Hejacissa sanottua

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

kekkuli12345
Harjunpää

Re: Hejacissa sanottua

Viesti Kirjoittaja kekkuli12345 »

Selviämässä :D just joo, onko syyllinen tällä kertaa veikko peippo vai assman?
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Pieni liekki kirjoitti: Mikä hätä trolleille on tullut? Uhkaako palkanmaksu tyrehtyä, kun tämä surullinen tapaus on viimein selviämässä?
:)
Tähän heräsin tänään. Eipä olisi paremmin voinut päivä alkaa, ainakin jos uskomme vanhaan sanontaan jonka mukaan nauru pidentää ikää, ja miksi emme uskoisi?

Pieni liekki, saanko henkilöspekuloida sen verran, että oletkin oikeasti koomikko? Sen verran monet naurut olet antanut minulle matkan varrella.

Palkanmaksu, tirsk.
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Frankie
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Frankie »

Herää myös kysymys, mistä PiLille maksetaan virka-aikana töissä tehdyistä soitoista poliisille +muille hlöille, koskien jonkun foorumin (ei liity työhön ?) mielipidepalstaa.
Mitä silti voikaan aneemiselta ameebalta odottaa.. Kannattaisi keskittyä ympäristön tarkkailuun.
kerroush
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja kerroush »

Ja PiLin itsensä häpäiseminen senkun vaan jatkuu...

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=761394#p761394
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Frankie kirjoitti:Herää myös kysymys, mistä PiLille maksetaan virka-aikana töissä tehdyistä soitoista poliisille +muille hlöille, koskien jonkun foorumin (ei liity työhön ?) mielipidepalstaa.
Mitä silti voikaan aneemiselta ameebalta odottaa.. Kannattaisi keskittyä ympäristön tarkkailuun.
Sinäkö minun puhelimiani kuuntelet vai joku kaverisi? Ota sitten huomioon, että lomapäivinä on mahdollista soitella ihan minne vaan aivan omalla ajalla päiväsaikaan. Minulla ei käsittääkseni kolistele kovin montaa luurankoa kaapissa ja olen motivoitunut selvittämään rikoksia, joiden kohteiksi ovat syyttömät henkilöt joutuneet.

Viesteistäsi päätellen näemmä kovilla panoksilla pelataan, mutta toivotaan, että mahdollisesti työtehtävissä puhelimiani kuuntelevat henkilöt edes oppisivat jotain. Ympäristöä tarkkailen päivittäin, niin kuin tekee moni muukin.

Kiinnostaisi tietää, minkälainen henkilö sinun mielestäsi on aneeminen ameba.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Frankie
Sofia Karppi

kekkuli12345
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja kekkuli12345 »

kekkuli12345 kirjoitti:Selviämässä :D just joo, onko syyllinen tällä kertaa jevgeni peippo vai assman?
Korjattu team ahmasta ristiin mennyt etu ja sukunimi
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Tuosta suutelemisesta en nyt taida kovin innostua, mutta hienoa on, jos olet viimein alkanut kuunnella sanomisiani.
Frankie kirjoitti:Kuva
Oliko tämä huumoriasi poliisien resurssipulasta? Jotain siihen suuntaan, että puhu johdolle se helpottaa. Johto kyllä kuuntelee, mitä sinulla on sydämelläsi.
Tätä en ymmärtänyt, mitä halusit tällä kuvalla kenties minulle viestittää. Isoveli valvoo?

Tuosta..
Olen tainnut luvata soittaa sinulle, jos välität minulle puhelinnumerosi. Tarjous lienee edelleen voimassa.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
amaryllis
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja amaryllis »

Hejacissa http://www.hejac.com/forum/viewtopic.ph ... start=5950

Kyllähän Auer on ollut julkisuudessa aikaisemminkin. Tuolla on lähteet mainittu. Taas yritetään saada tuomioita pienemmiksi julkisuuden kautta ja isompia korvauksia. Auer ja kirjan kustantaja itse ovat ottaneet mtv:n yhteyttä. Katso lähteet tuolta.
Harpo

Viesti Kirjoittaja Harpo »

Frankie kirjoitti:
Kuva

Tuosta..
Päätellen tuosta umpisurkeasta, englannin kieltä raiskaavasta lauseesra, tämä kyseinen Unknown lienee Frankie itse.
Frankie
Sofia Karppi

Harpo kirjoitti:
Frankie kirjoitti:
Kuva

Tuosta..
Päätellen tuosta umpisurkeasta, englannin kieltä raiskaavasta lauseesra, tämä kyseinen Unknown lienee Frankie itse.
Jos lähdetään soittamaan suuta, niin olisi hyvä tarkistaa omat lauseenrakennus- ja oikeinkirjoitusvirheet.
Ryyppää vähemmän.
Harpo

Viesti Kirjoittaja Harpo »

Frankie kirjoitti:
Harpo kirjoitti:
Frankie kirjoitti:
Kuva

Tuosta..

Jos lähdetään soittamaan suuta, niin olisi hyvä tarkistaa omat lauseenrakennus- ja oikeinkirjoitusvirheet.
Ryyppää vähemmän.
Every time I see someone answering my message in Murha.info I hope it's you the one who's typing. :lol:
taavetti
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja taavetti »

En nyt oikein ymmärrä Harpon pointtia.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Pizzaman
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Pizzaman »

Pieni liekki kirjoitti:Hei Tara!

Voisitko laittaa tänne nettisivulle tai Hejaciin tarkemmat tiedot Olli Kalajoen ja Anneli Auerin kohtaamisesta? Täällä on varmasti useampi henkilö, jota väittämäsi tapaaminen, sen ajankohta ja sisältö kiinnostavat. Kaikki Ulvilan oikeaan murhaajaan ja hänen liikkumiseensa liittyvät asiat kiinnostavat, joten olisi hyvä, jos Kalajoen näkemykset tuotaisiin esiin siinä missä muutkin.

Kiitokset sinulle avustasi asiassa jo näin etukäteen.
Tuo Kalajoki on aivan pehmee äijä. Hän on menossa oikeuteen todistamaan, mutta pilkkaa blogissaan naista, jota vastaan hän aikoo todistaa:
"Minun täytyy nyt tunnustaa sinulle yksi asia . Kun silloin riisuit itsesi en minä ,vanhaksi vuoheksi keskustelupalstoilla kutsumasi mies saanut erektiota. Vaikka hyvin lähelle kasvojani toit pienet,sievät rintasi ja paljon käytetyn viehättävän tuherosi minä en tuntenut kuolan valuvan tähän näppäimille- Olet tämän trollitrion ehdottomasti kaunein nainen mutta olen kuullut että sinun lähelläsi asuu sohvakaverinasi piru. Se on minulle,Jumalaan uskovalle elämän korpitaipaleen vaeltajalle liian kova kilpakosija. Joudun antautumaan sen edessä häviäjänä.Usein öisin kun valvon ajattelen sinun pikkuisia rintojasi ja saan helposti silloin unen. Ne ovat kulta paremmat unilääkkeet kun mun Imovane."

Kalajoelta paloivat käämit, koska nainen hänen sanojensa mukaan skypessä riisuutumalla sai hänet kertomaan kantajasta asioita, jota sitten myöhemmin katui. Jutun todenperäisyydestä ei ole tietoa, koska kuvaa ei ole kai kukaan nähnyt. Ääninauha löytyy täältä:

https://www.youtube.com/watch?v=P2R1UJd__-g

Kalajoen bloggailu on muutenkin ns. seksuaalisesti painottunutta. Tuntuu, että 67-vuotias ajattelee pelkästään alapäällään.
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Enpä ollut aikaisemmin huomannut Pilin toivomusta koskien AA:n Olli Kalajoen tapaamista. En minä siitä mitään tiedä muuta kuin sen, mitä aikanaan HS:n keskustelufoorumilla joku 'inssi' (jokin tuon tyyppinen) nimimerkki kertoi. Haulla sitten, joku muu kuin minä, löysi Kalajoen blogista vahvistuksen asialle. Kalajoki on joskus asunut Ulvilassa (tai jossain siellä päin, en muista niin tarkasti vanhaa juttua) ja myös tehnyt vastaanottokäyntejä, maakuntavierailuja Porin seuduille. Kalajoki ei kerro yksityiskohtia ko tapaamisesta, paitsi sen että se tapahtui ennen surmaa (vuotta en muista), mutta mistä AA oli ollut kiinnostunut, sitä hän ei kertonut vaan vetosi vaitiolovelvollisuuteen (ko blogi ei ollut 'keskustelufoorumi' vaan Kalajoen yksinpuhelua. Lisäksi Kalajoki itse piti Aueria syyttömänä.

hejacissa on linkit noihin hesarin keskusteluihin (jokunen vuosi sitten) sekä Kalajoen blogiin. Kalajoki on tuottelias kirjoittaja, ja blogeja tai foorumeita, joilla on kirjoittanut (varmaan kirjoittaa yhäkin) taitaa olla useita. Juttua näytti olevan melkoisesti vaikka mistä maan ja taivaan väliltä, ties vaikka tuonpuoleisista myös.
Minulla ei ole aikaa kaivella tyypin vuodatuksia. Ei kiinnosta.
--------
Oletpa sinä helvetin röyhkeä, Pieni liekki, todella omahyväinen ja tyhmä, ainakin annat sellaisen vaikutelman. Naurettavaa, ensin paljastat miten henkilöllisyyteni saa tietoonsa ... vaikka varmasti tiesit millaisia uhkauksia olivat tietyt nimimerkit (joista osa tuplia ja triploja, ilman muuta) kaikkein arroganteimmat ja aggressiivisimmat, olivat minuun jo kohdistaneet siellä täällä. Mäntti. Sitten päätät etsiä puhelinnumeroni ja soittaa kotiini ja työpaikalleni ja esittää 'toivomuksia'. Mistä pirusta minä voisin tietää, kuka auerfanaatikko minulle soittaa??? ..

Että voikin joku olla sanonko mikä.. Ja kun en puhelinsoitostasi ilahtunut ( samaa lässytystä mitä täälläkin höpiset), niin seuraavaksi referoit käymäämme ns 'keskustelua' julkisesti, seuraavaksi julkaiset sinulle lähettämäni yv:n...ei! :lol: ..Sitten vain pokkana pyytelemään: Hei Tara, tekisitkö palveluksen minulle... Suksi suolle.. Haepas sinä Kalajokeen liittyvät Auer-juorut haltuusi ihan itse. Vaikka minun mielestä yhtä hyvin voisit tehdä kuperkeikkoja hevoisen lannassa. Siitäkin tulisit viisaammaksi kuin Kalajoen jutustelusta.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Vastaa Viestiin