hannas kirjoitti:Mielestäni tässä Helsingin Asema-aukiolla tapahtuneeseen, sittemmin uhrin erittäin valitettavaan kuolemaan johtaneeseen pahoinpitelyyn liittyvässä kommentoinnissa on huolestuttavaa se, että monilta tuntuu unohtuvan se tosiasia, että ihminen on ko. väkivallanteon seurauksena kuollut.
Uskon itse, että uhrin kimppuun "lentopotkulla" hyökännyt henkilö, SVL:n "johtoon" kuuluva nuorehko mies, olisi tehnyt samanlaisen hyökkäyksen ketä tahansa kohtaan, kuin hän teki nyt menehtynyttä nuorta miestä kohtaan.
Minuta taas huolestuttaa paljon enemmän sinun kaltaiset ihmiset, jotka kuvittelevat että tässä valtakunnassa pitäisi olla vapaa riidanhaastamisoikeus kaikissa tilanteissa ja valtakunnan ykkösintressinä olla tuollaisten riidanhaastajien turvallisuuden takaaminen.
Uusnatsit voi jättää ihan huomiottakin Elielin aukiolla. Ihan tiedoksi vaan.
Eikä olis muuten tehnyt "hyökkäystä ketä tahansa kohtaan". Ei ainakaan minua kohtaan. Miksei? Koska minä en olisi jäänyt aukomaan päätäni tuollaiselle paikalle.
Argumentissasi olisi järkeä vain, jos potku rintaan olisi tullut provosoimatta, suoraan tyhjästä. Mutta näinhan se ei mennyt.