Mustan Barbaarin äiti ja sisko kahnauksissa poliisin kanssa!

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Vahtikoira
Hercule Poirotin viikset

Re: Mustan Barbaarin äiti ja sisko kahnauksissa poliisin kan

Viesti Kirjoittaja Vahtikoira »

Ja hei, hetkinen! Eikös tämä kohua aiheuttanut ylimielinen homo ole veljeillyt Alexander Stubbin kanssa viime aikoina? Mitä tekee Stubido? Eikös se ole kansan etu ja oikeus, että hallituspuolueen edustaja kääntää selkänsä tällaiselle hörhölle? :idea:
Ei haukku haavaa tee. Vai mitä?
Radiopuhelin
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Vahtikoira kirjoitti:Ja hei, hetkinen! Eikös tämä kohua aiheuttanut ylimielinen homo ole veljeillyt Alexander Stubbin kanssa viime aikoina? Mitä tekee Stubido? Eikös se ole kansan etu ja oikeus, että hallituspuolueen edustaja kääntää selkänsä tällaiselle hörhölle? :idea:
Siis Megadeth tässä on ylimielinen ollut ja Barbaarin temppu oli oikein osuva, Megadeth sai sitä mitä tilasi. Ei tuossa ole mitään ylimielistä muiden kuin megadethin puolelta. Homoudesta en tiedä kun en asiaa harrasta, mutta ehkä sun tutka tämän on sulle paljastanut
Vahtikoira
Hercule Poirotin viikset

Radiopuhelin kirjoitti:
Vahtikoira kirjoitti:Ja hei, hetkinen! Eikös tämä kohua aiheuttanut ylimielinen homo ole veljeillyt Alexander Stubbin kanssa viime aikoina? Mitä tekee Stubido? Eikös se ole kansan etu ja oikeus, että hallituspuolueen edustaja kääntää selkänsä tällaiselle hörhölle? :idea:
Siis Megadeth tässä on ylimielinen ollut ja Barbaarin temppu oli oikein osuva, Megadeth sai sitä mitä tilasi. Ei tuossa ole mitään ylimielistä muiden kuin megadethin puolelta. Homoudesta en tiedä kun en asiaa harrasta, mutta ehkä sun tutka tämän on sulle paljastanut
Hetkinen!

Legendaarinen Heavy-metal yhtye Megadeth tilattiin esiintymään tänne kylmään ja julmaan pohjolaan ja musta barbaari pilasi "soidintanssillaan" Megadethin keikan. Nämä ovat tosiasioita!

Ja toiseksi...jokainen yli 12 v. miespuolinen henkilö, joka tanssii yksin/miesten seurassa on homo. Olen varma, että Oulun festareilla olisi ollut myös naisia valmiina tanssimaan mustan barbaarin kanssa.

Ps. Olen ollut saunassa homon kanssa ja voin kertoa, että ei "ottanut eteen". En ole homovastainen.
Radiopuhelin
Theo Kojak

Vahtikoira kirjoitti: Hetkinen!

Legendaarinen Heavy-metal yhtye Megadeth tilattiin esiintymään tänne kylmään ja julmaan pohjolaan ja musta barbaari pilasi "soidintanssillaan" Megadethin keikan. Nämä ovat tosiasioita!
Hetkinen itsellesi, Megadeth keskeytti ja pilasi Mustan Barbaarin keikan, se on tosiasia. Melko rasistista jopa Megadethilta, häiritä nyt mustan miehen työntekoa
Vahtikoira kirjoitti: Ps. Olen ollut saunassa homon kanssa ja voin kertoa, että ei "ottanut eteen". En ole homovastainen.
Siihen on kuulema lääkettä :mrgreen:

Olet varmaan sitten prideihmisiä kun väkisin pitää yrittää leipoa ihmisestä seksuaalisen vähemmistön edustajaa ja tuoda sitä vielä noin kovasti esille. No eipä siinä, mutta meitä heteroita tuollainen jalustalle nostaminen useasti ärsyttää
reijoreipas
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Radiopuhelin. Jos lukisit koko ketjun tietäisit jo nämä asiat:
Rescuer kirjoitti: Niin, Megadeth oli jo sopimusta tulostaan tehdessä ilmoittanut, ettei samaan aikaan saa olla muita esityksiä ja että ovat illan viimeinen esiintyjä. Toisella lavalla aiemmin esiintynyt barbaari päätti jatkaa esiintymistään hänelle varatun ajan yli, ja veti herneen nenään kun järjestäjät pistivät toosat pimeäksi.
reijoreipas kirjoitti:VAROITUS: Kuva sisältää järkyttävää materiaalia. K-21

https://farm8.staticflickr.com/7437/947 ... 0fe7_o.jpg
Radiopuhelin
Theo Kojak

reijoreipas kirjoitti:Radiopuhelin. Jos lukisit koko ketjun tietäisit jo nämä asiat:
Rescuer kirjoitti: Niin, Megadeth oli jo sopimusta tulostaan tehdessä ilmoittanut, ettei samaan aikaan saa olla muita esityksiä ja että ovat illan viimeinen esiintyjä. Toisella lavalla aiemmin esiintynyt barbaari päätti jatkaa esiintymistään hänelle varatun ajan yli, ja veti herneen nenään kun järjestäjät pistivät toosat pimeäksi.
reijoreipas. Olen lukenut koko ketjun ja sen perusteella tiedän että mitään lähdettä sille että jo sopimusta rustaillessaan olisi vaadittu että muu musiikki pysähtyy ei ole. Selasin myös joutessani intternetsistä aika monta uutista eikä sieltäkään lähdettä löytynyt. Joten nyt on aika sinun pistää lähde väitteelle. Toisen käyttäjän viesti ei kelpaa lähteeksi, pitäis sun se tietää.

Rescuerin paskapuhe tulee esiin jo siitä, että hän väittää barbaarin soittaneen yliajalle. Keikat alkoivat samaan aikaan

Enemmänkin vaikuttaa siltä että tämä tuli yllätyksenä myös järjestävälle seuralle:

"Mustan Barbaarin arviointikyky petti pahasti. Koko valitettava ryntäys tuli yllätyksenä, sillä olin juuri hetkeä ennen pahoitellut aiemmin keskeytynyttä keikkaa Barbaarille lavan takana. Hän vaikutti pettyneeltä, mutta ymmärtäväiseltä.", Forstén kertoo."

"Ulkomaan isompien esiintyjien oikkuihin joudutaan monesti taipumaan, vaikka ne olisivatkin vähän hölmöjä", Forstén sanoo."

reijoreipas kirjoitti:VAROITUS: Kuva sisältää järkyttävää materiaalia. K-21

https://farm8.staticflickr.com/7437/947 ... 0fe7_o.jpg
Jos tuossa kuvassa piilotettaisiin lihaa, se varmasti indikoisi seksuaalisesta suuntautumisesta. Jos sanot henkilöä homoksi tuon perusteella, se kertoo vain sinusta itsestäsi
Radiopuhelin
Theo Kojak

reijoreipas kirjoitti:Radiopuhelin. Jos lukisit koko ketjun tietäisit jo nämä asiat:
Tässä vielä ylexin vastinetta foorumin paskapuheiden oikomiselle

http://yle.fi/ylex/uutiset/megadethin_q ... /3-7575214
Ylex kirjoitti:Vaatimus muun musiikin keskeyttämisestä annettiin vasta Megadethin noustessa lavalle.
Vahtikoira
Hercule Poirotin viikset

Radiopuhelin kirjoitti:
Vahtikoira kirjoitti: Hetkinen!

Hetkinen itsellesi, Megadeth keskeytti ja pilasi Mustan Barbaarin keikan, se on tosiasia. Melko rasistista jopa Megadethilta, häiritä nyt mustan miehen työntekoa
Vahtikoira kirjoitti: Ps. Olen ollut saunassa homon kanssa ja voin kertoa, että ei "ottanut eteen". En ole homovastainen.
Siihen on kuulema lääkettä :mrgreen:

Olet varmaan sitten prideihmisiä kun väkisin pitää yrittää leipoa ihmisestä seksuaalisen vähemmistön edustajaa ja tuoda sitä vielä noin kovasti esille. No eipä siinä, mutta meitä heteroita tuollainen jalustalle nostaminen useasti ärsyttää
Mitä tarkoitat lääkkeellä? Ja miksi panetttelet/solvaat minua? En minä ole paha ihminen. :cry: Ja sanonpa vielä, että minulle tuli paha mieli kirjoituksistasi. :cry:
Radiopuhelin
Theo Kojak

Vahtikoira kirjoitti: Mitä tarkoitat lääkkeellä? Ja miksi panetttelet/solvaat minua? En minä ole paha ihminen. :cry: Ja sanonpa vielä, että minulle tuli paha mieli kirjoituksistasi. :cry:
Ajattelin että panettelu ja solvaus on ok tällä palstalla, kun solvasit räppäriä mm. ylimieliseksi ja hörhöksi. Mutta ilmeisesti se ei olekaan ok, ei siis solvata enää, eix je!

Ja tulihan tässä nyt oikaistua samalla Rescuerin valehtelutkin, niin jäätiin kaikki lopulta plussalle :)
Vahtikoira
Hercule Poirotin viikset

Radiopuhelin kirjoitti:
Vahtikoira kirjoitti: Mitä tarkoitat lääkkeellä? Ja miksi panetttelet/solvaat minua? En minä ole paha ihminen. :cry: Ja sanonpa vielä, että minulle tuli paha mieli kirjoituksistasi. :cry:
Ajattelin että panettelu ja solvaus on ok tällä palstalla, kun solvasit räppäriä mm. ylimieliseksi ja hörhöksi. Mutta ilmeisesti se ei olekaan ok, ei siis solvata enää, eix je!

Ja tulihan tässä nyt oikaistua samalla Rescuerin valehtelutkin, niin jäätiin kaikki lopulta plussalle :)
Vai niin! :evil: Näyttää siltä, että sinulla ei mitään kunnioitusta täällä kirjoittavia kohtaan.

On pakko myontää, että kirjoitustyylisi on aikalailla samanlaista kuin raiskausmyönteisen nimimerkki Pika juoksijan kanssa. Oletko sama henkilö? :shock:
Radiopuhelin
Theo Kojak

Vahtikoira kirjoitti: Vai niin! :evil: Näyttää siltä, että sinulla ei mitään kunnioitusta täällä kirjoittavia kohtaan.

On pakko myontää, että kirjoitustyylisi on aikalailla samanlaista kuin raiskausmyönteisen nimimerkki Pika juoksijan kanssa. Oletko sama henkilö? :shock:
Näyttää siltä, että sinulla ei mitään kunnioitusta täällä kirjoittavia kohtaan, solvaus vaan jatkuu :shock: Koeta nyt päättää onko ok solvailla vaiko ei, kun itsellesikin jo tuli paha mieli :mrgreen:

Sinä olet tässä nyt solvannut Barbaarin, minut, Pikajuoksijan ja ministerin ainakin pikavilkaisulla. Ja kaikki vain siksi että virheellisen informaation perusteella syytit räppäriä ylimieliseksi
Vahtikoira
Hercule Poirotin viikset

Radiopuhelin kirjoitti:
Vahtikoira kirjoitti: Vai niin! :evil: Näyttää siltä, että sinulla ei mitään kunnioitusta täällä kirjoittavia kohtaan.

Näyttää siltä, että sinulla ei mitään kunnioitusta täällä kirjoittavia kohtaan, solvaus vaan jatkuu :shock: Koeta nyt päättää onko ok solvailla vaiko ei, kun itsellesikin jo tuli paha mieli :mrgreen:

Sinä olet tässä nyt solvannut Barbaarin, minut, Pikajuoksijan ja ministerin ainakin pikavilkaisulla. Ja kaikki vain siksi että virheellisen informaation perusteella syytit räppäriä ylimieliseksi
Mielestäni minä en ole solvannut ketään. Olen suvaitsevainen yksilö/maailman kansalainen. Tosiasia on, että musta barbaari on uhka yhteiskunnalle. Jopa Suomen poliisivoimat ovat kääntyneet häntä vastaan.

Musta barbaari on ylimielinen homo. Asia on todettu tässä ketjussa, joten älä vääristele asioita.

Ja osoita kunnioitusta täällä kirjoittavia kohtaan. :wink:
Radiopuhelin
Theo Kojak

Vahtikoira kirjoitti:
Mielestäni minä en ole solvannut ketään. Olen suvaitsevainen yksilö/maailman kansalainen. Tosiasia on, että musta barbaari on uhka yhteiskunnalle. Jopa Suomen poliisivoimat ovat kääntyneet häntä vastaan.
Sulla on vielä selkeästi sitten treenattavaa ulosantisi kanssa, tähän vähän suvaitsevaisen maailmankansalaisen luettelemia avainsanoja joita äkkinäinen voisi pitää panetteluna ja solvauksena: Homo, Stupido, raiskausmyönteinen, hörhö, ylimielinen, soidintanssi.
Vahtikoira kirjoitti:Musta barbaari on ylimielinen homo. Asia on todettu tässä ketjussa, joten älä vääristele asioita.

Asia on todettu toimestasi, mutta ei todennettu. Tilanne ei ole sellainen, että sinä saisit solvata mutta sinua ei saisi solvata, ei sitä niin vain voi valita rusinoita pullasta. Osoita kunnioitusta niin ei tule paha mieli
reijoreipas
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Radiopuhelin kirjoitti:Tilanne ei ole sellainen, että sinä saisit solvata mutta sinua ei saisi solvata, ei sitä niin vain voi valita rusinoita pullasta. Osoita kunnioitusta niin ei tule paha mieli
Radiopuhelimen tangentti taisi jumittaa.

Pitäisikö natsihomoneekerille osoittaa kunnioitusta?
Viimeksi muokannut reijoreipas, To Heinä 14, 2016 11:26 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vahtikoira
Hercule Poirotin viikset

Radiopuhelin kirjoitti:
Vahtikoira kirjoitti:
Sulla on vielä selkeästi sitten treenattavaa ulosantisi kanssa, tähän vähän suvaitsevaisen maailmankansalaisen luettelemia avainsanoja joita äkkinäinen voisi pitää panetteluna ja solvauksena: Homo, Stupido, raiskausmyönteinen, hörhö, ylimielinen, soidintanssi.
Vahtikoira kirjoitti:Musta barbaari on ylimielinen homo. Asia on todettu tässä ketjussa, joten älä vääristele asioita.

Asia on todettu toimestasi, mutta ei todennettu. Tilanne ei ole sellainen, että sinä saisit solvata mutta sinua ei saisi solvata, ei sitä niin vain voi valita rusinoita pullasta. Osoita kunnioitusta niin ei tule paha mieli
Ok. Voi olla, että olen ollut hieman karkea. Ja voi olla totta, että olet oikeassa. Olen pahoillani ja pyydän anteeksi. :(
Vastaa Viestiin