Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

sianliha
Nikke Knatterton

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sianliha »

Doctor Lecter kirjoitti: MV-lehti on Putinin, Venäjän ja Venäjän tiedustelupalvelu FSB:n käsikassara ja ryssän perseennuolija. Ilja Janitskin apureineen ei missään vaiheessa - ei koskaan - ole toiminut isänmaan eduksi, vaan on venäläinen federalisti, kiihkeästi Suomea Venäjän federaatioon ajava maanpetturi.
Juuri näin Tohtori Vladimir!
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

annaanna kirjoitti:Jos minä ärsyynnyn on täällä täysmittainen paskamyrsky valloillaan.

Eiköhän me kaikki (joskus) samalla tavalla kuvitella että juuri _minun_ ärsyyntymiseni saa aikaan jotain ennenkokematonta. Nimimerkki annaanna on kuitenkin niin lutunen, että luen aina hänen tekstit; ehdottomasti yksi heistä, joilla on jotain sanottavaa ja kykyä tuoda se julki.
annaanna kirjoitti:Yhä vaan näkyy multinikkejä Lecter?
Silloin tällöin. Miksi kiellät sen totuuden, että niitä täällä on? Oma lehmä ns ojan pohjalla?
annaanna kirjoitti:Kyllä sulla se syytesuoja on. Ei täällä kukaan muu käske asiaketjuissa muita kirjoittajia mulkkua housuisinsa tunkeamaan.
Mikä ihmeen syytesuoja? Olen aikoinani saanut bannia enemmän kuin sinä yhteensä.
annaanna kirjoitti:Ottaa näköjään henkisesti koville uusi hanttihomma, ylläpito päätyi sinuun kysyessään kirjoittajista banniapuria. Kovin käytännöllistä. Toimit MitäVittua sisällöntuottajana (tahtomattasi?) ja Murhainfon ylläpidossa.
Vasikoinko kirjoituksia? Kyllä, jos on aihetta muuttaa otsikkoa tai kirjoitus on väärässä osiossa tai jos lainauksissa vääristellään kirjoituksiani, (kuten henkinen tukesi nimimerkki sianliha viime yönä, kun ei niiltä peikoiltaan saanut taaskaan nukuttua). Ne toimenpiteet voi tehdä kuka tahansa meistä. Jos kirjoituksiani joku lainaa esim. MV-sivustolle, niin sille minä en voi mitään. Toimiiko myös YLE sisällöntuottajana MV-sivustolle, kun siellä näkyy myös heidän uutisiaan? Ei, en ole mukana missään; en politiikassa, en kuulu mihinkään puolueeseen, en yhdenkään sivuston ylläpitoon. Pitäisikö? Se, että teen etusivulle artikkelin, tarkoittaa vain sitä, että halusin tehdä etusivulle artikkelin. Entä sinä, onko tulossa jotain mielenkiintoista? Vai tehdäänkö se yhdessä?
annaanna kirjoitti:Jospa itse tunkisit sen mulkkusi sinne housuihisi, tekohampaat suuhusi, häivyttäisit käpylehmämuistosi sinne sotavuosiin ja ryhtyisit joka saatanan ketjua sotkemaan loppumattomilla höpinöilläsi mustalaisnaisten hamerahoista, kunniakansalaisista, kaikkein heikommassa asemassa olevista, Vanhasen hallituksesta ja pakolaisten aiheuttamista leikkauksista sun eläkkeesesi.
Kait täällä saa vanhoja muistella. Itseasiassa sivustolla on paljonkin vanhoja rikostapauksia ajalta, jolloin oli käpylehmiä. Tekohampaat eivät ole naurun asia, joskus ne unohtuvat yöpöydälle mukiin ja vasta matkalla torille ne muistan. Hävettää se sössötys kun pyydän myyjältä uusia perunoita. Mulkun tungen itse housuihin, mutta ehkä (piankin) on edessä se aika jolloin homma jää hoitajille.

Nuo mainitsemasi seikat liittyvät niin moneen ketjuun, että pakostikin niitä tulee sivuttua: mustalaisten hameet ja hamerahat = muut rikokset, vapaa keskustelu, henkirikokset kotimaa, järjestäytynyt rikollisuus
kunniakansalaiset = järjestäytynyt rikollisuus, muut rikokset, henkirikokset kotimaa, vapaa keskustelu
kaikkein heikoimmassa asemassa olevat = vapaa keskustelu, muut rikokset, henkirikokset ulkomaat, henkirikokset kotimaa, ajankohtaista - juuri nyt
Vanhasen hallitus (sekä I että II) = vapaa keskustelu, muut rikokset, järjestäytynyt rikollisuus
pakolaisten aiheuttamat leikkaukset mun eläkkeeseen = vapaa keskustelu, ajankohtaista - juuri nyt, lautamiehet

Ja mitä tulee otsikon aiheeseen, niin ei oikeastaan mikään.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Ärrkele
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Aga vihdoin osoitti meille älykkyytensä vähäisyyden:
aga kirjoitti:"Surmassa on Kanthin mukaan käytetty sekä fyysistä väkivaltaa että teräasetta." Mitä on teräaseen käyttö jossei fyysistä väkivaltaa, henkistä väkivaltaako? :D
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

annaanna kirjoitti: Marokon_Kauhu on lukenut SPR:n työntekijän kihlautuneen irakilaispoliisin kanssa:
Hehe, loistava analogia.
Kun Hitler kuulee että Steinerin joukot eivät pääsekään apuun!
Olisit nyt tehnyt oman Hitler memevideon tästä :)
annaanna kirjoitti: Vai jenkeissä sitä omat juuret kieltäen lusmuillaan maahantunkeutujana silloin kun isänmaa poikiaan kaipaa.
I'm proud South African!
:D :D :D :D :D
Hehe.. Ottaako noin koville kun Unelma jyräytyy todellisuuden ja islamin vyöryn alle?
Jollain on tosiaan lääkkeet ottamatta, mutta se en taida olla minä.
Minulla onkin liian kiire täällä, kerään vapaa-ajalla tukea ja rahaa Brexit hankkeelle, Fixitille ja parille muullekin vastaavalle jutulle ja aktivistille.
Olen täällä ihan luvat ja paperit kunnossa, kutsuttuna vieraana.

Taitaa tosiaan olla minun vuoro nauraa, vaikka tässä pelissä ei ole vielä viimeistä tangoa tanssahdeltu!
kyynel-bidee.png
kyynel-bidee.png (67.53 KiB) Katsottu 2013 kertaa
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Mistä noita vainoharhaisia pellejä ja "rivien välistä lukijoita" oikein riittää tänne?
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Rescuer kirjoitti:Mistä noita vainoharhaisia pellejä ja "rivien välistä lukijoita" oikein riittää tänne?
Olisiko Suoli24:n trollilaakso on ilmeisesti alkanut bannaamaan pahimpia peräpukamia pois palvelustaan.
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
Rescuer
Watson itse

Kun Iljan neukkutrollaus julkaisee "uutisen" jonka muut ovat julkaisseet päivälleen vuotta aikaisemmin, valtamedia salailee...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
kanlaya
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja kanlaya »

Rescuer kirjoitti:Kun Iljan neukkutrollaus julkaisee "uutisen" jonka muut ovat julkaisseet päivälleen vuotta aikaisemmin, valtamedia salailee...
Naurattaa joidenkin ihmisten lukutaito kun voisi seurata muittenkin lehtien uutisointia ihan tältä päivältä. :lol:Muut valtalehdet julkaisivat siis vuosi sitten uutisen siitä mitä tämän vuoden kesäkuussa tapahtui. :lol:
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Salaileepa hyvinkin joo. :mrgreen:
Nykyisellä viestinnällä se salailu ei yksinkertaisesti onnistu edes sensuuristaan kovasti kiinnipäivässä Kiinassa. Ne salailut tulee kyllä julki ihan tavallisten ihmistenkin toimesta, ilman mitään "vaihtoehtomedioita" tai paremminkin meedioita, joiden jutut on tosissaan jotain hämärän rajamailta. Koomisin juttu mitä olen törmännyt on päiden irroitus. Kun se pään irroitus "shokkiuutinen" ei mennyt Ruotsalaisessa vaihtoehtomediassa IKEA keissin kohdalla, niin sitä kokeiltiin uudelleen sitten vokkimurhan yhteydessä...uhri kuoli saamiinsa puukotusavammoihin sairaalassa elvytysyrityksistä huolimatta, mutta selvisi kuitekin sinne ilmeisesti ilman päätä joka oli irroitettu tekopaikalla. Nämä jutut on välillä niin lapsellisen surkeasti räpellettyä sontaa, että en oikein edes käsitä miten jengi jaksaa päivästä toiseen jakaa näitä mm. somessa.
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
Rescuer
Watson itse

kanlaya kirjoitti:
Rescuer kirjoitti:Kun Iljan neukkutrollaus julkaisee "uutisen" jonka muut ovat julkaisseet päivälleen vuotta aikaisemmin, valtamedia salailee...
Naurattaa joidenkin ihmisten lukutaito kun voisi seurata muittenkin lehtien uutisointia ihan tältä päivältä. :lol:Muut valtalehdet julkaisivat siis vuosi sitten uutisen siitä mitä tämän vuoden kesäkuussa tapahtui. :lol:
Lue niistä uutisista se JULKAISUPÄIVÄ...
Tuossa yksi ketjuun linkitetyistä:
esim.jpg
esim.jpg (36.95 KiB) Katsottu 1906 kertaa
LiskonKingi
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja LiskonKingi »

Rescuer kirjoitti: Lue niistä uutisista se JULKAISUPÄIVÄ...
Mitä merkitystä sillä päivämäärällä voi olla?

Kreikka on maksukyvytön nyt tällä hetkellä, eikä joskus 60-luvulla.
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

LiskonKingi kirjoitti:
Rescuer kirjoitti: Lue niistä uutisista se JULKAISUPÄIVÄ...
Mitä merkitystä sillä päivämäärällä voi olla?

Kreikka on maksukyvytön nyt tällä hetkellä, eikä joskus 60-luvulla.
Tämä kyllä jo naurattaa niin ettei töistäkään meinaa tulla mitään... :)
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Rescuer
Watson itse

Neukkutrollaus julkaisee vuoden vanhan uutisen josta mediat ovat tehneet jutun vuosi sitten.
Ja täällä älykääpiöt syyttää valtamediaa salailusta, seuraavaksi varmaan tulee kommenttia että uutisoiva vasta neukkutrollauksen jälkeen...

Ei, päivämäärällä ei ole tekemistä sen tosiasian kanssa, että Kreikka on ollut (virallisesti) maksukyvytön kesäkuusta 2015.
kanlaya
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja kanlaya »

Rescuer kirjoitti:Neukkutrollaus julkaisee vuoden vanhan uutisen josta mediat ovat tehneet jutun vuosi sitten.
Ja täällä älykääpiöt syyttää valtamediaa salailusta, seuraavaksi varmaan tulee kommenttia että uutisoiva vasta neukkutrollauksen jälkeen...

Ei, päivämäärällä ei ole tekemistä sen tosiasian kanssa, että Kreikka on ollut (virallisesti) maksukyvytön kesäkuusta 2015.
Siis kyllä se valtamedia nyt myöskin julkaisi sen vuoden vanhan uutisen tänään 04.07.2016 :lol:
Rescuer
Watson itse

kanlaya kirjoitti: Siis kyllä se valtamedia nyt myöskin julkaisi sen vuoden vanhan uutisen tänään 04.07.2016 :lol:
No laitappa niihin linkkejä, kun haullakaan ei näytä tulevan kuin vuoden vanhoja. Ovat kyllä monella nousseet taas luetuimpien joukkoon...
Vastaa Viestiin