Axl Smith kuvasi salaa seksikumppaneitaan
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
Re: Axl Smith kuvasi salaa seksikumppanejaan
Kopittaisivat vaan ja ihan urakalla.Voisimpa lotota,että alkaisi laulamaan kun papukaija.Ketä siellä lienee kuulusteluissa käynyt,ei aina sitä totuutta kerro.En tässä syyllistä kyseisiä henkilöitä ym.Kertonee hyvinpitkälti ihmispaskasta,kun tekeytyy uhrien rooliin.Eihän sitä ikinä tiedä mahdollisuutta,minnekkä videot levinneet.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Entäs Axl:n paras kaveri. Limanuljaska kääpiö Nordin ?
Annaanna: Mistä valtiosta mies oli kotoisin? Afrikasta?
- PiikkiSika
- Adrian Monk
...entäs ne kuvatut ja varatutBerlin kirjoitti:Entäs Axl:n paras kaveri. Limanuljaska kääpiö Nordin ?
! ! ! Eläköön EU-direktiivit ja kansan syväkyykky ! ! !
On syntynyt missä vaan, on puoliksi iranilainen. Se kertoo kaiken.Cassandra kirjoitti:Helsingissä syntynyt matu?Ärrkele kirjoitti:Kuka ihme kehtaa myöntää olevansa tämä iranin islamilaisen paskakasamatun ustävä? Luulen, että akselilta alkaa ustävät pikku hiljaa kaikota tässä vaiheessa kun on heillä oma maine koetuksella.
Onko mielestäsi suomalaisen äidin ja somali-isän jälkeläinen somali? Vai suomalainen?
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Eikö Cheekin kaksoisveli ole vapaaottelija, voihan olla että Cheek on treenaillut myös lajia. Ihan arvailua vaan...ernobyl kirjoitti: Lahtelainen katutappelija Tiihonen, eli Cheek? Mihin tietosi perustuu ja mikä hänestä tekee katutappelijan? Pituutta hänellä on about 170cm ja muutenkin melkoinen hippaheikki, joten katutappelijan ura varmaan melko kivinen hänellä. Ellei ole sitten kovasti ninjan vikaa.
Tämä "axl" on syntynyt sian siittämän käärmeenäpärän perseestä niin kuin kaikki muslimit ja islamilaiset.Gurney kirjoitti:On syntynyt missä vaan, on puoliksi iranilainen. Se kertoo kaiken.
Onko mielestäsi suomalaisen äidin ja somali-isän jälkeläinen somali? Vai suomalainen?
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
- Tackleberry
- Adrian Monk
Suomalainen ainakin. Eikä se ole mikään mielipidekysymys.Gurney kirjoitti:On syntynyt missä vaan, on puoliksi iranilainen. Se kertoo kaiken.Cassandra kirjoitti:Helsingissä syntynyt matu?Ärrkele kirjoitti:Kuka ihme kehtaa myöntää olevansa tämä iranin islamilaisen paskakasamatun ustävä? Luulen, että akselilta alkaa ustävät pikku hiljaa kaikota tässä vaiheessa kun on heillä oma maine koetuksella.
- reijoreipas
- Jack Bauer
Oikea vastaus on mulatti.Tackleberry kirjoitti:Suomalainen ainakin. Eikä se ole mikään mielipidekysymys.Gurney kirjoitti: Onko mielestäsi suomalaisen äidin ja somali-isän jälkeläinen somali? Vai suomalainen?
Suomalainen ainakin. Eikä se ole mikään mielipidekysymys.[/quote][/quote]Ärrkele kirjoitti: On syntynyt missä vaan, on puoliksi iranilainen. Se kertoo kaiken.
No sitten Axl on Iranilainen. Eikä se ole mikään mielipidekysymys
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Oikea vastaus on tietenkin suomalainen jos äiti on suomalainen koska kansalaisuus suomalaisilla määräytyy äidin kansalaisuuden mukaan.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2016070821869940_uu.shtml
Axl Smithin tapauksen esitutkintamateriaali uhreille – Asianajaja: "Naisten tuska on voimistunut"
Epäillyn salakuvauksen uhriksi joutuneet naiset ovat saaneet nähtäväkseen itseään koskevan esitutkintamateriaalin.
Axl Smithin epäiltyjen rikosten esitutkinta valmistui viime viikon torstaina. Syyteharkintaan eteni 43 epäiltyä salakatselutapausta.Esitutkintamateriaali on toimitettu myös epäiltyjen rikosten asianomaisten nähtäväksi.Epäiltyjen rikosten uhrien tuska ja pettymys ovat voimistuneet, sanoo neljää päämiestä edustava lakimies.
Juontaja Axl Smithin epäiltyjen rikosten esitutkinta valmistui viime viikon torstaina. Poliisille tuli tapaukseen liittyen yhteensä 60 rikosilmoitusta, joista 43 on lähetetty syyttäjälle syyteharkintaan. Smithin epäillään kuvanneen salaa seksikumppaneitaan kotonaan sekä levittäneen ja näyttäneen salakuvaamalla saatua materiaalia muille.
Kaikkien syyteharkintaan lähteneiden tapauksien yhteisenä rikosnimikkeenä on salakatselu. Lisäksi neljässä tapauksessa Smithiä epäillään kunnianloukkauksesta ja kahdessa tapauksessa yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä.
JuriNetin toimitusjohtajalla, lakimies, OTM Markus Talviolla on neljä päämiestä, jotka ovat 43:n syyteharkintaan edenneen tapauksen joukossa.
– Voin sanoa omien päämiesteni puolesta, että nyt olemme saaneet samat materiaalit käyttöön kuin mitä poliisilla on, ja nyt tiedämme, mistä kokonaisuudessa on kyse. Minulla on useampi päämies ja pystyn nyt näkemään, miten tapahtumat linkittyvät toisiinsa.
Talvion mukaan esitutkintamateriaali vahvistaa hänen käsitystään tapauksesta.
– Tässä on kyse törkeän suunnitelmallisesta, järjestelmällisestä ja pitkään kestäneestä salakuvaamisesta.
Materiaali järkytti
Talvion mukaan esitutkintamateriaalissa on hänelle paljon uutta tietoa ja todistajien kertomuksia.
– Sellaistakin, mikä ei ole ollut meidänkään tiedossa aikaisemmin, hän muotoilee.
Hänen mukaansa esitutkintamateriaalin näkeminen on järkyttänyt uhreja.
– Päämieheni ovat nyt päässeet tutustumaan tähän heitä itseään koskevaan esitutkintamateriaaliin ja heistä kumpuaa sellainen raivo ja viha, että kuinka joku voi toimia näin. Se lamaannuttaa. Tuska, pettymys, nolatuksi ja nöyryytetyksi tulemisen tunne on voimistunut näillä uhreilla. Nyt tapahtunut viimein konkretisoituu heille.
Hän sanoo havainneensa joidenkin naisten reaktioiden olleen samanlaisia kuin seksuaalirikoksen uhreiksi joutuneilla ihmisillä yleensä on.
Uusia uhreja?
Talvio kertoo, että vielä viime viikollakin häneen oli yhteydessä nuori nainen, joka uskoo voivansa olla yksi Smithin uhreista.
– Hän, kuten moni muukin videotallenteilta tunnistamattomaksi jäänyt nainen, on halunnut lakaista asian maton alle. Tapahtunut kuitenkin kaivertaa mieltä, että pitäisikö tehdä jotakin, mutta sitten ei ole oikein uskallusta toimia, Talvio sanoo.
Hän sanoo monen myös pelkäävän julkisuutta ja kuluja.
– Naisten kautta on välittynyt sellainen kuva, että ”maallikot” eivät tiedä, kuinka esitutkinta etenee ja miten uhrien henkilöllisyys salataan. Kenenkään ei tarvitse pelätä, että hänen henkilöllisyytensä paljastuisi esimerkiksi medialle.
– Moni on myös pelännyt kustannuksia. On soitettu ja sanottu, että ei minulla ole varaa juristiin. Olen kertonut heille, miten oikeusjärjestelmä toimii ja kuinka kotivakuutus korvaa tällaisia, tai miten on mahdollista saada maksutonta oikeusapua, Talvio sanoo.
-
Madeline_Poel
- Harjunpää
En mitenkään puolustele herra Smithiä, mutta kyllä tässä haisee jo sellainen palaneen käry että neidit on ihan itse menneet sinne sänkyyn peuhaamaan ja yhteistuumin ovat sitten laittaneet Axelin kuseen.
Kuvatahan kotonaan saa, mutta kuvien jakelu netissä on jo eri juttu.
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
-
Inhorealisti
Eikö tuo vaatisi melkein sen, että epäilemäsi neidit ovat itse painaneet REC-nappulaa ja sitten vielä levittäneet tallenteita eteenpäin? Tiettävästi Axl on itse tehnyt nämä toimet.Madeline_Poel kirjoitti:En mitenkään puolustele herra Smithiä, mutta kyllä tässä haisee jo sellainen palaneen käry että neidit on ihan itse menneet sinne sänkyyn peuhaamaan ja yhteistuumin ovat sitten laittaneet Axelin kuseen.
Ainoa, mikä voisi jotenkin liipata läheltä ajatteluasi, on että neidit ovat kannustaneet Axlia kuvaamaan videot omaa myöhempää yhteistä käyttöä varten ja vielä puhuneet Axlin ehkä "tsoukin" varjolla näyttämään kuvamateriaalia kavereillekin.
Taitava saa olla, että saa Axlin näyttämään tässä tapauksessa uhrilta. Miten hän voisi olla?
- Tackleberry
- Adrian Monk
Älä lässytä. Axl pervoili lakia rikkoen, jäi kiinni, valehteli valehtelemasta päästyään, ja silti tällaiset Madelinet jaksaa syyttää uhreja.Madeline_Poel kirjoitti:En mitenkään puolustele herra Smithiä, mutta kyllä tässä haisee jo sellainen palaneen käry että neidit on ihan itse menneet sinne sänkyyn peuhaamaan ja yhteistuumin ovat sitten laittaneet Axelin kuseen.
-
Madeline_Poel
- Harjunpää
Ehkäpä nämä "neidit" ovat kaikki pääkaupunkiseudulta kotoisin ja käyneet samoissa baareissa, jokainen tietty käynyt höyläämässä Smithin kanssa, joten lopputulema on jonkun älytön mustasukkaisuus.Inhorealisti kirjoitti:Eikö tuo vaatisi melkein sen, että epäilemäsi neidit ovat itse painaneet REC-nappulaa ja sitten vielä levittäneet tallenteita eteenpäin? Tiettävästi Axl on itse tehnyt nämä toimet.Madeline_Poel kirjoitti:En mitenkään puolustele herra Smithiä, mutta kyllä tässä haisee jo sellainen palaneen käry että neidit on ihan itse menneet sinne sänkyyn peuhaamaan ja yhteistuumin ovat sitten laittaneet Axelin kuseen.
Ainoa, mikä voisi jotenkin liipata läheltä ajatteluasi, on että neidit ovat kannustaneet Axlia kuvaamaan videot omaa myöhempää yhteistä käyttöä varten ja vielä puhuneet Axlin ehkä "tsoukin" varjolla näyttämään kuvamateriaalia kavereillekin.
Taitava saa olla, että saa Axlin näyttämään tässä tapauksessa uhrilta. Miten hän voisi olla?
En puolustele tekoa, enkä mitenkään koe sympatiaa Axlia kohtaan, mutta asianajalla on varmaan sen verran näyttöä, että mitenkä ne asiat sitten loppuviimein menivätkään
Harmi juttu sinänsä, että nuoren ihmisen ura menee pilalle tämän pelleilyn takia.
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse