Islam

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Re: Islam

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Einsatz-trolli se uskoo joulupukkiin ja maltillisiin muslimeihin.
Mikäs siinä, Helsingistähän niitä luulisi löytyvän kun Nerg on tarkistanut kaikkien taustat.
Einsatzgruppen kirjoitti:[
marokon_kauhu kirjoitti:Uskokaa nyt jo että mitään maltillisia muslimeja ei ole, ihminen joko seuraa muhammadin esimerkkiä tai sitten ei.

:mrgreen: Ei vattu mikä kaveri :mrgreen:
Otetaanpa tekstiä Helsingin muslimien jihad-manuaalista.
Sain sen ladattua heidän sivuiltaan vielä, ennen kuin poistuu.

http://www.helsinginmuslimit.fi/images/ ... hijrah.pdf

"Maltilliselta" tosiaan kuulostaa:
n. 2
Koska islaam on kunnian ja arvovallan uskonto, on mahdotonta ajatella, että kukaan muslimi
alistuisi epäuskovaisille;
Ja se siitä että Sharia ei kuulu islamiin:
Islamin asuinsija on mikä tahansa maa, joka on muslimien hallitsema, ja jossa Sharii‟ah on vallitseva laki, ja jossa muslimeilla on poliittista valtaa. Se on Daar Al-Islaam siitä huolimatta,
vaikka valtaosa väestöstä olisi epäuskovaisia, niin kauan, kuin muslimit hallitsevat sitä Sharii‟an mukaan
Sori tataarit, ei ollut mitään teitä vastaan, mutta taitaa mennä lapsi pesuveden mukana.
Chefile kirjoitti:Iranissakin on kasvamassa, onneksi, maallistuneempi nuori sukupolvi, jotka toki ovat islaminuskossa, mutta eivät enää läheskään niin konservatiivisia kuin pahan pappi Khomeini. On koraanissa, myös raamatussa käsketään tappamaan homoja. Vanhat kirjat on kirjoitettu kauan aikaa sitten ja maailma on muuttunut.
Just oli parillakin sivustolla että Iranisssa ovat tehneet naisten oikeuksien puolustamisesta rikoksen.
Osa noista sivustoista näyttää olevan palveluksenestohyökkäyksen kohteena nyt.
Maltillista ja rauhanomaista, mutta ennen kaikkea demokraattista ja länsimaisten oikeuskäsitysten mukaista.

Työntäkää ne punaviherrillit hanuriinne: Se varmaan sattuu, mutta sitten näkee todellisuuden paremmin.

Mitä tuo
toki ovat islaminuskossa, mutta eivät enää läheskään niin konservatiivisia
edes tarkoittaa?

Vähän niin kuin seurataan pedofiili-joukkomurhaajan esimerkkiä, mutta vain puoliksi eikä ihan tosissaan?
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
Jokuroti
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Jokuroti »

Kauhun loogiset loikat ovat hyvä esimerkki siitä miksi islamin varjolla toimivaa terrorismia ei ikinä saada kukistettua. Maailma on täynnä maltillisia muslimeja. Vai onko Lontoossa nyt Sharia laki kun pormestari vaihtui? Ainoa tapa tuhota Daeshin kaltainen terroristijärjestö on viedä siltä uskonon suoma perustelu. Tyhjänpäiväiset mutufiilis jutut siitä miten kaikki muslimit on jotain ainoastaan ruokkivat radikalisoitumista ja ongelmaa. Mites olis, ota ne musta-siniset lasit pois naamalta niin voit nähdä maailman todelliset ongelmat. BTW kannattaa tutustua tarkemmin siihen mitä sharia lailla tarkoitetaan.... :)
Chefile
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Chefile »

marokon_kauhu kirjoitti:Otetaanpa tekstiä Helsingin muslimien jihad-manuaalista.
Sain sen ladattua heidän sivuiltaan vielä, ennen kuin poistuu.

http://www.helsinginmuslimit.fi/images/ ... hijrah.pdf

"Maltilliselta" tosiaan kuulostaa:

n. 2
Koska islaam on kunnian ja arvovallan uskonto, on mahdotonta ajatella, että kukaan muslimi
alistuisi epäuskovaisille

Ja se siitä että Sharia ei kuulu islamiin:

Islamin asuinsija on mikä tahansa maa, joka on muslimien hallitsema, ja jossa Sharii‟ah on vallitseva laki, ja jossa muslimeilla on poliittista valtaa. Se on Daar Al-Islaam siitä huolimatta,
vaikka valtaosa väestöstä olisi epäuskovaisia, niin kauan, kuin muslimit hallitsevat sitä Sharii‟an mukaan
Taas poimit rusinat pullista. Ymmärrän ettei loppu tekstistä aja agendaasi, mutta pysy nyt edes totuudessa, niin tulee tuo koko viesti selville. Se nimittäin jatkuu näin:

"Näin ollen muslimien on kiellettyä pysyä maissa, joissa islamilla ei ole mitään asemaa, paitsi
silloin, kun he kykenevät vapaasti harjoittamaan uskontoaan sekä noudattamaan sitä ilman mitään
esteitä, ja vailla pelkoa siitä, että heidän läsnäolonsa siellä voisi vahingoittaa heitä jollain tavalla.
Mikäli asia ei ole näin, niin siinä tapauksessa heidän on pakko muuttaa parempaan paikkaan, jossa
islamin arvovallalla on jonkinlainen asema. Jos he kieltäytyvät tekemästä niin vaikka kykenisivät,
niin siinä tapauksessa heillä ei ole enää mitään vaateita tästä uskonnosta (ts. heidän on enää turha
välttää olevansa muslimeita)."

marokon_kauhu kirjoitti:Just oli parillakin sivustolla että Iranisssa ovat tehneet naisten oikeuksien puolustamisesta rikoksen.
Osa noista sivustoista näyttää olevan palveluksenestohyökkäyksen kohteena nyt.
Maltillista ja rauhanomaista, mutta ennen kaikkea demokraattista ja länsimaisten oikeuskäsitysten mukaista.
Ja tämä liittyy Iranin nousevaan ja vapaampaan sukupolveen kuinka..?
marokon_kauhu kirjoitti:Työntäkää ne punaviherrillit hanuriinne: Se varmaan sattuu, mutta sitten näkee todellisuuden paremmin.
Aijai, vielä kaiken lisäksi tuollaisia fantasioita. Sinä voit toki rauhassa sen tehdä, jos siitä tyydytystä haet. Eli vajakin/rasistin lasit ja ravihevosen silmälaput, ettei vaan näe kuin oman pienen näkemyksensä edessäpäin, takakonttiin vaan.

marokon_kauhu kirjoitti:Mitä tuo edes tarkoittaa?

Vähän niin kuin seurataan pedofiili-joukkomurhaajan esimerkkiä, mutta vain puoliksi eikä ihan tosissaan?
Se tarkoittaa sitä, että nuori sukupolvi on enemmän maallistunut ja ovat vapaampia alkoholin ja muiden "kiellettyjen" hupien suhteen. Toivo on siis heissä. Sinä taas tuolla värittyneellä ja rasistisella maailmankuvallasi et näe kuin oman ahtaan agendasi, etkä edes yritä muuta. Sääli ja harmi.

Vieläkin odottelen vastausta sinulta siihen, että millä perustein sanot ettei maltillisia muslimeita ole? Olen tehnyt sinulle laskelmia, jossa prosentin murto-osa voi kuulua jihad-järjestöihin (ja todennut samaan hengenvetoon, että sotaisat partasuut täytyy pommittaa takaisin kivikaudelle, eli ääri-islamiin tulee iskeä ja kovaa), mutta sinä edelleen itsepäisesti ilman mitään lähteitä väität ettei muita kuin sotaisia islam-uskoisia ole.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Chefile kirjoitti: Vieläkin odottelen vastausta sinulta siihen, että millä perustein sanot ettei maltillisia muslimeita ole? Olen tehnyt sinulle laskelmia, jossa prosentin murto-osa voi kuulua jihad-järjestöihin (ja todennut samaan hengenvetoon, että sotaisat partasuut täytyy pommittaa takaisin kivikaudelle, eli ääri-islamiin tulee iskeä ja kovaa), mutta sinä edelleen itsepäisesti ilman mitään lähteitä väität ettei muita kuin sotaisia islam-uskoisia ole.
Samalla perusteella kuin aina ennenkin:
Ihminen joko seuraa Mohammatin esimerkkejä ja alistuu allaahille, tai sitten ei.
Tai ehkä löydät jonkun maltillisten musujen manuaalin, jossa luetellaan mitä niistä älyttömyyksistä ei noudateta?

Yleisestikin: Mitä järkeä koko "uskonnossa" ylipäänsä on?
Sama kysymys tietysti pätee pitkälle jeesus-porukoihinkin, mutta noista ei nyt sanottavasti harmia ole viime aikoina ollut, joten tuo nyt vain sivuhuomautuksena.
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Jokuroti kirjoitti:Kauhun loogiset loikat ovat hyvä esimerkki siitä miksi islamin varjolla toimivaa terrorismia ei ikinä saada kukistettua. Maailma on täynnä maltillisia muslimeja. Vai onko Lontoossa nyt Sharia laki kun pormestari vaihtui? Ainoa tapa tuhota Daeshin kaltainen terroristijärjestö on viedä siltä uskonon suoma perustelu. Tyhjänpäiväiset mutufiilis jutut siitä miten kaikki muslimit on jotain ainoastaan ruokkivat radikalisoitumista ja ongelmaa. Mites olis, ota ne musta-siniset lasit pois naamalta niin voit nähdä maailman todelliset ongelmat. BTW kannattaa tutustua tarkemmin siihen mitä sharia lailla tarkoitetaan.... :)
Melko radikaalia tekstiä siellä oli ihan julkisessa levityksessä:
Siitä voi päätellä millaisia on jutut ja aikeet kun ollaan vain oman porukan kesken.

Mitä kohtia haluaisit Sharia laista meidän tietävän noin erityisesti?
Ja miksi?
Suomessa on tähän asti ollut maailman paras ja toimivin demokraattinen laillisuusyhteiskunta.
Sen pohjaa on tässä viimeisen vuoden aikana rapautettu rankasti, eikä vähiten Islam-ongelman toimesta.
Toki ihan kansalliset päättäjät ja poliitikot on siinä suurimmassa vastuussa.

Vaikka kuinka ihannoisit tätä ns. "rauhan uskontoa", et voi kiistää ettei ole mennyt kovin hyvin varsinkaan sen jälkeen kun muslimimatuja alkoi tulla irakilaisdivisioonittain.
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
Chefile
Christopher Lorenzo

marokon_kauhu kirjoitti:
Chefile kirjoitti: Vieläkin odottelen vastausta sinulta siihen, että millä perustein sanot ettei maltillisia muslimeita ole? Olen tehnyt sinulle laskelmia, jossa prosentin murto-osa voi kuulua jihad-järjestöihin (ja todennut samaan hengenvetoon, että sotaisat partasuut täytyy pommittaa takaisin kivikaudelle, eli ääri-islamiin tulee iskeä ja kovaa), mutta sinä edelleen itsepäisesti ilman mitään lähteitä väität ettei muita kuin sotaisia islam-uskoisia ole.
Samalla perusteella kuin aina ennenkin:
Ihminen joko seuraa Mohammatin esimerkkejä ja alistuu allaahille, tai sitten ei.
Tai ehkä löydät jonkun maltillisten musujen manuaalin, jossa luetellaan mitä niistä älyttömyyksistä ei noudateta?

Yleisestikin: Mitä järkeä koko "uskonnossa" ylipäänsä on?
Sama kysymys tietysti pätee pitkälle jeesus-porukoihinkin, mutta noista ei nyt sanottavasti harmia ole viime aikoina ollut, joten tuo nyt vain sivuhuomautuksena.
Samalla perusteella kuin ennenkin, eli: "asia nyt vaan on niin, kun minä sanon. Se on niin tai näin ja ei minulla mitään lähteitä ole, mutta kun minä sanon". Tämä nyt vaan ei satu toimimaan noin. Jos sinä esität täysin absurdin väitteen, niin sinulla on oltava sille väitteelle se todistetaakka. Muuten se on vain yksi heitto kaikkien muiden joukossa. Minä olen sen sitä paitsi jo kumonnut tosiasioilla ja fanaattisten islamistien jäsenmäärillä, jotka ovat tiedossa, joten tämä kakku taitaa olla jo taputeltu.
Jokuroti
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Jokuroti »

islam keskustelussa ei faktoilla tähän mennessä vaikuta olevan paljoakaan väliä. Kaikkihan ne on pedofiili terroristeja, niinkuin esim Muhammad Ali. Islam on vain hyvä selitys kun tajunta ei riitä ymmärtämään todellisia ongelmia. Kautta aikojen heikkolahjaiset ovat keksineet syntipukkeja kun maailma on ollut liian vaikea ymmärtää. Mitä tulee ihannoimiseen, se että vastustaa toisen yleistävää ja oppimatonta näkemystä ei tarkoita että ihannoi mitään. Itse olen vakaumuksellinen ateisti ja näen kaikki uskonnot ongelmallisina.
Waja
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Waja »

Kauko Aasiassa kun puolet elämästäni asun, tunnen luonnollisesti paljon muhamettilaisia.
Monia muhamettilaisia on joiden kanssa voin puhua avoimesti kaikista henkilökohtaisistakin asioista.
Kun rukoilevat aamuisin on oikeastaan ainut tapa jota itse en tee. Avoimia, luotettavia ja reiluja kavereita. Tunnen sekä miehiä, että naisia.

Radikalisoituneita en tunne, eivätkä tunne muhamettilaiset ystävänikään.

Joulun aikaan toivotan Hyvää kristillistä Joulua tasapuolisesti kaikille maailman muslimeille, mikä heitä aina jaksaa naurattaa. Tietävät että olen absoluuttisesti ateisti.
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Chefile kirjoitti:Jos sinä esität täysin absurdin väitteen, niin sinulla on oltava sille väitteelle se todistetaakka. Muuten se on vain yksi heitto kaikkien muiden joukossa. Minä olen sen sitä paitsi jo kumonnut tosiasioilla ja fanaattisten islamistien jäsenmäärillä, jotka ovat tiedossa, joten tämä kakku taitaa olla jo taputeltu.
Ai? Hyvin sä ne sitten tunnet kun olet oikein laskenut, auttoiko Nerg rekistereineen hommassa :D
Oletko itse islamin uskossa?
Paljonhan nuo keskenäänkin tappelevat, kun eivät osaa päättää kuka on oikea kalifi jne...
Eipä se minun silmissäni niistä maltillisempia tee jos osa joutu jouksemaan muita muhametteja karkuun.

Mutta kerro nyt ihmeessä missä on se maltillisten muslimien manuaali?
Kuinka paljon vähemmän älläähille alistutaan ja mitä mohametin esimerkeistä ei noudateta?
Olisiko tässä hyvä esimerkki maallistuneesta, kun on oikein Putinilta mitalinkin saanut:
Venäjällä islamilainen uskonoppinut vaati kaikkien naisten silpomista
http://www.msn.com/fi-fi/uutiset/ulkoma ... ar-BBvMnbP

Vaimosi ja tyttäresi ovat varmasti haltioissaan tästä maltillisuuden huipentumasta.

Waja kirjoitti: Joulun aikaan toivotan Hyvää kristillistä Joulua tasapuolisesti kaikille maailman muslimeille, mikä heitä aina jaksaa naurattaa. Tietävät että olen absoluuttisesti ateisti.
Mukavaa.
Muslimikaveriesi kannattaa olla varovaisempi noiden toivottelujen kanssa.
Asuinalueellaan tunnettu muslimikauppias toivotti kristityille hyvää pääsiäistä vain tunti ennen kuolemaansa.
Muslimikauppiaan surma järkyttää Britanniassa
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art- ... 47075.html

Itseäni kyllä aika lailla muutoinkin karmii tuo ällähu äkbäärin huuto, ja koen sen ensisijaisesti sotahuutona:
Juutalaismiestä on puukotettu Ranskan Strasbourgissa. Silminnäkijöiden mukaan hyökkääjä oli huutanut Allahu Akbar.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201608 ... 5_ul.shtml
Jokuroti kirjoitti:islam keskustelussa ei faktoilla tähän mennessä vaikuta olevan paljoakaan väliä. Kaikkihan ne on pedofiili terroristeja, niinkuin esim Muhammad Ali. Islam on vain hyvä selitys kun tajunta ei riitä ymmärtämään todellisia ongelmia.
Ehkäpä valaiset meitä tiedoillasi, ja kerrot mikä on "se todellinen ongelma".
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
Gladys
David Starsky

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Jokuroti kirjoitti:Vai onko Lontoossa nyt Sharia laki kun pormestari vaihtui?
Ei ole. Mutta varmasti monen pyrkimyksenä tälläkin hetkellä on muuttaa tuo epäuskon asuinsija islamin asuinsijaksi.
All is pretty.
- Andy Warhol
Chefile
Christopher Lorenzo

marokon_kauhu kirjoitti:
Chefile kirjoitti:Jos sinä esität täysin absurdin väitteen, niin sinulla on oltava sille väitteelle se todistetaakka. Muuten se on vain yksi heitto kaikkien muiden joukossa. Minä olen sen sitä paitsi jo kumonnut tosiasioilla ja fanaattisten islamistien jäsenmäärillä, jotka ovat tiedossa, joten tämä kakku taitaa olla jo taputeltu.
Ai? Hyvin sä ne sitten tunnet kun olet oikein laskenut, auttoiko Nerg rekistereineen hommassa :D
Oletko itse islamin uskossa?
Paljonhan nuo keskenäänkin tappelevat, kun eivät osaa päättää kuka on oikea kalifi jne...
Eipä se minun silmissäni niistä maltillisempia tee jos osa joutu jouksemaan muita muhametteja karkuun.

Mutta kerro nyt ihmeessä missä on se maltillisten muslimien manuaali?
Kuinka paljon vähemmän älläähille alistutaan ja mitä mohametin esimerkeistä ei noudateta?
Olisiko tässä hyvä esimerkki maallistuneesta, kun on oikein Putinilta mitalinkin saanut:
Venäjällä islamilainen uskonoppinut vaati kaikkien naisten silpomista
http://www.msn.com/fi-fi/uutiset/ulkoma ... ar-BBvMnbP

Vaimosi ja tyttäresi ovat varmasti haltioissaan tästä maltillisuuden huipentumasta.

Waja kirjoitti: Joulun aikaan toivotan Hyvää kristillistä Joulua tasapuolisesti kaikille maailman muslimeille, mikä heitä aina jaksaa naurattaa. Tietävät että olen absoluuttisesti ateisti.
Mukavaa.
Muslimikaveriesi kannattaa olla varovaisempi noiden toivottelujen kanssa.
Asuinalueellaan tunnettu muslimikauppias toivotti kristityille hyvää pääsiäistä vain tunti ennen kuolemaansa.
Muslimikauppiaan surma järkyttää Britanniassa
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art- ... 47075.html

Itseäni kyllä aika lailla muutoinkin karmii tuo ällähu äkbäärin huuto, ja koen sen ensisijaisesti sotahuutona:
Juutalaismiestä on puukotettu Ranskan Strasbourgissa. Silminnäkijöiden mukaan hyökkääjä oli huutanut Allahu Akbar.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201608 ... 5_ul.shtml
Jokuroti kirjoitti:islam keskustelussa ei faktoilla tähän mennessä vaikuta olevan paljoakaan väliä. Kaikkihan ne on pedofiili terroristeja, niinkuin esim Muhammad Ali. Islam on vain hyvä selitys kun tajunta ei riitä ymmärtämään todellisia ongelmia.
Ehkäpä valaiset meitä tiedoillasi, ja kerrot mikä on "se todellinen ongelma".
Näitä asioita on katsos ihan oikeasti tutkittu, mm.yksikin journalisti vietti vuositolkulla aikaa Afganistanissa ja Irakissa kun kartoitti Al Qaidaa ja muita bändejä. Minä perustan lukuni ihan yleisessä tiedossa olevaan jäsenmäärään eri järjestöissä.

Ja koita nyt ymmärtää, sinä esität väitteen niin se olet myös sinä jolla on niskassaan todistetaakka. Muuten se on vain fobiaa toista uskontoa kohtaan.

Ei ole manuaalia, mutta perustan väitteeni ihan omiin kokemuksiini. Tunnen islaminuskoisia pari isäntää ja molemmat käyvät joskus ja jouluisin porukassa kumartelemassa. Toinen paastoaa ahkerasti koska kokee sen terveellisenä. Toinen taas niinä vuosina kun jaksaa. Molemmat kaverit käyvät lintsillä kuten muutkin, vaimoilla ei ole huiveja tai naamioita päällään ja uskonto ei näyttele juuri osaa elämässä. Nyt, pitäisikö minun uskoa sinua että KAIKKI ovat sotaisia koska sinä niin sanot? Naurettava ajatuskin.

Koraani ei ole kaikille se "manuaali" elämään kuten ei ole raamattu meikäläisille vaikka tässä kristinuskossa ollaankin.
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

marokon_kauhu kyselee selvästi ihan liian vaikeita, että tämä yksilö Chefile voisi niihin vastata.
Chefile kirjoitti:Näitä asioita on katsos ihan oikeasti tutkittu, mm.yksikin journalisti vietti vuositolkulla aikaa Afganistanissa ja Irakissa kun kartoitti Al Qaidaa ja muita bändejä. Minä perustan lukuni ihan yleisessä tiedossa olevaan jäsenmäärään eri järjestöissä.

Ja koita nyt ymmärtää, sinä esität väitteen niin se olet myös sinä jolla on niskassaan todistetaakka. Muuten se on vain fobiaa toista uskontoa kohtaan.

Ei ole manuaalia, mutta perustan väitteeni ihan omiin kokemuksiini. Tunnen islaminuskoisia pari isäntää ja molemmat käyvät joskus ja jouluisin porukassa kumartelemassa. Toinen paastoaa ahkerasti koska kokee sen terveellisenä. Toinen taas niinä vuosina kun jaksaa. Molemmat kaverit käyvät lintsillä kuten muutkin, vaimoilla ei ole huiveja tai naamioita päällään ja uskonto ei näyttele juuri osaa elämässä. Nyt, pitäisikö minun uskoa sinua että KAIKKI ovat sotaisia koska sinä niin sanot? Naurettava ajatuskin.

Koraani ei ole kaikille se "manuaali" elämään kuten ei ole raamattu meikäläisille vaikka tässä kristinuskossa ollaankin.
Lisäksi olisi hyvä avata sellainen "pikkujuttu", että miksi ne muslimit vihaavat niin paljon meitä, että tappavat syyttömiä huutaen "allahu akbar", huvikseenko? Miksi jeesushullut ei tee niin?

Tänne eurooppaan tulevat muslimipakoloiset ampuvat vieläpä auttavaa kättä, mikään ei ole heille tarpeeksin, valitus vaan on normi. On tietenkin mahdollista, että ne oikeat muslimit ovat jääneet puolustamaan maataan ja ne raukat&kuona saapuu tänne, vaikka ei siltä näytä: Nuoria miehiä = Raukkoja, jotka jättäneet naisensa kärsimään(vai eikö heillä ole hätää????)

Tarkennusta tähän Chefilen lausumaan olisi mielenkiintoista saada:
Näitä asioita on katsos ihan oikeasti tutkittu, mm.yksikin journalisti vietti vuositolkulla aikaa Afganistanissa ja Irakissa kun kartoitti Al Qaidaa ja muita bändejä. Minä perustan lukuni ihan yleisessä tiedossa olevaan jäsenmäärään eri järjestöissä.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Chefile
Christopher Lorenzo

Väännetään rautalangasta kerran nyt on noin vaikeaa: nimimerkki marokon_kauhu väittää KAIKKIEN muslimien/islam-uskoisten olevan sotaisia ja ei-maltillisia. Olen monta kertaa koittanut kysyä jotain lähdettä tuolle järjenvastaiselle heitolla mutta ymmärrettävästi sitä ei kuulu ei näy. Tämä tutkiva journalisti, joka on valitettavasti katoava luonnonvara, vietti aikaansa vuosia Lähi-Idässä ja kartoitti juuri näitä sotaisia muslimeita, heidän toimintatapojaan ja jäsenmääriä. Sen ansiosta esim. Al Qaida on yksi maailman parhaiten dokumentoiduista järjestöistä. Ja he ovat mm. niitä sotaisia. Journalistin nimestä muistan vain etunimen, Peter jotakin. Voin sen etsiä ajan kanssa.

Niin mikä marokon_kauhun kysymyksistä on ollut liian vaikea minulle? Asia kun on toisinpäin, hän ei tietenkään pysty todistamaan sitkeästi hokemaansa väitettä siitä että kaikki muslimit ovat sotajalalla. Väitehän on oikeasti melkoisen paranoidi.
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

^
Niin, Chefile. Omaan lähisukuuni kuuluu viisi muslimia, eikä heistä yksikään ole sotaisa, vaan nimenomaan he ovat maltillisia, täysin normaaleita ihmisiä siinä missä muutkin kansalaiset. Käyvät töissä ja opiskelevat kuten monet muutkin ihmiset täällä.
Gods made heavy metal.
Chefile
Christopher Lorenzo

On Anoi Kaa kirjoitti:Lisäksi olisi hyvä avata sellainen "pikkujuttu", että miksi ne muslimit vihaavat niin paljon meitä, että tappavat syyttömiä huutaen "allahu akbar", huvikseenko?
No jos hieman vaivaantuu lukemaan lähihistoriaa, niin löytää jo motiiveja. USA, Ranska ja britit ovat pommittaneet huolella heidän maitaan. Aikoinaan Osama ei katsellut jenkkien touhuja toimettomana ja nyt ISIS iskee kun pystyy. Eurooppa on helpompi kohde kun taas Israel ja USA ovatkin mestoja, johon ei ole asiaa. Sitten on nämä yksittäiset hullut, jotka tekee uskon tärinöissä tai mielenvikaisuuttaan iskuja. Että kyllä näillä motiivinsa on, etenkin ISIS:lla, joka on saanut kimppuunsa läntisen maaioman. En sano tietenkään että se on oikein tai hyväksyttävää, päinvastoin terrorismiin tulisi iskeä niin kovaa kuin mahdollista.

Ja miten niin meitä? Ei Suomessa olla isketty mihinkään. Toki tilanne olisi toinen varmasti jos oltaisiin eturintamassa sotimassa kalifaattia vastaan.
Vastaa Viestiin