Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Gladys kirjoitti:
Missä olit ja mitä teit kun tornit sortuivat 9/11? Siitä on huomenna 15 vuotta.
Poikkeuksellisesti nyt lainaan tässä tätä. Olin telkkarin äärellä ja näin kuinka kaikki tapahtu hallittuna rakennusräjäytyksenä, kyseessä ei siis ollu tulipalo.
Myös edesmennyt vanha isäni tajusi sen.
Gladys kirjoitti:
Missä olit ja mitä teit kun tornit sortuivat 9/11? Siitä on huomenna 15 vuotta.
Poikkeuksellisesti nyt lainaan tässä tätä. Olin telkkarin äärellä ja näin kuinka kaikki tapahtu hallittuna rakennusräjäytyksenä, kyseessä ei siis ollu tulipalo.
Myös edesmennyt vanha isäni tajusi sen.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Olen sen verran luonnonsuojelija viherpiiperö etten lue. Netti ajaa saman asian nopeammin, eikä selluloosaa tarvita paperin valmistukseen minun takiani.
Ja vielä kysymyskin.
Missä kaupassa käyt useimmin, siis kaupan nimi?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Tassa lahella on Lidl, S-Market ja K-Market. Kookauppaaa ja Liiteria kaytan, assaa en kovin usein. Yritan suosia kotimaisia tuotteita, joskin hinta joskus vaikuttaa valintoihini myoskin
Kysymykseni:
Muistatko viela spriimonistuskoneen ja ne koepaperit siita vempeleesta? (Puhumattakaan hajusta)
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Sekä että. Riippuu tilanteesta ja seurastakin tietty. Menee ehkä fifty-fifty.
Ehkä sellainen nyt kovasti muodissa oleva sosiaalinen erakko-tyyppi...Jo paljon ennen kuin se tuli muotiin.
Onko sinulla ollut koskaan mikää raaja poikki? Ja jos, niin mikä ja miksi?
Tiedä nyt onko ne autoja, mutta seuraavat löytyy. Peugeot, Mersu, Renault, Iveco, Volvo ja Audi.
Liikaahan niitä on, se on selvä. Japanilaista, kiinalaista tai muutakaan sieltä päin tulevaa kulkinetta en ole ikinä omistanut, enkä tule omistamaankaan.
Meinas jäädä pois noi mallit. Pari niistä luokitellaan kait urheiluautoiksi(mitään tekemistä urheilun kanssa), yksi on kilvanajo härpäke, yksi on kuorkkuri, yksi on arkipäiväinen turhake, yksi se millä tulee vietyä persettä paikasta A paikkaan B, joskus jopa puku päällä..
Voisitko tulla toimeen ilman nettiä?
Nykyaikana ei oikein tule toimeen ilman nettiä. Laskuja pitää maksaa jne..Jos ei kaikki asiat olisi nykyään netin takana, niin vastaisin kyllä! tai...ehkä.
Montako ulkotakkia omistat?...Yli 10 vai vähemmän?