Antti Hanhivaara, 21 v. katosi 14.10.2006 Ivalo/Angeli

Suomessa kadoksissa olevat henkilöt
peikkonen
Sabrina Duncan

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja peikkonen »

Mutta toivottavasti jossain vaiheessa henkilöiden joiden nimikirjaimet ovat J.S, T.S ja O.K otetaan uudestaan kuulusteluun jonkun ammattipoliisin/tutkijan toimesta
peikkonen
Sabrina Duncan

inarinjärvi 2012: http://youtu.be/AAL_4bicH-Q

Jätän tän nyt vaan tähän (Angeli-Inari 63km)

Huom. Kommentti.
Eilisaamu
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Eilisaamu »

Olen linkittänyt kyseisen videon jo sivulla 22.
Eilisaamu
Agentti Scully

Niin ja siis hyvä että nostit videolinkkiä. Herätti vain minunkin huomiota jo silloin.
Maijulainen
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Maijulainen »

Olikohan tolla videossa soivalla biisillä "Goodbye forever" jotain symboliikkaa?
Eilisaamu
Agentti Scully

Mä silloin just sivulla 22 jopa linkitin sen biisin sanat. Mutta ajatus tyrmättiin "liian kovana spekulaationa" :p käyppä lukemassa :D ....olen edelleen sitä mieltä että siinä on piiloviesti.
Jokainenhan voi spekuloida mitä haluaa mielessään.
Maijulainen
Sabrina Duncan

Eilisaamu kirjoitti:Mä silloin just sivulla 22 jopa linkitin sen biisin sanat. Mutta ajatus tyrmättiin "liian kovana spekulaationa" :p käyppä lukemassa :D ....olen edelleen sitä mieltä että siinä on piiloviesti.
Jokainenhan voi spekuloida mitä haluaa mielessään.
Ei niitä sanoja enää linkin kautta nähnyt. Mutta, kun kuuntelee biisiä, niin tajuaahan ne. Ja mä luulen, että tolla videolla ja biisillä on jokin sanoma. Niinhän sitä tavataan sanoa, että tekijä palaa rikospaikalle...... Olisko jonkinlaista omantunnon keventämistä ja pientä kettuilua samalla poliisille, kun eivät ole napanneet kaveria.
peikkonen
Sabrina Duncan

Samaa mieltä! Luulen että vastaus aika moneen asiaan löytyviä noilta veneessä olevilta.. jos poliisia joskus sattuipa niiden mediaseksikkäiden juttujen keskellä kiinnostamaan..

Huomioitavaa on myös se että kyseiseltä kaverilta ei löydy muita videoita.. eipä tuo nyt mikään erikoinen video ole, mikä teki siitä julkaisemisen arvoisen, ja sattumalta sitten tuo biisi?
peikkonen
Sabrina Duncan

Oho, anteeksi kirjoitusvirheet :)

Ja niin, kiinnostaisi myös tietää että oliko tuo vene käytössä jo vuonna 2006, tai yleensä venettä.. ja sitten että minkälaisia autoja näillä esille tulleilla henkilöillä oli tuohon aikaan.. onko niistä havaintoja tuona aamuna..
Eilisaamu
Agentti Scully

Täytyypä alkaa lukee tää ketju uudestaan iltojen iloks. Mutta viime vuodet mulle jäänyt mielikuva tästä jutusta, että miten löyhästi uskotaan kavereiden puheita tapahtumista,vieläpä kyseenalaisia selostuksia, ei mitään selkeitä, ja joilla ilmiselvästi videolla tällainen kuningas-olotila päällä. Voittaja-fiilis. Miksi?
Jos kaveri katoaa vahingossa tai tekisi itsemurhan, luulisi mieli olevan jotain muuta??
peikkonen
Sabrina Duncan

Mielenkiintoista kuinka monella eri sivuilla tämä henkilö on liitetty asiaan.. voi tietysti olla tuollaista mut harvoin nekään ihan tyhjästä lähtee.. edelleen ihmetyttää vaan tuo poliisin toiminta..
peikkonen
Sabrina Duncan

Äh hemmetin puhelin, siis voi tietysti olla trollausta.
Maijulainen
Sabrina Duncan

peikkonen kirjoitti:Samaa mieltä! Luulen että vastaus aika moneen asiaan löytyviä noilta veneessä olevilta.. jos poliisia joskus sattuipa niiden mediaseksikkäiden juttujen keskellä kiinnostamaan..

Huomioitavaa on myös se että kyseiseltä kaverilta ei löydy muita videoita.. eipä tuo nyt mikään erikoinen video ole, mikä teki siitä julkaisemisen arvoisen, ja sattumalta sitten tuo biisi?
No mitä oon itse katsellut joidenkin yksityishenkilöiden laittamia videoita Youtubessa, niin aina yleensä niillä on joku merkitys. Ja biisi valitaan sen perusteella, että siinä on joku sanoma. Ja kyseinen kaveri ei ole poistanut tuota kommenttia, jossa lähetetään Antilta terveisiä, saati koko videota. Uskon, että muutakin tuolla halutaan sanoa, kuin pelkästään näyttää poikien veneilyä. Tuskin tuo on ensimmäinen ja viimeinen kerta ollut.

Sitä ei kyllä varmaksi voi sanoa, onko tuo hänen nimellään tuubissa esiintyvä henkilö hän itse vai joku muu.
tikape
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja tikape »

Miksi tämä juttu on haudattu, miksi Ivalo vaikenee? Liian sisäsiittoinen paikka? Tekijät poliisin sukulaisia? Tekijöiden vanhemmat liian vaikutusvaltaisia paikkakunnalla?

Miksi tekijät saavat jatkaa elämäänsä rekalla ajaen, veneillen ja moottorikelkoilla ajaen kun toiselta se on riistetty?
dour
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja dour »

Kieltämättä on aika pehmeetä touhuu kytiltä, ei taida tulla valmista koskaan. Tää on sarjassa yksi mielenkiintoisimmista tapauksista Tuukkasen lisäksi.
Vastaa Viestiin