Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Officer Crabtree
Hetty Wainthropp

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Tara, kyllä ISIL taitaa olla kyseisen pelleporukan nimen ihan oikea variantti. "Islamic State of Iraq and the Levant" tahi jotain sinnepäin.
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

... Ja sitäpaitsi mutsis on vahvempi kuin isis... ;)
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Officer Crabtree kirjoitti:Tara, kyllä ISIL taitaa olla kyseisen pelleporukan nimen ihan oikea variantti. "Islamic State of Iraq and the Levant" tahi jotain sinnepäin.
Selvä, tuo Isil-versio on lipunut ohi silmieni. Mutta samaahan ne periaatteessa tarkoittavat.

Tyyppi on tosissaan? Tällaiset tyypitkö ovat uhkailleet sekä MissHolmesia että minua?

Terroristien järjestöä tarkoittava lyhenne Isis tulee sanoista Islamic State of Iraq and Syria, eli Irakin ja Syyrian islamilainen valtio.
Järjestöstä on myös käytetty kansainvälisessä uutisoinnissa muotoa Isil, eli The Islamic State of Iraq and the Levant. ok.

Onhan tuo käynyt usein mielessä, että fanaattisimpien annelistien ja terroristien mentaliteetissa on jotakin samaa, myös muutaman muun mielessä kuin vain minun.

Pyhä päämäärä oikeuttaa aivan kaiken mitä kuvitella saattaa. Voit olla heidän kanssaan ainoastaan ''samaa mieltä'', ellet ole olet kuollut, mitätön, merkitystä vailla, sillä totuudella ei ole merkitystä, vain uskolla on, eikä mikään muu kelpaa. Silloinkin, kun olet terrorismia vastaan, asetut heidän maailmankäsityksessään juuri oikealle paikkalle: heidän unelmansa torjuvien ja sen tähden heitä henkilökohtaisesti vainoaviin väärinuskovien porukkaan. Tämän he todellakin pystyvät itselleen todistamaan käden käänteessä. Heidän täytyy saada kokea, että heillä on 'vihollisia', vaikka väkisin. Helppo homma: puhuu paskaa.
Muutenhan heidän taistelultaan putoaa pohja, eikö niin..

Tosiasioilla ei ole mitään merkitystä.

Onko tällainen nyt sitten sitä heidän kuuluttamaansa itsenäistä ajattelua?

Nihlistin maailmankatsomuksessa, sen mukaan millaisen käsityksen olen siitä aanut, vastaa tosiaankin käsitystäni nihilismistä..

Joku on lausunut näistä, että he ovat käveleviä hautoja.

Nihilisti on henkilö, joka harjoittaa nihilismiä. Nihilismi tarkoittaa vallitsevien arvojen, mielipiteiden, politiikan, moraalisten arvojen yms. pätevyyden ja mahdollisuudet. Nihlistien mukaan jokin yhteiskunta on on korruptoitunut. Nihilismi on ajatussuunta, joka yleisesti kieltää arvot kuten moraaliset arvot, ''normi'' on lähinnä kirosana jne.

Ketkäs täällä ovatkaan pauhanneet oikeuslaitoksen (myös sen) korruptoituneisuudesta sekä julistanut mm, että mitään ''suomalaista kulttuuria'' ei ole olemassa * - keneltäpä luinkaan aiheesta ei niin kovin kauan sitten? Samalta, joka on monen kertaan pahoitellut sitä miten kirkkoisät ovat demonisoineet seksuaalisuuden, myös lapsen seksuaalisuuden, että pedofiilit ovat kaikkein vainotuin ryhmä meillä, jne.

Joten: nihil verum, omnia licita, Nothing is true, everything is permissible,...

Ei voi olla totta...
*)
..se juna meni jo..
Se, mitä pidätte suomalaisena kulttuurina on kokonaan ulkomaisten kulttuurien apinointia, eikä edusta millään lailla mitään ”alkuperäistä” suomalaisuutta.
... '' lapsen seksuaalisuudesta Suomessa saa puhua vain yksi keski-ikäinen nainen'' (tjv)..''.. ennen olisivat kaikki olleet pedofiilejä ja insestin harjoittajia, kun asuttiin yhdessä huoneessa'' (tjv)..Ennen oli paremmin? ahhaa.. Jos en allekirjoita väitettä, että suomalaista kulttuuria ei ole olemassa, kuulun joukkoon nimeltä Suomen Vastarintaliike! :mrgreen:

Helvetinmoista kökköä, ... ja tuohon tyyliin sanalee henkilö joka pahoittelee jossain, että ylimielisyytensä tulee esille, ...niin tuttua kuin vain ikinä - tyypin käsityksissä kaikki on vain joko tai, ja hän sanelee sinulle sinun yläpuoleltasi kuin pappi, mikä on se joko ja mikä on se tai. Jopas on avaraa ajattelua. Lukekaa naakan kirjoituksia niin koette valaistuksen.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Caldera
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Caldera »

Kuolemannaakka kirjoitti: (sivuhuomautuksena ylläpidolle: minkä ihmeen takia Pieni Liekki poistettiin palstalta? Kiltti ja sovitteleva kirjoittaja, jota kiusattiin rankasti.)
Vai on Liekki poistettu palstalta. On tämä kans viheliäinen kuvio jossa koulukiusaajat jää. Ja Taralle sen verran että laita kone kiinni pariksi kuukaudeksi ja hanki jotain muuta ajateltavaa. Menee itseltäkin fiilikset kirjoitella tänne kun foorumi on nykyään kuin hullujenhuone, ihan kirjaimellisesti.
Harpo

Viesti Kirjoittaja Harpo »

Caldera kirjoitti:
Kuolemannaakka kirjoitti: (sivuhuomautuksena ylläpidolle: minkä ihmeen takia Pieni Liekki poistettiin palstalta? Kiltti ja sovitteleva kirjoittaja, jota kiusattiin rankasti.)
Vai on Liekki poistettu palstalta. On tämä kans viheliäinen kuvio jossa koulukiusaajat jää. Ja Taralle sen verran että laita kone kiinni pariksi kuukaudeksi ja hanki jotain muuta ajateltavaa. Menee itseltäkin fiilikset kirjoitella tänne kun foorumi on nykyään kuin hullujenhuone, ihan kirjaimellisesti.
Juuri näin, Tara. Otapa henkilöhaulla esiin lista omista jutuistasi vaikkapa ajalta jälkeen Auerin Suomi Areena -haastattelun ja lue ne peräkkäin. Oikeasti, ei tuo sinun menosi ole tervettä enää.
Pienen Liekin saitte sitten ilmeisesti heivattua sen vanhan, henkilökohtaisen yhteydenoton perusteella? Sinänsä kumma, jos niin on, sillä sehän ei palstalle liittynyt mitenkään.
Itse olen kyllä sitä mieltä, että PL vain hyötyy tilanteesta, hän oli liian syvällä suossa ja kiusaajat kimpussa. Toivottavasti saa vähän etäisyyttä.
kekkuli12345
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja kekkuli12345 »

Ainakaan minä en ole bannissa, tiedoksi taralle joka pähki ketkä ovat ja ketkä ei. Toki olin viikon mutta sen jälkeen pidin omaa bannia, ajattelin jättää tapauksen hetkeksi mahdollisimman kauaksi ja suuntasin kalajoelle uiskentelemaan, suosittelen muillekkin, maisemat oli henkeä salpaavat, ruokaa ja juomaa riitti, tarjoilijat olivat kauniita ja ripeitä että turisti pysyi hyvillä mielin. Olen niin kurkkua myöten täynnä tätä tapausta ja arvasin että tulee turha viesti mutta tätä kakkeliosiota voinee käyttää tälläiseen positiiviseenkin höpöttelyyn!
perusasiamies
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja perusasiamies »

Mukava juttu, jos tieto pitää paikkansa Pienen liekin lopullisesta porttikiellosta.
Tara
Horatio Caine

Harpo kirjoitti:
Caldera kirjoitti:
Juuri näin, Tara. Otapa henkilöhaulla esiin lista omista jutuistasi vaikkapa ajalta jälkeen Auerin Suomi Areena -haastattelun ja lue ne peräkkäin. Oikeasti, ei tuo sinun menosi ole tervettä enää.
Pienen Liekin saitte sitten ilmeisesti heivattua sen vanhan, henkilökohtaisen yhteydenoton perusteella? Sinänsä kumma, jos niin on, sillä sehän ei palstalle liittynyt mitenkään.
Itse olen kyllä sitä mieltä, että PL vain hyötyy tilanteesta, hän oli liian syvällä suossa ja kiusaajat kimpussa. Toivottavasti saa vähän etäisyyttä.
Minä en ole ottanut Pienen liekin takia mitään yhteyttä ylläpitoon!

Olen Kackelsberg-ketjussa selvästi sanonut, mitä ajattelin hänen käytöksestään, en millään 'salaisilla yhteydenotoilla' mihinkään päin. Kyllähän yp on PL:n asiattomuudet nähnyt omin silmin muutenkin. Muitten puolesta en osaa sanoa mitään, kun en tiedä. Ainoa yhteydenottoni yp:n suuntaan koski ihmettelyäni ketjussa : Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)ViestiKirjoittaja Tara » 25 Heinä 2016, 12:15, mitä sääntöä on MissHolmesin täytynyt rikkoa, kun hänen kohdallaan lukee, että Käyttäjä on porttikiellossa, kun hänen viimeisestä postauksestaan on kulunut melkein vuosi.
Vastausta ei ole näkynyt.

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 42#p766542

PS: Mitä tulee SuomiAreena-kommenttiini, ja ilmeisesti heittooni 'vahakabinetista', niin siitä sen verran, että jotkut ihmiset, käytyään stailaajalla, näyttävät sen jälkeen vahanukeilta. Sellainen assosiaatio oli kyseessä. Jos se on sairasta sinun mielestä niin ok, ei haittaa minua.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Harpo

Viesti Kirjoittaja Harpo »

Tara kirjoitti:Ainoa yhteydenottoni yp:n suuntaan koski ihmettelyäni ketjussa : Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)ViestiKirjoittaja Tara » 25 Heinä 2016, 12:15, mitä sääntöä on MissHolmesin täytynyt rikkoa, kun hänen kohdallaan lukee, että Käyttäjä on porttikiellossa, kun hänen viimeisestä postauksestaan on kulunut melkein vuosi.
Vastausta ei ole näkynyt.

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 42#p766542

PS: Mitä tulee SuomiAreena-kommenttiini, ja ilmeisesti heittooni 'vahakabinetista', niin siitä sen verran, että jotkut ihmiset, käytyään stailaajalla, näyttävät sen jälkeen vahanukeilta. Sellainen assosiaatio oli kyseessä. Jos se on sairasta sinun mielestä niin ok, ei haittaa minua.
No jos käyttäjä saa porttikiellon ja hänen edellisestä postauksestaan on melkein vuosi, on kai kysymättäkin selvää, että hän on kaksoisnikkeillyt sen melkein vuoden aikana? Paitsi eiväthän antiannelistit sellaista harrasta 8)

Mitä tulee kirjoituksiisi, en tarkoittanut mitään yksittäistä postausta, vaan yksinkertaisesti sitä viestien ja tekstimäärän tulvaa, jonka olet tänne lyhyessä ajassa tuottanut. Sen on täytynyt viedä valtava määrä aikaa ja energiaa ja on vaikuttanut muun keskustelun tahalliselta torpedoimiselta ja keskustelijoiden väsyttämiseltä. Ja kun vielä lisää sen, että useimmiten aiheesi ei ole enää itse tapaus vaan toisen kirjoittajan ruotiminen, toiminta vaikuttaa myös pakkomielteiseltä. Ei muuta.
Evil Lindros
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Evil Lindros »

Kissankello kirjoitti:Ja vielä lisään, että tuo ihan suora haukkuminen, ivaaminen ja nimittely, mitä Ulvila-osiossa harrastatte, ei edistä asiaanne yhtään. YHTÄÄN. Päinvastoin.

Henk.koht. olen sitä mieltä, että tuollaisen toisia käyttäjiä pitkäaikaisesti vainoavan kirjoittelun pitäisi olla syy pysyviin banneihin. Monella muulla foorumilla olisi tuollaisesta käytöksestä kenkä heilunut jo ajat sitten.

Tara on mielestäni fiksu ignoroidessaan nuo haukut, mutta ei se silti tee tuollaisesta käytöksestä hyväksyttävää. Häpeäisitte, aikuiset ihmiset.
Eikö tämä nyt ole aika kornia, että te jaksatte Taran kanssa ihan oikeasti itkeä jotain foorumivainoamista vaikka itse harrastatte oikean ihmisen vainoamista murhasta, jota on käsitelty monessa oikeusasteessa eikä ole osoitettu syylliseksi? :roll: Miettisitte vähän mittasuhteita ja sitä, että jos teidän päässänne kehittelemä foorumivainoaminen tuntuu kerran noin pahalta, miten pahalta se mahtaisi tuntua, jos se kohdistuisi teihin nettihenkilön sijaan reaalielämän ihmisinä. Ehkä sitten tulisi vähemmän huudeltua murhaajaa ja lastenraiskaajaa. :roll:
Frankie
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Frankie »

Ei PiLiä ole ole mihinkään poistettu, toivottavasti otti itse yhteyttä mielenterveyspoliklinikalle ja pääsi hoitoon.
Loppuu ne puhelimen surinat ja naksaukset oikealla lääkityksellä.
Tara
Horatio Caine

Minulle tuli mieleen kysymys, olisiko PiLin 'tyrmäyskäsky' (vaatimus pitää taukoa?) tullut annelistien sisäpiiristä?
PiLihän on esittänyt jotain sensuuntaista, että 'meitä tapettavia alkaa olla jo joukko..'' Ties mitä muuta..

(kaikkia hänen postauksiaan en ole lukenut, koska olen haliiutanut hänen ignoreen jo kauan sitten)

Meitä tapettavia? Tällainen puhe on tietenkin sairasta, se on oma lukunsa, se jääköön. Tällaiset vihjailut kuuluvat poliisille.

Minun mielestä PiLin kirjoittelu ei ole ollut eduksi annelisteille eikä tietenkään heidän idolilleen.

Minusta tällaisessa on jotain todella sairasta:
Pieni liekki kesäkuun 5, 2016:
Kommentoi Taraa:
Pieni liekki kirjoitti:
En nyt halua maalata piruja seinille, mutta olen huolissani useamman henkilön turvallisuudesta tämän Ulvilan murhamysteerin tiimoilta. Niin hölmöltä, kuin se saattaa kuulostaa, niin minusta myös sinä kuulut tähän joukkoon. Hyvä puoli on tietysti se, että meitä tapettavia alkaa olla jo sen verran suuri joukko, että kai joku toivottavasti alkaa jossain vaiheessa kiinnittää näihin omituisiin kuolemantapauksiin huomiota.
Vai olisiko PieniLiekki ollut läsnä annelistien tiimin vuosikokouksessa?
Sieltäkö peräisin myös idea koti- ja työpaikkahäirinnästä?
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Kiitokset teille muutamille kirjoittajille, jotka kummastelitte minulle annettua parin viikon tuumaustaukoa keskustelufoorumille. Ei minulle itsellenikään ole oikein selvinnyt, miksi sain kyseisen bannin, mutta nyt yhteydet näyttävät taas pelittävän.

Arvostan asiallisia keskusteluja ja erityisesti arvostan niitä keskusteluja, joita olen saanut käydä Murhainfon yksityisviestein, sähköpostitse, puhelimitse ja kasvokkain kaikkien niiden henkilöiden kanssa, jotka ovat olleet Ulvilan murhasta ja sen jälkimainingeista kiinnostuneita. Monta monituista keskustelua olen käynyt niin annelistien kuin antiannelistien kanssa. Maailmaan mahtuu mielipiteitä, mutta syyttömiä ei saa tuomita mutu-tuntumalla eikä kansan käräjillä. Meillä on oikeuslaitos tuomitsemista varten ja tuomioiden tulee pohjautua todistettavissa oleviin tosiasioihin, ei tuomareiden mahdolliseen vajavaiseen elämänkokemukseen.

Ajattelin laittaa teille muille tiedoksi vielä oheisen viestiketjun, jossa olen antanut hieman palautetta Murhainfon ylläpidolle:

Lähettäjä: XX
Lähetetty: 27. heinäkuuta 2016 17:08
Vastaanottaja: murha info
Aihe: VS: Palautetta liittyen Murhainfossa käytäviin keskusteluihin

Hei!

Kiitos viestistä ja palautteesta! Myönnän, että muutaman viikon porttikielto Murhainfoon on tehnyt itselleni hyvää ja olen saanut selkiytettyä omia ajatuksia sekä toimittua aktiivisemmin muilla areenoilla. Yritän itse välttää noita mainitsemianne juupas-eipäs -keskusteluja, koska ne eivät johda mihinkään, mutta valitettavasti syventävät jo olemassa olevia ristiriitoja eri osapuolten välillä entisestään.

Kirjoittelu Murhainfossa on ollut minulle erittäin poikkeuksellinen tapa toimia, mutta se on ollut silmiä avaavaa ja opettavaista. Rekisteröidyin Murhainfoon seurattuani pidempään siellä vellovaa keskustelua Ulvilan murhasta ja sen jälkiseurauksista, jotka ovat olleet useamman vuoden ajan mielenkiintoni kohteina, ja todettuani, että kaiken maailman hörhöjen ja hämärryttäjien joukossa kirjoitti henkilöitä, jotka olivat todella hyvin perillä tapauksesta ja halusivat ratkaista kyseisen rikoksen.

Olette harvinaisen oikeassa siinä, että Ulvila-keissistä riittää vielä ihmeteltävää kaikille. Tapaus itsessään on poliisille ja syyttäjille todella vaikea, koska he päättivät ratkaista Jukka S. Lahden murhan hinnalla millä hyvänsä ja menivät kirjoittamaan syyttömästä ihmisestä syyllisen. Tässä vaiheessa on enää vaikea perääntyä kunniaansa menettämättä ja tunnustaa töppäyksensä. Olen silti itse sitä mieltä, että kissa tulisi vaan nostaa pöydälle ja lähteä keskustelemaan vaikeita asioita auki. Syyttömille ihmisille, kuten Anneli Auer ja Jens Kukka, tulee antaa synninpäästö, jotta he pystyvät palaamaan perheineen vähitellen normaalielämään, mihin he ovat enemmän kuin oikeutettuja.

Voimia teille sinne ylläpitoon. Muistakaa, että nauru pidentää ikää, kun valvotte foorumilla käynnissä olevia keskusteluja. Ehkä nimimerkkini Pieni liekki palailee vielä joksikin aikaa palstailemaan. Tavoitteena on kuitenkin jättää lopulliset jäähyväiset palstalle vuoden loppuun mennessä, kun tämä Ulvila-keissi on toivottavasti saatu ainakin Anneli Auerin osalta asialliseen päätökseen mielellään valtiovallalta tulleen virallisen anteeksipyynnön kera.

Aurinkoisia säitä ja antoisia keskusteluja toivotellen
XX

Lähettäjä: murha info
Lähetetty: 27. heinäkuuta 2016 15:46
Vastaanottaja: XX
Aihe: Re: Palautetta liittyen Murhainfossa käytäviin keskusteluihin

Moi.
emme yleensa kommentoi banneja sen kummemmin.
Syyna on se etta juupas-eipas keskustelu ei kiinnosta.

Kannattaa ottaa tauon kannalta.

Ulvila. Siita keissista riittaa viela ihmeteltavaa kaikille.

27. heinäkuuta 2016 klo 7.13 XX <[email protected]> kirjoitti:
Hei!

Huomasin vasta tänään, että ilmeisesti lähettämällä sähköpostia ylläolevaan osoitteeseen saa yhteyden Murhainfon keskustelufoorumin ylläpitäjään. Olen rekisteröitynyt keskustelijaksi ja kirjoittajaksi Murhainfoon 25.12.2013, jonka jälkeen olen ollut kolme kertaa 1-2 viikon bannissa. Olen kokenut jäähyni epäoikeudenmukaisiksi, koska en ole saanut pyytämääni palautetta ylläpidolta jäähyjäni koskien ja koska ylläpito näyttää puuttuvan melko heikosti siihen keskustelupalstan sääntöjä rikkovaan toimintaan, mitä Ulvila-osiossa harrastetaan tiettyjen muiden nimimerkkien toimesta.

Toivon, että keskustelufoorumin ylläpitäjä tuntee vastuunsa keskustelupalstan moderoinnista ja käyttää riittävästi resursseja todellisten laittomuuksien kitkemiseen palstalta. Olen omalta osaltani pyrkinyt kunnioittamaan palstan pelisääntöjä ja kirjoittamaan sellaisia viestejä, joiden sisältö on totuuteen pyrkivä sekä Suomen lakeja ja yleisiä käyttäytymissääntöjä noudattava. Jos kirjoituksissani on moitittavaa, niin otan mielelläni asiallista palautetta vastaan ja tarvittaessa muutan toimintaani.

Ulvilan murha on edelleen pimeä rikos, jota useampi palstallanne keskusteleva henkilö on aidosti selvittämässä. Palstalla keskustelee myös henkilöitä, joilla ovat toisensuuntaiset intressit ja näiden lisäksi joukkoon mahtuu aina pari muuten vaan aiheesta innostunutta hörhöä. Henkilökohtaisesti toivon, että Ulvilan oikea murhaaja joutuu vastuuseen teostaan, sillä ainoastaan sitä kautta voidaan lopullisesti puhdistaa Anneli Auerin tahrattu maine. Toivon ja teen omalta osaltani töitä sen eteen, että pari pahinta Anneli Auerin, hänen perheensä, ystäviensä ja tukijoukkojensa vainoajaa ja mustamaalaajaa saadaan oikeuden eteen vastaamaan omista vuosien varrella kyhätyistä kirjoituksistaan. Olen itse sitä mieltä, että netissä ei pitäisi saada kirjoittaa nimettömänä lainkaan, vaan kaikkien kirjoittajien tulisi sopivaksi katsotulla tavalla rekisteröityä ja olla tarvittaessa jäljitettävissä.

Kuulen mielelläni ylläpidolta, mikä oli viesti, joka aiheutti minulle alla olevan porttikiellon:
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Informaatio
Teille on annettu tilapäinen porttikielto tälle keskustelufoorumille To Heinä 28, 2016 10:50 am asti.

Ota yhteyttä Keskustelufoorumin ylläpitäjään saadaksesi lisää tietoa.

Porttikiellon syy: henkilöspekulaatiota

Tämä porttikielto on annettu käyttäjätunnuksellesi.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Lupaan poistua Murhainfon keskustelufoorumilta oma-aloitteisesti taakseni katsomatta viimeistään siinä vaiheessa, kun Anneli Auerin ja Jens Kukan tekaistut seksuaalirikostuomiot on saatu virallisesti purettua.

Ystävällisin terveisin XX
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Frankie
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Frankie »

Oikein lässytyspommi !
Ihan niinkuin kukaan olisi kiinnostunut käymästäsi viestivaihdosta yp:n kanssa.
Käänny jo kannoillasi, torttu.
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Lepattava liekki jälleen uhoilee. Paljastaa kirjesalaisuuksia, joka on laitonta. Samalla edelleen kertoo, että jatkaa viranomaisten häirintää nettipalstan kommenttien takia. Kannattaisiko mieluummin jättää viranomaisille rauhaa ja aikaa selvittää vaikka sitä, onko Auer syyllinen lasten hyväksikäyttöön vai ei? Saatika muille, ihan oikeille rikoksille?
Ai ei vai?

No, minä uskon, että banni johtui tästä, ja tuosta voisi hyvinkin Liekille napsahtaa kunnian loukkauksesta syyte, mikäli "Öppnas Här" vetää tuon oikeuteen:
Pieni liekki kirjoitti:
Öppnas Här kirjoitti:Tänään tekijä tentattavana.
Anteeksi, minulta meni ohi, mihin aikaan sanoit olevasi haastateltavana?
Vastaa Viestiin