Sinun vaimosi on kertomasi mukaan joutunut vakavan fyysisen väkivallan kohteeksi aikoinaan. Aivan vastaavasti kohdistetaan julmaa henkistä väkivaltaa Anneli Aueriin ja hänen tukijoukkoihinsa. Minä en hyväksy sen enempää fyysistä kuin henkistä väkivaltaakaan, koska niistä jää kohteisiinsa usein elämänikäiset arvet.kerroush kirjoitti:Kerropa PiLi, mitä rikollista jemma on mielestäsi tehnyt/tekee Hejacissa?
Yksilöi. Kukaan tuskin ottaa vakavasti noita heittojasi, joista substanssi tyystin puuttuu.
Mikäli olet aidon oikeasti kuunnellut vaimosi hätää ja ollut rehellisesti hänen tukenaan ja turvanaan, niin uskon, että Anneli Auerin kirja poistaa mahdolliset mustat lasit silmiltäsi ja saat kenties tunteita repivän lukuelämyksen. Uskallatko ottaa riskin ja lukea kirjan? Toivon joka tapauksessa vaimollesi kaikkea hyvää ja sinulle voimia hänen tukemisekseen, jos hän vielä asiassa tukea tarvitsee.
Olen yksilöinyt mm. Lounais-Suomen poliisille ja valtakunnansyyttäjälle ne seikat, joiden johdosta olisi mielestäni poliisin pitänyt suorittaa esitutkinta jemman kirjoitteluun liittyen. En katso olevani velvollinen yksilöimään sinulle tarkemmin jemman valheita ja hämärryttämisiä, joita Hejacin Ulvila-osio on pullollaan. Totean seisovani niiden asioiden takana edelleen, joiden johdosta olen katsonut velvollisuudekseni olla vuosien varrella viranomaisiin yhteydessä.