Suuri veroprosenttikeskustelu

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Waja
Jane Marple

Re: Suuri veroprosenttikeskustelu

Viesti Kirjoittaja Waja »

En ole vittuillut kenellekkään. Pointtini on että omaa napaa tutkimalla voit vaikuttaa hyvinvointiisi.
Kun keskität energiasi toisten arvosteluun se vie voimia itsesi kehittämiseltä. Mielestäni Suomessa on hyvät mahdollisuudet ihmisen luoda itselleen haluamansa elintaso. Jotkut tyytyvät vähempään ja vinkuvat kun ei valtio tarpeeksi tue heidän valitsemaansa elämäntapaa.
Chefile
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Waja kirjoitti:En ole vittuillut kenellekkään. Pointtini on että omaa napaa tutkimalla voit vaikuttaa hyvinvointiisi.
Kun keskität energiasi toisten arvosteluun se vie voimia itsesi kehittämiseltä. Mielestäni Suomessa on hyvät mahdollisuudet ihmisen luoda itselleen haluamansa elintaso. Jotkut tyytyvät vähempään ja vinkuvat kun ei valtio tarpeeksi tue heidän valitsemaansa elämäntapaa.
+1 tähän.

En ymmärrä oikein miks tuosta nyt piti kilahtaa. Näinhän se on. Itse olen miettinyt omalle kohdalle kun kaikki ns. paskaduunit kävi läpi, että jos nyt tältä pallilta romahtaisin, niin en miettisi hetkeäkään mitä tehdä: sinne vaan missä on töitä. Ja Suomessa kun tämä eläkepommi purkautuu vielä lähitulevaisuudessa, niin töitä riittää.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
Gladys
David Starsky

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Chefile kirjoitti: Ja Suomessa kun tämä eläkepommi purkautuu vielä lähitulevaisuudessa, niin töitä riittää.
Eläkepommilla peloteltiin muistaakseni jo -80 -luvulla, kun olin lapsi. Ei ole toistaiseksi näkynyt.
All is pretty.
- Andy Warhol
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Jos minä kilahdan niin kaikenmaailman taikajimejä makoilee ilman päitä pitkin katuja, unohtamatta painevaikutuksesta luhistuneita keuhkoja ja sirpavammoja, se siitä "kilahtamisesta" siis. Oli ehkä tarpeetonta möykkää mitättömyydelle, sen myönnän. Minulla oli tänään vapari ja taisin olla toisena iltana peräkkäin kekkulissa, muuten en usko että olisin herpaantunut noin.
-Tympii vaan tuollainen oman vakaan aseman kertoilu, kun jotkut ovat oikeasti vähäosaisia.

Eläkepommista: Kuten tiedettyä, eiköhän nuo ole suuret ikäluokat jo hyvin pitkälle eläköityneitä ja iso osa työpaikoista virrannut muualle tai kokonaan lopetettu.

Eläkepommi on siinä mielessä hyvä ja kuvaava sana sana, että se on räjähtämässä käsiin meille työssäkävijöille, miksei myös työttömille. Maksujen muodossa, nythän näitä hommia hoidettu lainaa ottamalla jo kohta 10v.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Waja
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Waja »

[quote="On Anoi Kaa"]Jos minä kilahdan niin kaikenmaailman taikajimejä makoilee ilman päitä pitkin katuja, unohtamatta painevaikutuksesta luhistuneita keuhkoja ja sirpavammoja, se siitä "kilahtamisesta" siis. Oli ehkä tarpeetonta möykkää mitättömyydelle, sen myönnän. Minulla oli tänään vapari ja taisin olla toisena iltana peräkkäin kekkulissa, muuten en usko että olisin herpaantunut noin.
-Tympii vaan tuollainen oman vakaan aseman kertoilu, kun jotkut ovat oikeasti vähäosaisia.

Eläkepommista: Kuten tiedettyä, eiköhän nuo ole suuret ikäluokat jo hyvin pitkälle eläköityneitä.................))))

Eläkepommista olen samaa mieltä, ns. suuret ikäluokat ovat jo ansaitsemallaan eläkkeellä raskaan työtaakan tehneenä rakentaessaan Suomea hyvinvointivaltioksi.

Oikeesti halusin lainata ainoastaan ton eka virkkeen.
Vastaa Viestiin