Hejacissa sanottua

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Tara
Horatio Caine

Re: Hejacissa sanottua

Viesti Kirjoittaja Tara »

Î Siehän ihme palstapastoriksi olet ryhtynyt - niin ja palstakytäksi.

:x Pyydä itse anteeksi kun olet syytellyt syyttömiä ihmisiä rikollisiksi. Jollet pyydä, saat poliisin perääsi!! Ei vaiskaa. Vitsi vitsi.. :twisted:

Tahallaan valehtelevaa Naakkaa sen sijaan vain zemppaat kuin kakkivaa lemmikkieläintä.

Kuva

Perustelisit väitteitäsi, edes joskus!! pliiizzzzz.. edes yksi perustelu, asiallinen, ei mitään että 'Auer on syytön ja minä tiedän sen!'<--- Ei riitä!

Sanopa mitä rikollista näet tällä sivulla ja esim tässä postauksessa:

(Puhetta mahdollisesta astalosta, jota ainakaan Mäkinen ole huomannut, vaikka niin piti tärkeänä, että ulkoa piti aloittaa tutkimukset, kun siellä olosuhteet voivat muuttua jne..)
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Aika erikoista, että hejaccilaiset ovat niin kovin kiinnostuneita sanomisistani, vaikka ovat luokitelleet meikäläisen helvetin tyhmäksi ihmiseksi, apinaksi, paskakasaksi jne.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
kerroush
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja kerroush »

Eikö helvetin tyhmän ihmisen, apinan ja paskakasan sanomisista saa olla kiinnostunut?

Varsinkin jos kyseisen olion sanomiset ovat absurdilla tavalla hauskoja.
Pieni liekki

Häirinnästä ei ole tarkkaa määritelmää, mutta yleisesti ja vakiintuneesti ilmiöllä tarkoitetaan:

- järjestelmällistä, jatkuvaa ja toistuvaa toista alistavaa toimintaa, käyttäytymistä tai kohtelua
- vastuutonta ja kiellettävää käyttäytymistä
- toisen terveydelle haittaa tai vaaraa aiheuttavaa toimintaa
- toisen persoonaan tai yksityiselämään (mm. ominaisuudet, luonteenpiirteet, ulkomuoto, parisuhde) kohdistuvaa huomauttelua
- väheksyvää, alistavaa, nöyryyttävää, pilkkaavaa tai syyllistävää kirjoittelua, puhetta tai käyttäytymistä
- perättömien juttujen levittelyä, mustamaalaamista
- työpaikalla esimiehen epäasiallisia käskyjä tai työtehtävien perusteetonta muuttamista
- uhkailua tai uhkaamista
- sosiaalista tai fyysistä toisista eristämistä
- sukupuolista ahdistelua ja häirintää
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
kerroush
Agentti Scully

Mitä haluat ylläolevalla luettelolla sanoa?

Sulla on paska pomo?!
Frankie
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Frankie »

^^ Kuinka kujalla voi olla ?! Liekki lepattaa ja lujaa, mene nyt ämmä hoitoon, ennenkuin jotakin sattuu. Luulisi lähipiirin olevan huolestunut...
Pieni liekki

kerroush kirjoitti:Mitä haluat ylläolevalla luettelolla sanoa?

Sulla on paska pomo?!
Haluan sanoa, että omalla työnantajallani on ohjeet epäasiallisen kohtelun ja häirinnän varalta sekä nollatoleranssi epäasiallisen kohtelun ja häirinnän osalta. Ohjeissa todetaan, että mitä varhaisemmassa vaiheessa epäasialliseen toimintaan reagoidaan, sen helpompaa puuttuminen on ja sen varmempaa on asioiden selvittäminen ja ratkaiseminen. Lisäksi ohjeissa todetaan, että pitkittyessään tilanteet monimutkaistuvat ja muuttuvat hankalammiksi sekä selvittää että ratkaista.

Minusta noita omalla työpaikallani käytössä olevia ohjeita voi hyvin soveltaa epäasialliseen kohteluun ja häirintään myös julkisilla keskustelupalstoilla, koska muutaman henkilön kielletty toiminta kuormittaa koko keskusteluyhteisöä. Loukkaava ja epäasiallinen käyttäytyminen eivät ole keskustelupalstalla sallittavaa ja hyväksyttävää toimintaa, koska kielletty toiminta voi aiheuttaa haittaa tai vaaraa palstan vaikutuspiirissä olevien henkilöiden turvallisuudelle ja terveydelle yllättävän laajasti.

Jotta kerroushille ei jäisi vääriä käsityksiä pomoni suhteen, niin totean olevani siinä suhteessa onnellinen ihminen, että esimiehekseni on osunut erittäin viisas ja oikeudentajuinen henkilö. Hänellä on laaja-alaista kokonaisnäkemystä moniin asioihin ja arvostan hänen tietotaitojaan suuresti. Minua ei ole koskaan kohdeltu työpaikallani epäasiallisesti toisten työntekijöiden toimesta, mistä seikasta olen kiitollinen. Töihin on mukava mennä, kun on kiva työyhteisö ja mielenkiintoiset ja sopivan haastavat työtehtävät.
kerroush
Agentti Scully

Pieni liekki kirjoitti:Minusta noita omalla työpaikallani käytössä olevia ohjeita voi hyvin soveltaa epäasialliseen kohteluun ja häirintään myös julkisilla keskustelupalstoilla, koska muutaman henkilön kielletty toiminta kuormittaa koko keskusteluyhteisöä. Loukkaava ja epäasiallinen käyttäytyminen eivät ole keskustelupalstalla sallittavaa ja hyväksyttävää toimintaa, koska kielletty toiminta voi aiheuttaa haittaa tai vaaraa palstan vaikutuspiirissä olevien henkilöiden turvallisuudelle ja terveydelle yllättävän laajasti.
Miksi sitten jatkat tuota häiriköintiäsi täällä?

Syytät jopa toisen palstan kirjoittajia asioista, joita ei sielläkään ole tapahtunut. Sen sijaan et ole vastannut millään lailla, kun sinulta on pyydetty todisteita mielipiteitten sijaan. Se on minusta epäasiallista ja häiritsevää.
Pieni liekki kirjoitti:Jotta kerroushille ei jäisi vääriä käsityksiä pomoni suhteen, niin totean olevani siinä suhteessa onnellinen ihminen, että esimiehekseni on osunut erittäin viisas ja oikeudentajuinen henkilö. Hänellä on laaja-alaista kokonaisnäkemystä moniin asioihin ja arvostan hänen tietotaitojaan suuresti. Minua ei ole koskaan kohdeltu työpaikallani epäasiallisesti toisten työntekijöiden toimesta, mistä seikasta olen kiitollinen. Töihin on mukava mennä, kun on kiva työyhteisö ja mielenkiintoiset ja sopivan haastavat työtehtävät.
Mitäs sitten täällä valitat? Pikakehityskeskustelun paikka!

Bobby McFerrin - Don't Worry Be Happy
Pieni liekki

Olenko ymmärtänyt oikein, että tietyille toimijoille on heidän toimeksiantajansa voinut luvata esimerkiksi rahallista extrabonusta, mikäli sattuisi käymään niin, että nämä rikollisesti toimivat henkilöt joutuisivat tekosistaan rangaistusvastuuseen vaikka vankeustuomion muodossa?
kerroush
Agentti Scully

Pieni liekki kirjoitti:Olenko ymmärtänyt oikein, että tietyille toimijoille on heidän toimeksiantajansa voinut luvata esimerkiksi rahallista extrabonusta, mikäli sattuisi käymään niin, että nämä rikollisesti toimivat henkilöt joutuisivat tekosistaan rangaistusvastuuseen vaikka vankeustuomion muodossa?
Juurikin tällainen kirjoittelu on epäasiallista häirintää. Sinä tällaiseen vihjailevaan kirjoitteluun syyllistyt usein. Nytkin vihjailet kaikenlaista.

Tietyt toimijat sanot; voisitko nimetä nämä toimijat.

Toimeksiantajat sanot; voisitko nimetä nämä toimeksiantajat.

Rikollinen toiminta sanot; voisitko nimetä nämä rikokset.

Muista kuitenkin: Koska sinä syytät on sinun myös todistettava väitteesi.

Odotan. Vaikka tiedät odotukseni turhaksi.
Pieni liekki

kerroush kirjoitti: Odotan. Vaikka tiedät odotukseni turhaksi.
Odotamme varmasti yhtä innokkaasti molemmat sitä, että poliisi alkaa tutkia sitä porukkaa, joka mm. murhainfossa, Hejacissa ja Suomi24:llä käy syyttömien ihmisten kimppuun ja yrittää syyllistää, mustamaalata ja lietsoa vihapuheita kohdistuen syyttömien ihmisten puolustajiin. Kyllä oikeusmurhaaminenkin on tuomittava rikos.
kerroush
Agentti Scully

Pieni liekki kirjoitti:
kerroush kirjoitti: Odotan. Vaikka tiedät odotukseni turhaksi.
Odotamme varmasti yhtä innokkaasti molemmat sitä, että poliisi alkaa tutkia sitä porukkaa, joka mm. murhainfossa, Hejacissa ja Suomi24:llä käy syyttömien ihmisten kimppuun ja yrittää syyllistää, mustamaalata ja lietsoa vihapuheita kohdistuen syyttömien ihmisten puolustajiin. Kyllä oikeusmurhaaminenkin on tuomittava rikos.
Minä en muuten odota. Poliisi ei rupea tutkimaan yhtään asiaa, joista sinä olet täällä meuhkannut. Keskity sinä vaan sisotalon kanssa Tietofinlandiaehdokkaaseenne.

Voisitko nimetä tämän porukan. Pyysin tätä samaa jo edellisessä viestissäni. Jätit vastaamatta.

Katson, että tästä(kin) asiasta on keskusteluni kanssasi päättynyt.

Tyhjää olet täynnä. QED
Pieni liekki

kerroush kirjoitti: Voisitko nimetä tämän porukan. Pyysin tätä samaa jo edellisessä viestissäni. Jätit vastaamatta.

Katson, että tästä(kin) asiasta on keskusteluni kanssasi päättynyt.

Tyhjää olet täynnä. QED
Pyynnöstäsi vastaan sinulle. Porukka, jonka ainakin minä koen uhkaavana, on Tara ja jemma taustajoukkoineen. En väitä, että sinä kuuluisit heidän tiimiinsä.

Käsittääkseni on poliisin tehtävä tutkia, ketkä harrastavat Anneli Aueriin ja moneen muuhun tavalliseen ja hyvämaineiseen Suomen kansalaiseen kohdistuvaa epäasiallista kohtelua ja häirintää.
kerroush
Agentti Scully

Pieni liekki kirjoitti:Pyynnöstäsi vastaan sinulle. Porukka, jonka ainakin minä koen uhkaavana, on Tara ja jemma taustajoukkoineen. En väitä, että sinä kuuluisit heidän tiimiinsä.

Käsittääkseni on poliisin tehtävä tutkia, ketkä harrastavat Anneli Aueriin ja moneen muuhun tavalliseen ja hyvämaineiseen Suomen kansalaiseen kohdistuvaa epäasiallista kohtelua ja häirintää.
Vielä tarkentava kysymys sinulle.

Millä perusteella törkeistä lastensa raiskauksista ja pahoinpitelyistä ehdottomaan 7,5 vuoden lainvoimaiseen rangaistukseen tuomittu henkilö on hyvämaineinen Suomen kansalainen?

Oi, kiitos, kun et lue minua noiden törkymöykkyjen tiimiin. Olen asiasta kovin otettu. Toivottavasti jemma ja Tara tiimeineen ei nyt minuun suutu. Sittenhän minulle tulisi turpiin molemmille poskille samaan aikaan... Voi, minua raukkaa.
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

kerroush kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:Pyynnöstäsi vastaan sinulle. Porukka, jonka ainakin minä koen uhkaavana, on Tara ja jemma taustajoukkoineen. En väitä, että sinä kuuluisit heidän tiimiinsä.

Vielä tarkentava kysymys sinulle.

Millä perusteella törkeistä lastensa raiskauksista ja pahoinpitelyistä ehdottomaan 7,5 vuoden lainvoimaiseen rangaistukseen tuomittu henkilö on hyvämaineinen Suomen kansalainen?

Oi, kiitos, kun et lue minua noiden törkymöykkyjen tiimiin. Olen asiasta kovin otettu. Toivottavasti jemma ja Tara tiimeineen ei nyt minuun suutu. Sittenhän minulle tulisi turpiin molemmille poskille samaan aikaan... Voi, minua raukkaa.
Pienen liekin täytyy olla jotenkin.. miten sen nätisti sanoisi.. hm. Antaa olla.

Minä uhkaava? Millä lailla? Ketä olen uhannut ja millä? Vai oliko se mielestäsi vakavastuotettava uhkaus kun sanoin joku päivä sitten:
:x Pyydä itse anteeksi kun olet syytellyt syyttömiä ihmisiä rikollisiksi. Jollet pyydä, saat poliisin perääsi!! Ei vaiskaa. Vitsi vitsi.. :twisted:
Tietääkseni en ole koskaan uhannut ketään millään, en väkivallalla, en millään. En ole myöskään soitellut kenenkään kotiin enkä työpaikalle esittääkseni yksityisille ihmisille vaatimuksiani.

Minua ei ole koskaan epäilty mistään rikoksesta eikä siis syytetty oikeudessa mistään - yhden kerran olen saanut nopeussakot (40km rajoituksessa ajoin 52 km/h)
Ehkä 4-vuotiaana olen voinut sanoa naapurin vekaralle, että mää lyön tua jot et anna takat mun ämpäliä!

Poliisien kanssa olen kerran ollut puheissa,10-vuotiaana, heidän työtehtävissään siis,(järjestyspoliisin kanssa, naapureita en laske, ovat täällä kotioloissaan) yhden kerran: Pummasin poliisilta Helsingin Rautatieasemalla bussirahaa! :lol: Olin hukannut ainoan kolikkoni ja kotiin oli matkaa 12 km, pakkasta - 25 C: Menin kadun kulmassa seisovan poliisin luo ja niiasin. Kerroin hänelle huoleni. Poliisi taputti olalle ja kaivoi taskustaan minulle matkarahat!
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Vastaa Viestiin