Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Miksi naiset lukevat horoskooppeja, käyvät homeopaatilla ja katsovat Salattuja Elämiä (ynnä muuta huuhaata ja roskaa)?!?

Ainiin, unohdin, syynä on tietysti patriarkaalinen alistamiskoneisto, joka vuosituhansia jatkuneella naisten oikeuksien loukkaamisellaan on ajanut naiset yhteiskunnassamme vaikeaan asemaan ja näin aikaansaanut kaikenlaisia sivuoireita asian tiimoilta, tämä tilanne ei muutu ennen kuin peruskoulujen pakollisiin aineisiin liitetään vähintään pari vuotta nais- ja lesbotutkimusta, miehille määrätään ylimääräinen sukupuolivero, jne.jne.jne.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

En lue horoskooppeja, en käy homopaatilla vai mikä se nyt oli, enkä todellakaan katso Suolattuja eläimiä. Viimeksi kun katsoin peiliin olin silti mielestäni nainen. Ehkä ulkonäkö pettää?
Every ship must sail a world.
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

ABC kirjoitti:En lue horoskooppeja, en käy homopaatilla vai mikä se nyt oli, enkä todellakaan katso Suolattuja eläimiä. Viimeksi kun katsoin peiliin olin silti mielestäni nainen. Ehkä ulkonäkö pettää?
housujen sisältö ratkaisee :lol:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Yökiitäjä
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Yökiitäjä »

katupoika kirjoitti:Joo, en tarkoittanutkaan, että tytön tulisi olla syrjäytynyt tai juoppo tai mitä nyt jengi saattoikaan kuvitella ton mun kirjoituksen pohjalta. Pointtina oli se, että kiltti, työssäkäyvä tyttö, joka omaa jonkinlaisia itsetunto-ongelmia eikä ole ihan tasapainossa itsensä kanssa löytää varmasti samankaltaisuutta ns. rentusta/pahasta pojasta, joka itse vaiheilee elämänsä kanssa eikä ainakaan lähde siis tuomitsemaan tytön omanlaista vaiheilua.
Olen tuosta aika lailla samaa mieltä. Nainen joka tekee jotain överitylsää konttoriduunia kahdeksasta neljään haluaa elämäänsä jännitystä. Paras vaihtoehto on tietty löytää joku aktiivinen kaveri joka harrastaa laskuvarjohyppyä ja nopeita moottoriveneitä, mutta sellaisilla kaiketi on muutenkin kysyntää. Kakkosvaihtoehtona on joku venkula jolla on "jännittävä" elämä ja kaveripiiri. Kun naisella oma elämä on tylsää puurtamista, niin on ihan ymmärrettävää että haluaa poikaystävän kautta elämäänsä kovaa menoa ja vaaratilanteita.

Hupaisinta on kun mies hakee seuraa ja kertoo että on hyvässä ammatissa, omillaan toimeentuleva, luonteeltan kiltti ja rauhallinen. Sellainen taitaa jäädä rannalle ruikuttamaan kun nainen ottaa mieluummin sen "jännän" poikaystävän.

Tää pahojen poikien etsintä on joku naisten oma juttu, mitä en näin miehenä ymmärrä. Jos mies etsiin naista, niin tuskin siellä etusijalla on ne joille brenkku maistuu, on ex-poikaystävän jahtaama, asunnoton ja kaikki varat ja tulot ulosotossa?
Samarina
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Samarina »

ABC kirjoitti:En lue horoskooppeja, en käy homopaatilla vai mikä se nyt oli, enkä todellakaan katso Suolattuja eläimiä. Viimeksi kun katsoin peiliin olin silti mielestäni nainen. Ehkä ulkonäkö pettää?
Samoin. Pitäisköhän oikein huolestua :shock: .. Lisäksi vietän vapaa-aikani marttaseuran kokousten tai posliininmaalauspiirien sijaan mieluummin linnunpyynnissä metsällä koirien kanssa. Ja miesten vehkeitä en ole housuistani löytänyt ja asun avoliitossa miehen kanssa.. Markja taitaa elää eri maailmassa kuin minä..
elvi
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja elvi »

Samarinan ja ABC:n kanssa pitkälti samoilla linjoilla. Jännitystä elämään kannattaa hakea vaikka jänismetsältä (kuten eilen). Tänään kovasti mietityttänyt, miksi Anna-Emilia halusi jakaa elämänsä erittäin häiriintyneen yksilön kanssa. Ja vielä suoli24 osastolla aggrena puolustella tyyppiä. Hämmentävää.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Yökiitäjä kirjoitti:Nainen joka tekee jotain överitylsää konttoriduunia kahdeksasta neljään haluaa elämäänsä jännitystä. Paras vaihtoehto on tietty löytää joku aktiivinen kaveri joka harrastaa laskuvarjohyppyä ja nopeita moottoriveneitä, mutta sellaisilla kaiketi on muutenkin kysyntää. Kakkosvaihtoehtona on joku venkula jolla on "jännittävä" elämä ja kaveripiiri. Kun naisella oma elämä on tylsää puurtamista, niin on ihan ymmärrettävää että haluaa poikaystävän kautta elämäänsä kovaa menoa ja vaaratilanteita.
Allekirjoitan. Tai siis että joskus hamassa menneisyydessä on tullut meneteltyä näin :D

Mäkään en käy homeopaatilla, katso Salkkareita enkä usko horoskooppeihinkaan, tissit ja pimpsa on kuitenkin olemassa ja seurustelen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Ja pitkä tukkakin on! ..Että kai sitä uskaltaisi naiseksi lukeutua..

Kylläpäs meitä poikkeavia on paljon :wink: :roll:
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Lieneekö mitään yhtä tai kahta tekijää, joka ajaisi tietyntyyppisiä naisia rakastumaan konniin?

mitä nyt olen havainnoinut riskitekijöinä, mainitsen muutaman:

-Nuori ikä
-Suurehko ikäero (+7v)
-Jonkinlainen taitekohta tai ristiriita omassa elämässä
-Päihteiden käyttö
-Kaverit, joiden kautta tulee tutustuneeksi k.o. kriminaaliin

Nämä siis vain ihan omien havaintojen pohjalta, eivät päde kaikkiin.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
joey
Angus MacGyver

TT! Lisäisin listaan vielä:
- kriminaalin komea ulkomuoto (tai edes kaukaisesti komea)
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Lisäisin listaan vielä yhden: Naisen tyhmyys. Se selittää paljon. Jotkut ovat syntyneet päähän potkittaviksi eivätkä osaa itselleen parempaa pyytää.
Nothing is quite what it seems
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

no noita on kyllä sitten naisissa sekä miehissä...itse olen havainnut sellaisen yksityiskohdan että naiset tosiaan hakevat hyvin paljon isänsä kaltaista miestä itselleen...sitä ei välttämättä edes itse tajua....aika useasti näiden pahojen poikien seuraan eksyvillä on ollut etäinen suhde isäänsä...tästä oli joku tutkimuskin joka osoitti että naiset jotka olivat saaneet kannustusta ja huomiota isältään ovat itsevarmoja ja menestyvät elämässään...sekä ovat erittäin valikoivia miesten suhteen....mutta niinkuin kaikessa tässäkin varmaan on sitten se 1% niitä jotka toimivat eri tavalla...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
NeitiEtsivä
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

Pakko vissiin kommentoida omaa kokemusta... olin ollut aina vähän niinku ns. kiltti tyttö ja kuitenkin sekaannuin pahikseen. Ihan normaali lapsuus mulla oli. Yläasteella tutustuin HUOM! itseäni nuorempaan poikaan ja ruvettiin pyörimään yhdessä, tiesin jo silloin että hän oli syyllistynyt puukotuksiin. Kai se vaarallisuus viehätti. Viina kuului kuvioihin(mullakin silloin) ja sitten pilveä ja sitten kaikenmaailman nappeja ja kai vahvempiakin huumeita. Lastenkotielämää ym... siis ei mulla noita vaan pojalla. Hänellä oli vaikea lapsuuskin ollut. Sitte jossain vaiheessa rupesi käyttäytymään väkivaltaisesti minuakin kohtaan, muistan kaiken oikein hyvin kun en enää juonut edes silloin oikeastaan koskaan. Monta vuotta pyörin kuitenkin hänen kanssaan, nyt jälkeenpäin ajateltuna olin todella tyhmä! Aika usein riideltiin ja erottiin ja taas oltiin yhdessä, kunnes sitten jossain vaiheessa se vaan loppui ja onneksi. Muutettiin entisestä kämpästä poiskin eikä hän onneksi tiennyt minne muutimme enkä enää nähnyt häntä kovin usein. No myöhemmin hän sitten syyllistyikin tappoon. Eli oikein turvallista seuraa mulla "nuorena" oli, mut eipä noita vanhoja juttuja kannata katua. Nyt on onneksi ollut monta vuotta maailman ihanin ja kiltein mies eikä tarvitse edes turhista riidellä, mitä nyt joskus mökötetään vähän. :D
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

NeitiEtsivän tarina oli tosi kiinnostava. Olen samaa mieltä, että vanhoja juttuja ei kannata katua. Ilman niitä emme olisi siinä missä nyt (hyvässä ja pahassa) ja paras opettaja on oma kokemus. Mikään ei voita omaa kokemusta.
Jonkinlainen hitaus tai tyhmyys monia naisia riivaa, kun menee niin kauan aikaa irroittautumiseen vaarallisesta suhteesta.
Nothing is quite what it seems
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Tarpeeksi pitkälle edenneestä väkivaltaisesta suhteesta on vaikea lähteä.
Sen olen nähnyt monesti, ja omakohtaisestikin kerran.
Jos toinen on kovin dominoiva, jotkut eivät yksinkertaisesti osaa hoitaa asioitaan itsenäisesti. Itsetunto yms. kysymys.

Kriminaaleissa on hyvän näköisiä harvassa, itseäni kauhistuttaa esimerkiksi keltaiset tai muuten huonokuntoiset hampaat.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
joey
Angus MacGyver

cicero kirjoitti:naiset jotka olivat saaneet kannustusta ja huomiota isältään ovat itsevarmoja ja menestyvät elämässään...sekä ovat erittäin valikoivia miesten suhteen....mutta niinkuin kaikessa tässäkin varmaan on sitten se 1% niitä jotka toimivat eri tavalla...
Olen saanut kannustusta ja huomiota isältäni erittäin paljon, aikuisuuteen saakka (olen ainoa lapsikin vielä kaikenlisäksi), koen itseni jokseenkin itsevarmaksi ja lukisin itseni myös elämässä menestyneisiin. Silti retkahdin aikoinani pahaan poikaan, en usko tämänkaltaisiin tutkimuksiin alkuunkaan.. Toisaalta, olin silloin todella nuori, joten voihan olla, että olen vain sitten hieman myöhässä tajunnut alkaa valikoimaan miehiä.
Vastaa Viestiin