kerroush kirjoitti:Pieni liekki kirjoitti:Pyynnöstäsi vastaan sinulle. Porukka, jonka ainakin minä koen uhkaavana, on Tara ja jemma taustajoukkoineen. En väitä, että sinä kuuluisit heidän tiimiinsä.
Käsittääkseni on poliisin tehtävä tutkia, ketkä harrastavat Anneli Aueriin ja moneen muuhun tavalliseen ja hyvämaineiseen Suomen kansalaiseen kohdistuvaa epäasiallista kohtelua ja häirintää.
Vielä tarkentava kysymys sinulle.
Millä perusteella törkeistä lastensa raiskauksista ja pahoinpitelyistä ehdottomaan 7,5 vuoden lainvoimaiseen rangaistukseen tuomittu henkilö on hyvämaineinen Suomen kansalainen?
Oi, kiitos, kun et lue minua noiden törkymöykkyjen tiimiin. Olen asiasta kovin otettu. Toivottavasti jemma ja Tara tiimeineen ei nyt minuun suutu. Sittenhän minulle tulisi turpiin molemmille poskille samaan aikaan... Voi, minua raukkaa.
Pienen liekin täytyy olla jotenkin.. miten sen nätisti sanoisi.. hm. Antaa olla.
Minä uhkaava? Millä lailla? Ketä olen uhannut ja millä? Vai oliko se mielestäsi vakavastuotettava uhkaus kun sanoin joku päivä sitten:

Pyydä itse anteeksi kun olet syytellyt syyttömiä ihmisiä rikollisiksi. Jollet pyydä, saat poliisin perääsi!! Ei vaiskaa. Vitsi vitsi..
Tietääkseni en ole koskaan uhannut ketään millään, en väkivallalla, en millään. En ole myöskään soitellut kenenkään kotiin enkä työpaikalle esittääkseni yksityisille ihmisille vaatimuksiani.
Minua ei ole koskaan epäilty mistään rikoksesta eikä siis syytetty oikeudessa mistään - yhden kerran olen saanut nopeussakot (40km rajoituksessa ajoin 52 km/h)
Ehkä 4-vuotiaana olen voinut sanoa naapurin vekaralle, että mää lyön tua jot et anna takat mun ämpäliä!
Poliisien kanssa olen kerran ollut puheissa,10-vuotiaana, heidän työtehtävissään siis,(järjestyspoliisin kanssa, naapureita en laske, ovat täällä kotioloissaan) yhden kerran: Pummasin poliisilta Helsingin Rautatieasemalla bussirahaa!

Olin hukannut ainoan kolikkoni ja kotiin oli matkaa 12 km, pakkasta - 25 C: Menin kadun kulmassa seisovan poliisin luo ja niiasin. Kerroin hänelle huoleni. Poliisi taputti olalle ja kaivoi taskustaan minulle matkarahat!