Chefile kirjoitti:No sitten ei muuta kuin rustaamaan valitusta Julkisen sanan neuvostoon ja kirjettä heille. Tai vielä parempi jos viet itse sen heille, lupaan tulla kurkkimaan ikkunasta miten käy! "No kun se kuollut Jimi, joka kuoli natsin potkun jälkeen, niin teidän pitää kertoa lehdille että ne ei saa valita kuvaa, missä hänet halutaan muistaa, vaan kun minä kuulin tuolta kyliltä että hän oli nisti, joten niiden pitää laittaa nistin kuva. Niin ja poistaa se runopoika-juttu, kun ei se ehkä tiennyt runoista mitään.."
Olen rustannut kirjeitä ennenkin JSN:lle, mutta ne eivät ole johtaneet mihinkään, joten en tuhlaa järjestön kanssa enempää aikaani.
Chefile kirjoitti:Älä jaksa höpöttää journalismista ja sen eettisistä ohjeista, kun se asia ei liity vainajan kunnioittamiseen millään tapaa. Sen sijaan mediassa esitetyt asiat kuten: runoili, maailmanmatkaaja, työharjoittelu päiväkodissa, jos sinulla on jotain tietoa ettei nämä pidä paikkaansa, niin anna tulla vaan tiedot ulos.
En minä ole mistään vainajan kunnioittamisesta puhunut. Olen puhunut siitä, että lehdistöön putkahti virheitä ja valheita täynnä oleva marttyyritarina yhteiskunnan tukipilarista joka ei tosiasioiden valossa pidä paikkaansa. Sellainen ei ole journalismia. Journalismissa pyritään esittämään asiat totuudenmukaisesti. Eläkä sä kerro mulle mistä mä höpötän, ok?
Chefile kirjoitti:
No se on vaan ja ainoastaan sinun tulkintasi. Kuitenkaan mitään laitonta ei ole tullut ilmi, joten en ymmärrä miksi spekuloit sillä edes?
Kyllä Jimi oli poliisin vanha tuttu ja paljon laitontakin tapahtunut Jimin henkilöhistoriassa. Miksei siitä saisi puhua? Näkemykseni kanssa en ole muuten todellakaan ainoa, kuten varmaankin olet huomannutkin?
Chefile kirjoitti:
En ollut, mutta luotan Helsingin poliisin lausuntoihin asiasta. Toki asia on vielä kesken, kuten sanoitkin, mutta loppusuorallaan. Luulisin, että poliisilla on jo tiedossa tämäkin asia. Elielinaukio on täynnä kameroita. Se että poliisi ei julkista mitään videoita ei kerro yhtään mistään. Voi olla ettei koskaan näin käykään ja se on melko normaalia.
Toivottavaa olisi, että videotallenne julkaistaan, koska tapaus on otettu voimalla ja vauhdilla julkiseen keskusteluun median ja isän toimesta. Totuus kiinnostaa meitä kaikkia, jotka eivät ole suvakkeja ja koita ajaa agendaansa kauniilla tarinoilla, jotka eivät pidä paikkaansa.
Chefile kirjoitti:
Kuten selvästi viittaat Elielin tapahtumiin, niin olitkos SINÄ paikalla kerran otit naamaan sylkäisyn puheeksi? Kukaan muu paitsi SVL ei ole tällaista kertonut edes, joten mistä tällainen vertaus vai tieto?
Poliisi on puhunut räkimisestä, SVL on puhunut räkimisestä naamaan, uhri itse on puhunut räkimisestä SVL:n jäseniä päin, uhrin vasemmistolainen toveri on ainoa, joka on sitämieltä, että tapahtumat ovat saaneet alkunsa sananvaihdosta ja räkimiselkeistä. Tämänkin vuoksi olisi kaikkien osapuolten kannalta toivottavaa, että videomateriaalilla näytetään tapahtumat kuten ne ovat tapahtuneet.
Chefile kirjoitti:
"Valtamedia" sentään tutkii, perustelee, käyttää lähteitä ja noudattaa etikettiä. Oikeastaan jo se, että vertaat vakavissasi MV-lehteä Suomen medioihin kertoo jo kaiken oleellisen teikäläisten ajatusmaailmasta ja todellisuudentajusta. Olette veikeän pihalla tuossa kiihkossanne mamuja vastaan ja näköjään myös uusnatsin henkirikoksen puolustelussakin.
MV-lehdessä on myös lähdeviitteet. Valtamediassa niitä ei kyllä aina ole. Useasti viitataan vaan epämääräisesti STT:n, ei mitään lähdeviitettä itse uutisen taustoihin. Valtamedia tosiaan tutki ammattitaidolla Jimin marttyyritarinaa, nyt aihe on poistunut uutisista, kun ihmisille tarina ei ilmeisesti mennyt läpi sellaisenaan, kääretorttuna muovipakkauksineen.
Ja ihan viimeiseksi vielä olen yksilö, en joukko ihmisiä.
Kivat vaan sullekkin

Mielenterveys on tärkeä osa ihmisen hyvinvointia. Omasta mielenterveydestään voi pitää huolta ja omia voimavarojaan vahvistaa. Psykologin kanssa keskustelu voi auttaa pääsemään eroon harhaluuloista ja kuuloharhoista.