Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Tuota "tyhmyyttä" voidaan juurikin kutsua läheisriippuvuudeksi.Maybrick kirjoitti:Lisäisin listaan vielä yhden: Naisen tyhmyys. Se selittää paljon. Jotkut ovat syntyneet päähän potkittaviksi eivätkä osaa itselleen parempaa pyytää.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
Kalessin
- Adrian Monk
nyt on pakko kommentoida tähän ihan siksi, että nykyisen olotilani takia kaikki tunteet tuntuu moninkertaisilta normaaleihin verrattuna. eli siis huomasin tässä taannoin miten alkukantainen vetovoima tällaisessa raggarissa on, kun katselin American gangster-leffan. Russel Crowen hävytön törkeys jotenkin iski, niin ettei sille oikein mitään voinut ja ehkä se pohjimmainen syy siinä on se, että tällainen ulkoinen voima ja uhmakkuus tms. antaa kuvan mahdollisesta suojeliasta jne.
harvemmin tosin nämä pahat pojat ovat kiinnostuneita kenestäkään muusta kuin itsestään ja siihen se suojelukin sitten jää. siksi en itse lotkauta korvaanikaan tällaisten lirkutteluille, ne on tyhjää puhetta.
edit. korjattu kirjoitusvirheitä:)
harvemmin tosin nämä pahat pojat ovat kiinnostuneita kenestäkään muusta kuin itsestään ja siihen se suojelukin sitten jää. siksi en itse lotkauta korvaanikaan tällaisten lirkutteluille, ne on tyhjää puhetta.
edit. korjattu kirjoitusvirheitä:)
Viimeksi muokannut Kalessin, Su Tammi 20, 2008 10:25 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Näin uumoilisin asian juurikin olevan. Näillä "pahoilla pojilla" on usein jonkinnäköistä valtaa kanssaeläjiinsä (esim. yksinkertaisesti se, että naapurit pelkäävät, tai vastaavaa). Rikollispiireissä on usein jonkinnäköinen nokkimisjärjestys, enkä usko näiden läheisriippuvaisten kriminaalifanittajanaisten valikoivan aivan niitä pahnan pohjimmaisia.Kalessin kirjoitti: ehkä se pohjimmainen syy siinä on se, että tällainen ulkoinen voima ja uhmakkuus tms. antaa kuvan mahdollisesta suojelista jne.
Russel Crowhan on toisaalta luku sinänsä..
-
Minney Magia
- Martin Riggs
Toisinaan se saattaa myös olla niin: vrt. heroiiniaddiktiyh-äidin lapsen ja maailman rikkaimman ihmisen mahdollisuudet potkimattomuuteen. Puhumattakaan sitten lapsena kehittyvistä/vahvistuvista luonteenpiirteistä. Tai synnynnäisestä vammaisuudesta, esimerkiksi lievästä autismista, jota ei välttämättä edes diagnosoida, mutta joka silti vaikuttaa käytökseen ja näin ollen menestykseen.Minney Magia kirjoitti:Aika PERSEELTÄ kuullostaa toi Maybrickin kirjoitus, että: "jotkut ovat syntyneet päähän potkittaviksi".
Ajatteletko tosiaan niin?
^^Minusta myösMinney Magia kirjoitti:Aika PERSEELTÄ kuullostaa toi Maybrickin kirjoitus, että: "jotkut ovat syntyneet päähän potkittaviksi".
Näitä kirjoituksia lukiessani(ja myös omista kokemuksista ammentaen)...*ajatus katkesi*
Niin,kyllä varmaan suurin viehätys noissa "pahoissa pojissa" on se että niillä kuvittelee olevan valtaa ja että he suojelevat omiaan(erityisesti naistansa henkeen ja vereen).Valta,voima ja vaarallisuus. Arvostusta hän saa varmasti kavereiltaan mutta ihmisiltä jotka ajattelevat "normaalisti" niin taitaa tuo arvostaminen puuttua tälläistä ihmistä kohtaan...
Oon muuten huomannut erään "hauskan" asian näissä rentuissa; mitä kovempaa toitottaa että naisia ei saa hakata niin sitä varmemmin hakkaa omaa naistansa. Siis yritän nyt olla yleistämättä,tokihan noissa ihmisissä on niitä jotka oikeasti eivät piekse naisiansa,mutta tullut vaan havaittua kun vierestä olen seurannut...
"Pimeys luo turvaa,valoisassa kaikki vain paljastuu.Aikuiset pitävät pimeästä.Siksi että,pimeässä kukaan ei näe mitä oikeasti teet"-Deis
Ooh,kiitoos Joey...Kirjoituksesi sai tarkastelemaan tuota lausetta eri kantiltajoey kirjoitti:Toisinaan se saattaa myös olla niin: vrt. heroiiniaddiktiyh-äidin lapsen ja maailman rikkaimman ihmisen mahdollisuudet potkimattomuuteen. Puhumattakaan sitten lapsena kehittyvistä/vahvistuvista luonteenpiirteistä. Tai synnynnäisestä vammaisuudesta, esimerkiksi lievästä autismista, jota ei välttämättä edes diagnosoida, mutta joka silti vaikuttaa käytökseen ja näin ollen menestykseen.Minney Magia kirjoitti:Aika PERSEELTÄ kuullostaa toi Maybrickin kirjoitus, että: "jotkut ovat syntyneet päähän potkittaviksi".
"Pimeys luo turvaa,valoisassa kaikki vain paljastuu.Aikuiset pitävät pimeästä.Siksi että,pimeässä kukaan ei näe mitä oikeasti teet"-Deis
... Tarkoitin tietysti maailman rikkaimman ihmisen lasta, jäi yksi sana välistä
Mutta pointti tuli varmaankin selville.
Kumma ilmiö. Varsinkin, kun usein (tuntemissani tapauksissa) on niin, että henkilön naisenhakkaajan maine on aivan yleisesti tiedossa. Kun mies sitten seurassa toitottaa, ettei "ainakaan koskaan omaa muijaani löis!!11", kaikki kuuntelijat pyörittelevät silmiään.
Onkohan tässä kyse jostakin "I did not have sex with that woman!"-, tai "tulivat minulle pyytämättä ja yllättäen"-tyyppisistä lausahduksista, joiden oletetaan käyvän toteen, kun niitä tarpeeksi toistelee
Oon huomannut ihan samankattinen kirjoitti: Oon muuten huomannut erään "hauskan" asian näissä rentuissa; mitä kovempaa toitottaa että naisia ei saa hakata niin sitä varmemmin hakkaa omaa naistansa.
Onkohan tässä kyse jostakin "I did not have sex with that woman!"-, tai "tulivat minulle pyytämättä ja yllättäen"-tyyppisistä lausahduksista, joiden oletetaan käyvän toteen, kun niitä tarpeeksi toistelee
-
Kalessin
- Adrian Monk
oon ton leffan nähnyt, mutta enemmän diggasin cinderella manistaRussel Crowhan on toisaalta luku sinänsä..![]()
Kenen sukkia se nyt ei saisi pyörimään
Suosittelen elokuvaa nimeltä Romper Stomper.
Viimeksi muokannut Kalessin, Ma Tammi 21, 2008 3:35 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Otsikko on kyllä aika leimaava.
Paremminkin sopisi :Miksi JOTKUT naiset rakastuu pahoihin poikiin?
Itsekin katson lukeutuvani naisihmisiin, mutta kuuna päivänä en ole tuntenut vetoa pahiksiin.
Koulussakin jo välttelin tarkkailuluokan huligaaneja sen minkä kykenin.
Tosin joistain niistäkin on tullut ihan kunnon kansalaisia myöhemmin, mutta siihen aikaan meno oli melko hurjaa....
Paremminkin sopisi :Miksi JOTKUT naiset rakastuu pahoihin poikiin?
Itsekin katson lukeutuvani naisihmisiin, mutta kuuna päivänä en ole tuntenut vetoa pahiksiin.
Koulussakin jo välttelin tarkkailuluokan huligaaneja sen minkä kykenin.
Tosin joistain niistäkin on tullut ihan kunnon kansalaisia myöhemmin, mutta siihen aikaan meno oli melko hurjaa....