Rasistinen solvaus junassa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
SYLWAR
Perry Mason

Re: Rasistinen solvaus junassa

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Minun ystäviini kuuluu porukkaa afrikkalaisia ja arabeja myöten, että sitä voidaan Siintonen miettiä kuka se nyt olikaan se rasisti. Faktaa ei siis löytynyt, rasistikortti heiluu rollaattorilla ajelun lisenssiksi jepjep, empä odottanutkaan juurikaan muuta.
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
Berlin
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Berlin »

SYLWAR kirjoitti:Minun ystäviini kuuluu porukkaa afrikkalaisia ja arabeja myöten, että sitä voidaan Siintonen miettiä kuka se nyt olikaan se rasisti. Faktaa ei siis löytynyt, rasistikortti heiluu rollaattorilla ajelun lisenssiksi jepjep, empä odottanutkaan juurikaan muuta.
Ettekö huomaa, että tuo sintonen on ollut viimeaikoina yhtä sekaisin kuin einstzgruppen (ettei olisi sama hlö, joka VAIN trollaa erilaisia mielipiteitä). Ei mitään järkeä enää horinoissa, tainnut lääkekuuri loppua. Trollausta tulee ihmeellisiin vuorokauden aikoihin. Älkää vastatko enää, sehän sitä vituttaa. Kohta taas lentää rasistikortti!
Annaanna: Mistä valtiosta mies oli kotoisin? Afrikasta?
Jukka Siintonen
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Jukka Siintonen »

Berlin kirjoitti:
SYLWAR kirjoitti:Minun ystäviini kuuluu porukkaa afrikkalaisia ja arabeja myöten, että sitä voidaan Siintonen miettiä kuka se nyt olikaan se rasisti. Faktaa ei siis löytynyt, rasistikortti heiluu rollaattorilla ajelun lisenssiksi jepjep, empä odottanutkaan juurikaan muuta.
Ettekö huomaa, että tuo sintonen on ollut viimeaikoina yhtä sekaisin kuin einstzgruppen (ettei olisi sama hlö, joka VAIN trollaa erilaisia mielipiteitä). Ei mitään järkeä enää horinoissa, tainnut lääkekuuri loppua. Trollausta tulee ihmeellisiin vuorokauden aikoihin. Älkää vastatko enää, sehän sitä vituttaa. Kohta taas lentää rasistikortti!
No, ainakaan en ole rasisti. Eli, jos ihmisellä on työssään mahdollisuus käyttää nettiä ympärivuorokautisesti näin ei voi tehdä tulematta tuomituksi palstan rotuseppojen toimesta omituiseksi, tai mielisairaaksi? No näinhän siinä käy, jos nostaa itsensä rotuseppojen syrjintää ja vihapuhetta vastustamaan.
Ärrkele
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Jukka Siintonen kirjoitti:No, ainakaan en ole rasisti.
Ei ole positiivinen asia ollenkaan.

Jos rasistilla tarkoitetaan sitä mitä se on muuntunut nykyään tarkoittamaan, olen ylpeä rasisti. Minua voit täten kutsua vapaasti rasistiksi, se ei ole haukkamasana ollenkaan enää nykyään. Sen sijaan mitä tulee suvakkeihin matuhuoriin ja kukoldipoikiin...
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Anom
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Anom »

Jukka Siintonen kirjoitti:
Berlin kirjoitti:
No, ainakaan en ole rasisti. Eli, jos ihmisellä on työssään mahdollisuus käyttää nettiä ympärivuorokautisesti näin ei voi tehdä tulematta tuomituksi palstan rotuseppojen toimesta omituiseksi, tai mielisairaaksi? No näinhän siinä käy, jos nostaa itsensä rotuseppojen syrjintää ja vihapuhetta vastustamaan.
Mitä olen muita viestejäsi lukenut niin käytöksesi viittaa bipolaarisuuteen. Olet rasisti/suvakki ja sekin riippuu siitä kummalla saat enemmän provoa aikaiseksi.
Ärrkele kirjoitti:Ei ole positiivinen asia ollenkaan.

Jos rasistilla tarkoitetaan sitä mitä se on muuntunut nykyään tarkoittamaan, olen ylpeä rasisti. Minua voit täten kutsua vapaasti rasistiksi, se ei ole haukkamasana ollenkaan enää nykyään. Sen sijaan mitä tulee suvakkeihin matuhuoriin ja kukoldipoikiin...
Kuten sanoin eräässä toisessa ketjussa, niin nämä siintoset kannattaa jättää omaan arvoonsa tai käy kuten sigussani.
Don't feed the troll.
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
Mika7979
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Mika7979 »

Uutistenlukija kirjoitti:Ei mun mielestä tuossa solvauksessa viitata mitenkään niiden junassa olleiden rotuun tai väitetä että heidän käyttäytymisensä johtuisi rodusta. Eiköhän se pohjasakka ja muu nimittely tullut ihan siitä että he olivat juoneet junassa ja ilmeisesti myös aiheuttaneet häiriötä. Eli asiassa ei viitattu rotuun vaan tapaan, jolla he sillä hetkellä käyttäytyivät. Esim. että häiriköt ovat yleisesti pohjasakkaa.

Olisi tosiaan kiva kuulla se koko tarina, koska normaalisti konduktööri ottaa alkoholit pois ja tilanne on ohi sillä. En usko että konduktööri on alkanut tälläisiä kuulutuksia tekemään ihan spontaanisti jos alkoholin takavarikointi ja tilanteen rauhoittaminen on onnistunut muuten. Aika paljon tavallisesti vaatii että konnarilta menee kuppi nurin.
Tyypillinen uutinen, jossa jätetään oleellisia asioita pois, jotta saadaan jengi kiehumaan "vääryyksistä" :x Joidenkin tällä palstalla kannattaisi opetella lukemaan (ei sinun). :roll:
vempele
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja vempele »

minkä sille voi että matut on täyttä paskaa
oon sisältä kuollu ja risti mun naamassa merkkaa sitä
Tackleberry
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

vempele kirjoitti:minkä sille voi että matut on täyttä paskaa
Huutavat matalan koulutustason vässykät kuorossa. :yawn: