Okei, tuliko niitä 'kaukoidän tyttöystäviä' tänne 32 000 pelkästään viime vuonna asumaan ilmaiseksi veronmaksajien rahoilla ja tekemään rikoksia, raiskaamaan suomalaisia? Montako kaukoidän tyttöystävää on tuomittu lapsen raiskaamisesta ja polttomurhaamisesta? Montako joukkoraiskauksesta? Montako kertaa olet havainnut heitä isolla joukolla hakkaamassa suomalaisia kepeillä ja muilla astaloilla kuten Forssassa?samoilija kirjoitti:Koska miehethän eivät tuo tänne tyttöystäviä ympäri maailmaa, erityisesti kaukoidästä tai venäjältä? Mutta ainiin sehän onkin täysin eri asia ja tietysti suomalaisen naisen vika koska on niin lihava, tyhmä ja ruma. Eiku...
Laitahan tilastoja tänne nyt tai voit poistua ketjusta trollina koska edellä mainitsemasi ei ole mitenkään rinnastettavissa ketjun aiheeseen jossa "avustustyöntekijät" käyttävät pakolaisbuumia ja asemaansa väärin kiimansa laannuttamiseen.