ulkoilu ja kuntoilu
^ Kannattaa ottaa huomioon, kun yrittää kiinteyttää, että lihas painaa enemmän kuin läski, joten kiinteänä saatat painaa enemmän etkä vähemmän kuin nyt.
Itse harrastan kuntosalia, joka todistettavasti on ainoa laji, joka saa meikäläisen laihtumaan.
Juoksemista en harrasta, syystä joka on jo mainittu ketjussa ylempänä... Inhoan kyllä aerobista liikuntaa muutenkin, vain soutu ja uinti (snorklaus) ovat mukavia.
Koira vie kävelemään, ja lisäksi olen viime vuosina harrastanut erinäisiä kamppailulajeja.
Itse harrastan kuntosalia, joka todistettavasti on ainoa laji, joka saa meikäläisen laihtumaan.
Juoksemista en harrasta, syystä joka on jo mainittu ketjussa ylempänä... Inhoan kyllä aerobista liikuntaa muutenkin, vain soutu ja uinti (snorklaus) ovat mukavia.
Koira vie kävelemään, ja lisäksi olen viime vuosina harrastanut erinäisiä kamppailulajeja.
Every ship must sail a world.
veikkaan että kiinteänä painan vähemmän kuin nyt
vaikka onhan tuo mahanseutu aikaa tiukka pallo nytkin
Paino ei ole mulle niin tärkee juttu, kunhan mies jaksaa helposti nostaa käsivarsilleen, eikä meille mee saman kokoiset vaatteet...niin kauan oon tyytyväinen.....
Paino ei ole mulle niin tärkee juttu, kunhan mies jaksaa helposti nostaa käsivarsilleen, eikä meille mee saman kokoiset vaatteet...niin kauan oon tyytyväinen.....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Empä oikeastaan harrasta mitään kuntoilua, kroppa on varmaan geeneistä johtuen ihan tarpeeksi "roteva" että eipä oikeastaan ole tarvettakaan, paitsi että tuota mahaa alkaa puskemaan aika hyvin. Jonkun itsepuolustuslajin olen kyllä harkinnut aloittavani mutta ainakin toistaiseksi se on vieläkin suunnitteluasteella
Krav Maga ehkä eniten kiinnostaisi.
Minä tykkään tuolla luonnon helmassa liikuskella kovasta.. Niin kalastuksen kuin patikoinnin merkeissä. Mikä olisikaan parempaa kuin herätä kesäaamuna neljän aikaan ja lähteä kävelemään metsään kun auringon säteet kimaltelevat vesipisaroissa. Mutta joo, ei tuo tuommoinen real urheilu ole koskaan kunnolla kiinnostanut, ainoastaan hiihto on mukavaa, mutta laduille ei ole päästy vieläkään. Nyrkkeily on myös mukavata, löytyy minulta säkkikin mutta ei löydy huoneesta tilaa sille. Kesällä tämä jättirampoliini on mukava keksintö, joku mulle sanoi että kun 15 min hyppii niin se muka vastaisi 10 kilometrin lenkkiä. Tiedä häntä.
mennään sitten aiheen vierestä oikein kunnolla,kun kerran aloitettiin->
joo tuo taakanveto on suht sairasta touhua, jenkkiläiset punaniskat sen ovat kehittäneet sirkushuvikseen aikoja sitten yhdysvaltojen eteläosissa, nää sathyn ihmiset ovat tuonkin tuonut suomeen, sen koiratappelun ohella..
niissä käytetään lähinnä pitbulleja ja muita vahvaluonteisia/rakenteisia koiria, näissä koirissa ei ole mielestäni mitään vikaa,mutta ihmisissä jotka näitä koiria omistaa,monesti sitten onkin..
joo tuo taakanveto on suht sairasta touhua, jenkkiläiset punaniskat sen ovat kehittäneet sirkushuvikseen aikoja sitten yhdysvaltojen eteläosissa, nää sathyn ihmiset ovat tuonkin tuonut suomeen, sen koiratappelun ohella..
niissä käytetään lähinnä pitbulleja ja muita vahvaluonteisia/rakenteisia koiria, näissä koirissa ei ole mielestäni mitään vikaa,mutta ihmisissä jotka näitä koiria omistaa,monesti sitten onkin..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
-
MalloryKnox
- Alokas
Aika samoilla linjoilla liikun.. Paitsi että toivon oman mahanseutusi olevan omaani ainakin aavistuksen pallompi...cicero kirjoitti:veikkaan että kiinteänä painan vähemmän kuin nytvaikka onhan tuo mahanseutu aikaa tiukka pallo nytkin
![]()
Tiedän lihaksen painavan läskiä enemmän, mutta uskon silti painon tippuvan roimasti kun tästä alan tohinalla kiinteytymään. Ylimääräistä nimittäin on.
Suunnitelmissa olisi salikäynti huomenna aamuvarhain
-
pikkunen
- Hercule Poirotin viikset
Kuntosali kuureja on tullut ennen vedettyä,nyt ei ole aikaa ja motivaatiota.
Laihdutus alkaa tänään ja tsemppariksi ostin askelmittarin,jos vaikka töiden jälkeen innostuisi pikkuisen kävely/ulkoilulenkin tekemään.
Juoksemisesta/hölkkäämisestä en ole ikinä pitänyt joten mua ei siinä hommassa tulla näkemään.
Laihdutus alkaa tänään ja tsemppariksi ostin askelmittarin,jos vaikka töiden jälkeen innostuisi pikkuisen kävely/ulkoilulenkin tekemään.
Juoksemisesta/hölkkäämisestä en ole ikinä pitänyt joten mua ei siinä hommassa tulla näkemään.
-
Kalessin
- Adrian Monk
juokseminen on nin typerää hommaa, etten sitä tee mistään hinnasta. mulla ainoa mielekäs laji, jota kykenen harrastamaan on ratsastus, mutta sekin on suhteellisen kallis laji ja vuokrahevosen mentyä alta tossa ennen joulua, on sekin harrastus nyt hiukan jäänyt. onneksi pääsen islanninhevosvaellukselle tossa helmikuun alusta, se se vasta on ihanaa!!!
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
mitenkähän ne sen sitten tarkistaisi?
hmmm...meikäläinen on alkanut tekemään alavatsalihaksia nyt tässä loppuraskauden aikana...pitäisi auttaa selän ongelmiin lääkärin mukaan..ongelmana vaan saattaa olla sitten ilkeät supistukset.
mutta oli kiva kuulla että lihaksia voi harjoittaa vielä tässäkin vaiheessa ja lääkärin mukaan olis suotavaakin...no se ainakin on hyvä kun en pääse enää päiväkävelyille kun tuntuu siltä että maha putoaa jossain vaiheessa lenkkiä eli loppumatka mahaa täytyy kannatella toisella kädellä
laskettu aika on huhtikuun lopussa joten bikinikuntoon ei taida ehtiä kesäksi...vaikka maha häviääkin niin iho on ärtsy vielä jokusen aikaa...onneks on vielä elastisuutta jäljellä tämän ikäisenä ja toivon ja luotan siihen että iho on timmissä kunnossa tämänkin raskauden jälkeen
mikä noissa taistelulajeissa viehättää? pitääkö ne paikat kiinteinä vai mikä siinä on lopputuloksena?
hmmm...meikäläinen on alkanut tekemään alavatsalihaksia nyt tässä loppuraskauden aikana...pitäisi auttaa selän ongelmiin lääkärin mukaan..ongelmana vaan saattaa olla sitten ilkeät supistukset.
mutta oli kiva kuulla että lihaksia voi harjoittaa vielä tässäkin vaiheessa ja lääkärin mukaan olis suotavaakin...no se ainakin on hyvä kun en pääse enää päiväkävelyille kun tuntuu siltä että maha putoaa jossain vaiheessa lenkkiä eli loppumatka mahaa täytyy kannatella toisella kädellä
laskettu aika on huhtikuun lopussa joten bikinikuntoon ei taida ehtiä kesäksi...vaikka maha häviääkin niin iho on ärtsy vielä jokusen aikaa...onneks on vielä elastisuutta jäljellä tämän ikäisenä ja toivon ja luotan siihen että iho on timmissä kunnossa tämänkin raskauden jälkeen
mikä noissa taistelulajeissa viehättää? pitääkö ne paikat kiinteinä vai mikä siinä on lopputuloksena?
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Huhuh! Kevyt kenttähiki irtosi hyvin, kun kävin polkemassa lumikengillä kilometrin ringin tuonne pellonreunaan. Umpihankeen ja vastatuuleen, hienoisen räntäsateen kastellessa... Toinen kierros meni sitten jo helpommin ja kolmannelle kiekalle (ehkä iltapäivällä) otan varmaan sauvatkin mukaan
(onneksi lomaa on vaan muutama päivä jäljellä, ensi viikolla ei enää tartte edes yrittää) 
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-