Ärrkele kirjoitti:ViperFace kirjoitti:Lähteitä ei löydy, koska niitä ei ole olemassa. Kuten edellisen viestin linkissä todetaan, toisen asteen palovammat paranevat yleensä kahdessa viikossa.
Laitoin jo lähteen Terveyskirjastosta aikaisemmmin. Pyyhi vaahto pois suupielistä ja käy lukemassa se.
Luin sen jo heti alkuun. Sieltä ei löydy tukea sinun väitteellesi että,
"Käytännössä leikkaushoito saattaa tarkoittaa, että jos vaikkapa palovamma on kaulan alueella, kirurgi tekee säännöllisin välein viillot kaulalle ihoon, että henkilö pystyy hengittämään koska muuten kiristyvä ja kovettuva iho estäisi henkilön normaalin hengittämisen."
, mihin lähdettä pyysin. Eikä löydy näköjään tästäkään lähteestä, missä puhutaan myös kaulan alueen palovammoista:
http://www.mdguidelines.com/burn-of-hea ... ludes-face
Keksit siis tuon jutun itse saadaksesi tapaukseen ripauksen lisää kärsimystä, jonka yritit saada sysättyä olettamiesi ei-kantasuomalaisten tekijöiden päälle.
Minulla on itselläni kuuman veden aiheuttama suurehko arpi ollut käsivarressa jo yli 30 vuotta (2. asteen palovamma.) Ei lähde pois ilman leikkausta, joten aivan turhaan haukut täällä muita valehtelijoiksi vaikka et itse tiedä asiasta mitään.
Jutuissasi on niin paljon vääristelyjä, että agendasi ajamisen puolesta olet varmasti valmis valehtelemaan myös omista vammoistasi, joten kovin vaikea tuota on uskoa.