Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
No niin, nyt ollaan kokemusta rikkaampia. Annoin palautetta aika korkeista baarihinnoista niin palveleva baarimestari tuli palautetta vastaan antamalla oheisenlaisen tanssiesityksen kaupanpäälle. Aikovat vissiin ottaa kyseisen toimenpiteen laajempaankin käyttöön jotta asiakas voi tuntea saavansa juomaa tilatessaan kunnollisemmin rahoilleen vastinetta ja jää hyvä mielikin.
Tai sitten on ovela kikka saada asiakas juomaan enemmän....tais toimia ainakin minun kohdalla.
Hei mutta tän läävän jukeboxista löytyy Eppujen oodi Ylen Anneli Tempakalle (älkää oikeasti kysykö multa kuka on anneli tai kuka on tempakka, olin liian nuori, mutta ilmeisesti kuitenkin tempakalla kontaminoitunut.)
Mielenkiintoiset lyriikat, saa ihan arvuutella tulevaa.
Häpeäkseni tunnustan, että en jaksanut valvoa ja Yölinja jäi kuuntelematta.
Mutta nyt on siivouspäivä, täällä Prisonissakin voisi sen verran rättiä pyöräytellä, että ainakin pahimmat tuopin jäljet katoavat tiskiltä. Teretulemas sitten myöhemmin kaikki kantikset, maija saattaa vaikka innostua leipomaankin, jos saa ensin rauhassa siivota
Kovia immeisiä nuo paralympialaisiin osallistuvat urheilijat. Ei äkkiseltään tule oikein ajateltuakaan että sitä voi olla pingispelaaja ilman käsiä ja samaten jousiampuja ilman käsiä, mutta kylläpä heitäkin tuolla vaan kisailemassa on. Ja kyllä ei itsekään näille pärjäisi vaikka kuinka onkin kädet käytetävissä. Eli tavallaan olisi itse siinä se kädetön.
No, oon silti ilonen että omalla händyllä saatan kohottaa tuopin huulilleni ja maistaa tumman oluen raikkaan aromin nystyröilläni.
^ Mun viikonloppuni ei ala vielä tänään, mutta silti voisin tarjota lasin tai pari. Pöytä koreaksi tänään tehtyjen kiinteistökauppojen kunniaksi, taas on uusi luku elämän kirjassa avattu
^Onnea vaan turjukalle. Otan mieluusti kanssa sen lasin punkkua, kiitos. Tämä ei oo kiinteistökauppoja tehny, mutta kesämökin remonttia valmistellaan tämän viikonlopun aikana.
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Potentiaalinen kiinteistökauppojen tekijä liittyy seuraan. Onnittelut jo toteutuneiden kauppojen johdosta! Täällä ei olla vielä läheskään niin pitkällä. Edellytyksiä kai olisi mutta se ratkaiseva askel taitaa olla vielä useamman punkku- tms. lasillisen päässä. Mikähän olisi jonkun kokeneemman juomasuositus pe-iltaan - ja mitkä ovat riskit/sivuvaikutukset ja mikä ennuste noin niin kuin muuten?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.