SKINIT

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
condemned
Alokas

Viesti Kirjoittaja condemned »

Joo, homma sai alkunsa ihan normijutuista. Mutta meinaatko, että Hakunilaan ei missään vaiheessa lähtenyt Stadista nahkapäitä? Sinnehän paukki vitusti jengiä pidemmänkin matkan takaa. Siitähän se homma leviskin
En meinaa. Totuuden nimissä täytyy sanoa etten tiedä Hakunila hommasta niin paljoa että voisin siitä väittää mitään varmaa. Tiedän ainoastaan yhden skinin, joka meni sinne tsekkaamaan tilannetta parin pitempitukkasen kaverinsa kanssa. Tähän perustan olettamuksen ettei siellä ainakaan vanhempia tyyppejä täältä ollut ja jos on ollut, niin todennäköisesti vaan mielenkiinnosta tapahtumapaikalla.
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

katupoika kirjoitti:
condemned kirjoitti:Hakunilassa ei ollut yhtään , ainakaan vanhempaa, skiniä Helsingistä. Kyse oli ymmärtääkseni "random-nuorista".
Joo, homma sai alkunsa ihan normijutuista. Mutta meinaatko, että Hakunilaan ei missään vaiheessa lähtenyt Stadista nahkapäitä? Sinnehän paukki vitusti jengiä pidemmänkin matkan takaa. Siitähän se homma leviskin.
PitBull kirjoitti: Hakunilan yliajon jälkeenhän se neekeritalo yritettiin räjäyttää :shock:
Kukaan ei yrittänyt räjäyttää mitään. Yks skini vaan rähjäs sen talon rapussa jotain, että "kohta räjähtää!", jne.
Ai niinkö se meni? Oletko aivan varma?
Mikäs se dynamiitti oli siellä parvekkeen alla? :wink:
Sattumalta vaan oon ollut asiasta kuultavana niin satun tietämään jotain asiata
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
katupoika
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja katupoika »

PitBull kirjoitti:
Ai niinkö se meni? Oletko aivan varma?
Mikäs se dynamiitti oli siellä parvekkeen alla? :wink:
Sattumalta vaan oon ollut asiasta kuultavana niin satun tietämään jotain asiata
Kuulin ton tutulta, mukana olleelta skiniltä, joka omien sanojensa mukaan tunsi henkilöt ja ainakin varmuudella oli mukana noissa "mellakoissa".

Mutta aivan hyvin voit olla oikeassa, ei siinä mitään.
Tissiposki
Alokas

Viesti Kirjoittaja Tissiposki »

murhavaari kirjoitti:Eli tarinan opetus on se että skinien ei olisi kannattanut aloittaa tuota huutelua. Kaikki olisivat olleet silloin varmaan tyytyväisiä.

Jotenkin tuosta koko "mellakasta" tulee lähinnä mieleen päiväkoti ja siellä tapahtuvat pallopelit ja nahistelut.
Vanha päiväkotiviidakon sananlasku: "Ei haukku haavaa tee, mutta autolla yliajaminen tekee" :)
Viimeksi muokannut Tissiposki, Su Tammi 20, 2008 4:37 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Anas
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Anas »

Kyllähän sieltä Hakunilasta joku typerys otettiin kiinni paukkuhommista. Dynyä oli niin paljon, että sillä olisi osaava kaatanut koko talon, mutta kaverilla ei ollut nalleja mukana/ylipäänsä olemassa...
ubuntus
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja ubuntus »

Anas kirjoitti:Kyllähän sieltä Hakunilasta joku typerys otettiin kiinni paukkuhommista. Dynyä oli niin paljon, että sillä olisi osaava kaatanut koko talon, mutta kaverilla ei ollut nalleja mukana/ylipäänsä olemassa...
:lol: olisi poika käynyt peruskoulun loppuun. Ei näiltä kavereilta voi kauhalla vaatia.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

ubuntus kirjoitti:
Anas kirjoitti:Kyllähän sieltä Hakunilasta joku typerys otettiin kiinni paukkuhommista. Dynyä oli niin paljon, että sillä olisi osaava kaatanut koko talon, mutta kaverilla ei ollut nalleja mukana/ylipäänsä olemassa...
:lol: olisi poika käynyt peruskoulun loppuun. Ei näiltä kavereilta voi kauhalla vaatia.
Olen itse käynyt sekä peruskoulun että lukion ja nyt olen korkeakoulu/yliopistokoulutuksessa. Edelleenkään ei ole minkäännäköistä käsitystä dynamiitin toimintaperiaatteista :lol: Että se siitä koulutuksen tarpeellisuudesta tässä asiassa.

Sen sijaan, intin käymisestä olisi ehkä ollut tuolle räjäyttäjälle paljonkin hyötyä.
Paikalla
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Juttelin viime juhannuksen tienoilla Nigeriasta kotoisin olevan nuorenmiehen kanssa. Poika opiskeli oppisopimuskoulutuksella kokiksi ja oli ollut Suomessa reilun vuoden. Saavuimme junalla steissille ja puhe kääntyi siellä notkuviin somaleihin ja rasismiin 2000-luvun Suomessa. Tämä maahanmuuttaja oli sitä mieltä että somalit ovat roskasakkia niin Afrikassa kuin Suomessakin. Työnvieroksujia ja rikollisia jotka pilaavat kaikkien mustaihoisten maineen. Hän kertoi että Helsingin muu mustaihoinen väestö, joka on kansallisuuksiltaan sinänsä hajanainen löytää aina keskustelunaiheen somalien haukkumisesta.

Antoisa ja silmiäavaava nousuhumalaisten keskustelu Suomen suvessa. Muuten en todellakaan ole mikään niggerlover ja uskon että lynkkaus olisi oikea tuomio näille raiskaajille, jotka eivät edes näyttele katuvansa tekojaan vaan ovat kuin euroopanomistajat.

Nämä rikastajia rakastavat kukkahattutädit pitäisi laittaa somalilauman kanssa viikonloppuleirille johonkin leirikeskukseen niin voisi mielipiteet muuttua. :twisted: :twisted: :twisted:

Sympatiani ovat isänmaanystävien puolella. Harmi vaan että pieni osa pilaa enemmistön maineen. Uskon että skineillä on kansan hiljainen hyväksyntä niin ptkään kun sitä ei pilata hakkaamalla kehitysvammaisia mustia tai työtä tekeviä karvakäsikebabyrittäjiä... :?
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Toivon, että kansan myötätunto ei ole kenenkään pahoinpitelijän puolella.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
JPa
Remington Steele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JPa »

Jack the Ripper kirjoitti: Nämä rikastajia rakastavat kukkahattutädit pitäisi laittaa somalilauman kanssa viikonloppuleirille johonkin leirikeskukseen niin voisi mielipiteet muuttua. :twisted: :twisted: :twisted:
Mutta kun ei. Ne lukee papereista tarkistamatta faktoja. "Niin sen täytyy olla".
Lisää löylyä, PRKL!!!
”Kyynelien tuskaa, verien velka." Tytöt sanovat haastattelun lopuksi rikollisjärjestön tunnuslauseen: - "Vaikka sä oot hopeeta, niin sä oot täyttä kultaa." :mrgreen: :lol:
Setä
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Setä »

joey kirjoitti:
ubuntus kirjoitti:
Olen itse käynyt sekä peruskoulun että lukion ja nyt olen korkeakoulu/yliopistokoulutuksessa. Edelleenkään ei ole minkäännäköistä käsitystä dynamiitin toimintaperiaatteista :lol: Että se siitä koulutuksen tarpeellisuudesta tässä asiassa.

Sen sijaan, intin käymisestä olisi ehkä ollut tuolle räjäyttäjälle paljonkin hyötyä.
Minä olen käynyt intinkin, enkä silti tiedä miten dynamiittiä käytetään. :)

Mutta onhan mahdollista, että pötköt vietiin sinne vain pelottelutarkoituksessa?
What's up, fuckers?
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Setä kirjoitti:
joey kirjoitti: Sen sijaan, intin käymisestä olisi ehkä ollut tuolle räjäyttäjälle paljonkin hyötyä.
Minä olen käynyt intinkin, enkä silti tiedä miten dynamiittiä käytetään. :)
Siksi sanoinkin "ehkä" :wink:
Intistä se oppi normaalille kansalaiselle kuitenkin tulee pikemminkin kuin peruskoulusta. Näin ainakin rohkenen arvella.
PitBull
Martin Beck

EDIT: Poistettu aiheeseen kuulumaton viesti - RAID

UUSI TUNNUS! REALPITTI
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

EDIT: Poistettu aiheeseen kuulumaton viesti - RAID
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
PitBull
Martin Beck

Aihe on hyvä :wink:

EDIT: Poistettu asiaan kuulumatonta tekstia - RAID

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Vastaa Viestiin