Kyllähän täällä saa kommentoida, vaikka asia ei olisikaan "breaking news".fiia9 kirjoitti:Suunnilleen kerran päivässä tsekkaan onko uusia kirjotuksia näissä itseäni eniten kiinnostavissa ketjuissa, ja lähes aina viimeisimpinä on nimim. "peikkonen" jauhanut jotain diipadaapaa. Ärsyttävää. Olen jo jonkin aikaa seurannut ja mitään uutta tai oleellista peikkosen viesteissä ei koskaan ole, lähinnä aina samaa vanhan toistoa tai "olen samaa mieltä"-kannanottoja.
Voitaisko kirjottaa sitten kun on jotain merkittävämpää sanottavaa, ei näihin ketjuihin kannata nostelun vuoksi kirjoitella, kyllä ne tuosta ekalta sivulta löytyy tarvittaessa...
Asiaan kuulumattomat väittelyt kuuluu muualle.
Ehkä tuoreena ja innokkaana kuvittelee, että jokainen uusi viesti olisi jotain isoa infoa, mutta ei se niin ole, ja aika hiljaista täällä olisikin, jos niin pitäisi olla.
Ei siis henkeään pidätellen kannata näitä lukuisia ketjuja availla.
Kyllähän sitä tekstiä löytyy muualtakin kuin ekalta sivulta
Tietyt tapaukset vaan pysyy siinä etusivulla.
Nelastakin keskustellaan vielä, vaikka on jo aikaa sitten löytynyt...
Piian katoamiseen liittyen, mitään uutta on hiukan hankala sanoa. Olen jo muutamaan otteeseen omat mielipiteeni sanonut.
Pahasti näyttää siltä, että tämäkin jää ratkaisematta
JOS Piialle tapahtui jotain kotona, alun sössimiset poliisilta on syy siihen, että syyllinen ei ole joutunut vastuuseen.