Wndows 10

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Windows 10

Äänestys päättyi Su Heinä 31, 2016 12:10 am

A. Asennettu ja tyytyväinen
7
41%
B. Asennettu ja ongelmien jälkeen tyytyväinen
0
Ei ääniä
C. Asentanut ja ongelmia
3
18%
D. Asentanut, mutta palannut vanhaan käyttöjärjestelmään
0
Ei ääniä
E. En tiedä vielä asennanko
4
24%
F. En asenna
3
18%
G. Muuta
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä: 17

apollo
Christopher Lorenzo

Wndows 10

Viesti Kirjoittaja apollo »

Windows 10 -päivitys muuttuu maksulliseksi 29.7.16. Tein gallupin koska itse en ole vielä kymppiä asentanut ja olen vähän kahden vaiheella, että asennanko ollenkaan. Olen tyytyväinen nykyiseen seiskaani, mutta silti pähkäilen vielä kympin asennusta, mutta pelkään että sen asennus saattaa aiheuttaa turhaa päänvaivaa koneen toimimisen kannalta. Itselläni ei ole periaatteellisiä syitä esim yksityisyyteni suojaamisen takia. Ne ovat jo menneet kun olen googleen tehnyt tilin.

Kertokaahan kokemuksistanne äänestyksen lisäksi. Lisäksi kertokaa jos periaatteen takia ette asenna, koska urkkii lähes kaikki tiedot käyttäjästä. Toki nämä saa ilmeisesti säädettyä pois, ainakin suurimmaksi osaksi. Lisäksi jotkut tuntuu olevan äkäisiä siitä, että kymppi tuli koneeseen itsestään.
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Re: Wndows 10

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Olen asentanut kyseisen kympin koneelle eikä siitä ole ollut mitään haittaa. Aluksi vähän epäilin, mutta kun sen sai ilmaiseksi niin tulihan se otettua. Pian se tosiaan muuttuu maksulliseksi joten kannattaa olla ajoissa asialla mikäli haluaa saada kympin.
Gods made heavy metal.
ns_
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja ns_ »

Kymppi löytyy, toiminut paremmin läppärivanhuksessa kuin seiska, se iski bsod:n pari kertaa päivässä.
Mr.Chainsaw
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Mr.Chainsaw »

Asensin windows 10 jokusia kuukausia sitten ja ollut paras windows ikinä.
Aluksi kerro, miten Anneli Auer aviomiehensä murhasi ja vasta kun tässä olet onnistunut, todista, että paikalla ei ollut ulkopuolista tekijää 8)
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Mr.Chainsaw kirjoitti:Asensin windows 10 jokusia kuukausia sitten ja ollut paras windows ikinä.
No, näin minäkin olen asian kokenut. Ei ole tarvinnut takuta tämän kanssa. :D
Gods made heavy metal.
Virdon
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Itselle se pääsi asentumaan itsestään. joo, annetaan toki hiukan aikaa peruuttaa moinen tapahtumasta mutta ellet satu peruuttamaan niin täältä tullaan! En pidä tällaisesta toiminnasta piirun vertaa.

Parin ongelman kanssa on joutunut tuon asentumisen jälkeen painiskelemaan mutta tuleehan tuon kanssa muuten ihan jees toimeen. Mutta tuollainen salaa asentuminen katkeroitti minua hitusen lisää, ja tietty eipä nuo esillä olleet asiat tietojen urkkimisestakaan mitenkään mieltä positiivisesti hivellä.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

Vedin foliohatun päästä ja asensin kypyn. Hyvinhän tuo asentui n. 1,5 tuntia meni aikaa. Kaikki näyttäisi toimivan moitteettomasti. Lisäksi kun löysin seiskan asennuslevykkeen kaapin perältä, niin ainahan siihen voi palata. Mutta eipä tuosta varmaan paluuta ole.

Sen verran vinkkiä, että jos joku on asentamassa vielä, niin ei todellakaan kannata asentaa pika-asennuksena. Mukautettu asennus ja sieltä sitten napsii halutut ominaisuudet. Itse en ainakaan halua jakaa microsoftille ihan kaikkea.
aga
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja aga »

Asentanut ilmeisesti jotenkin vahingossa, koska olin päättänyt olla asentamatta vaikka sitä jatkuvasti tyrkytti. Kaatunut useammin sen jälkeen kuin mikään muu käyttämäni käyttöjärjestelmä, ehkä kerran viikossa ja olen siis käyttänyt esimerkiksi Windows 95:aa.
Tengu
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Tengu »

Ainahan nämä kuppaset ensi versiot kierretään.
Service packin jälkeen voi innostua hillitysti.
Torture is best at bedtime.
Vastaa Viestiin