Vankitapaamiset ja niiden vähentämiset säästösyistä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Clarence
Christopher Lorenzo

Re: Vangin tapaamisista

Viesti Kirjoittaja Clarence »

Muppe kysyy: "Sanoppa mulle missä talossa voi mennä tapaamaan kuka tahansa,ketä tahansa ja millä vuosituhannella? :shock:"

Aikaa liki 40 vuotta sitten. Eräässä silloisessa lääninvankilassa.

Nykykäytäntöjä en tiedä, koska olen ollut pelistä pois. Papparaiseksikin sanottu, :D
mielikki
Martin Beck

Re: Vangin tapaamisista

Viesti Kirjoittaja mielikki »

Muppe kirjoitti:Mistä sä tiedät mistä mä oon istunut ja kuinka paljon mun vaimo, perhe,sukulaiset ja kaverit kävi tapaamassa mua?
Voi voi polosta puppea!
Et sitten omaa perhettäsikään osaa suojella,säästää omilta töppäyksiltäsi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Hahahaa..

Vai sanooko sun penskat, "meijän isäpä on ollut vankilassa!" :mrgreen: :mrgreen:

Nyt en enään vastaa puppen kirjoitteluihin,jätän ne omaan arvoonsa! Ei ole järin kiinnostavia noi sun ennalta arvattavat viestit!
kakkosurpo
Frank Columbo

Re: Vankitapaamiset ja niiden vähentämiset säästösyistä

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Ei nykyään ainakaan marssita kivitaloon tapaamaan ketään sanomalla moi mätulin nyt ja haluun tavata sen vangin numero 5674 jonka nimi on xxxxx.
Sitä en tiedä mitä on ollut 60 tai seitkytluvun alussa ollut. Seitkytluvun puolesta välistä, ja myöhemmästä saattaa olla jotakin haikuja.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Clarence
Christopher Lorenzo

Kakkosurpo, ei marssita edes avotaloon tuosta noin vaan.
Muppe
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Muppe »

Avotalossa pitää viikkoa ennen olla lappu sisällä kuka tulee tapaamaan,henkkari sekä mikä suhde tapaajaan.
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.
Clarence
Christopher Lorenzo

Pikkusen asian vierestä. Vankilasta toiseen vankilaan kirjoitellessa laitettiin saippuaa postimerkin päälle. Kirjeen saaja luettuuan kirjeen pyyhki postimerkin puhtaaksi leimasta, ja postitti samalla merkillä takaisin. Asia ei ollut rahasta kiinni vaan pelkkää hupia.
Ennen ainakin lähettäessä kirjeen kuoren sisälle vankinumero ja nimi. Nykykäytäntöä en tiedä. En myöskään tiedä avataanko posti ja jaetaan selleihin, vai saako itse olla avattessa paikalla?

Tietääkö nykypolvi mikä oli lätkä? Mikä pötky? Monia muitakin oli kun vaan tulisi mieleen.

Kivitalossa muutaman kerran olleet jotenkin tunnistavat sellaisen, kuka on myöskin siellä joskus ollut.
Vastaa Viestiin