Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
Kiitos, TiiaStiina onnitteluista! Oli kyllä tosi hauska reissu, tapasin myös pari sellaista ulkomaalaista henkilöä, joita en ole koskaan ennen tavannut. Ei yhteistä kieltä, mutta hyvin pärjättiin silti. Nyt sitten kupponen kahvia ja tuota hyvän näköistä kakkua tuosta!
Gods made heavy metal.
Onnittelut Dr. Bergmeisterille ja kiitos tarjonnasta, kahvia voisin ottaa ja vähän naposteltavaa.
OAK:lle letkeät teretuliaistoivotukset!
Katselen tässä samalla Columboa. Omistan lähes kaikki kaudet kyseistä eeppistä sarjaa.
Vaihdanko avatarin takaisin aiempaan Columboon? Toisaalta hyvä kuva Marilynista ja koirasta, allekirjoituksen värin vaihdoin mustaan jottei tule vaikutelmaa että olisin täällä vamppaamassa väkeä.
OAK:lle letkeät teretuliaistoivotukset!
Katselen tässä samalla Columboa. Omistan lähes kaikki kaudet kyseistä eeppistä sarjaa.
Vaihdanko avatarin takaisin aiempaan Columboon? Toisaalta hyvä kuva Marilynista ja koirasta, allekirjoituksen värin vaihdoin mustaan jottei tule vaikutelmaa että olisin täällä vamppaamassa väkeä.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Kakkua, mahtavaa. Palanen kiitos, ja musta kahvi. Ja Dr B:lle syntymäpäiväonnittelut minultakin. Olisin tuonut kukkasen, jos olisin huomannut merkkipäivän aiemmin.
-a girl from yesterday-
Päivää taloon ja itse kullekin, ja kupponen kuumaa mustaherukkamehua kiitos. Aurinko paistaa, ihanan valoisaa <3
Dr. B:lle paljon onnea!
Dr. B:lle paljon onnea!
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Jaa Dr.B - onnea tupaan ja virkeitä vuosia eteenkinpäin! Eikai sitä iän karttumista muusta huomaa kuin siitä, että yhtäkkiä lapset onkin jo omissa oloissaan ja asumuksissaan, itse tosin pysyy iäti yhtä nuorena
.
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
- dazu
- Ainesta Watsoniksi
Löytyykö Pubishtä naishta Tampereen syynnaltä lähtemään särjämurhaajatreffeille? Väädimukshena on dummat hiukshet ja ikää 25-40.
Sovitaan privassa tapaaminen johonkin kadulle myöhään illalla. Menet kävelemään tuonne kadulle ja sieppaan sieltä auton kyytiin... Mennään johonkin metsään ja, kun hommat on hoidettu, niin pälaudän kotiin.
HÄHÄ!
Sovitaan privassa tapaaminen johonkin kadulle myöhään illalla. Menet kävelemään tuonne kadulle ja sieppaan sieltä auton kyytiin... Mennään johonkin metsään ja, kun hommat on hoidettu, niin pälaudän kotiin.
HÄHÄ!
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
Sunnuntaista iltaa taloon.
Jätän ikkunalaudalle kaksi kappaletta sinivalkoisia kynttilöitä siltä varalta, että joku tänne itsenäisyyspäivänä eksyisi ja niihin liekin sytyttäisi. Itse olen rapakon takana ja sekös riipii, sillä itsenäisyyspäivä on minulle vuoden tärkeimpiä päiviä.
Kuppi kaakaota, ja pikkuisen cayennea sekaan, kiitos.
Jätän ikkunalaudalle kaksi kappaletta sinivalkoisia kynttilöitä siltä varalta, että joku tänne itsenäisyyspäivänä eksyisi ja niihin liekin sytyttäisi. Itse olen rapakon takana ja sekös riipii, sillä itsenäisyyspäivä on minulle vuoden tärkeimpiä päiviä.
Kuppi kaakaota, ja pikkuisen cayennea sekaan, kiitos.
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
Talvista iltaa taloon.
Rommia ja kahvia, kermavaahtoa päälle. Näpit vähän jäässä ulkoota.
Itsenäisyyspäivä pian käsillä, ei kummempia odotuksia taikka tunnelmia. Silti asiaa ja upea Finlandia sitten soitantaan.
Rommia ja kahvia, kermavaahtoa päälle. Näpit vähän jäässä ulkoota.
Itsenäisyyspäivä pian käsillä, ei kummempia odotuksia taikka tunnelmia. Silti asiaa ja upea Finlandia sitten soitantaan.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
- On Anoi Kaa
- James Bond (George Lazenby)
Pubi oli hetken kiinni ku naapuritalossa jotain hässäkkää! Minä otan ihan samaa ku tuo mukavan oloinen tyyppi joka näppejänsä lämmittelee tuolla taustalla. Laitetaanpa kuitenkin reippaat sokerit sekaan ton vaahdon sijaan ni pysyy sokeritaudit kaukana. Mun ei tartte käsiä lämmitellä, aamun kylmyys ja päivän myrskyt on ohi.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Itse olet mukava myös, OAK.
Täällä on nyt niin paljon populaa tänään Imatran jutusta johtuen, että sivu välillä jumittaa (ymmärrettävää) eikä aukene hevillä (ei varmaan rokillakaan
) ja viestejäkin vaikeaa postata. Mutta hyvät illanjatkot kaikille vaan!
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
OMG, Saara Aalto pääsi finaaliin X-Factorissa. Älkää käsittäkö väärin, hienoahan se tietysti on, mutta silti mä olen pettynyt siitä, että luonnonlapsi-Emily M. ei päässyt 
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Suuret kiitokset kaikille onnittelijoille!! Nyt alkaa arki palata elämään ja kahden viikon päästä onkin erään vanhan sukulaisen hautajaiset, jonne on mentävä. Ei liity mitenkään mun synttärijuhlintaan, en ole tavannut häntä kolmeen vuoteen. Sattui vain tähän samaan aikaan tämä, rauhallinen lähtö: yöllä nukkuessaan lähti. Elämään kuuluu syntymät ja kuolemat, näin se menee.
Gods made heavy metal.
Tää on siitä hyvä baari että täällä kenenkään ei tarvitse kuolla etupihalle.
Niin, itsenäisyyspäivähän se taas ovella. Linnan juhlia ei taida paljoa kiinnostaa katsella mutta pitäsköhän se jonkinlaisena perinteenä taas puoliltapäivin katella tuntematonta sotilasta. Minun mielestäni tuossakin voisi tosin jo vaihtelu virkistää, ja esitettäisiin kerrankin Parikan mainiota talvisotaa. Kuuluisi ihan yhtä hyvin tuokin itsenäisyyspäivään.
Mutta joka tapauksessa, on paljon kivempaa puhua suomea kuin venäjää. Sillepä sitä yksi supisuomalainen panimotuote siis.
Niin, itsenäisyyspäivähän se taas ovella. Linnan juhlia ei taida paljoa kiinnostaa katsella mutta pitäsköhän se jonkinlaisena perinteenä taas puoliltapäivin katella tuntematonta sotilasta. Minun mielestäni tuossakin voisi tosin jo vaihtelu virkistää, ja esitettäisiin kerrankin Parikan mainiota talvisotaa. Kuuluisi ihan yhtä hyvin tuokin itsenäisyyspäivään.
Mutta joka tapauksessa, on paljon kivempaa puhua suomea kuin venäjää. Sillepä sitä yksi supisuomalainen panimotuote siis.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
^ Tulihan tuo Talvisota pitkään vuorovuosin Tuntemattoman kanssa. Toki voisi tulla taas.
Leikattua konjakkia kiitos, vaikka tuo enemmän lippujuhlapäivään kuuluukin.
Leikattua konjakkia kiitos, vaikka tuo enemmän lippujuhlapäivään kuuluukin.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Huomenta Suomi. Ajattelin tulla heti aamupäivästä sytyttämään nuo Gladysin jättämät hienot sinivalkoiset kynttilät. Ja nostamaan maljan. "Himmetä ei muisto koskaan saa!" Hyvää Itsenäisyyspäivää!
-a girl from yesterday-