Onkohan sinulla itsellä nyt oikeasti luetun ymmärtämisen kanssa ongelmia? Yritän selittää vaihe vaiheelta, niin voi olla että ymmärrät. Ok, oletko valmis? Kirjoitin : " melko myöhään voivatkin olla ulkona viikonloppu iltana. " Jos nyt huomaat, niin kirjoitin ILTANA, en yönä. Sitten jatkoin: "Tietenkään se ei millään lailla oikeuta näitä VOKin asukkaita kopelointiin, vaikka olisivat keskellä yötä ulkona. ". En siis sanonutkaan, että ahdistelut olisivat tapahtuneet yöllä, vaan totesin, että sekään ei olisi saanut vaikuttaa mihinkää, jos olisivatkin olleet yöllä. Ymmärsitkö, vai onko pakko todeta, että et ole ihan terävimmästä päästä näissä luku asioissa ?Gurney kirjoitti:Jos olisit lukenut uutisen, ahdistelut ovat tapahtuneet noin kello 8 illalla. Minun mielestä se ei ole keskellä yötä. Ahdisteluja tapahtuu myös keskellä päivää, ainakin VOK paikkakunnilla, mutta ilmeisesti et ymmärrä lukemaasi?Satiainen kirjoitti:Ei kait 14-15v ole enää mitään ihan pikku lapsia, joten melko myöhään voivat viikonloppu iltana olla ulkonakin.janita kirjoitti:
Hieman tekisi kyllä mieleni ***tuilla otsikosta liittyen tähän lainaamaani. Pikkulapsilla kun minun mielestäni tulisi kyllä olla kotiintuloajat.
Tietenkään se ei millään lailla oikeuta näitä VOKin asukkaita kopelointiin, vaikka olisivat keskellä yötä ulkona. Se on väärä lähtökohta, jos meidän pitää ruveta matujen takia muuttamaan ulkona liikkumis käytäntöjä, tai mitä käytäntöjä hyvänsä. Heidän on sopeuduttava maan tavoille, eikä niin, että me väistellään ja muutetaan omat tapamme ja käytäntömme heidän vuokseen.
Return to sender, sanon minä näistä näpelöijistä.
Ensi kerralla kun epäilet jonkun luetun ymmärtämistä, niin elä helvetissä nolaa itseäsi toistamiseen, vaan lue pari kertaa uudestaan. Tiedä vaikka tajuaisit ja säästyisit naurettavaksi joutumiselta.