Ohikulkija potki rajusti koiranpentua Vantaall

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Tovi
Martin Riggs

Re: Ohikulkija potki rajusti koiranpentua Vantaall

Viesti Kirjoittaja Tovi »

Leisure Suit kirjoitti:Kertoo just omistajan asenteesta et "tietenkin tervehtii". Toi on vaan kouluttamaton koira joka niin tekee.
En tiedä olenko jo sanonut, mutta tämä koko tilanne on lähtöisin omistajasta. Potkiminen on väärin, mutta koko tilanne on omistajan aiheuttama, tässäkin tapauksessa omistaja on suurin uhka eläimelle.

Jos on julkinen ja avoin paikka, niin koiran on oltava omistajan kontrolissa vaikka olisikin vapaana, ja nythän se ei todellakaan ollut omistajan kontrollissa. Se on sitten OK jos koira on vapaana omalla aidatulla takapihalla ja pureskelee sinne tunkeutuvia rosmoja.
Madeline_Poel
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

Tovi kirjoitti:
Leisure Suit kirjoitti:Kertoo just omistajan asenteesta et "tietenkin tervehtii". Toi on vaan kouluttamaton koira joka niin tekee.
En tiedä olenko jo sanonut, mutta tämä koko tilanne on lähtöisin omistajasta. Potkiminen on väärin, mutta koko tilanne on omistajan aiheuttama, tässäkin tapauksessa omistaja on suurin uhka eläimelle.

Jos on julkinen ja avoin paikka, niin koiran on oltava omistajan kontrolissa vaikka olisikin vapaana, ja nythän se ei todellakaan ollut omistajan kontrollissa. Se on sitten OK jos koira on vapaana omalla aidatulla takapihalla ja pureskelee sinne tunkeutuvia rosmoja.
No joo, se on kyllä totta että alle 5kk pentua saa pitää vapaana, mutta senkin on oltava hallinnassa tai kiinni otettavissa jos tilanne sitä vaatii.
Itsekin useita koiria omistaneena, olen todennut sen että valtaosa ihmisistä ei todellakaan välitä, mitä se Rekku tekee ollessaan irti.
Mulla oli erittäin arka kultainennoutaja (siis arka toisia koiria kohtaan) ja tässä tulee yksi hyvä esimerkki vastaantulevan sekasikiölauman(3kpl) omistajasta; kaksi piskiä hihnassa ja isoin niistä irti, joka välittömästi koirani nähtyään lähti sinkoamaan meitä kohti.
Oma koira meni paniikissa taakseni, mutta tämä hurtta oli sen perseessä kiinni ja yritti hyppiä selkään.
Sanoin sitten omistajalle, että eikö niitä koiria voi pitää kiinni, jos ne eivät ole hallinnassa, niin vastaus oli että saatanan huora, mulkku, kusipää ja kaiken maailman kirosanat, mitä nyt voi kuvitella suomenkielestä löytyvän.
Ei sitten rouva saanut koiraansa edes kiinni, vaan se jolkotteli kultsuni perseessä lähestulkoon kiinni roikkuen kotiovelle asti.
Täytyy myöntää, että kun sain oman koirani sisälle, sai tämä rakki ovesta nenäänsä ja kunnolla saikin :mrgreen: .
Ja tämä tapahtui taajamassa, omakotitaloalueella ja jalkakäytävällä.
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
Pula-aho
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Pula-aho »

ernobyl kirjoitti:
Pula-aho kirjoitti:
On Anoi Kaa kirjoitti:Tainnut olla muutakin skitsmaa miehillä.
Jep. Koiran omistaja oli vääräuskoinen eikä kumartanut Islamia.
Alan tulla siihen tulokseen, että tämä foorumi on pilalla. Oli tapaus mikä tahansa, joku pahvipää tulee paikalle ja mitä tahansa aasinsiltaa käyttäen liittää tähän rasistisia kommentteja tahi juttuja. Harmin paikka.

Itse koiranpotkimisjutusta olen sitä mieltä, että tekijällä on hieman vikaa korvien välissä.
No, mutta! Vielä, kun opettelet lukemaan ja ymmärtämään lukemaasi niin saatat tiedostaa, että nämä tässä olivat kaksi eri tapausta. Toisessa tapauksessa mies oli potkinut koiraa ja toisessa tapauksessa ruma muslimi varastanut vääräuskoisen naapurinsa koiran ja heittänyt sen kuolemaan ikkunastaan. Poliisit olisivat voineet ihan hyvin heittää ruman muslimin samasta ikkunasta koiran perään.
ernobyl

Viesti Kirjoittaja ernobyl »

No, mutta! Vielä, kun opettelet lukemaan ja ymmärtämään lukemaasi niin saatat tiedostaa, että nämä tässä olivat kaksi eri tapausta. Toisessa tapauksessa mies oli potkinut koiraa ja toisessa tapauksessa ruma muslimi varastanut vääräuskoisen naapurinsa koiran ja heittänyt sen kuolemaan ikkunastaan. Poliisit olisivat voineet ihan hyvin heittää ruman muslimin samasta ikkunasta koiran perään.[/quote]

Kuule, ymmärsin sen oikein hyvin. Mutta tarkoitinkin, että en jaksaisi jokaisessa viestiketjussa lueskella kaltaistesi vähä-älyisten ihmisten aivopieruja. Kun katsos tuo briteissä tapahtunut koiran heitto ikkunasta- tapaus ei liity tähän millään tavalla, vaan halutaan ketjussa kuin ketjussa melskata muslimien tekemistä rikoksista. Mielestäni käytät liikaa energiaa vihaamiseen.
Pula-aho
Martin Riggs

Melko hulvatonta haukkua toisia vähä-älyisiksi, jos ei osaa edes lainailla viestejä, joissa vihaansa tuo esille. No ehkä lukemisen lisäksi opettelet lainaamaan.

Ja PS. en ollut minä, joka toi ruman muslimin Englannista tämän ketjun liitteeksi. Sekin meni väärin. Parempaa onnea jatkossa sinulle Tsernobyl.
Rubiskreebeli
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Rubiskreebeli »

Leisure Suit kirjoitti:Ihan turha spekuloida mitään varmaksi kun on vaan koiranomistajan yksipuolinen ja taatust kotiinpäin oleva näkökulma asiaan. Koira oli vapaana sille kuulumattomassa paikassa ja se oli juossut lenkkeilijän luo "tietenkin tervehtimään". Mä oon monta tällästä tervehdystä saanut just pikkukoirilta ja se tarkottaa sitä että se hyppii päin ja koittaa kiivetä jalkaa pitkin tervehtimään eli nuolemaan naamaa. Omistajan mielestä noi on usein vaan viatonta ja söpöä pusuttelua, mua (ja varmaan aika montaa muutakin) etoo kun paskaset kynnet pureutuu vaatteisiin ja kuolainen naama osuu käsiin sitä torjuessa.

Kertoo just omistajan asenteesta et "tietenkin tervehtii". Toi on vaan kouluttamaton koira joka niin tekee.
Kirjoitit saman minkä itsekin kirjoitin eilen jo pariinkin otteeseen, mutta jätin lähettämättä kun arvelin että menee kuuroille korville. Tuo koirafanitus on siinä mielessä samaa paskaa kuin uskonnot, että yksipuolinen kertomus tapahtumista on faktaa ja kun sitä on paisuteltu niin se on edelleen vain faktaa. Ja kritisoijat ovat koirien vihaajia. Tulee mieleen kaikki uskonto- ja maahanmuuttokeskustelut.
Pula-aho
Martin Riggs

Rubiskreebeli kirjoitti:
Leisure Suit kirjoitti:Ihan turha spekuloida mitään varmaksi kun on vaan koiranomistajan yksipuolinen ja taatust kotiinpäin oleva näkökulma asiaan. Koira oli vapaana sille kuulumattomassa paikassa ja se oli juossut lenkkeilijän luo "tietenkin tervehtimään". Mä oon monta tällästä tervehdystä saanut just pikkukoirilta ja se tarkottaa sitä että se hyppii päin ja koittaa kiivetä jalkaa pitkin tervehtimään eli nuolemaan naamaa. Omistajan mielestä noi on usein vaan viatonta ja söpöä pusuttelua, mua (ja varmaan aika montaa muutakin) etoo kun paskaset kynnet pureutuu vaatteisiin ja kuolainen naama osuu käsiin sitä torjuessa.

Kertoo just omistajan asenteesta et "tietenkin tervehtii". Toi on vaan kouluttamaton koira joka niin tekee.
Kirjoitit saman minkä itsekin kirjoitin eilen jo pariinkin otteeseen, mutta jätin lähettämättä kun arvelin että menee kuuroille korville. Tuo koirafanitus on siinä mielessä samaa paskaa kuin uskonnot, että yksipuolinen kertomus tapahtumista on faktaa ja kun sitä on paisuteltu niin se on edelleen vain faktaa. Ja kritisoijat ovat koirien vihaajia. Tulee mieleen kaikki uskonto- ja maahanmuuttokeskustelut.
Ei koiraa siinä missä väärässä pihassa majailevaa somaliakaan saa potkia ensin maahan ja sitten vielä maassa ellei väärässä paikassa oleva olento ole uhkaava. Toivottavasti mies saadaan kiinni ja poliisit hoitavat kurinpalautusta kameroiden ulkopuolella.
samoilija
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja samoilija »

Evil Lindros kirjoitti:Kyseessä voi myös olla sekopäinen urheilija, joka saa silmittömän raivokohtauksen, kun joku häiritsee hänen juoksulenkkiään.
Näistähän saa lukea toisinaan lehdestä ja itsekin olen kuullut tapauksista, huidotaan sauvoilla, tönitään ja huudetaan törkeyksiä. Lenkkipolkuraivoa.
When the goings get weird, the weird turn pro
Vastaa Viestiin