Emilialla on ihan yhtä mutkaton, mustavaloinen ja liioitteleva ajattelutapa kuin Naakalla, yhtä yksioikoisia ja typeriä yleistyksiä. Vai olet sinä ylpeä annelismistasi, siis olet ylpeä itsestäsi??*)

Kuulostaa niin tutulta, jollain lailla omahyväiseltä, eihän tuo naakkakaan voi olla pitkääkään aikaa itse itseään kiittelemättä.. Emilialta ei puutu kuin naakan tavaramerkki, se ikuinen =) kuin voitonriemun merkki:
''kylläpä nyt olen tyytyväinen itseeni =)
voi että sanoin hyvin taas!!''
Ihan sama millaisen pellen teette itsestänne. Mutta läpinäkyvää se nyt kuitenkin on.
En ole anti-annelisti, älytön koko sanakin. Ei Auer minulle ole mitään tehnyt. Ei minulla ole asian kanssa mitään henkilökohtaista tekemistä. Kuolemannaakalla sen sijaan näyttää hyvinkin olevan. Minua on hämmästyttänyt eniten se miten annelistit tarttuvat henkilöön ja menevät henkiläkohtaisuuksiin heti, kun joku ampuu alas heidän olkiukkojaan. Joku Pieni liekki hölisee ja kopsailee juttuja sieltä sun täältä, mutta oikeasti ei ole mitään sanottaavaa, jotain yhdentekeviä fraaseja ja kauniita toiveita - oikeasti Pieni liekki on ihan pellolla kuin variksenpelättimet.
Ihme juttu, miten kaikki vääristelyt, tahalliset virheelliset mukamas etp-tiedot niellään sellaisenaan. Ihmekö tuo, että sitten ollaan kuin myrkyn nielleitä.
Naakan sekoiluja ja vedätyksiä olen korjaillut useitten vuosien ajan, mutta mikään ei muutu. Aina vain hän on jankuttanut esim, että 'kaikkialta talosta otettiin 41 kuitunäytettä'. Roskaa. Samoin, että peite-Seppo ja Auer olisivat muka seurustelleet 8 tai 9 kuukauden ajan! Roskaa!
Mutta niin vain Pekka Lehto ja jopa professori Pekka Santtila toistaa tuo älyttömän virheellisen tiedon Lehdon dokumentissa, niin kuin ei olisi ollut tiedossa vuodesta 2011 alkaen, että AA ja peite-Seppo tapailivat toukokuusta elokuun loppuun, vain arkipäivisin eikä peite-Seppo yöpynyt Auerin asunnossa kertaakaan. Silti Santtila esittää Lehdon dokumentissa, seuraavaa:
Santtila kohdassa 56:00:
http://hejac.com/forum/viewtopic.php?p=19902#p19902
''Tää on siinä mielessä ihan uniikki tapaus, että tapahtuu tällaista satanistis-ritualistis-seksuaalista hyväksikäyttöä ja pahoinpitelyä perheessä, jossa on poliisi paikalla''.
Santtila, onneton, näyttää sekottaneen Jens Kukan ja peite-Seppon toisiinsa
Santtila puhuu dokumentissa selvästikin ajankohdasta, jolloin Jens K ei enää ollut kuvioissa, mutta sitä hän ei huomaa itse. Eli hän luulee niin, että seksirikokset ym tapahtuivat 'piilopoliisin' ollesssa Auerin kuvioissa. Voi voi sentään.
Haalloo
Seksirikostuomioitten aikajana: 1.11.2007 - 31.7.2008!
Eli Lehdon dokumentissa väärän tiedon vahvistaa ja panee levitykseen professori Pekka Santtila. Vähänkö noloa..
Jestas,
Se hänelle nyt kertokaa, kun itse en mä voi (ei tulisi mieleenkään..
) ...tai ehkä häntä (kuten Lehtoa myös) oli tahallaan informoitu väärin!
Se oli Jens Kukka, joka seurusteli Auerin kanssa n 8 kuukautta! Ei peite-Seppo.
Jollakin heittää. Ketä saamme tällaisesta kiittää?
Tosiasiassa peite-Sepon tullessa kuvioihin loppukeväästä 2009 Kukka asui jo Helsingissä, jonne oli muuttanut elokuussa 2008. Auer ja Kukka olivat tavanneet toisensa viimeksi syksyllä 2008 kahdeksan kk:n seurustelun päätyttyä kesällä.
Niin heittää myös sillä eli naakalla, joka n vsta 2011 lähtien väittänyt, että
41 kuitunäytettä otettiin kaikkialta talosta. Ei otettu. Joku on sekottanut Löytänänkadun asunnosta tehdyt kuitututkimukset (v 2009) niihin, jotka tehtiin Tähtisentiellä, vv 2006 - 2007 - lukumäärää en pysty lonkalta sanomaan, mutta sen voi sanoa varmasti: vain murhapaikalta ja sen välittömästä läheisyydestä, mutta ei esim olohuoneesta eikä pesuhuoneesta eikä mistään muualta Tähtisentien talossa.
Mutta tällainen virheitten oikominen on ihan turhaa, se ei mene annelistien päähän, mikään kiusallisista tosiasioista, ei ole koskaan mennyt perille. Sellaiset asiat sivuutetaan vaikenemalla tai aletaan haukkua oikaisijaa, mitätöidään kiusallinen tosiasia merkityksettömänä ja esitetään uusi valhe tai kilometrin mittaine novelli siitä mitä olisi periaatteessa voinut tapahtua .. ripotellaan sekaan jokin etp:stä napsittu 'vakuutavan kuuloinen detalji' ja myrkkysoppa on taas valmis.
Minua kiinnostaa itse asia: miksi Jukka Lahti oli surmattava. Lapsi ei voi koskaan olla kenenkään aikuisen 'rikos'-kumppani, lapsi voi olla äitinsä langoissa, vai miten tuon kauniisti sanoisi. En myöskään ole mikään 'saatananpalvonta-teorian kannattaja'. Jotakin älytöntä siellä on lasten puheitten sekä Auerin omienkin puheitten perusteella ihan aiheellista epäillä 'touhutun'.
Eiku tsemppiä Emilia, toivottavasti sinulle käy kuten parille muulle Naakan entiselle perskärpäselle, 'haamuille' (esim nimimerkit Mileva ja Para).. jaa-a.-
Hus hus, vilkaiskaa vain rohkeasti vajakkilaan, linkki tuolla jo vilahti.
*) oletkin, Emilia, juuri muuttanut tätä allekirjoitustasi: ''
Olen annelisti ja ylpeä siitä 
''
Mihinkäs se ylpeys nyt noin katosi??