äärimmäisen ripeän toiminnan ansiosta kaupan ovet saatiin suljettua aivan viime tingassa ja lapsen ryöstöä yrittäneet venäläiset jäivät kiinni.
Huhu on saanut siivet alleen kun Lappeenrannan Prisman ovet lukkiutuivat vahingossa muutamaksi minuutiksi lukkoliikkeen ohjelmoidessa uusia lukkoja.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!