ulkoilu ja kuntoilu

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

ulkoilu ja kuntoilu

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

No laitellaampa kuntoiluun liittyviä juttuja tyyliin: kuntoiletko aktiivisesti ja miten?

Vois myös laittaa tavoitteita 8)

Vois ite vähän lisätä liikkumista ja aattelin polkee kuntopyörää ja nostella pikku painoja.
Tavoite pitää homma säännöllisenä

Aloitan huomenna :lol:
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

mä käyn nykyään ruokakaupassa ja takaisin ja sitten on jo sellainen olo että apua!

no ei vais...oltiin juuri pariisissa ja meidän 1v tyttö oli mukana. No eihän sielläollut metrossa hissejä tai rullaportaita niin ne rattaat piti sitten kantaa useammat portaat kerralla ylös ja sitten taas alas ja ne ei edes mahtunut niistä kaikista porteista läpi joten piti kasata rattaat välillä...ja mä olen siis kuudennella kuulla raskaana :shock: niin että siinä tuli neljän päivän aikana kuntoiltua ihan koko loppukuukausien edestä....onneksi apua tuli usesti j amie sväitti pärjäävänsä yksinkin mutta kun en oo tottunut avuttomana katselemaan vierestä kun toinne väsää...äiti olis kyllä vihainne jos kuulisis että oon kannellut yhtään mitään tässä vaiheessa :roll: ja mies oli ihan varma joka päivä että nyt tulee keskenmeno...niin ja lentokentällä oltiin muuten tasan puoli tuntia ennen lähtöä ja jouduin siis juoksemaan myös sinne....siis täällä suomen päässä...

mutta sitten huhtikuussa kun maha poksahtaa niin odotan 2viikkoa ja alan pikkuhiljaa treenaamaan...ensin isometrisillä ja siitä sitten pikkuhiljaa vähän vauhtia kehiin...sen lisäksi että pelaan poikien kanssa futista niin kauan kuin ne vielä huolii mut mukaan ja juoksen tuon yksivuotiaan perässä milloin missäkin..olen aina ihmetellyt että miten joillakin pääsee paino nousemaan raskauksien myötä kun niiden tulokset(lapset) vie kyllä sen kaiken energian jälkeenpäin :shock:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Meillä on parivuotias vetokoira.

Do I need to say more?

Ei vais, yleisen ressin ja ties kuinka monen muun vaihtelevasti uskottavan tekosyyn takia olen laiminlyönyt kuntoilun täysin. Jännä, että muutkin on alottamassa kuntoilun huomenna, kun juuri puhuttiin puolison kanssa että lähdetään heti aamusta lenkille :)

Tavoite olisi kevään alkuun mennessä saada 5-10kg painoa pois, nyt sitä on melko tarkkaan 50kg.. Raportoin mahdollisesta edistymisestä sitten tänne :lol:
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

siis painat 50kg ja yrität vielä siitä laihduttaa??? ei pysty ymmärtämään ja siis kaikella rakkaudella... :?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Annie W
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Annie W »

On aina helppoa sanoa että ei ehdi kuntoilla...oikea syy mulla on se, että urheilu ja kuntoilu ei vain ole intressilistan kärkipäässä, on paljon muuta kiinnostavampaa tekemistä. Olen kyllä jo suunnitellut, että tänä vuonna raivaan tilaa kalenteriin myös kuntoiluun. Viime aikoina on alkanut kiinnostaa itsestä huolehtiminen, kun tajusin, että ei tässä olla enää mitään teinityttöjä, rupsahtaminen on väistämätöntä, mutta yritetään edes hidastaa sitä...
Misery is almost always the result of thinking.
cicero
Michael Knight

no jospa joey on lyhyempää mallia...

mua ottaa oikeasti päähän kun en pääse just nyt kuntoilemaan niinkuin haluaisin...en kuitenkaan halua entisiin mittoihin 170vcm/54kg sillä mun mielestä iän karttuessa saa olla lihaa luiden päällä...Siksi mä suosin enemmän just noita isometrisiä, kroppa pysyy naisellisena ilman suuria lihaksia ja löysyyttä...isometriset harjoitukset nimenomaan kiinteyttää...suosittelen muillekin :D

kertokaas vähän muutkin...lenkkeileekö joku, käy kuntosalilla????kiinnostaa vähän tietää myös miten miehet tällä foorumilla pitää huolta kunnostaan?
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
joey
Angus MacGyver

Kalessin kirjoitti:siis painat 50kg ja yrität vielä siitä laihduttaa??? ei pysty ymmärtämään ja siis kaikella rakkaudella... :?
Oon kääpiömallia! Mikä tahansa anorektikkomielikuva sulle tulikin, niin lisää siihen lihaa n. 20kg tasaisesti ympäri kehoa. That's me :D
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Kuntoiluni huippuhetkeksi voidaan varmaan laskea pienehkö haastatteluni Fitnessissä joskus 10 v. sitten. Siitä sitten on pikku hiljaa tultu alaspäin. Nykyään saan pari kertaa vuodessa n. 3 kk kestäviä tsemppikausia, jolloin urheilen n. 4-5 krt/vko sillä seurauksella, että joku paikka prakaa. Viimeksi prakasi rintalihas, mutta alkaa taas kohta olla kunnossa ja säätkin lämpenevät joten on aika aloittaa taas... 8) (juuri tässä lääkäri antoi ohjeet: "salilla vain tuollaisella 70-80% teholla, ei lihasten kasvatusta, vaan kuntoilua")

Harrastuksiin kuuluvat:
-Uinti (Välimeressä ja altaalla, enemmänkin lepsuttelua)
-Tennis tai padel (epäsäännöllisesti)
-Kuntosali (yritän ottaa iisimmin, ei sitä kuitenkaan tällä rungolla pääse Arnoldiksi)
-Tallustelu Välimeren rannalla (kesäaamuisin)

Aikaisempi urheilutausta:

- jalkapallo ->yritän nyt vihdoin päästä takaisin tähän lajiin, jota rakastan
- squash->jee tänne valmistuu viereen uudet squash-hallit!!!

"Epämääräiset"
- kävin yhden talven Åken tanssikoulua, kyllä oli keskivertoa urheilua rankempaa
- koiran kanssa tuli hölkkäiltyä, nyt on hurtta Härmässä

Meinasin lähteä sulkapallotouhuunkin, kunnes tajusin, että miehenä ja ihmisenä en voi sekaantua tuohon lajiin. Sitä pelaavat rillipäänörtit ja Fjällräven-reppuilijat! Golf on myöskin jotain muuta kuin urheilua. Aina ne golffarit kertoo kuinka "rankka laji tuo on", mutta miten helvetissä niillä on kaikilla sitten niin iso maha, jos se kerran on niin rankka laji? Hölkkää en harrasta kahdesta syystä:
a) se rasittaa selän välilevyjä
b) jostain kumman syystä hölkkäilijät tuppaavat kuolemaan nuorina hölkkäpolulle tms. Täysin terveet nuoret/keski-ikäiset aikuiset saavat slaageja ja polkasevat tyhjää. Hölkkä tappaa!
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Kävely metsässä ja joen rannalla pitää mielen edes jotenkuten virkeänä. Samalla voi aina potkia mättäitä ja tutkailla rantoja ja vettä. Jos vaikka joku olisi peiteltynä tai kellumassa... :roll:

Hölkästä olen samaa mieltä JR:n kanssa. Kun näen hölkkääjän, niin mietin itsekseni, että "olisi tuokin lähtenyt kotoaan aikaisemmin, niin ei tarvitsisi juosta..."
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
cicero
Michael Knight

hölkkääjät ovat minunkin mielestä omituista porukkaa, varsinkin naiset...vaikka olis minkälaiset sporttiliivit tukemassa niin inhottavaa kun rinnus liikkuu eestaas, tekee hengittämisen vaikeaksi...jostain kuulin että noinhan sitten saa nopiasti sellaiset läpyskät itselleen kun se kudos venyy hölkkäillessä. Olen jopa kategorioinut naishölkkääjät kahteen eri ryhmään. Nuoret joilla aina ponihäntä heilumassa ja verkkarit tummansiniset päällä...sekä vanhemmat joilla legginsit ja joku merkkipusakka sekä lyhyet hiukset ja jotkut hanskat kädessä :shock:

jostain syystä noilla hölkkäilijä-naisilla (nuorilla ja vanhoilla) on leveä lantio ja paksut reidet...eikä näytä yhtään urheilulliselta...mun mielestä hölkkä ei sovi naisten kropalle....
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Painoja nostelen, salilla käyntikin pitäisi tässä kohta alottaa kun kotia pääsen :)

Hölkkääminen... Vihaan kyseistä hommaa. VIHAAN. Vihaan sitä tunnetta kun sydän yrittää pompata pois rinnasta, ja sitä pistävää kipua kyljessä ja vaikeaa hengittämistä.
What you do... Makes you who you are.
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Enkä myöskään tajua ihmisiä jotka ovat laihoja ja väkisin haluavat laihduttaa lisää...

Enkä muutenkaan ihmisiä jotka haluavat PAINOA pois ja häpeävät sitä jos vaa'assa on isot luvut. Itse olisin mielummin 100kg kun tällainen 75kg kynis... Rasvat haluan toki pois kropasta, mutta lihasmassaa ois mukava saada... Tuntuu vaan et kaikki rasvat kertyy tonne alavatsaan -.-

Joo, mitä mä ny selitän -.-
What you do... Makes you who you are.
katupoika
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Käyn lenkillä (eli vittu HÖLÖKKÄÄN, haha), teen lihastreeniä kehon omilla painoilla, ja lisäksi yhtä kamppailulajia tulee harjoiteltua sen mitä vain ehdin.
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

joey kirjoitti:Meillä on parivuotias vetokoira.

Do I need to say more?

Ei vais, yleisen ressin ja ties kuinka monen muun vaihtelevasti uskottavan tekosyyn takia olen laiminlyönyt kuntoilun täysin. Jännä, että muutkin on alottamassa kuntoilun huomenna, kun juuri puhuttiin puolison kanssa että lähdetään heti aamusta lenkille :)

Tavoite olisi kevään alkuun mennessä saada 5-10kg painoa pois, nyt sitä on melko tarkkaan 50kg.. Raportoin mahdollisesta edistymisestä sitten tänne :lol:
mikä on vetokoira? ,ei kai vaan taakan vetoa? on muuten viimosen päälle terveellistä hommaa koiran nivelille..

http://www.youtube.com/watch?v=xbRwaqdhTqs

mennään sitten aiheen vierestä oikein kunnolla,kun kerran aloitettiin->

joo tuo taakanveto on suht sairasta touhua, jenkkiläiset punaniskat sen ovat kehittäneet sirkushuvikseen aikoja sitten yhdysvaltojen eteläosissa, nää sathyn ihmiset ovat tuonkin tuonut suomeen, sen koiratappelun ohella..

niissä käytetään lähinnä pitbulleja, AB:tä ja muita vahvaluonteisia/rakenteisia koiria, näissä koirissa ei ole mielestäni mitään vikaa,mutta ihmisissä jotka näitä koiria omistaa,monesti sitten onkin..

nii juu ja mää oon tällänen punttia veivaava läski.
Viimeksi muokannut otus, Ma Tammi 21, 2008 7:47 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
joey
Angus MacGyver

otus kirjoitti: mikä on vetokoira? ei kai vaan taakan vetoa? on muuten viimosen päälle terveellistä hommaa koiran nivelille..
Koiravaljakkokoira, niin sanotusti, tarkempaa rotua mainitsematta (yritän pitää kiinni supersalaisen identiteettini rippeistä :lol:). Nivelissä ei mitään vikaa (ei ole ollut vanhemmillaankaan), eikä voi hyvin ellei vetämään pääse, kun siihen on jalostettu. Vanha rotu, ei näitä uusia, joilla ongelmia on jos jonkinnäköistä. Taakan painorajoitukset ovat erittäin tarkat, eikä koira itseasiassa yksin saakaan vetää juurikaan mitään. Ei ole päässyt vielä juoksemaan valjakossa nuoren ikänsä ja asuinleveysasteemme takia ja muutenkin saa vetää aika vähän (oma painoni pulkassa ei riitä alkuunkaan väsyttämään). Vetää sitten lähinnä äiskää lenkillä, jos on levoton :D

... Tuota youtubepätkää en pystynyt katsomaan kun ensimmäiset muutaman sekuntia, tekee pahaa tuollainen :evil: Meidän haukku kuuluu tämäntyyppisiin: http://www.youtube.com/watch?v=0VJdHY1si0k

DonHessu muuten, en tiedä viittasitko osittain allekirjoittaneeseen kun sanoit tuon painonpudottamistavoitteen olevan typerää, mutta vastaanpahan kuitenkin: Olen vain kiinteytymistavoitteen kiteyttänyt tuohon painonpudotukseen. 10 kiloa kevyempänä näyttäisin väkisinkin siltä, miltä haluaisin.
Vastaa Viestiin