Perkele kirjoitti:Koetko todella, että valtion virallinen propagandatorvi YLE olisi luotettavampi lähde Vastarintaliikkeestä puhuttaessa kuin itse järjestö? Meinaatko, että YLE todella on enemmän kartalla liikkeen toiminnasta kuin liike itse?
Hahaha! Sinähän vitsin murjaisit! No ei tietenkään ole, tottakai SVL itse kertoo totuudenmukaisesti kaiken itsestään, aivan varmasti eli luotetaan siihen!

Sen sijaan vapaa länsimainen media kun ei kirjoita mitä me "oikeisto" halutaan, niin sitten se valehtelee, ihan varmasti valehtelee.
Tietysti "valtion virallinen propagandatorvi YLE" kertoo tuosta roskasakista totuudenmukaisesti, vai onko jäänyt kiinni jostain valheesta asian suhteen? Ps. "valtion virallinen propagandatorvi" on jännä torvi, kun valtion saattaa vapaana mediana kuseen monet kerrat: käräytti Patria-kaupoista (tiedoksesi, Patria on valtionyhtiö) ja nyt viimeisimpänä käräytti istuvan hallituksen pääministeripuolueen järjestön sotkuja. Jos YLE ei olisi vapaa, niin luuletko että se voisi noin tehdä?
Tuo Valkoisen vallan soturit-dokumentti on Marko Hietikon tekemä, joka avoimesti kertoo olevansa "rasisminvastustaja", joten lienee selvää että siinä on asenteellisuutta mukana.
Ahaa, eli täytyisi olla rasismin tukija, että kelpaisi dokumentaristi? Rasismin vastustaminen nyt sattuu olemaan hieno piirre suurimmassa osassa ihmisistä.
Tiedoksesi muuten, että kansallissosialismi ei ole oikeistolaista.
Kyllä muuten on. Kansallissosialismissa on vasemmistolaisia piirteitä, kuten valtion sääntelyt, mutta muuten oikealta mennään: markkinatalous, konservatismi, nationalismi. Kansallissosialismia kannatti aikoinaan Saksassa yleensäkin oikeistolaiset, eli hyppäsivät oikealta oikealle.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”