Samppalainen kirjoitti:Tuosta nimim. Hippie Supremacistin jälkikäteen lisäämästä avioliittoraiskaus-loppukaneetista(kokee tämän tärkeänä asiana joka täytyy viestiä ulos?) sen verran, että myös Suomessa sai vaimoaan raiskailla ihan rauhassa ilman lain kylmän kouran erektion lepsauttavaa vaikutusta vielä vuoteen 1994 saakka, peräkylille kaikki tulee vähän viiveellä nääs. Ei kauheasti kande siis sitä kultturimoraalista rintaa röyhistellä tai toisia mollailla tuon varjolla, tähän löytyy huomattavasti parempiakin argumentteja ja keinoja.
Kirjoitin sen ihan vain siksi, että se ymmärretään ottaa huomioon tilastoissa. Kotimaissaan näillä muslimeilla on hyvin vähän raiskauksia yksinkertaisesti siksi, ettei niitä oman vaimon raiskaamisia lasketa mukaan tai nähdä raiskauksina. Niitä ei siis tietenkään tilastoida. Tuntemattomien raiskausta kadulla ei taas tarvitse harrastaa siinä määrin mitä täällä Pohjolassa, siellä kun ne paikalliset naiset osaavat käyttäytyä ja pitää sitä säkkiä päällänsä julkisilla paikoilla. Ihan vain se oli pointtina, ei mikään muu. Älä ajattele liian monimutkaisesti.
Tuo taas on aivan absurdia, että vedät mukaan Suomen vanhentuneet lait. Totta kai minä voin arvostella muiden kulttuureja oli omani mikä tahansa. Minä voin ja pystyn arvostelemaan myös sitä omaa kulttuuriani. Onhan suomalaiset nyt perinteisesti helvetin masentunut ja sisäänpäinkääntynyt kansa, joka ajaa vaimon ja lapset kirveellä lumihankeen jouluaattona. Myönnetään, vastaavaa ei kauheasti puolestaan tapahdu arabimaissa. Siellä kun ei ole lunta eikä jouluaattoa ja viinankin kanssa läträtään huomattavasti vähemmän. Vuodesta 1994 on kuitenkin tultu jo yli 20 vuotta eteenpäin, joten mitään syytä palata takaisin niihin aikoihin ei ole. Jos sinä haluat elää menneissä niin haikaile niiden aikojen perään rauhassa. Minä puhun nykysuomesta ja niistä suomalaisista kulttuuriarvoista, joita haluan itse vaalia. Naisten raiskaaminen ei ole niihin koskaan kuulunut, vaikka se jonkun porsaanreiän mukaan olisikin laillista ollut vielä 90-luvullakin.
Tähän väliin on varmaan hyvä muistuttaa vielä siitäkin, että itsehän en tosiaan edes Suomessa asu. Näen itseni silti suomalaisena ja arvostan sekä vaalin monia asioita suomalaisessa kulttuurissa. Samoin tekevät varmasti monet arabit, jotka asuvat muualla kuin niissä arabimaissaan. Arvostavat ja vaalivat raiskauskulttuuriaan, lapsivaimojaan, homojen kivitystä ja muuta mukavaa. Sitä mikä on arkipäivää arabimaissa. Harmi vain, että sitä Suomen maata pilataan sillä vauhdilla, ettei minulla ole myöskään mitään intoa enää palata kotimaahani asumaan. Mielummin asun näissä maissa, missä muslimeja ei haalita hallitsemattomasti maahan ja missä heille ei rakennella moskeijoita kunniapaikoille. Suomen voi viedä, suomalaisuutta ei koskaan.